Auteur Topic: Aflevering 14 (30 november)  (gelezen 263 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 14 (30 november)
« Gepost op: 30-11-2025, 18:48:45 »
Bespreek hier aflevering 14!
I will follow my inner gold

Offline Feodora

• Forumlid
Re: Aflevering 14 (30 november)
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2025, 21:45:57 »
Eindelijk kevin eruit. En wat zijn Kevin en Amije slechte verliezers zeg. Zelf wel open en bloot plannetjes smeden en dan wel zielig gaan doen als het zich tegen je keert. Amije vind ik echt heel vervelend. Ze heeft een air over zich heen die ik echt heel slecht trek. Maar nu ze de munt van Lies heeft zal ze de halve finale wel halen helaas.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 30-11-2025, 21:56:08 »
Volgens mij accepteerde Kevin wel gewoon dat het zelfde spel tegen hem is gespeeld. Goed gespeeld van Nordin en Churandy. Wat ik wel een beetje jammer vond van Nordin is dat ie niet afscheid wilde nemen van Kevin, dat is gewoon niet netjes.

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-11-2025, 22:34:23 »
In eerste insrantie wel, maar even later toen Amije ertussen kwam draaide hij weer. Ik snap gewoon niet dat ze er zon ding van gemaakt werd dat hij zich niet aan zijn afspraak zou houden. Hij zit helemaal niet in hun bondje en ze steken niet onder stoelen of banken dat ze zijn munt en hem eruit willen. Als jij je pijlen op iemand richt dan moet je niet boos worden als dat zich tegen je keert. In het het verleden zijn er genoeg deelnemers geweest die gewoon zeiden goed gespeeld en het daar bij lieten. Overigens vind ik ook Nordin niet zo leuk hoor, maar wel net iets leuker dan Kevin en Amije. Met je eens ook dat het niet netjes was van Nordin om geen afscheid te nemen.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2025, 23:03:23 door Feodora »

Offline Whatthefrank

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Frenkie 🍻
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 00:00:10 »
Ik ben volledig team Nordin (& Churandy) in dit verhaal. Kevin is al een groot deel van het seizoen enorm nep in het spel om over Amije nog maar te zwijgen. Ze zetten zichzelf bij de eilandraad m.i. neer als 2 heiligen die het nooit verkeerd kunnen doen, in een poging om Nordin in een kwaad daglicht te zetten. Hoe Nordin z'n stemmen heeft ingezet vind ik volledig legit. Hij heeft geprobeerd om op Tobias te gaan en kreeg inderdaad niet de bevestiging van de boys dat zij extra stemmen zouden inzetten. Logisch, gewoon goed gedaan. Kan Nordin netter reageren? Ja. Hij mag het ownen. Maar Amije moet niet zo moeilijk doen. Ach, wat had ik anders verwacht

Toedeloe Kevin!!  ::zwaai:: ::zwaai::
Verliezend finalist WIDMO22 + De Code
Winnaar RSC 26 + Z4P

Online yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 11:43:50 »
Altijd leuk als een plan mislukt.
Vond Kevin wel een leuke kandidaat, maar wel leuk wat er gebeurde. En ja Nordin had beter kunnen reageren. Maar Amije stelt zich aan, kom op Nordin is wel al een keer bedrogen (niet door haar maar wel door haar bondje). Snap nooit dat kandidaten vinden dat zij mogen bepalen wie er wel mag liegen en bedriegen en wie niet.

Het was natuurlijk slimmer geweest om het bondje van 4 te breken. Dus Amije, Matthias of Camiel eruit. Lies kon immers niet.
Ben benieuwd wat Churandy en Nordin volgende week gaan doen.
Als 1 van beide wint dan gaat de munt naar de ander.
Als iemand anders wint dan moeten de andere hun stemmen al verdelen, want ze weten niet of de munt bij Churandy gebleven is. Churandy heeft volgens mij wel nog extra stemmen dus die moeten dan ingezet worden.
Ben bang voor Tobias dat hij nooit naar huis mag van de rest.

Ben benieuwd wat er gebeurt als volgende week alle stemmen zijn ingezet op Amije en Nordin/Churandy die dan allebei hun munt inzetten.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #6 Gepost op: Vandaag om 00:27:50 »
Even puur een rekentechnische vraag:
Hoeveel munten zitten er nu nog in het spel?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: Vandaag om 08:36:48 »
Wat fijn dat de rat Kevin eruit is!

Zelfs bij zijn exit liet hij zien wat een vervelend mannetje het is. Vreselijke slijmjurk die opeens doorhad dat er ook nog ene leven na ER is.
Bah, bah en nogmaals bah!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Vandaag om 08:43:53 »
Even puur een rekentechnische vraag:
Hoeveel munten zitten er nu nog in het spel?

4

Lies nog 1. Ze heeft er 1 aan Amije gegeven dus die heeft er nu 2. Aangezien Lies sws aankomende aflevering immuniteit heeft, zitten beiden in de halve finale.

En dan nog 1 munt bij Churandy/Nordin.

Online Maarten20

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: Vandaag om 11:01:30 »
Ik ben 1 van de weinige zo te lezen maar ik zit meer in het kamp van de meerderheid van de spelers. Churandy vind ik nog wel een sportieve en sympathieke speler maar Nordin bleh wat een onsportieve, hooghartige eikel is dat. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier sympathie voor hem hebben. Constant in de slachtofferrol schieten is wat hij het liefste doet
When life knocks you down, fight back!

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: Vandaag om 14:03:38 »
Met hoeveel wordt de halve finale gespeeld?

op 07/12 gaan ze van 7 naar 6

op 14/12 van 6 naar 5

op 21/12 van 5 naar 3

op 28/12 de finale zoiets?
klaar voor de strijd

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: Vandaag om 15:09:44 »
Ik ben 1 van de weinige zo te lezen maar ik zit meer in het kamp van de meerderheid van de spelers. Churandy vind ik nog wel een sportieve en sympathieke speler maar Nordin bleh wat een onsportieve, hooghartige eikel is dat. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier sympathie voor hem hebben. Constant in de slachtofferrol schieten is wat hij het liefste doet

Deels herkenbaar, ondanks zijn grote mond eindigt hij steevast in de achterhoede bij iedere proef.

Online Maarten20

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: Vandaag om 15:57:11 »
Deels herkenbaar, ondanks zijn grote mond eindigt hij steevast in de achterhoede bij iedere proef.

Hij is gewoon zwak in de meeste proeven. Daarnaast heeft ie over iedereen een grote mond, wilde ie Kevin geen boks geven aan het einde en maakte het daarmee erg persoonlijk. Bijzonder onsympathiek komt ie op mij over. Finale met Churandy, Lies en Camiel zie ik het liefst.
When life knocks you down, fight back!

Online yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: Vandaag om 16:55:30 »
4

Lies nog 1. Ze heeft er 1 aan Amije gegeven dus die heeft er nu 2. Aangezien Lies sws aankomende aflevering immuniteit heeft, zitten beiden in de halve finale.

En dan nog 1 munt bij Churandy/Nordin.

Dat is wel veel, 2 man al zeker in de halve finale, doordat er zoveel munten zijn (die allemaal nog niet ingezet zijn).
Ik vind het sowieso wel een beetje veel dat telkens 2 man immuniteit hebben.

Online yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: Vandaag om 16:57:33 »
Met hoeveel wordt de halve finale gespeeld?

op 07/12 gaan ze van 7 naar 6

op 14/12 van 6 naar 5

op 21/12 van 5 naar 3

op 28/12 de finale zoiets?

Ik weet het ook niet, maar Lies gaat ervan uit dat er nog 2 maal eilandraad is.
Dan wel op 7-12 van 7 naar 6, op 14-12 van 6 naar 5 en dan op de 21e een halve finale met 5 waarbij er 1 of 2 afvallen.