Auteur Topic: Expeditie Robinson 2026  (gelezen 1249 keer)

Offline Maarten20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Expeditie Robinson 2026
« Gepost op: 19-05-2026, 21:43:22 »
Als het goed is moet de cast en crew nu onderweg zijn voor de opnames. Edson vertelde van de week in zijn podcast dat ie zijn spullen ging pakken. Iemand al mensen gespot die afwezig zijn? @Sanmol heb jij nog namen waar je van weet dat ze waarschijnlijk mee doen komend najaar?
When life knocks you down, fight back!

Offline Sanmol

• Forumlid
  • professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2026
« Reactie #1 Gepost op: 19-05-2026, 22:55:10 »
Als het goed is moet de cast en crew nu onderweg zijn voor de opnames. Edson vertelde van de week in zijn podcast dat ie zijn spullen ging pakken. Iemand al mensen gespot die afwezig zijn? @Sanmol heb jij nog namen waar je van weet dat ze waarschijnlijk mee doen komend najaar?

Sommige van de crew zijn al een tijdje in Maleisië. Ik vermoed dat de kandidaten al een week op het eiland zitten, want die podcast word volgens mij van te voren opgenomen.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #2 Gepost op: 20-05-2026, 19:33:21 »
Wie ik mee zou kunnen zien doen
Marlayne Sahupala
Koen Verweij
Thom Hoffman (heeft nu niet meer zo'n drukke carrière dan in zijn dokter tinus dagen)
Nina Warink
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2026, 10:32:43 »
Bij gebrek aan een juister topic:

voormalig deelneemste Martine Prenen (eerste BV/BN editie) is overleden aan pancreaskanker. Ze was maar 62 jaar
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 28-05-2026, 14:18:48 »
De opnames zijn ook door RTL bevestigd. Dit jaar gaan ze terug naar de roots van het programma en doen er ook weer Belgen mee. De presentatoren blijven Nicolette Kluijver en Edson da Graca, maar Camille Vanuxem is er ook bij als een soort ''verslaggeefster''. Ik neem aan dat zij het backstage materiaal doet?

https://www.instagram.com/p/DY4aWyCt779/

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #5 Gepost op: 28-05-2026, 14:26:57 »
Bij gebrek aan een juister topic:

voormalig deelneemste Martine Prenen (eerste BV/BN editie) is overleden aan pancreaskanker. Ze was maar 62 jaar
Wat een verdrietig nieuws :(
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 28-05-2026, 14:51:16 »
De opnames zijn ook door RTL bevestigd. Dit jaar gaan ze terug naar de roots van het programma en doen er ook weer Belgen mee. De presentatoren blijven Nicolette Kluijver en Edson da Graca, maar Camille Vanuxem is er ook bij als een soort ''verslaggeefster''. Ik neem aan dat zij het backstage materiaal doet?

https://www.instagram.com/p/DY4aWyCt779/

Ik zag op VTM de bevestiging hiervan
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 31-05-2026, 10:06:10 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 31-05-2026, 14:55:55 door Sanmol »

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 31-05-2026, 13:54:27 »
Zullen het bekende Vlamingen zijn die mee doen of zijn het onbekenden?

Op zich vind ik het wel leuk dat het weer samen met België is alleen werd het wel teveel een Nederland vs België op een gegeven moment en dat was toch minder leuk en spannend om te zien. Het zou beter zijn om vanaf het begin de kampen meteen door elkaar te gooien zodat de Nederlanders en Belgen met elkaar kunnen bonden zonder dat je meteen een landenstrijd krijgt.

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 31-05-2026, 14:54:36 »
Zullen het bekende Vlamingen zijn die mee doen of zijn het onbekenden?

Op zich vind ik het wel leuk dat het weer samen met België is alleen werd het wel teveel een Nederland vs België op een gegeven moment en dat was toch minder leuk en spannend om te zien. Het zou beter zijn om vanaf het begin de kampen meteen door elkaar te gooien zodat de Nederlanders en Belgen met elkaar kunnen bonden zonder dat je meteen een landenstrijd krijgt.

Bekend. Kampen zijn gehusseld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10 Gepost op: 1-06-2026, 12:41:48 »
Zijn ze op die foto niet gewoon het decor aan het opbouwen?

Ik bedoel, als je goed kijkt naar de gebruikte attributen...
« Laatst bewerkt op: 1-06-2026, 13:08:27 door Bodejos »

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 4-06-2026, 20:30:32 »
Het zijn 20 kandidaten in totaal dit jaar. 10 vrouwen (5 Belgen & 5 Nederlanders) en 10 mannen (5 Belgen en 5 Nederlanders). De meest bekende naam die meedoet is Maxime Meiland ;). Ik vermoed dat ze er al uit ligt.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 5-06-2026, 13:18:50 »
Sanmol thanks voor al de info. Hoop wel dat je laatste zin een voorspelling is, geen spoiler

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 5-06-2026, 15:23:19 »
Sanmol thanks voor al de info. Hoop wel dat je laatste zin een voorspelling is, geen spoiler

Het is een manifestering :-X.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #14 Gepost op: Gisteren om 15:37:01 »
hoop dat er een of andere vlaams acteur/komiek meedoet, bekend uit studio 100 producties, Herman Verbruggen, dat is een vlaming die ik wel als kandidaat hier zie, sowieso hebben er al best wat acteurs en komieken van onze kant meegedaan, en we weten allemaal dat philippe geubels onhaalbaar is, te grote naam

maar Herman zou wel kunnen, die doet recentelijk niet al te veel meer, v.g.m. de prime van zijn grote carriere

---------------------

overigens Maxime Meiland in Robinson, nou ja liever Maxime dan dat gegil van Martien lol, en nee ik zie haar ook wel als een vroege exit
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 22:53:35 »
hoop dat er een of andere vlaams acteur/komiek meedoet, bekend uit studio 100 producties, Herman Verbruggen, dat is een vlaming die ik wel als kandidaat hier zie, sowieso hebben er al best wat acteurs en komieken van onze kant meegedaan, en we weten allemaal dat philippe geubels onhaalbaar is, te grote naam

Verwacht inderdaad van de Vlaamse namen niet te veel. Ik zou zeggen dat het vooral c-list namen zijn met de uitzondering van één naam. De meesten Belgen zullen ze wel ergens van herkennen, maar voor de Nederlanders zullen ze allemaal onbekend zijn. Ze hebben bijvoorbeeld geen bekende Belgen die ook bekend zijn in Nederland meegenomen, maar wel bekende Nederlanders die bekend zijn in België. Ik vermoed dat dit is gedaan om het Belgische publiek te trekken, omdat de Nederlanders toch wel gaan kijken.