Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
268 gasten en 5 vaste bezoekers (Loezel, Miek1999, D*N, Ycaris, de_witte)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
1 Augustus
RN Songfestival: Inschrijvingen open!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Kaj Gorgels  (gelezen 10080 keer)
Rogue

Geslacht: Vrouw

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #40 Gepost op: 10.11.2017, 09:12:39 »

Ik ben nog niet van mening veranderd over Kaj. Hij blijft de leukste voor mij. Lekker recht voor zijn raap, grappig en ik herken veel van mezelf in hem. Hoop dat hij de finale haalt. Hij maakt goede kans denk ik. Al zal elke nieuwkomer Niels niet uitdagen in een duel maar hem. Zeker als Soundos zou komen ( niet dat ik haar een proef zie winnen ).  Hilarisch

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Hadewychisdemol

Geslacht: Man

Winnaar Het geheim van Gizeh 2013 & TAR 2015

« Antwoord #41 Gepost op: 10.11.2017, 15:00:01 »

Vond hem gisteren erg vervelend op finalisteneiland toen Shelly er was. Hoop dat hij daar snel een keer weg gaat zodat hij z'n stemmen eens een keer moet gaan gebruiken en er na verloop van tijd uit gegooid kan worden Smiley
Mollenmania

« Antwoord #42 Gepost op: 8.12.2017, 03:12:00 »

Kaj Bravo! Ik had deze jongen zó graag op het normale eiland gezien. Hij lijkt me echt iemand die iedereen om zn vinger windt.
Rogue

« Antwoord #43 Gepost op: 8.12.2017, 07:16:37 »

Kaj Bravo! Ik had deze jongen zó graag op het normale eiland gezien. Hij lijkt me echt iemand die iedereen om zn vinger windt.

Ja dat denk ik ook wel.

Ik vind hem nog steeds zo leuk. Hij is echt zo grappig maar ook sociaal. Leuk ook hoe hij toch met liefde al zijn zeven stemmen op Roeland wilde inzetten als hij terug gestuurd zou worden. Er waren hier mensen die dachten dat hij boos op Shelly zou zijn omdat ze hem uitdaagde toen maar dat was dus niet zo. Kaj lijkt geen type om boos op mensen te blijven. Ik vind het voor hem fijn dat hij niet meer bij de groep geweest is, hij zat in elk geval buiten schot. Hij zou geheid naar de slachtbank gegaan zijn aan de overkant gezien hoe sterk hij is. Ik vind het jammer dat hij en Niels zo tegen elkaar moeten in de volgende aflevering. De verliezer zal wel naar huis gaan en de winnaar naar de halve finale. Ik vind dat ze het allebei verdienen. Kiezen word lastig voor mij.  Grin

Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #44 Gepost op: 8.12.2017, 07:32:20 »

Het lijkt mij logischer dat de winnaar van het duel rechtstreeks naar de finale gaat en de verliezer naar de halve finale.
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #45 Gepost op: 8.12.2017, 13:29:03 »

Als jurylid werd hij het meest benadeeld bij de proef. Hij kon niet zomaar de beelden gaan kijken. Niet zelf beslissen over het moment iig.

Keep calm and eat chocolate
Rogue

« Antwoord #46 Gepost op: 8.12.2017, 16:30:16 »

Het lijkt mij logischer dat de winnaar van het duel rechtstreeks naar de finale gaat en de verliezer naar de halve finale.

Oh gelukkig, had ik het gewoon verkeerd begrepen. Dan is het goed. Hebben ze goede kans dus.

Rogue

« Antwoord #47 Gepost op: 15.12.2017, 07:51:02 »

Blij dat hij er nog is! Vind het nog steeds gewoon een aardig, enthousiast joch die zijn best doet om een goede expeditie te spelen. Leuk ook dat hij Henk als eerste koos, dat had ik nooit aan zien komen. Henk ook niet.  Hilarisch

Denk dat Kaj best ver kan komen, mits de samensmelting hem niet meteen velt. Danny is natuurlijk minder gevaarlijk en gaat dus veel verder komen. Denk dat als Niels en Kaj de samensmelting halen ze als eerste op de schopstoel zitten.

Nou finalisten eiland heeft Kaj dus gered. Hij was er geheid aan gegaan als hij op het eiland was gebleven. Blij dat hij toch de finale gehaald heeft, goed dat hij al die proeven gewonnen had. Hoop echt dat hij wint.  Bravo!

Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #48 Gepost op: 15.12.2017, 08:12:04 »

Wat een geweldig toffe vent is die Kaj. In het begin vond ik hem met Danny maar matig, maar gaandeweg ben ik zijn beeldspraak erg gaan waarderen. En wat een goeie reactie richting Soundos. Zoals eerder ook al richting Niels, toen Niels hem toch vrij vijandig ontving. Geweldige gast.

Keep calm and eat chocolate
Hadewychisdemol

Winnaar Het geheim van Gizeh 2013 & TAR 2015

« Antwoord #49 Gepost op: 15.12.2017, 11:21:53 »

Ik vind hem nog steeds irritant en niet grappig, maar het is inderdaad geen slechte gozer. Mooi hoe hij reageerde toen Soundos kwam Duimen omhoog!
Mollenmania

« Antwoord #50 Gepost op: 15.12.2017, 12:10:46 »

Ik ga mijn gymbroek aantrekken Hilarisch
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #51 Gepost op: 15.12.2017, 14:41:11 »

Ik gun hem de winst echt zo veel! Volmondig Ja
Wat een mooie persoonlijkheid heeft hij zeg! Bravo!

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2016 #9 - 2018 #16 // RN Songfestival - Rome '16 #15 - Malta '17 #8 - Helsinki '17 #7 - Berlijn '18 #34
Spiegelbeeld

« Antwoord #52 Gepost op: 17.12.2017, 16:00:04 »

Kaj is sympathiek, grappig, sociaal en sterk. Wat mij betreft zou hij een echte winnaar zijn.
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005