Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media  (gelezen 122859 keer)

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #80 Gepost op: 27-04-2013, 12:22:00 »
vreemd hoor, in het artikel is sprake van de zevende serie, en de achtste wordt opgenomen.....


Is er een foutje gemaakt met het aantal, of hebben ze ergens een oude tekst vandaan geplukt?

Dat is idd vreemd, maar Evi is presenteerd sinds 2006, dus voor haar zou het haar achtste seizoen worden, dus ik denk dat ze dat bedoelen.

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #81 Gepost op: 7-05-2013, 13:14:53 »
Zeer treurig nieuws voor de Belgische fans van ER! (Ben er ff niet goed van zelfs)
Expeditie Robinson houd op te bestaan in vlaanderen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130507_00571023&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

En wat met de Nederlandse editie? Blijft dit voort bestaan bij jullie?
« Laatst bewerkt op: 7-05-2013, 13:19:57 door Kilimanjaro »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #82 Gepost op: 7-05-2013, 13:25:53 »
Als ze de kosten kunnen betalen, ik hoop het wel :o.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #83 Gepost op: 7-05-2013, 14:39:28 »
RTL 5 zonder Belgen door met Expeditie Robinson
Geplaatst op Tue 07 May 2013 om 14:25

RTL 5 gaat door met Expeditie Robinson, ook nu bekend is geworden dat de Belgen zich terugtrekken uit het programma. Dat heeft een woordvoerder van de zender laten weten aan RTL Boulevard. Hoewel RTL 5-ster Dennis Weening geen afscheid neemt van zijn Vlaamse co-host Evi Hanssen, worden de Vlaamse kandidaten wel uit het programma geschrapt. In de komende serie afleveringen, die in het najaar op tv komt, strijden gewoon twee Nederlandse teams tegen elkaar.
Waarom de Belgen na dertien jaar stoppen met de tv-show, is niet duidelijk. “Wij maken geen Expeditie Robinson meer. Dat is onze eigen beslissing”, zegt een woordvoerster van tv-zender 2BE en de Gazet van Antwerpen.

When life knocks you down, fight back!

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #84 Gepost op: 7-05-2013, 15:08:43 »
RTL 5 zonder Belgen door met Expeditie Robinson
Geplaatst op Tue 07 May 2013 om 14:25

RTL 5 gaat door met Expeditie Robinson, ook nu bekend is geworden dat de Belgen zich terugtrekken uit het programma. Dat heeft een woordvoerder van de zender laten weten aan RTL Boulevard. Hoewel RTL 5-ster Dennis Weening geen afscheid neemt van zijn Vlaamse co-host Evi Hanssen, worden de Vlaamse kandidaten wel uit het programma geschrapt. In de komende serie afleveringen, die in het najaar op tv komt, strijden gewoon twee Nederlandse teams tegen elkaar.
Waarom de Belgen na dertien jaar stoppen met de tv-show, is niet duidelijk. “Wij maken geen Expeditie Robinson meer. Dat is onze eigen beslissing”, zegt een woordvoerster van tv-zender 2BE en de Gazet van Antwerpen.



Ik kijk maar best uit naar een goede satteliet die RTL 5 ontvangt. Of is er ergens online (lees: goedkope/gratis versie) een alternatief om de afleveringen integraal of uitgesteld te bekijken?

dank bij voorbaat,

Een echte ER fanaat.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #85 Gepost op: 7-05-2013, 15:15:51 »
Ik kijk maar best uit naar een goede satteliet die RTL 5 ontvangt. Of is er ergens online (lees: goedkope/gratis versie) een alternatief om de afleveringen integraal of uitgesteld te bekijken?

dank bij voorbaat,

Een echte ER fanaat.

Ja, dat kan al langere tijd via www.rtlxl.nl. Hier kun je de afleveringen de eerste twee weken (vaak) gratis terugkijken, na deze twee weken tegen betaling. Fragmenten kun je oneindig terugkijken. Het ligt een beetje aan de populariteit van het programma of de afleveringen gratis terug te kijken zijn. Tot nu toe was ER altijd gratis, maar dat kan dus veranderen bij een nieuw seizoen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #86 Gepost op: 7-05-2013, 15:45:16 »
Ja, dat kan al langere tijd via www.rtlxl.nl. Hier kun je de afleveringen de eerste twee weken (vaak) gratis terugkijken, na deze twee weken tegen betaling. Fragmenten kun je oneindig terugkijken. Het ligt een beetje aan de populariteit van het programma of de afleveringen gratis terug te kijken zijn. Tot nu toe was ER altijd gratis, maar dat kan dus veranderen bij een nieuw seizoen.
Volgens mij werkt RTLXL.nl niet in België :o
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #87 Gepost op: 7-05-2013, 16:18:32 »
Volgens mij werkt RTLXL.nl niet in België :o

Yep, net es gekeken en inderdaad hoor, natuurlijk niet beschikbaar van uit België, aaaarghhhh!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #88 Gepost op: 7-05-2013, 17:20:50 »
Yep, net es gekeken en inderdaad hoor, natuurlijk niet beschikbaar van uit België, aaaarghhhh!


Komt wel goed hoor, de afl. worden altijd ge-upload, daar is meestal een topic van met linkjes maar anders mag je me tegen die tijd gerust pm-en!   ::ok::

Edit : ik heb die topic nog even opgezocht van de vorige serie maar de topic opener was toen op de vingers getikt door RTL dus pm me maar oke!
« Laatst bewerkt op: 7-05-2013, 17:23:28 door Miek37 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #89 Gepost op: 7-05-2013, 17:23:42 »
Op deze site mogen geen linkjes worden aangeboden van programma's die eigendom zijn van RTL
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #90 Gepost op: 7-05-2013, 17:27:43 »
Dat zeg ik!  ::tandpastasmiley::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #91 Gepost op: 7-05-2013, 17:51:56 »
Waarom de Belgen na dertien jaar stoppen met de tv-show, is niet duidelijk. “Wij maken geen Expeditie Robinson meer. Dat is onze eigen beslissing”, zegt een woordvoerster van tv-zender 2BE en de Gazet van Antwerpen.

Ik kan wel een paar redenen bedenken:



Ze vinden niet genoeg Belgische bekende koppen die nog mee willen doen en volgens mijn gevoel had 2BE niet echt inspraak over het programma, het Belgische bekende volk werd merendeels niet echt sympathiek weergegeven.  Ik denk eerder dat de samenwerking en vooral met de vips eerder op de centen was berust: als je met 2 zenders een programma maakt is het minste wat je kan doen is bekijken welk moment het tegelijkertijd in beide landen kan uitgezonden worden.
Ook de lage kijkcijfers zullen wel een rol spelen, heb al langer de indruk dat het eerder uit leedvermaak is om de bekende koppen op hun bek te zien gaan...



Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #92 Gepost op: 7-05-2013, 19:49:14 »
Komt wel goed hoor, de afl. worden altijd ge-upload, daar is meestal een topic van met linkjes maar anders mag je me tegen die tijd gerust pm-en!   ::ok::

Edit : ik heb die topic nog even opgezocht van de vorige serie maar de topic opener was toen op de vingers getikt door RTL dus pm me maar oke!

Super! Dank U! Tot later, ergens in het najaar  ;)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #93 Gepost op: 7-05-2013, 19:55:26 »
Jammer, ik misde bij Peking Express het afgelopen jaar de Vlamingen. Ik zou het wel ontzettend leuk vinden als Evi het wel gewoon blijft presenteren (met of zonder Dennis), het programma rust toch wel een beetje op haar sinds het overlijden van Ernst-Paul.

Ik ben dan benieuwd of er BN'ers meegaan of toch weer eens onbekenden (of gemengd?). Want ik vraag mij dan af of ze 16 BN'ers kunnen vinden...
🜃

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #94 Gepost op: 7-05-2013, 20:01:53 »
Jammer, ik misde bij Peking Express het afgelopen jaar de Vlamingen. Ik zou het wel ontzettend leuk vinden als Evi het wel gewoon blijft presenteren (met of zonder Dennis), het programma rust toch wel een beetje op haar sinds het overlijden van Ernst-Paul.

Ik ben dan benieuwd of er BN'ers meegaan of toch weer eens onbekenden (of gemengd?). Want ik vraag mij dan af of ze 16 BN'ers kunnen vinden...

Ja, en dan nog 'ons Evi' in 'jullie' programma  :P
Waar gaat de wereld toch naar toe  :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #95 Gepost op: 7-05-2013, 20:04:40 »
Ja, en dan nog 'ons Evi' in 'jullie' programma  :P
Waar gaat de wereld toch naar toe  :)
Evi valt niet te claimen, ze is een mens ;D mijn Evi :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #96 Gepost op: 7-05-2013, 20:12:49 »
Evi valt niet te claimen, ze is een mens ;D mijn Evi :-X

 ;D neem het mij niet kwalijk, het is al zo'n kwade dag voor de ER-fans hier in België en dan moeten we nog es horen dat 'ons Evi' doodleuk en exclusief voor RTL5 presenteert. Een mens zou voor minder beginnen allerhande Evi's te claimen  ;D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #97 Gepost op: 7-05-2013, 20:21:59 »
;D neem het mij niet kwalijk, het is al zo'n kwade dag voor de ER-fans hier in België en dan moeten we nog es horen dat 'ons Evi' doodleuk en exclusief voor RTL5 presenteert. Een mens zou voor minder beginnen allerhande Evi's te claimen  ;D

Ghehehe, maar onze (van Be en Nl) hoooooooort toch gewoon bij ER!  ::jaja::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #98 Gepost op: 7-05-2013, 21:48:13 »

Ook de lage kijkcijfers zullen wel een rol spelen

Tja, hadden ze het maar op primetime moeten uitzenden, en gelijk met RTL5, ze hebben het zelf om zeep geholpen wat dit betreft :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Robinson in de media
« Reactie #99 Gepost op: 8-05-2013, 10:41:39 »
Nou er komt dus een volledig Nederlandse serie:

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. “Het verschil in kijkcijfers tussen RTL 5 en de Belgische zender 2Be was enorm”, motiveert programmadirecteur Paul Cormont het besluit van de Belgen. Maar met meer dan 1 miljoen kijkers per aflevering gaat zijn RTL 5 wel door met het programma.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen. Over het deelnemersveld doet Cormont nog geen uitspraken.

« Laatst bewerkt op: 8-05-2013, 11:23:29 door Lukie4, Reden: bronvermelding is verwijderd »