Auteur Topic: Fajah Lourens [Kandidaat NL]  (gelezen 181323 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #200 Gepost op: 25-10-2012, 20:52:27 »
en 5 duels, maar inderdaad heel knap! ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #201 Gepost op: 25-10-2012, 21:16:43 »
16, maar inderdaad heel knap! ;)

16?  dan is het NOG knapperderder!   ::rofl::

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #202 Gepost op: 25-10-2012, 21:23:48 »
Fajah, je bent top! Wij zijn hartstikke voor jou!
Super Alpha Female all the way!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #203 Gepost op: 25-10-2012, 21:50:52 »
Ik verafschuw de wijze waarop de productie de afvallersproef heeft vormgegeven: een ietwat simpele proef die binnen enkele minuten is beslist en waarbij het ervaringsvoordeel veel te groot is. Ondanks het gebruik van enerverende muziek is de proef (afgezien van het eerste duel) geen enkele keer spannend geweest. Aan de andere kant kan Fajah hier niks aan doen en heeft ze gewoon het beste van de situatie weten te maken. Tijdens één van de eerste afleveringen heb ik haar onnozelheid en hatelijkheid verweten, nu complimenteer ik haar met het overwinnen van de obstakels. Bovendien ben ik haar ook in een positiever daglicht gaan bezien, of dat editing is of een veranderende houding laat ik gemakshalve even in het midden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #204 Gepost op: 26-10-2012, 03:01:57 »
Die proef is echt een grote mislukking geworden inderdaad. Ik neem aan dat de makers dat achteraf ook gewoon zullen beamen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #205 Gepost op: 26-10-2012, 09:06:23 »
Helemaal mee eens ja, maar dat is niet Fajahs probleem of haar schuld. Het is haar van harte gegund dat ze het gehaald heeft. Toch 5x gewonnen, dat is toch knap. Ook al had ze een voordeel.
Ze is ook gewoon een leuke meid.
Dat zeg ik al vanaf het begin. Fijn dat Gene kan toegeven dat hij haar nu ook in een ander daglicht ziet en meer respect voor haar heeft.
Iets wat Sebastiaan nooit heeft gekund over tatiana dus respect voor Gene.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #206 Gepost op: 26-10-2012, 09:22:47 »
Helemaal mee eens ja, maar dat is niet Fajahs probleem of haar schuld. Het is haar van harte gegund dat ze het gehaald heeft. Toch 5x gewonnen, dat is toch knap. Ook al had ze een voordeel.
Ze is ook gewoon een leuke meid.
Dat zeg ik al vanaf het begin. Fijn dat Gene kan toegeven dat hij haar nu ook in een ander daglicht ziet en meer respect voor haar heeft.
Iets wat Sebastiaan nooit heeft gekund over tatiana dus respect voor Gene.

Sebastiaan was dan wel een van de beste kandidaten ooit.. en Tatiana vond ik niet expeditie robinson waardig genoeg om in de finale te komen..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #207 Gepost op: 26-10-2012, 09:25:37 »
Meen je dat nou? vond Sebastiaan helemaal niet Robinsonwaardig. Is er doorheen geglibbert door te doen alsof hij vriendjes was met iedereen, zonder eigenlijk een echte proef te winnen ( op de moerasproef na ), verder was hij bekrompen en politiek correct.
Nee vond Sebastiaan vreselijk.
Niet je mening kunnen bij stellen over iemand en diegene constant te grond in trappen vind ik niet echt leuke eigenschappen.  ::ohno::

Maar goed dit is het fajah topic. En Fajah is gewoon cool.  ::joehoe::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #208 Gepost op: 26-10-2012, 14:21:15 »
Fajah is gewoon top ::bravo::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #209 Gepost op: 26-10-2012, 14:43:50 »
Meen je dat nou? vond Sebastiaan helemaal niet Robinsonwaardig. Is er doorheen geglibbert door te doen alsof hij vriendjes was met iedereen, zonder eigenlijk een echte proef te winnen ( op de moerasproef na ), verder was hij bekrompen en politiek correct.
Nee vond Sebastiaan vreselijk.
Niet je mening kunnen bij stellen over iemand en diegene constant te grond in trappen vind ik niet echt leuke eigenschappen.  ::ohno::

Maar goed dit is het fajah topic. En Fajah is gewoon cool.  ::joehoe::

Ik heb het idee dat in het algemeen een fysiek sterke uitziende man die een beetje kan klussen en vrienden is met idereen opeeens ''robinsonwaardig'' is volgens de meeste mensen, ik ben het trouwens helemaal met jou eens.

back ontopic, Ik vind het top dat Fajah de samensmelting heeft gehaald. In het begin kwam ze soms wat onaardig over, maar ze heeft zich wel laten zien als iemand met tactich inzicht en als een oprechte vrouw.
Ik denk dat ze nu ook nog kans heeft om zich een paar afleveringen verder te slaan, nu het pokertrio een doelwit is van velen.

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #210 Gepost op: 30-10-2012, 12:23:38 »
Maar wat een vervelende STEM heeft dat mens toch!
Echt............

En ook die onzin van "wat een veerkracht!!! als eerste weggestemd en toch alle duels gewonnen!!"

Ja als alleen JIJ de proef op voorhand kent en je wordt ze steeds meer gewoon, dan is er wel een VERBAND he tussen als eerste weggestemd worden en die duels telkens winnen.

Wat een domme redenering toch.  ::trots::
« Laatst bewerkt op: 30-10-2012, 12:40:28 door Leen1973 »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #211 Gepost op: 30-10-2012, 13:41:26 »
Maar wat een vervelende STEM heeft dat mens toch!
Echt............

En ook die onzin van "wat een veerkracht!!! als eerste weggestemd en toch alle duels gewonnen!!"

Ja als alleen JIJ de proef op voorhand kent en je wordt ze steeds meer gewoon, dan is er wel een VERBAND he tussen als eerste weggestemd worden en die duels telkens winnen.

Wat een domme redenering toch.  ::trots::

Om de een of andere rede irriteer ik me een klein beetje aan de manier waarop jij berichten post.
Maar dat zal wel aan mij liggen :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #212 Gepost op: 30-10-2012, 14:58:08 »
Om de een of andere rede irriteer ik me een klein beetje aan de manier waarop jij berichten post.
Maar dat zal wel aan mij liggen :)

Niet enkel aan jou... xD
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #213 Gepost op: 30-10-2012, 15:05:21 »
Ik gun het Fajah enorm dat ze ver komt in deze expeditie, maar toch blijf ik de manier waarop ze weer in de expeditie gekomen is oneerlijk vinden. Ze had zoveel voordeel dat ze de test al zo vaak gehad dat de andere afvallers eigenlijk geen echte kans meer hadden om in de expeditie te komen. Dat blijf ik jammer vinden.

Maar verder vind ik dat Fajah het tactisch goed speelt. Ze lijkt weinig vijanden te hebben, wordt algemeen door iedereen gewaardeerd als een hele sterke kandidaat en heeft de complotten van anderen heel goed door. En verder vind ik haar ook gewoon een leuke spontane kandidaat.

I-love-paars

  • Gast
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #214 Gepost op: 30-10-2012, 15:08:22 »
Ik vind ook dat Fajah niet bepaald een mooie stem heeft.
En als ze Engels praat is ze echt grappig. Ze spreekt dan veel met een sisklank.  :P

Ik heb gisteren de aflevering op 2be ook bekeken en daar ondertitelen ze alle deelnemers, ongeacht Belgisch of Nederlands.
Ik vind dat ze dat in de Nederlandse aflevering ook moeten doen, maar daar ondertitelen ze alleen Belgische deelnemers.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #215 Gepost op: 30-10-2012, 17:30:17 »
Benieuwd of Fajah eindelijk vertelt aan de anderen wat het duel inhoudt, of zou ze iets hebben van : "wie weet komt die proef nog terug in het spel, ik zeg lekker niks".. ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #216 Gepost op: 30-10-2012, 17:31:54 »
En ook die onzin van "wat een veerkracht!!! als eerste weggestemd en toch alle duels gewonnen!!"

Ja als alleen JIJ de proef op voorhand kent en je wordt ze steeds meer gewoon, dan is er wel een VERBAND he tussen als eerste weggestemd worden en die duels telkens winnen.

Wat een domme redenering toch.  ::trots::
Dat was een uitspraak van Evi dus ik weet niet wat je hier moeilijk komt doen over Fajah ::).

Ik heb gisteren de aflevering op 2be ook bekeken en daar ondertitelen ze alle deelnemers, ongeacht Belgisch of Nederlands.
Ik vind dat ze dat in de Nederlandse aflevering ook moeten doen, maar daar ondertitelen ze alleen Belgische deelnemers.
Waarom zouden ze ondertitelen als het niet nodig is? Alleen maar extra tijd, werk en geld ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #217 Gepost op: 30-10-2012, 17:56:35 »

 Waarom zouden ze ondertitelen als het niet nodig is? Alleen maar extra tijd, werk en geld ;).

Niet als ze het gewoon in 1x voor 2 zenders doen :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #218 Gepost op: 30-10-2012, 17:58:26 »
Waarom zouden ze ondertitelen als het niet nodig is? Alleen maar extra tijd, werk en geld ;).

Weten we ineens de reden waarom we 4 dagen langer moeten wachten.  ;D

Maar is wel zo dat ik bepaalde Nederlanders (oa fajah & tess) niet direct goed hoor wat ze zeggen als ik kijk zonder ondertitels via RTL gemist...

Niet als ze het gewoon in 1x voor 2 zenders doen :P

mja de logica binnen in een co-op loopt vaak niet op 1 lijn  ;)

I-love-paars

  • Gast
Re: Fajah Lourens [Kandidaat NL]
« Reactie #219 Gepost op: 30-10-2012, 18:05:28 »
Ik vind het wel nodig aangezien niet alles te verstaan is wat de Nederlanders zeggen. ???
Maar er van uitgaande dat de Belgen naar de afleveringen op 2be kijken en Nederlanders naar die op op rtl is het dan weer wel onnodig.
Maar ik zou het toch handig vinden. En als ze het inderdaad 1 keer doen voor de 2 afleverigen is het helemaal geen geld- en tijdsverspilling. Die van Nederland kunnen toch gewoon de Belgische aflevering gebruiken.