Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142644 keer)

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #140 Gepost op: 27-09-2006, 21:23:38 »
En Sleeve  ::zwaai::, ja jou herinner ik mij ook nog, we hebben behoorlijk gelachen op de selectiedag. Ja want ook ik kan lachen, dat hadden jullie niet gedacht he?  ::jaja::

Hé Saron,
Leuk dat je hier nu ook post!
Ik heb met verbazing een aantal reacties hier gelezen hoor!! We hebben zeker gelachen op de selectiedag en ik vond het dan ook meer dan geweldig om te zien dat jij uiteindelijk geselecteerd was. Jammer dat het niet helemaal zo gelopen is als je gehoopt had. Ik weet gewoon dat je een super leuke meid bent met verschrikkelijk veel humor. Zo zie je maar weet dat dat in zo'n programma niet altijd even duidelijk naar voren komt.
Denk je dat alles anders was gelopen als je met een andere groep (bijvoorbeeld niet alleen vrouwen) op het eiland had gezeten? Weet je nog dat we het er tijdens de selectie over hadden dat we misschien alleen met vrouwen over zouden blijven??? hahahaha.. volgens mij had NIEMAND van ons daar zin in!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #141 Gepost op: 27-09-2006, 21:29:21 »
Is Saron een groene Clown?  ::tandpastasmiley:: ;)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #142 Gepost op: 27-09-2006, 21:56:13 »
@sleeve: tenks he!  ::hug::

@koekoe: ;O) 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #143 Gepost op: 27-09-2006, 22:36:12 »
Haha, wat leuk om jouw berichtjes te lezen, Saron!  ::rofl:: ::rofl:: jee je lijkt me toch wel een heel ander persoon dan de tv doet denken!  ::ok:: ::ok:: Echt top!  :D

Hadden we het hier ook over Willemsons leeftijd? nou volgens mij is hij nog niet zo oud toch?
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3949.2780
 :P
« Laatst bewerkt op: 27-09-2006, 22:37:50 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #144 Gepost op: 27-09-2006, 22:53:33 »
Haha, wat leuk om jouw berichtjes te lezen, Saron!  ::rofl:: ::rofl:: jee je lijkt me toch wel een heel ander persoon dan de tv doet denken!  ::ok:: ::ok:: Echt top!  :D

Hadden we het hier ook over Willemsons leeftijd? nou volgens mij is hij nog niet zo oud toch?
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3949.2780
 :P
15 is het ja ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #145 Gepost op: 28-09-2006, 14:06:04 »
He Saron

Ik heb een paar vraagjes, wil je ze beantwoorden, als je kunt/mag?

Wat vind je van de beelden die zijn uitgezonden, van hoe ze jou hebben neergezet? Viel je echt wat buiten de groep, of was dat alleen het betere knip-en-plak-werk?


Weet jij trouwens wie de finale hebben gehaald? Of is dat ook voor jou nog geheim?
Als het nog geheim is voor je, wil je dan zeggen van wie jij denkt dat ze ver gaan komen? En waarom denk je dat?
Dit heb ik Michelle ook gevraagd, ik ben benieuwd naar jullie visie's, en of jullie er heel verschillend over denken.

Zou tof zijn als je wat kunt antwoorden!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #146 Gepost op: 28-09-2006, 14:15:30 »
He Saron

Ik heb een paar vraagjes, wil je ze beantwoorden, als je kunt/mag?

Wat vind je van de beelden die zijn uitgezonden, van hoe ze jou hebben neergezet? Viel je echt wat buiten de groep, of was dat alleen het betere knip-en-plak-werk?


Weet jij trouwens wie de finale hebben gehaald? Of is dat ook voor jou nog geheim?
Als het nog geheim is voor je, wil je dan zeggen van wie jij denkt dat ze ver gaan komen? En waarom denk je dat?
Dit heb ik Michelle ook gevraagd, ik ben benieuwd naar jullie visie's, en of jullie er heel verschillend over denken.

Zou tof zijn als je wat kunt antwoorden!

Ik heb geen enkel benul van de finalesituatie, dus daar kan ik mij wellicht gewoon over uitlaten. Ik zal er eens even goed over nadenken wie er volgens mij ver gaan komen en waarom. Ik heb destijds als eerste Olga en Bernadette getipt als finalisten, maar ik zag natuurlijk maandag pas weer hoe alles is verlopen na mijn vertrek. Wie weet denk ik er nu anders over, ik zal vanavond even een post doen, want ik denk altijd eerst goed na voordat ik zulke analyses loslaat. Maar het moge duidelijk zijn dat ook ik geen idee heb van de gang van zaken na mijn vertrek. Het verhaal is voor mij nu ook helemaal nieuw.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #147 Gepost op: 28-09-2006, 14:23:15 »
Zo, dat is een snel antwoord!

Leuk dat het voor jullie net zo nieuw is als voor ons, spannend lijkt me.
Heel goed dat je eerst nadenkt voordat je wat typt, maar het gaat mij eigenlijk meer om je gedachten over de mensen daar toen jij er bij was. De beelden zien wij ook, maar die kunnen natuurlijk erg vertekenend gemonteerd worden.
Wel opvallend, dat je er na het zien van de beelden wellicht anders over denkt...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #148 Gepost op: 28-09-2006, 14:45:09 »
Zo, dat is een snel antwoord!

Leuk dat het voor jullie net zo nieuw is als voor ons, spannend lijkt me.
Heel goed dat je eerst nadenkt voordat je wat typt, maar het gaat mij eigenlijk meer om je gedachten over de mensen daar toen jij er bij was. De beelden zien wij ook, maar die kunnen natuurlijk erg vertekenend gemonteerd worden.
Wel opvallend, dat je er na het zien van de beelden wellicht anders over denkt...

Tja laat ik het zo uitleggen: ditmaal kan ik ook iets zeggen over de mannen, die heb ik nu gezien op hun eigen eiland en hoe het daar zo'n beetje aan toe ging en nu zie ik wie waar is beland door de herindeling. Dat zijn toch belangrijke aspecten die je mee moet kunnen nemen. Gaat het over toen ik er zat en net weg was: Olga en Bernadette, absoluut vond ik dat deze twee dames sterke kandidaten zowel fysiek als, nog meer zelfs, mentaal. Deze dames genoten naar mijn mening het meest van de ervaring, omgeving en de uitdaging. En als ik dan eentje moet kiezen, dan ben ik van mening dat Bernadette een finalekandidaat zou moeten zijn. Bernadette was wat mij betreft van de vrouwen dé Robinson bij uitstek. Maar ik wil nog steeds even de heren in overweging nemen. We hebben drie finaleplaatsen in te vullen en dan zet ik Bernadette alvast op een plek, de andere plaatsen wil ik nog even over nadenken. Hecht verder weinig waarde aan mijn mening, ik heb echt geen idee wat daar is voorgevallen en wie wat heeft bereikt. Het betreft slechts pure speculatie van mijn kant.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #149 Gepost op: 28-09-2006, 15:12:22 »
Tja laat ik het zo uitleggen: ditmaal kan ik ook iets zeggen over de mannen, die heb ik nu gezien op hun eigen eiland en hoe het daar zo'n beetje aan toe ging en nu zie ik wie waar is beland door de herindeling. Dat zijn toch belangrijke aspecten die je mee moet kunnen nemen. Gaat het over toen ik er zat en net weg was: Olga en Bernadette, absoluut vond ik dat deze twee dames sterke kandidaten zowel fysiek als, nog meer zelfs, mentaal. Deze dames genoten naar mijn mening het meest van de ervaring, omgeving en de uitdaging. En als ik dan eentje moet kiezen, dan ben ik van mening dat Bernadette een finalekandidaat zou moeten zijn. Bernadette was wat mij betreft van de vrouwen dé Robinson bij uitstek. Maar ik wil nog steeds even de heren in overweging nemen. We hebben drie finaleplaatsen in te vullen en dan zet ik Bernadette alvast op een plek, de andere plaatsen wil ik nog even over nadenken. Hecht verder weinig waarde aan mijn mening, ik heb echt geen idee wat daar is voorgevallen en wie wat heeft bereikt. Het betreft slechts pure speculatie van mijn kant.
OK duidelijk, ik snap het!

Ik heb in de pool trouwens al vanaf aflevering 2 op Bernadette als winnaar gestemd  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #150 Gepost op: 28-09-2006, 17:30:27 »
Saron, nog een vraagje:

wisten jullie echt niet dat Klaar immuniteit kon schenken, dat zij kon kiezen wie er mee zouden gaan, etc.? Wat vond je van haar als kampleider?
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #151 Gepost op: 28-09-2006, 17:49:46 »
Hebben je medekandidaten je dan niet verteld hoe de expeditie na je vertrek verlopen is?
Of heb je ze sowieso niet meer gesproken na afloop?

En... Zou je misschien nog antwoord willen geven op deze vraag?  :)
Leuk dat je hier post, Saron!  ::ok::
Vind je het achteraf gezien nog jammer dat je de herindeling niet hebt meegemaakt? Misschien dat je met andere mensen op het eiland namelijk nog wel langer was gebleven?

Alvast bedankt!  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #152 Gepost op: 28-09-2006, 18:06:10 »
Hebben je medekandidaten je dan niet verteld hoe de expeditie na je vertrek verlopen is?
Of heb je ze sowieso niet meer gesproken na afloop?

En... Zou je misschien nog antwoord willen geven op deze vraag?  :)
Alvast bedankt!  :D

Het is de bedoeling dat je als kandidaat niet verteld wat er is voorgevallen en/of de uitkomst van de expeditie. Ik heb dat dan ook niet vernomen van de andere kandidaten, ik heb met een aantal wel contact, maar we hebben het dan niet over de expeditie en wie hoever is gekomen. Dat zou de lol er ook wel afhalen, toch? Dus ook ik moet net alles jullie elk week afwachten wat de nieuwe ontwikkelingen zijn.

Natuurlijk vind ik het jammer dat ik de herindeling, de samensmelting en de finale niet heb gehaald. Ik heb daar nog veel over nagedacht en als nogal streberige persoon zal ik daar altijd een soort rotte plek over voelen. Ik kan echt niet overzien hoe het anders was geweest met andere mensen, dat is koffie dik kijken, daar heb ik niets aan in dit stadium. Ik vind ook dat ik dan niet mag gaan stellen dat een andere groep wel goed was gegaan, dan zou ik onrecht doen aan de dames uit mijn team. Ik weet wel dat het de juiste en enige beslissing kon zijn geweest op dat moment in die situatie om te vertrekken. Maar nogmaals afhaken is niet mijn stijl, niet mijn streven en wie A zegt, zegt in mijn geval altijd ook B, dus ik zie het wel als een persoonlijk falen. En dat doet pijn. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #153 Gepost op: 28-09-2006, 18:50:22 »
Als ik Saron's relaas zo lees blijkt toch maar weer dat het  verdomd lastig is iemand als persoon in te schatten op basis van een paar gemonteerde beelden. Moet zeggen dat ik een paar minder vleiende zinnen over Saron op dit forum heb losgelaten en daar toch wel spijt van heb. Misschien moet je jezelf niets verwijten Saron en het perfectionistische wat laten varen, probeer vooral te relativeren op welke manier mensen zich een beeld van je vormen. - heel subjectief. Je ziet het, ik zat er ook behoorlijk naast!
lekkere ruige vent van me

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #154 Gepost op: 28-09-2006, 19:01:06 »
Als ik Saron's relaas zo lees blijkt toch maar weer dat het  verdomd lastig is iemand als persoon in te schatten op basis van een paar gemonteerde beelden. Moet zeggen dat ik een paar minder vleiende zinnen over Saron op dit forum heb losgelaten en daar toch wel spijt van heb. Misschien moet je jezelf niets verwijten Saron en het perfectionistische wat laten varen, probeer vooral te relativeren op welke manier mensen zich een beeld van je vormen. - heel subjectief. Je ziet het, ik zat er ook behoorlijk naast!

He Koek, no hard feelings hoor ;o) Wijze les: denk voordat je post, want misschien doe je iemand daar heel veel pijn mee. Iemand die misschien achteraf bekeken niet geschikt was voor ER, maar er wel met hart en ziel voor wilde gaan. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zonder motivatie richting onbekend vertrekt met uitzicht op een handvol vreemden en een lege maag.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #155 Gepost op: 28-09-2006, 19:02:20 »
He Koek, no hard feelings hoor ;o) Wijze les: denk voordat je post, want misschien doe je iemand daar heel veel pijn mee. Iemand die misschien achteraf bekeken niet geschikt was voor ER, maar er wel met hart en ziel voor wilde gaan. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zonder motivatie richting onbekend vertrekt met uitzicht op een handvol vreemden en een lege maag.
Dat is ook voor mij een wijze les, bedankt. ::ok::

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #156 Gepost op: 28-09-2006, 19:08:51 »
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zonder motivatie richting onbekend vertrekt met uitzicht op een handvol vreemden en een lege maag.

misschien alleen Hannibal the Cannibal
verder hele mooie woorden
lekkere ruige vent van me

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #157 Gepost op: 28-09-2006, 19:19:21 »
Dat is ook voor mij een wijze les, bedankt. ::ok::
Ik denk dat het een wijze les is voor heel veel mensen, ook voor mij, maar volgend jaar zal het precies hetzelfde weer zijn, dat houd je toch wel.
Wat ik hier bijvoorbeeld zeg, is, hoe zal ik het zeggen, meer een reactie op de persoon op tv en niet op de persoon in het echt. Ik snap wel dat televisie mensen anders kan laten voordoen dan ze zijn en ik denk dat Saron een van de grote voorbeelden is, heb ik gelijk? Dus bij deze een melding: wat ik zeg over bep. mensen is niet persoonlijk ook al zeg ik het wel over die persoon, maar het gaat om wat ik meekrijg van de televisie en daar vorm ik mijn mening mee.
Gesnapt? ::) :)
I'm a real big goblin..

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #158 Gepost op: 28-09-2006, 19:54:52 »
Ik vind dat iedereen een mening mag hebben over een ander. Maakt niet uit of het nu iemand uit een realityshow is of je buurman. Maar probeer altijd met respect je mening kenbaar te maken. En ik zeg probeer, want ik ben zelf ook geen heilige.  ::hypocriet:: 

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #159 Gepost op: 28-09-2006, 22:15:50 »
Heey Saron,
AAn de ene kant ben je ook wel heel goed jezelf gebleven omdat je niet echt lekker met de groep klikte ben je er ook niet als een hondje met een lachje erachter aangelopen

is ook een compliment ::jaja::