Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142640 keer)

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #180 Gepost op: 7-10-2006, 19:58:32 »
Wat leuk dat ook ER-kandidaten posten op dit forum!

Normaal gesproken reageer ik eigenlijk nauwelijks (ben altijd mijn wachtwoord vergeten, duh) maar lees wel heel veel mee. Nu toch ook even een post.

Saron, ik wilde je even laten weten dat ik vind dat je je kranig gehouden hebt tijdens je verblijf tussen de andere vrouwen op het eiland. Misschien omdat ik zelf ook roodharig ben, herkende ik soms wel wat trekjes, ik weet het niet... Je bent jezelf flink tegen gekomen, zoals te zien was en hier te lezen valt, maar hebt er juist de positieve aspecten uitgehaald, waarvoor hulde!

Toch ook een paar vraagjes. Ik hoop dat je ze beantwoorden wilt/kunt:
- Op geen enkel moment in de serie zijn jouw theaterervaringen naar voren gekomen. Raar, omdat het zo'n belangrijk deel van je leven omvat. Waarom niet?
- Je bent veel met Klaar opgetrokken die kampleidster was. Wat vond je van haar? (alleen positief graag, als Klaarfan (geintje))

Alvast hartstikke bedankt en keep the good work going!


Liefs,  Debbie

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #181 Gepost op: 7-10-2006, 20:04:14 »
Wat leuk dat ook ER-kandidaten posten op dit forum!

Normaal gesproken reageer ik eigenlijk nauwelijks (ben altijd mijn wachtwoord vergeten, duh) maar lees wel heel veel mee. Nu toch ook even een post.

Saron, ik wilde je even laten weten dat ik vind dat je je kranig gehouden hebt tijdens je verblijf tussen de andere vrouwen op het eiland. Misschien omdat ik zelf ook roodharig ben, herkende ik soms wel wat trekjes, ik weet het niet... Je bent jezelf flink tegen gekomen, zoals te zien was en hier te lezen valt, maar hebt er juist de positieve aspecten uitgehaald, waarvoor hulde!

Toch ook een paar vraagjes. Ik hoop dat je ze beantwoorden wilt/kunt:
- Op geen enkel moment in de serie zijn jouw theaterervaringen naar voren gekomen. Raar, omdat het zo'n belangrijk deel van je leven omvat. Waarom niet?
- Je bent veel met Klaar opgetrokken die kampleidster was. Wat vond je van haar? (alleen positief graag, als Klaarfan (geintje))

Alvast hartstikke bedankt en keep the good work going!


Liefs,  Debbie


 ::hug::

Rood rulez!

Over dat theater, ik weet het niet.

Ik dacht in Klaar wel herkenning te zien. Het was tof met haar praten over kunst en theater, wat je wilt laten zien. Ze is een apart mens, maar dat ben ik ook.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #182 Gepost op: 7-10-2006, 20:14:28 »
Bedankt voor je snelle reactie! Ik denk dat er gewoon veel gemanipuleerd wordt in de serie, zoals eigenlijk met alles op tv. Wellicht hebben ze daarom niet je meer expressie kant laten zien. De griffier vs. de vuilnisvrouw, die tegenstelling waarvan je eigenlijk al weet dat het niet zo zwart-wit kan zijn. Leuk dat ik op deze manier toch ook een iets andere kant heb mogen zien!

Zal trouwens nog pittig zijn geweest onder die zon met je rode haren, maar wees er trots op (ben je ook, zo te lezen)!

Nogmaals txs,
Debbie

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #183 Gepost op: 8-10-2006, 17:34:28 »
Bedankt voor je snelle reactie! Ik denk dat er gewoon veel gemanipuleerd wordt in de serie, zoals eigenlijk met alles op tv. Wellicht hebben ze daarom niet je meer expressie kant laten zien. De griffier vs. de vuilnisvrouw, die tegenstelling waarvan je eigenlijk al weet dat het niet zo zwart-wit kan zijn. Leuk dat ik op deze manier toch ook een iets andere kant heb mogen zien!

Zal trouwens nog pittig zijn geweest onder die zon met je rode haren, maar wees er trots op (ben je ook, zo te lezen)!

Nogmaals txs,
Debbie

Ja dat rodehaarhuidtype is idd lastig in de zon. Die blauwe bloes die ik aan had, dat is een speciale uvfilterstof. Dus dat helpt enorm! Helaas was t een erg saaie bloes.

Ja die andere kant van mij is idd niet weergegeven, is erg jammer. Mijn andere kant heeft bijvoorbeeld tot vanochtend half zeven op een houseparty staan swingen en springen. Dat zouden denk ik weinig mensen denken over mij, als je me zo op tv ziet. Wel grappig dat er dan mensen naar mij toe kwamen om te vragen of ik het echt was. Hahahaha, heel erg leuk!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #184 Gepost op: 8-10-2006, 18:20:46 »
Ja dat rodehaarhuidtype is idd lastig in de zon. Die blauwe bloes die ik aan had, dat is een speciale uvfilterstof. Dus dat helpt enorm! Helaas was t een erg saaie bloes.

Ja die andere kant van mij is idd niet weergegeven, is erg jammer. Mijn andere kant heeft bijvoorbeeld tot vanochtend half zeven op een houseparty staan swingen en springen. Dat zouden denk ik weinig mensen denken over mij, als je me zo op tv ziet. Wel grappig dat er dan mensen naar mij toe kwamen om te vragen of ik het echt was. Hahahaha, heel erg leuk!
Ik krijg écht een heel ander beeld van jou op deze manier! ::ok::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #185 Gepost op: 8-10-2006, 18:51:48 »
Ik krijg écht een heel ander beeld van jou op deze manier! ::ok::

Leuk om van jou te horen dat je je mening hebt bijgesteld. Ik heb mijzelf ook niet goed laten zien op het eiland, niet mijn gekke kant. Het is ook moeilijk om helemaal jezelf te zijn in die situatie.

En nu dan even een momentje reclame:
Voor de dansliefhebbers onder jullie. Voor een geweldige nacht techno, dansen, gezellig publiek en de beste lasers en indoorvuurwerkshows ooit, moet je naar Awakenings  ::bravo::

link verwijderd

« Laatst bewerkt op: 9-10-2006, 07:46:47 door Bakkertje »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #186 Gepost op: 8-10-2006, 18:58:45 »
En nu dan even een momentje reclame:
Voor de dansliefhebbers onder jullie. Voor een geweldige nacht techno, dansen, gezellig publiek en de beste lasers en indoorvuurwerkshows ooit, moet je naar Awakenings  ::bravo:: (www.awakenings.nl). 

ah, dus jij was er ook  :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #187 Gepost op: 8-10-2006, 19:09:14 »
ah, dus jij was er ook  :D ::ok::

Zeker weten! Was gaaf he? Ik vond 2000 and one en Solid Decay geweldig. Maar Rachmad stal de show met die ontzettend mooie set. En die lasers!!!!!!! Awakenings is voor mij echt de nummer 1 feestorganisatie.  ::regenboog::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #188 Gepost op: 8-10-2006, 19:17:20 »
Zeker weten! Was gaaf he? Ik vond 2000 and one en Solid Decay geweldig. Maar Rachmad stal de show met die ontzettend mooie set. En die lasers!!!!!!! Awakenings is voor mij echt de nummer 1 feestorganisatie.  ::regenboog::

Het was zeker gaaf! Is inderdaag geweldig feest, jammer genoeg Rachmad niet meer helemaal meegemaakt, maar heb van begin tot eind genoten  :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #189 Gepost op: 8-10-2006, 19:22:18 »
Het was zeker gaaf! Is inderdaag geweldig feest, jammer genoeg Rachmad niet meer helemaal meegemaakt, maar heb van begin tot eind genoten  :D ::ok::

Ik kwam binnen en ik alle stress viel van mij af. Ik heb staan dansen als een idioot. Daarna nog heerlijk op de tribune genoten van de lasers. Toen ik vanmiddag wakker werd, had ik waanzinnig kramp in mijn kuiten. Het was echt een goed feest!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #190 Gepost op: 10-10-2006, 21:13:36 »
Saron, mijn favo voetbalploeg heeft een nieuwe speler gekocht,zegt die naam jou iets?


 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #191 Gepost op: 10-10-2006, 21:18:11 »
Ik vond je op zich al een leuke kandidaat (vooral omdat je niet zo standaard was  ;D ) alleen soms zit het mee, en soms zit het tegen  ;)

Leuk dat je ook wat post, dat geeft een nog leuker beeld  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #192 Gepost op: 10-10-2006, 22:21:10 »
Saron, mijn favo voetbalploeg heeft een nieuwe speler gekocht,zegt die naam jou iets?


 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ja hmmmm s ff denken, volgens mij heb ik die mooie naam van mijn man kado gekregen bij ons trouwen, hihihi.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #193 Gepost op: 10-10-2006, 22:22:06 »
Ja hmmmm s ff denken, volgens mij heb ik die mooie naam van mijn man kado gekregen bij ons trouwen, hihihi.
Ik dacht dat je Saron heette ???



sorry voor de flauwe grap ::)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #194 Gepost op: 10-10-2006, 22:22:31 »
Ik vond je op zich al een leuke kandidaat (vooral omdat je niet zo standaard was  ;D ) alleen soms zit het mee, en soms zit het tegen  ;)

Leuk dat je ook wat post, dat geeft een nog leuker beeld  ::ok::

Dank! Zo leuk om te lezen dat mensen me ook positief hebben gezien op tv. Het zit mij momenteel nogal mee!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #195 Gepost op: 10-10-2006, 22:23:46 »
Ik dacht dat je Saron heette ???



sorry voor de flauwe grap ::)

Jij hebt vandaag zeker je grapjas aangetrokken, hehehehe. Is maar goed dat ik mijn lolbroek aan heb, hahahaha.

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #196 Gepost op: 11-10-2006, 08:53:08 »
LOL  ::rofl::
jullie twee.......



Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #197 Gepost op: 11-10-2006, 16:19:45 »
LOL  ::rofl::
jullie twee.......





Ja dat schiet lekker op he tussen mij en Willempie. Nu maar hopen dat manlief niet jaloers wordt, hahaha.  ::rofl::


een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #198 Gepost op: 11-10-2006, 17:00:02 »
Ja dat schiet lekker op he tussen mij en Willempie. Nu maar hopen dat manlief niet jaloers wordt, hahaha.  ::rofl::



Nog steeds melig? ::rofl::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #199 Gepost op: 11-10-2006, 17:27:07 »
Nog steeds melig? ::rofl::

Momenteel helaas ff niet. Ben op een week afstand van mijn vakantie (naar California) mij paspoort genadeloos kwijt. Als iets je niet melig maakt, dan is dat het wel, aaargh!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!