Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142674 keer)

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #200 Gepost op: 11-10-2006, 19:17:25 »
wat je paspoort kwijt?????!!!!!!!!!! toch niet op het eiland laten liggen? of toch per ongeluk opgegeten toen de honger op zijn ergst was.......een blaadje voor bernadette en een blaadje voor olga een blaadje voor linda en een blaadje voor klaar en een blaadje voor.............. ::tandpastasmiley::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #201 Gepost op: 11-10-2006, 19:38:20 »
Oeioei ik ken dat, ik heb dat ook eens meegemaakt, maar dan terwijl ik al op vakantie was. Bij mij was ie gejat. Nou da's echt niet leuk hoor  ::ohno::

Hopelijk vind je 'm nog op tijd terug...  ::hug::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #202 Gepost op: 11-10-2006, 19:39:51 »
Momenteel helaas ff niet. Ben op een week afstand van mijn vakantie (naar California) mij paspoort genadeloos kwijt. Als iets je niet melig maakt, dan is dat het wel, aaargh!
Succes

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #203 Gepost op: 11-10-2006, 19:41:42 »
Tenks mensen, ik ben bang dat ik morgen een nieuwe moet kopen. Op zich geen ramp, maar zo zonde van al die stempels van over de hele wereld  ::ohno::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #204 Gepost op: 11-10-2006, 21:00:55 »
Momenteel helaas ff niet. Ben op een week afstand van mijn vakantie (naar California) mij paspoort genadeloos kwijt. Als iets je niet melig maakt, dan is dat het wel, aaargh!

En hoelang moeten we je hier missen Saron :( ? ;D
The sun came up and reality set in.

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #205 Gepost op: 12-10-2006, 09:41:47 »
ik heb dat ook weleens meegemaakt; als ik jou was zou ik nog eens heel goed zoeken ik vond de 2!!!!!!!indentiteitskaarten op een hele logische opbergplek terug na dat ik heel goed had zitten nadenken en nadenken en nadenken......dus misschien ;)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #206 Gepost op: 12-10-2006, 13:53:13 »
ik heb dat ook weleens meegemaakt; als ik jou was zou ik nog eens heel goed zoeken ik vond de 2!!!!!!!indentiteitskaarten op een hele logische opbergplek terug na dat ik heel goed had zitten nadenken en nadenken en nadenken......dus misschien ;)

Dus ik heb maar een nieuw paspoort gekocht, bah! Na grondig speurwerk door mijn hele huis, heb ik het kreng niet meer gevonden. Maar nu kan ik wel gewoon op vakantie volgende week, dat scheelt weer!!!

Tenks voor de steun en tip!  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #207 Gepost op: 13-10-2006, 00:30:32 »
En hoelang moeten we je hier missen Saron :( ? ;D

Ik ga lekker 12 dagen naar California om walvissen en dolfijnen te spotten. Maar we pikken ook San Fransisco en nog wat natuurhoogstandjes mee. Maar ons doel zijn de reuzen van de zee en hun kleinere vriendjes, hihihi.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #208 Gepost op: 13-10-2006, 07:16:13 »
in Maleisië nam Douwe ook wel eens een bad
« Laatst bewerkt op: 13-10-2006, 07:30:59 door aangekoekt »
lekkere ruige vent van me

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #209 Gepost op: 13-10-2006, 08:35:17 »
Ik ga lekker 12 dagen naar California om walvissen en dolfijnen te spotten. Maar we pikken ook San Fransisco en nog wat natuurhoogstandjes mee. Maar ons doel zijn de reuzen van de zee en hun kleinere vriendjes, hihihi.

Mooi Saron! En lekker warm daar. Is er iets bijzonders dat je speciaal in California op walvisspot gaat? Welke hoop je er tegen te komen? Wij kwamen Orka's tegen boven de Lofoten (Noorwegen) Ik vond dat heel bijzonder en wij zagen ze slechts in de verte. Dichterbij zagen we bruinvissen.
Veel plezier!!! :)
er was eens......

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #210 Gepost op: 13-10-2006, 08:44:21 »
Paspoort kwijt....
Heb je tussen je Robinson spullen gekeken?

Nou ja, je hebt iig weer een nieuwe gekocht,
da's al weer een opluchting.

Wat is dat toch met al die ER kandidaten die
maar te pas en te onpas op vakantie gaan?
Is dat besmettelijk?

Ik wens je een hoop plezier, en ik hoop dat je veel
walvissen te zien krijgt. Die beesten zijn niet te
voorspellen en laten zich zeker niet sturen. Ja, ook
ik heb al een aantal keer tevergeefs gezocht.
Hoop dat je meer succes hebt.

Alvast een fijne vakantie!
 ::zwaai::
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #211 Gepost op: 13-10-2006, 09:06:22 »
Wat is dat toch met al die ER kandidaten die
maar te pas en te onpas op vakantie gaan?
Is dat besmettelijk?
Ja, je zou toch denken dat ze - na Expeditie Robinson - wel door hun vakantiedagen heen zouden zijn. Saron, is Justitie zo'n makkelijk werkgever?! ;)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #212 Gepost op: 13-10-2006, 11:40:38 »
We gaan idd speciaal voor de walvissen en dolfijnen richting Monterey Bay. Schijnt paradijs te zijn voor spotters. Eerder gingen we naar de Azoren (Potvissen) en Peninsula Valdez in Argentinie(Southern Right whale) voor hetzelfde doel. Meestal proberen we dan ook nog wat andere dingen te doen, maar hoofddoel is op bepaalde plaatsen echt die dieren. Noorwegen zit ook in de planning, omdat Zoran gek ik op Orka's. Ik ga helemaal voor de blauwe vinvis (grootste dier op aarde). Ditmaal hopen we op Bultruggen. Het is een beetje verslavend, als je er eentje ziet, dan wil je er meer. Idem dito met dolfijnzwemmen (wel in t wild, niet in zo'n zielig basin!!).

En die vakantiedagen. Nou justitie is nou echt niet een makkelijkere werkgever dan een ander, maar mijn vakantiedagen zijn nog niet op nee.

ps: probeer een foto te attachen, maar dat wil niet lukken, iemand een tip?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #213 Gepost op: 13-10-2006, 11:46:16 »
ps: probeer een foto te attachen, maar dat wil niet lukken, iemand een tip?

Ie ie niet te groot? Hij mag maximaal 100KB zijn.
Geniet nooit met mate...

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #214 Gepost op: 14-10-2006, 10:03:31 »
ps: probeer een foto te attachen, maar dat wil niet lukken, iemand een tip?
Als het te groot is voor het forum, probeer het te uploaden met www.imageshack.us en het vervolgens hier in te voegen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #215 Gepost op: 14-10-2006, 10:23:18 »
Ie ie niet te groot? Hij mag maximaal 100KB zijn.

tis vast een walvis... die zijn groot ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #216 Gepost op: 14-10-2006, 11:05:19 »
tis vast een walvis... die zijn groot ::tandpastasmiley::
Ja die wegen wel meer dan 100 kilobyte

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #217 Gepost op: 15-10-2006, 12:41:27 »
Ja die wegen wel meer dan 100 kilobyte

Hahaha.

Ik kom in mijn vakantie denk ik niet zo vaak langs als Michelle. Ik hoop jullie daarmee niet al te veel teleur te stellen, maar vakantie is bij mij echt vakantie ook van internet en dat soort zaken.  ::zwaai::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #218 Gepost op: 15-10-2006, 13:19:46 »
Hahaha.

Ik kom in mijn vakantie denk ik niet zo vaak langs als Michelle. Ik hoop jullie daarmee niet al te veel teleur te stellen, maar vakantie is bij mij echt vakantie ook van internet en dat soort zaken.  ::zwaai::
Je stelt ons natuurlijk verschrikkelijk teleur....








Maar daar moet je je vooral niets van aantrekken ::tandpastasmiley::.

Geniet lekker van je vakantie, veel plezier, tot later ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #219 Gepost op: 15-10-2006, 14:26:38 »
Hééé Saron,
Een hele supervakantie gewenst, joh  ::joehoe:: Vast veel relaxter dan ER  ::tandpastasmiley::
Ik vond je erg interessant overkomen op t.v. Inderdaad lekker 'anders dan standaard', iemand die je graag beter wilt leren kennen. Dus leuk dat je nu op het forum nog één en ander van jezelf 'laat zien', want je was er wat mij betreft véél te snel uit! Ik was echt zó blij dat je die proef had gewonnen, en dat tegen Robin, die toch ook de domste niet is  ::jaja:: Had alleen inderdaad wel een beeld van een heel net typetje voor me (ik denk door die blouse en door je beroep). Dus als ik nu lees van danceparty's... ff wennen  ::rofl:: Maar ook wel heftig om te lezen dat het je emotioneel zoveel gekost heeft. Dat vind ik ook wel lastig van dit programma. Is het ethisch wel verantwoord, om mensen aan zoiets bloot te stellen? Ik weet wel dat iedereen gescreend word en dat er zo een dokter bijgehaald kan worden. Maar wat het psychisch met je doet, weet je gewoon niet van tevoren. En bovendien komt alles op t.v. ... dat is ook behoorlijk ingrijpend. Kweenie.. wat vinden anderen hiervan?
Is er bijvoorbeeld een soort psychologische 'nazorg' na afloop? Anderzijds maakt dit stuk het ook juist interessant om te kijken, moet ik eerlijk toegeven. ::hypocriet::
Saron, fijne vakantie!!!  ::zwaai::
... ook gewoon maar een mening...