Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142669 keer)

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #220 Gepost op: 16-10-2006, 10:13:57 »
Ja, fijne vakantie! ::zwaai::


En mocht je dit pas erna lezen: Hoe was je vakantie?! ::tandpastasmiley::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #221 Gepost op: 16-10-2006, 18:34:53 »
Ja, fijne vakantie! ::zwaai::


En mocht je dit pas erna lezen: Hoe was je vakantie?! ::tandpastasmiley::

tenks iedereen. Ik ben er nog tot en met woensdag, daarna is het inpakken nog een keer naar school en vrijdagochtend vliegen we richting San Fransisco. ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #222 Gepost op: 16-10-2006, 20:55:32 »
Hééé Saron,
Een hele supervakantie gewenst, joh  ::joehoe:: Vast veel relaxter dan ER  ::tandpastasmiley::
Ik vond je erg interessant overkomen op t.v. Inderdaad lekker 'anders dan standaard', iemand die je graag beter wilt leren kennen. Dus leuk dat je nu op het forum nog één en ander van jezelf 'laat zien', want je was er wat mij betreft véél te snel uit! Ik was echt zó blij dat je die proef had gewonnen, en dat tegen Robin, die toch ook de domste niet is  ::jaja:: Had alleen inderdaad wel een beeld van een heel net typetje voor me (ik denk door die blouse en door je beroep). Dus als ik nu lees van danceparty's... ff wennen  ::rofl:: Maar ook wel heftig om te lezen dat het je emotioneel zoveel gekost heeft. Dat vind ik ook wel lastig van dit programma. Is het ethisch wel verantwoord, om mensen aan zoiets bloot te stellen? Ik weet wel dat iedereen gescreend word en dat er zo een dokter bijgehaald kan worden. Maar wat het psychisch met je doet, weet je gewoon niet van tevoren. En bovendien komt alles op t.v. ... dat is ook behoorlijk ingrijpend. Kweenie.. wat vinden anderen hiervan?
Is er bijvoorbeeld een soort psychologische 'nazorg' na afloop? Anderzijds maakt dit stuk het ook juist interessant om te kijken, moet ik eerlijk toegeven. ::hypocriet::
Saron, fijne vakantie!!!  ::zwaai::

En jij een enorme knuffel van mij, hartverwarmende reactie, heel veel dank!
 ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #223 Gepost op: 17-10-2006, 14:30:31 »
Saron, veel plezier op vakantie.  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #224 Gepost op: 17-10-2006, 17:52:40 »
Saron, veel plezier op vakantie.  ::zwaai:: ::zwaai::

Tenks!!!! Vrijdag is de dag dat ik weg mag! ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #225 Gepost op: 17-10-2006, 18:22:23 »
bericht van de broer van Saron voor Willemson..... ::zwaai: Beste Willemson: las jullie discussie op hoog niveau....vind je Saron echt zo lelijk? Nou dan heb je mij nog  niet gezien  ::rofl:: ::oink:: Ik trek er wel volle zalen mee ::bravo::

Hee Sik, dank voor je steun. Was ff geleden, maar t was me totaal ontgaan dat je je had gemengd in deze discussie. Erg grappig, maar goed dat zit in de familie  ::rofl::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #226 Gepost op: 20-10-2006, 01:08:24 »
Het is nu 01:08 en ik heb net mijn tas ingepakt. Mensen ik ben de komende week ver weg, heerlijke rust, mooie dieren, een heerlijke man enne......nou ja zonder al te veel details...met mij gaat het goed!

Iedereen een fijne herfstvakantie en tot begin november  ::zwaai:: ::bravo:: ::love:: ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #227 Gepost op: 20-10-2006, 13:58:09 »
enne......nou ja zonder al te veel details...met mij gaat het goed!


Saron, ben je zwanger???  ::tandpastasmiley:: ::oink::

*MENSEN, DIT BERUST OP PURE SPECULATIE EN MOET NIET ALS WAAR AANGENOMEN WORDEN*

Saron?
LOL
Je bent wel erg vaag hoor.
 ::hug::
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #228 Gepost op: 20-10-2006, 14:27:09 »
ja,dat klopt ook wel weer.na 1 aflevering kun je dat niet zeggen.wie weet vind je haar na paar afleveringen geweldig en iemand die je eerst super vond na die paar afleveringen weer niet.maar ja,de eerste indruk he. :o
zo saron en esthy,hier dan even de ;dame in kwestie;!ik heb hier lang niet meer op gepost omdat saron eruit is.dus vandaar.maar om even een reactie te geven op het mailtje bij de linda-topic.hier ben ik dus.dit eerdere citaat is ook van mij.hier geef ik toch ook toe dat ik dan weer die geweldig vind en dan weer die.dit omschrijft dus wat ik in de linda -topic al zei.jammer dat jullie mij als een slecht iemand zien hoor!!!hebben jullie dan  ::zwaai::nooit geen vooroordelen?

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #229 Gepost op: 20-10-2006, 14:40:04 »
anatje natuurlijk hebben we allemaal weleens een vooroordeel maar de manier waarop jij dat bij saron had- denk ff terug aan wat je gepost hebt- vond ik persoonlijk kwetsend voor saron helemaal niet netjes. Willemson heeft ook weleens wat gepost wat niet zo netjes was maar heeft later aan saron laten weten waarom hij die dingen zo had opgeschreven en heeft daarna duidelijk laten weten dat hij het helemaal verkeerd had en daar is overigens een zeer vermakkelijke mailwisseling over ontstaan daar hebben we allemaal van kunnen genieten. Jij hebt helemaal niet de moeite gedaan om saron wat beter te leren kunnen op haar topic; trouwens is je idee dan over saron veranderd nu ze eruit is? als dat zo is laat haar dat dan even weten dat is welzo leuk voor een kandidaat die toch veel opmerkingen heeft moeten lezen die echt niet zo leuk waren  ::ohno::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #230 Gepost op: 20-10-2006, 14:45:43 »
anatje natuurlijk hebben we allemaal weleens een vooroordeel maar de manier waarop jij dat bij saron had- denk ff terug aan wat je gepost hebt- vond ik persoonlijk kwetsend voor saron helemaal niet netjes. Willemson heeft ook weleens wat gepost wat niet zo netjes was maar heeft later aan saron laten weten waarom hij die dingen zo had opgeschreven en heeft daarna duidelijk laten weten dat hij het helemaal verkeerd had en daar is overigens een zeer vermakkelijke mailwisseling over ontstaan daar hebben we allemaal van kunnen genieten. Jij hebt helemaal niet de moeite gedaan om saron wat beter te leren kunnen op haar topic; trouwens is je idee dan over saron veranderd nu ze eruit is? als dat zo is laat haar dat dan even weten dat is welzo leuk voor een kandidaat die toch veel opmerkingen heeft moeten lezen die echt niet zo leuk waren 

hoi,ja daar heb je wel een beetje gelijk in.maar ik dacht dat het wel meeviel wat ik heb geschreven.ik schreef dat ik haar saai vond en dat ze zichzelf zo buitensloot.ook schreef ik dat ze volgens mij best lief was etc etc.maar goed,als ik haar beledigd heb.sorry saron.of mijn mening over haar veranderd is,tsja,ik ken saron niet,alleen van t.v.en tv geeft dus vaak een vertekend beeld zoals we alwel hebben gemerkt.maar bij deze dan excuses.en dat ik de moeite niet heb genomen om haar beter te leren kennen via deze topic?ja,sorry hoor.ik post gewoon liever bij mensen die er nog inzitten.ik heb maar weinigtijd met twee kindjes.nou,doeiiiiii ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-10-2006, 14:56:59 door anatje »

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #231 Gepost op: 20-10-2006, 14:50:54 »
 ::ok::

Dat vind ik dan weer een toffe reactie van je
geniet van die mailwisseling tussen willemson en saron

@ willemson; ik wil het je al een tijdje zeggen maar ik heb respect voor je, ik heb genoten van je reacties op saron nadat ze hier is komen posten  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #232 Gepost op: 20-10-2006, 14:59:11 »
Het zou kunnen dat ik van alles over het hoofd zie hoor, maar...

Ik heb even de berichtengeschiedenis van anatje doorgelezen en ik kom nergens berichten tegen over Saron die echt heel ongenuanceerd negatief zijn ofzo.  ???

De negatiefste berichten van anatje over Saron heb ik hier nu gequote. Hoewel ze bepaald niet vleiend zijn, vind ik ze ook totaal niet schokkend hoor  ::ohno::.

is ook niet echt my kind of type,komt op mij wat nerd over.
zoals ik saron nu zie vind ik haar vreselijk saai.
die arrogantie.dat zie ik soms ook in haar.net ofdat ze zich beter voelt dan een ander.klopt ja.het is de uitstraling.ze zal het wel niet zo bedoelen maar zo"n uitstraling heeft ze op mij ook eigenlijk.mijn type is het ook niet.ik zal denk ik ook niet echt met haar door 1 deur kunnen.ik vind het wel jammer als ze er strax niet mee bij is.kan ik me nml niet meer zo ergeren en opfokken om haar!ha,ha. ::pinokkio::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #233 Gepost op: 20-10-2006, 14:59:55 »
::ok::

Dat vind ik dan weer een toffe reactie van je
geniet van die mailwisseling tussen willemson en saron

@ willemson; ik wil het je al een tijdje zeggen maar ik heb respect voor je, ik heb genoten van je reacties op saron nadat ze hier is komen posten  ::ok::
ja,ik moest hem ff veranderen want heb toch gauw ff mijn reacties teruggelezen esthy.zo erg als van willemson was het niet hoor!!!!wel mooie foto van willemson ::zwaai::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #234 Gepost op: 20-10-2006, 15:34:53 »

De negatiefste berichten van anatje over Saron heb ik hier nu gequote. Hoewel ze bepaald niet vleiend zijn, vind ik ze ook totaal niet schokkend hoor  ::ohno::.


Nee ik ook niet, vooral niet als je ze gaat vergelijken met alle ongenuanceerde berichten die de afgelopen jaren op het forum hebben gestaan. Daarnaast geeft Anatja ook steeds duidelijk aan dat het om haar mening gaat.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline semu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #235 Gepost op: 20-10-2006, 15:57:04 »
Saron, ben je zwanger???  ::tandpastasmiley:: ::oink::

*MENSEN, DIT BERUST OP PURE SPECULATIE EN MOET NIET ALS WAAR AANGENOMEN WORDEN*

Saron?
LOL
Je bent wel erg vaag hoor.
 ::hug::

Ik ben niet de dader, misschien weet j.smit er iets van ???  ::zwaai:: ::zwaai:: ::joehoe::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #236 Gepost op: 31-10-2006, 11:14:49 »
wanneer is saron weer in da house?????
ben benieuwd naar haar reactie op mijn berichtjes.wil weten of ze nog zo"n hekel aan mij heeft!!!ik heb geen hekel een je saron en ook nooit gehad!!!!groetjes

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #237 Gepost op: 31-10-2006, 17:26:40 »
wanneer is saron weer in da house?????
ben benieuwd naar haar reactie op mijn berichtjes.wil weten of ze nog zo"n hekel aan mij heeft!!!ik heb geen hekel een je saron en ook nooit gehad!!!!groetjes
Saron is op vakantie maar ik weet niet wanneer ze terug zou komen

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #238 Gepost op: 31-10-2006, 19:06:50 »
Saron is op vakantie maar ik weet niet wanneer ze terug zou komen

Saron is al terug, alleen nog in 'vakantiesferen' denk ik :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #239 Gepost op: 1-11-2006, 15:38:06 »
Daar is ze weer!  ::zwaai:: ::bravo::

Ik ben vandaag terug gekomen en zit nu onder invloed van een jetlag mijn achterstallige huiswerk te maken. Dat raad ik niemand aan, wat een drama. Ik zie dat er weer erg veel is gebeurd in ER tijdens mijn afwezigheid. Ik moet maar ff bij gaan lezen/kijken.

De vakantie was waanzinnig!!! Begon meteen goed met springende walvissen en dat soort indrukwekkende belevenissen op het water. Verder ook veel natuurschoon gezien en geeindigd in San Francisco.

En ik lees speculaties over een eventuele zwangerschap, hmmm heb ik dat aangericht met mijn vage afscheidsbericht. Ik weet van niets, dus ik ga er vanuit dat ik niet in blijde verwachting ben.  ::rofl::

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!