Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122590 keer)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #140 Gepost op: 24-05-2006, 15:58:02 »
Beste Robinson fans....nog even een opmerking betreft het aankomende Robinson Gala van 5 juni a.s.!

Mij is het verzoek toegezonden iedereen op de hoogte te brengen van het volgende:

Inschrijving loopt tot 29 Mei a.s.! Let op, vol is vol! Reserveer dus snel.
 


 Wil je meer info over deze avond, kijk dan op www.ryan-robinson.nl en zie op de home pagina de link.

Hopelijk tot dan......groetjes Ryan
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #141 Gepost op: 24-05-2006, 17:23:39 »
Hey Ryan,

ten eerst moet ik kwijt dat ik het erg knap vind hoe ver je al bent gekomen. Als ik in jouw schoenen stond (op 1 eiland met Lydia) had ik denk ik kannibaal-acties ondernomen.  >:D Ik erger me niet snel aan iemand in de expeditie, maar Lydia... :-X

Ik hoop daarom dus ook echt dat je haar weet te verslaan volgende week, heel erg zelf!! Jij bent t waardig nog verder te komen in mijn ogen!

Erg goede "scene" trouwes met die rijst jah! Ik vond t echt walgelijk, alleen t idee al dat je rijst zou willen eten die niet eens meer wit is!! Maar je hebt gelijk, ik heb lekker gegeten als ik naar de aflevering kijk! ;)

Maar goed, ik hoop dat je je volgende week bij Frank en de rest kunt voegen en je expeditie rechtvaardig af te mogen maken, op welke manier dan ook!!

Succes!!! ::ok::

No matter where you go, I will find you

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #142 Gepost op: 24-05-2006, 17:38:47 »
Ja Ryan... helemaal top hoe je er tot nu toe doorkomt, je bent sociaal, goed in proeven en je doet overlevingspogingen (als je zlefs bedorven rijst op wilt eten ::rofl::)

Ik heb ook nog ff een vraagje aan je over iets heel anders.

Ik doe nu een opleiding om ondernemer te worden en ik zag dat jij na je eigen bedrijf in nederland te hebben verkocht in curacao bent gaan wonen...
Dat sprak me wel heel erg aan om ook die tour op te gaan, maar hoe is het leven daar in curacao? en is het ook een beetje goed mogelijk om daar een goed lopend bderijf te beginnen? (hij hoef nie weg te lopen natuurlijk ::rofl::)

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #143 Gepost op: 24-05-2006, 17:44:15 »
Wat doet Ryan het ontzettend goed deze ER. Hij is erg veranderd vind ik vergeleken met de vorige keer.
Ik vind echt dat hij het goed doet!!!  ::ok:: ::bravo::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #144 Gepost op: 24-05-2006, 17:46:57 »
Wat doet Ryan het ontzettend goed deze ER. Hij is erg veranderd vind ik vergeleken met de vorige keer.
Ik vind echt dat hij het goed doet!!!  ::ok:: ::bravo::

Ik sluit me bij je woorden aan...ik vind Ryan toch wel één van de toppers tijdens deze expeditie.... ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #145 Gepost op: 24-05-2006, 18:25:06 »
Ja Ryan... helemaal top hoe je er tot nu toe doorkomt, je bent sociaal, goed in proeven en je doet overlevingspogingen (als je zlefs bedorven rijst op wilt eten ::rofl::)

Ik heb ook nog ff een vraagje aan je over iets heel anders.

Ik doe nu een opleiding om ondernemer te worden en ik zag dat jij na je eigen bedrijf in nederland te hebben verkocht in curacao bent gaan wonen...
Dat sprak me wel heel erg aan om ook die tour op te gaan, maar hoe is het leven daar in curacao? en is het ook een beetje goed mogelijk om daar een goed lopend bderijf te beginnen? (hij hoef nie weg te lopen natuurlijk ::rofl::)

Mooi te lezen dat je de plannen hebt om voor jezelf te beginnen....ik zeg altijd maar zo...''beter een kleine zelfstandige dan een grote slaaf''.... ;D

Maar goed...hoe is Curacao...tot vergelijking met nl heb je daar een stuk meer mogelijkheden. Hier loop je vaak vast op te veel regeltjes...al heb je die daar uiteraard ook... maar toch op een andere manier. Voor mij is het meest van belang dat (bijna) iedereen een stuk meer relaxt door het leven gaat dan hier en dat dus ook op het zakelijke vlak doet. Ik merk dat zeker nu ik weer even een paar weken in NL ben...iedereen loopt elkaar nagenoeg voorbij....

Of je er een goed lopend bedrijf kunt beginnen zal uiteraard voor een groot deel van jezelf afhangen en van je plannen....maar waar een wil is een absoluut een weg...en anders leg je die zelf gewoon aan.... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Dana

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #146 Gepost op: 24-05-2006, 18:31:43 »
Ik sluit me bij je woorden aan...ik vind Ryan toch wel één van de toppers tijdens deze expeditie.... ::ok::
Ryan is absoluut een topper, maar ik zie niet veel verschil met de vorige expeditie. Daar vond ik em ook al een goede en oprechte kandidaat (al kreeg ik tóen geen bijval, en nu wel :D )
Ik hoop echt dat je wint Ryan en dat je iig niet van Lydia verliest net voor de finale, net zoals in 2003 van Ilona!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #147 Gepost op: 24-05-2006, 18:55:08 »
 ::bravo:: Ryan  ::bravo::
Echt.. ik ben helemaal into Ryan geworden  ;) in 2003 vond ik hem/je  ;) minder.. de ene keer was ik voor Gio, de andere keer niet  ;) maar nu.. echt leuk! Ook leuk van het Robinson Gala, ik wil ook wel, maar dan moet ik wel iemand meekrijgen  :D .. gaan er hier meer toevallig? ::)  ;) nja ik ga het hier zometeen wel heel rustig en subtiel aan mijn moeder vragen  :)
I'm a real big goblin..

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #148 Gepost op: 24-05-2006, 19:01:24 »
Woow en die foto's op je site  ::bravo:: die modelfoto's  :D :D  ::bravo:: ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #149 Gepost op: 24-05-2006, 19:55:11 »
Ryan is absoluut een topper, maar ik zie niet veel verschil met de vorige expeditie. Daar vond ik em ook al een goede en oprechte kandidaat (al kreeg ik tóen geen bijval, en nu wel :D )
Ik hoop echt dat je wint Ryan en dat je iig niet van Lydia verliest net voor de finale, net zoals in 2003 van Ilona!

Ik vond je/hem bij de vorige ER niet zo'n overlever en sociaal als nu en ik had het idee dat je/hij van veel dingen een probleem maakte. Je/Hij kon "zeuren". En nu ben/is  je/hij sociaal en een overlever! Toppie  ::hug::

Nogmaals...ik vind je/hem echt zo veranderd. Curacao heeft je/hem heel goed gedaan. Houden zo Ryan  ::ok:: ::tandpastasmiley:: ::bravo::

PS. Ik hoop echt dat je/hij wint van Lydia. Die mocht er allang uit van mij!
« Laatst bewerkt op: 24-05-2006, 19:58:38 door Stesje »

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #150 Gepost op: 24-05-2006, 21:14:58 »
Ik vond je/hem bij de vorige ER niet zo'n overlever en sociaal als nu en ik had het idee dat je/hij van veel dingen een probleem maakte. Je/Hij kon "zeuren". En nu ben/is  je/hij sociaal en een overlever! Toppie  ::hug::

Nogmaals...ik vind je/hem echt zo veranderd. Curacao heeft je/hem heel goed gedaan. Houden zo Ryan  ::ok:: ::tandpastasmiley:: ::bravo::

PS. Ik hoop echt dat je/hij wint van Lydia. Die mocht er allang uit van mij!

Het is ook maar net wat men laat zien....ook in 2003 was het overleven als ik voor mezelf spreek...Anders hou je het geen negen dagen helemaal alleen vol op duivelseiland....waar onder andere Geert na twee dagen dol weg wilde....weet je nog? :o... naast dat was er op vele vlakken een persoonlijke strijd van andere onderling....en dus niet alleen wat overleven en dergelijke betreft ....vandaar dat het wellicht op zeuren heeft geleken...in mijn ogen kwam ik op voor eerlijkheid daar sommige er echt een potje van maakte ook al is het een spel....in mijn ogen zijn er grenzen op dat vlak als men o.a. gaat jatten. En tja....dan doe ik mijn mondje nu eenmaal open als andere hem niet open durven doen.... ;)


www.ryan-robinson.nl


Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #151 Gepost op: 24-05-2006, 21:23:35 »
heej Ryan, jij bent een goede survivor, hoewel ik het Lydia ook gun, hoop ik van harte dat jij de finale haalt! Je doet het heel goed!

(en laat je  vader me niet meer zo'n schrik aanjagen:'Vanavond is Ryan nog te zien, dan ook weer tijdens de finale aflevering'(over afgelopen maandag) ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #152 Gepost op: 24-05-2006, 21:28:36 »
heej Ryan, jij bent een goede survivor, hoewel ik het Lydia ook gun, hoop ik van harte dat jij de finale haalt! Je doet het heel goed!

(en laat je  vader me niet meer zo'n schrik aanjagen:'Vanavond is Ryan nog te zien, dan ook weer tijdens de finale aflevering'(over afgelopen maandag) ;D

Waarmee heeft mijn vader je laten schrikken....vertellen kan ie niets....want hij weet namelijk helemaal niets.... ::tandpastasmiley:: Niemand weet wanneer ik eruit ga....al kan het nu niet lang meer duren dan... :\'(
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #153 Gepost op: 24-05-2006, 21:29:17 »
::bravo:: Ryan  ::bravo::
Echt.. ik ben helemaal into Ryan geworden  ;) in 2003 vond ik hem/je  ;) minder.. de ene keer was ik voor Gio, de andere keer niet  ;) maar nu.. echt leuk! Ook leuk van het Robinson Gala, ik wil ook wel, maar dan moet ik wel iemand meekrijgen  :D .. gaan er hier meer toevallig? ::)  ;) nja ik ga het hier zometeen wel heel rustig en subtiel aan mijn moeder vragen  :)

Heey Mirtjuh

Even over het Gala...ik wil ook wel naar het Gala en heb ook nog niemand gevonden die met mij mee wil....;D misschien dat we samen kunnen gaan of afspreken want ik wil er ook wel heeeeel graag heen. Ik woon in Noord Brabant in ieder geval....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #154 Gepost op: 24-05-2006, 21:30:14 »
::bravo:: Ryan  ::bravo::
Echt.. ik ben helemaal into Ryan geworden  ;) in 2003 vond ik hem/je  ;) minder.. de ene keer was ik voor Gio, de andere keer niet  ;) maar nu.. echt leuk! Ook leuk van het Robinson Gala, ik wil ook wel, maar dan moet ik wel iemand meekrijgen  :D .. gaan er hier meer toevallig? ::)  ;) nja ik ga het hier zometeen wel heel rustig en subtiel aan mijn moeder vragen  :)
Hee idd Ryan leuk,ik wist al van die Robinson Gala (dank aan die persoon daarvoor),maar het zal me echt niet lukken   :-\\ :-\\

mirtjuh,nu konden we eens samen op een een Gala-diner aanwezig zijn,maar om 5u moet ik de dag(lees enkele minuten) erop terug op mijn werk zijn  >:( >:( >:(

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #155 Gepost op: 24-05-2006, 21:55:29 »
Waarmee heeft mijn vader je laten schrikken....vertellen kan ie niets....want hij weet namelijk helemaal niets.... ::tandpastasmiley:: Niemand weet wanneer ik eruit ga....al kan het nu niet lang meer duren dan... :\'(
dat ie iets zei in de trend van:'vanavond is Ryan nog te zien...'(... maar volgende week niet meer) maar gelukkig bleek het niet waar te zijn ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #156 Gepost op: 24-05-2006, 22:03:56 »
Mag ik een heel nieuwsgierige vraag stellen?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: Ik vraag me nou echt af hoe dat is om met 1 vrouw en voor de rest niemand, nja behalve een paar productiemensen, op een eiland te zitten  ;) ;)
I'm a real big goblin..

Offline the best 1993

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mick aan de macht!!!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #157 Gepost op: 24-05-2006, 22:06:17 »
Klopt het dat je mannequin bent geweest?
Mick aan de macht!!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #158 Gepost op: 24-05-2006, 22:19:52 »
Citaat
Klopt het dat je mannequin bent geweest?

ik zie dan meteen een beeld voor me van een zwaar opgemaakte dragqueen met van die kromme, harige benen onder een kort rokje en dan met roze pumps aan strompelend over de catwalk. ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline LoveToine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Toine, in 1 woord geweldig!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #159 Gepost op: 24-05-2006, 22:25:26 »
Hey Ryan! Wat ontzettend leuk dat je ook zelf hier op het forum komt. Ik zapte vorige week en ineens zag ik je bij jetix. Was wel grappig je een keer 'normaal' te zien. Je doet het geweldig, niet alleen bij de strijd der titanen maar ook in de vorige expeditie was je top!
Ik hoop dat je er nog lang bij blijft!
Dit is een bericht van de mol, geef al je jokers aan Toine ^-^