Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122568 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #160 Gepost op: 24-05-2006, 22:29:25 »
ik zie dan meteen een beeld voor me van een zwaar opgemaakte dragqueen met van die kromme, harige benen onder een kort rokje en dan met roze pumps aan strompelend over de catwalk. ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
nee nee.. kijk Ryan als model.. mag ik? mag ik? vast wel..  ;) ;)


 ::love:: ::love::
 ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #161 Gepost op: 24-05-2006, 22:41:10 »
ik zie dan meteen een beeld voor me van een zwaar opgemaakte dragqueen met van die kromme, harige benen onder een kort rokje en dan met roze pumps aan strompelend over de catwalk. ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
aha, dan ben jij niet echt Patsy, maar eerder (Sorry als het mis geschreven is)

Jennifer Saunders  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #162 Gepost op: 24-05-2006, 23:08:34 »
Heb je Patsy ooit gezien na een nachtje stevig doorzakken?  ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #163 Gepost op: 25-05-2006, 01:44:36 »
Ryan was bij mij in 2003 ook al favoriet.

ook hele discussie over gehad (ook met Nicky23,die je trouwens niet meer hoort over Ryan, zou ook niet weten wat ze negatief over hem zou moeten zeggen)

En over die vraag waarom er iemand fan van Frank was als hij/zij niet van meelopers houdt, tja ik wacht ook nog op antwoord!

Want dat is toch wel de draaikont van deze expeditie.

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #164 Gepost op: 25-05-2006, 12:17:57 »
Het was voor mij absoluut niet moeilijk om positief te blijven. Dit omdat ik over het algemeen alles probeer positief te bekijken...uiteraard heb ook ik tijdens de expeditie wel eens een dipje gehad, maar dat was dan van ''hele'' korte duur!! Wat heb je er aan om alles negatief te bekijken of te benaderen....zonde van je energie in mijn ogen.Ik denk juist dat je andere door positief te blijven mee kunt trekken daar waar het nodig is....bij ons op miniloc heeft dat soms zeker gewerkt.....

Ik probeer zelf in dergelijke situaties de dingen ook altijd positief te bekijken, maar weet dat dat soms moeilijk kan zijn als iedereen om je heen negatief is. Met negatief denken maak je het zoveel zwaarder voor jezelf! Gelukkig is de instelling van Lydia ineens 180 graden omgedraaid, wel zo fijn, ook voor jou lijkt me!
Hopelijk ga je volgende week winnen van Lydia, al zou ik het ook wel grappig vinden als zij daar op dat andere eiland tussen al die zogenaamde 'bikkels' moet gaan zitten...

Ik had eigenlijk nog een vraag. Wist je voordat je vertrok wie er allemaal mee zouden gaan? En had je je een beeld van hun gevormd aan de hand van de oude afleveringen en klopte dat ook? Wat ik zelf leuk vind om te zien is dat sommige mensen door hun andere positie in de groep ineens heel anders overkomen. Sommige arrogant alsof ze van zichzelf al vinden dat ze de beste Robinson zijn doordat ze door het publiek als zodanig gezien werkden. Anderen die juist ineens heel erg op zichzelf worden. Denk je dat het wel of niet kunnen winnen van Expeditie Robinson ook voor een groot deel afhankelijk is van de mensen waarmee je op een eiland zit?

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #165 Gepost op: 25-05-2006, 17:27:21 »
Het is ook maar net wat men laat zien....ook in 2003 was het overleven als ik voor mezelf spreek...Anders hou je het geen negen dagen helemaal alleen vol op duivelseiland....waar onder andere Geert na twee dagen dol weg wilde....weet je nog? :o... naast dat was er op vele vlakken een persoonlijke strijd van andere onderling....en dus niet alleen wat overleven en dergelijke betreft ....vandaar dat het wellicht op zeuren heeft geleken...in mijn ogen kwam ik op voor eerlijkheid daar sommige er echt een potje van maakte ook al is het een spel....in mijn ogen zijn er grenzen op dat vlak als men o.a. gaat jatten. En tja....dan doe ik mijn mondje nu eenmaal open als andere hem niet open durven doen.... ;)


www.ryan-robinson.nl




Dat je je mond open deed i.v.m. jatten geef ik je helemaal gelijk in! En dat er een persoonlijke strijd was onderling heb je ook zeker gelijk in!

Vind je in deze ER gewoon ontzettend leuk  ::tandpastasmiley:: Laat ik het zo zeggen... je komt nu beter uit!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #166 Gepost op: 25-05-2006, 20:20:05 »
Niemand weet wanneer ik eruit ga....al kan het nu niet lang meer duren dan... :\'(


Wat moeten we hieruit opmaken, Ryan, je doet het net klinken of je de proef van Lydia gaat verliezen! Ik hoop echt van niet, jij bent (ook al sinds 2003) een van mijn favorieten. Ik lees misschien teveel uit jouw opmerking, ik hoop het van harte!!!


Edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 25-05-2006, 20:28:37 door n@ncy »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #167 Gepost op: 25-05-2006, 20:30:10 »
Ik denk dat we eruit moeten opmaken, dat de serie nog maar twee aflevering duurt  ::tandpastasmiley::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #168 Gepost op: 26-05-2006, 09:44:44 »
Mag ik een heel nieuwsgierige vraag stellen?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: Ik vraag me nou echt af hoe dat is om met 1 vrouw en voor de rest niemand, nja behalve een paar productiemensen, op een eiland te zitten  ;) ;)

Zelf de productie mensen waren er die dagen maar halve tijd....de eerste dag dachten wij echt dat er iets loos waar toen er niemand kwam opdagen vroeg in de ochtend. Dat je dan samen met een vrouw op een eiland zit in deze extreme situatie is wellicht maar beter op dat moment....stel je had voldoende voedsel en alles bij het handje....wie weet wat er dan zou kunnen gebeuren...... dan bedoel ik met een vrouw in het algemeen.... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #169 Gepost op: 26-05-2006, 09:55:07 »
Klopt het dat je mannequin bent geweest?

Ik heb veel modellenwerk gedaan en doe dat zo af en toe nog steeds... reclame spotjes voor tv zowel in NL als in het buitenland. Fotowerk voor verschillende merken van Boss, Nike, Diesel, Ralph Lauren, Calvin KLein en Philips...enz.....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #170 Gepost op: 26-05-2006, 10:16:46 »
En natuurlijk maak je hele mooie reportages samen met MeRy, toch Ryan?

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #171 Gepost op: 26-05-2006, 10:21:05 »
Ik probeer zelf in dergelijke situaties de dingen ook altijd positief te bekijken, maar weet dat dat soms moeilijk kan zijn als iedereen om je heen negatief is. Met negatief denken maak je het zoveel zwaarder voor jezelf! Gelukkig is de instelling van Lydia ineens 180 graden omgedraaid, wel zo fijn, ook voor jou lijkt me!
Hopelijk ga je volgende week winnen van Lydia, al zou ik het ook wel grappig vinden als zij daar op dat andere eiland tussen al die zogenaamde 'bikkels' moet gaan zitten...

Ik had eigenlijk nog een vraag. Wist je voordat je vertrok wie er allemaal mee zouden gaan? En had je je een beeld van hun gevormd aan de hand van de oude afleveringen en klopte dat ook? Wat ik zelf leuk vind om te zien is dat sommige mensen door hun andere positie in de groep ineens heel anders overkomen. Sommige arrogant alsof ze van zichzelf al vinden dat ze de beste Robinson zijn doordat ze door het publiek als zodanig gezien werkden. Anderen die juist ineens heel erg op zichzelf worden. Denk je dat het wel of niet kunnen winnen van Expeditie Robinson ook voor een groot deel afhankelijk is van de mensen waarmee je op een eiland zit?

Leuk om te lezen dat je het positief ziet of waarneemt wat er allemaal gebeurt....

En om je vraag te beantwoorden....idd wisten we voor vertrek, in tegenstelling tot in 2003, nagenoeg wie er allemaal mee zouden gaan. Een week voor vertrek hebben we met merendeel ook nog een bijeenkomst gehad om de laatste dingen door te nemen en vragen te kunnen stellen aan de productie. Toen we dan uiteindelijk op Schiphol stonden wisten we werkelijk uit welke mensen de groep zou gaan bestaan. Je kent natuurlijk niet iedereen, daar ook ik pas vanaf eind 2002 iets van E.R. heb gezien. Zelfs in 2004 en 2005 heb ik maar delen gezien. Ik heb zeker geen afleveringen bekeken om een beeld te kunnen vormen van de mensen die mee zouden gaan. Ik laat in zulke gevallen liever alles open op me afkomen en kijk dan waar en op welke plek iemand bij mij overkomt. Zeker gezien de extreme situatie is dat van belang.....want niet iedereen is en blijft wie hij of zij normaal gesproken zou zijn in het dagelijkse leven!

Wel is het idd zo dat sommige zich zelf al helemaal in de finale zouden zien staan en daarmee een bepaalde houding bij zich hadden.....maar ook daar prik je wel doorheen....mits je er de moeite voor neemt!

En tot slot is het zeker zo dat de mensen waarmee je in het spel zit tot een bepaalde hoogte bepalen hoe ver iemand gaat komen. Je ziet nu dat aan de ene kant alles van een proef af hangt en aan de andere kant dat alles bepaald gaat worden door stem gedrag en waarop mensen dat baseren. Bepaalt gedrag kan je uiteindelijk de nek omdraaien....of je heel veel krediet opleveren. Ik blijf er nog steeds bij dat je het beste jezelf kunt blijven (ook al is dat voor sommige moeilijk). Want op een bepaalt moment stel iemand doet zich anders voor.....valt het masker...hoe dan ook!  ::vergroot::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #172 Gepost op: 26-05-2006, 10:24:16 »
En natuurlijk maak je hele mooie reportages samen met MeRy, toch Ryan?

Idd ja......altijd leuk om met Mel iets te doen qua fotowerk..... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #173 Gepost op: 26-05-2006, 10:37:01 »
Misschien is die vraag reeds ergens gesteld,maar Ryan, zijn er tijdens de opnames van Strijd der titanen geen bloopers geweest waardoor jullie krom lagen van het lachen?

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #174 Gepost op: 26-05-2006, 15:16:30 »
Misschien is die vraag reeds ergens gesteld,maar Ryan, zijn er tijdens de opnames van Strijd der titanen geen bloopers geweest waardoor jullie krom lagen van het lachen?

Bloopers.....die zijn er zeker wel geweest....meestal tijdens een interview of tijdens de eilandraad....dingen die je dan zegt....of dat je zoals ik ineens redelijk hard tegen Pieter riep (terwijl E.P vol in de vraag was met iemand).....Pieter kijk daar die aap springen...E.P toen....uuhh...Ryan en Pieter....ik weet dat jullie ook oog voor de natuur hebben, maar zou je even je aandacht hier kunnen houden.... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Of wat dacht je van dat er ineens een boot vol lokale mensen de hoek om kwam tijdens een eilandraard.....sta je ook raar te kijken....

Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #175 Gepost op: 26-05-2006, 15:19:57 »
Bloopers.....die zijn er zeker wel geweest....meestal tijdens een interview of tijdens de eilandraad....dingen die je dan zegt....of dat je zoals ik ineens redelijk hard tegen Pieter riep (terwijl E.P vol in de vraag was met iemand).....Pieter kijk daar die aap springen...E.P toen....uuhh...Ryan en Pieter....ik weet dat jullie ook oog voor de natuur hebben, maar zou je even je aandacht hier kunnen houden.... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Of wat dacht je van dat er ineens een boot vol lokale mensen de hoek om kwam tijdens een eilandraard.....sta je ook raar te kijken....


::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #176 Gepost op: 26-05-2006, 15:32:03 »
Bloopers.....die zijn er zeker wel geweest....meestal tijdens een interview of tijdens de eilandraad....dingen die je dan zegt....of dat je zoals ik ineens redelijk hard tegen Pieter riep (terwijl E.P vol in de vraag was met iemand).....Pieter kijk daar die aap springen...E.P toen....uuhh...Ryan en Pieter....ik weet dat jullie ook oog voor de natuur hebben, maar zou je even je aandacht hier kunnen houden.... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Of wat dacht je van dat er ineens een boot vol lokale mensen de hoek om kwam tijdens een eilandraard.....sta je ook raar te kijken....



hahaha geweldig Ryan. Heb je nog meer van die leuke verhalen. Ik zit weer te genieten

P.S Er is ook flink gereageerd op je intervieuw op mijn site

Thank nog he  ::bravo::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #177 Gepost op: 26-05-2006, 17:07:03 »
Bloopers.....die zijn er zeker wel geweest....meestal tijdens een interview of tijdens de eilandraad....dingen die je dan zegt....of dat je zoals ik ineens redelijk hard tegen Pieter riep (terwijl E.P vol in de vraag was met iemand).....Pieter kijk daar die aap springen...E.P toen....uuhh...Ryan en Pieter....ik weet dat jullie ook oog voor de natuur hebben, maar zou je even je aandacht hier kunnen houden.... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Of wat dacht je van dat er ineens een boot vol lokale mensen de hoek om kwam tijdens een eilandraard.....sta je ook raar te kijken....


::rofl::  met die aap.. geweldig..  :D ;)
I'm a real big goblin..

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #178 Gepost op: 26-05-2006, 19:44:50 »

Of wat dacht je van dat er ineens een boot vol lokale mensen de hoek om kwam tijdens een eilandraard.....sta je ook raar te kijken....



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Top man!

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #179 Gepost op: 27-05-2006, 09:43:53 »
Op de aankomende afl. dienen we een paar daagjes extra te wachten.....nu voor een keer i.p.v. op Maandag dus op Woensdag.... ::oink::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....