Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122580 keer)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #200 Gepost op: 30-05-2006, 17:23:45 »
He Ryan :)

Ik had nog een vraagje. Je had je duikbil mee. Op een gegeven moment ging je een visnet uitzetten met de dames. Vervolgens ging jij kijken of jullie al wat hadden gevangen.

Waren die vissen niet geweldig mooi? Wat dacht je toen je onder water was?

Het moet echt geweldig mooi zijn daar. Zeker om te duiken.

Groetjes Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #201 Gepost op: 30-05-2006, 18:10:13 »
He Ryan :)

Ik had nog een vraagje. Je had je duikbil mee. Op een gegeven moment ging je een visnet uitzetten met de dames. Vervolgens ging jij kijken of jullie al wat hadden gevangen.

Waren die vissen niet geweldig mooi? Wat dacht je toen je onder water was?

Het moet echt geweldig mooi zijn daar. Zeker om te duiken.

Groetjes Danielle

Jazeker is het geweldig mooi daar zowel boven als onder water.... ::jaja:: Ik ben regelmatig even lekker wezen snorkelen om weg te zijn van alles....kom je tot rust en heb je geen gezeur aan je hoofd. Lang duurde deze tripjes meestal niet, want door dat je heel veel af bent gevallen heb je het ook veel sneller koud dan normaal. Daarnaast heb je ook geen onbeperkte energie om alles maar te blijven doen...zeker in het water telt het dat je lichaam 25% meer moet doen dan normaal om het op temp. te kunnen houden. Buiten dit plezier ervan heb ik er ook zeker wat aan gehad betreft het vinden van iets eetbaars. Ik heb er dus van genoten en ben blij dat ik tijdens ons vertrek op het vliegveld bij mijn verstand was en mijn duikbril mee heb genomen.....met overigens de goedkeuring van iedereen!  ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #202 Gepost op: 30-05-2006, 18:58:32 »
Jazeker is het geweldig mooi daar zowel boven als onder water.... ::jaja:: Ik ben regelmatig even lekker wezen snorkelen om weg te zijn van alles....kom je tot rust en heb je geen gezeur aan je hoofd. Lang duurde deze tripjes meestal niet, want door dat je heel veel af bent gevallen heb je het ook veel sneller koud dan normaal. Daarnaast heb je ook geen onbeperkte energie om alles maar te blijven doen...zeker in het water telt het dat je lichaam 25% meer moet doen dan normaal om het op temp. te kunnen houden. Buiten dit plezier ervan heb ik er ook zeker wat aan gehad betreft het vinden van iets eetbaars. Ik heb er dus van genoten en ben blij dat ik tijdens ons vertrek op het vliegveld bij mijn verstand was en mijn duikbril mee heb genomen.....met overigens de goedkeuring van iedereen!  ::tandpastasmiley::
Dat je tot rust komt is een ding wat zeker is ::jaja::. Je waant je in iets prachtigs. Zo ook idd de eilanden.

Je lichaam gebruikt dan idd een andere energie. En koud krijg je het zeker als je niet veel vet meer heb zeg maar haha.

Duiken lijkt mij echt helemaal geweldig maar om medische omstandigheden mag ik het nooit doen :\'( ::niet-ok::. Maar als ik dat zo op tv zie dan denk ik wel is waarom mag ik dat nou niet.

Dus een wijze les neem altijd je snorkel mee ::trots::

Groetjes Danielle

p.s bedankt weer voor je antwoord
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #203 Gepost op: 30-05-2006, 19:37:10 »
Ik heb er dus van genoten en ben blij dat ik tijdens ons vertrek op het vliegveld bij mijn verstand was en mijn duikbril mee heb genomen.....met overigens de goedkeuring van iedereen!  ::tandpastasmiley::
Heey Ryan, ik heb deze opmerking reeds ergens op het forum gemaakt,maar ik zou het graag eens horen van iemand die erbij was. Jullie mochten idd 1 persoonlijk voorwerp meenemen naar jullie eiland,en die werden allemaal samengepropt in 1 klein rugzakje.
In iedere brief die men op een der eilanden las,(ivm de samensmelting) stond "pak je persoonlijke spullen"
Iedere kandidaat zag je met een groene zak vertrekken,die veel groter was dan dat rugzakje waarin jullie 1 persoonlijk  voorwerp mochten steken.
Krijgen jullie als kandidaten spulletjes die wij als kijker niet zien?

nog een vraagje, als er nu kandidaten tussenzitten die roken,mogen zij dan (buiten de opnames) een sigaretje roken?

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #204 Gepost op: 30-05-2006, 22:45:49 »
Heey Ryan, ik heb deze opmerking reeds ergens op het forum gemaakt,maar ik zou het graag eens horen van iemand die erbij was. Jullie mochten idd 1 persoonlijk voorwerp meenemen naar jullie eiland,en die werden allemaal samengepropt in 1 klein rugzakje.
In iedere brief die men op een der eilanden las,(ivm de samensmelting) stond "pak je persoonlijke spullen"
Iedere kandidaat zag je met een groene zak vertrekken,die veel groter was dan dat rugzakje waarin jullie 1 persoonlijk  voorwerp mochten steken.
Krijgen jullie als kandidaten spulletjes die wij als kijker niet zien?

nog een vraagje, als er nu kandidaten tussenzitten die roken,mogen zij dan (buiten de opnames) een sigaretje roken?


Om te beginnen mocht er niet direct een van ons een persoonlijk item meenemen! We kregen een rugzakje voor 17 personen.....iedereen had aan wat ie aan had vanuit het vliegtuig.....in het rugzakje mocht men de dingen doen die ieder dacht nodig te hebben. Maar vol was vol....!!! Sommige kregen niet eens de kans om er iets in te doen, daar andere dachten....dat, dat en dat neem ik mee....bam....rugzakje direct vol! Dus van een persoonlijk item was totaal geen sprake....

Voor vertrek is er ooit door de productie een opmerking gemaakt...''je hebt aan wat je aan hebt''... dit is mij altijd bijgebleven terwijl iedereen dat heeft kunnen horen, maar er niets mee heeft gedaan.... Ik heb voor vertrek in NL nagenoeg alles aangedaan wat ik dacht nodig te hebben. Dit met het idee dat we wel eens direct gedropt zouden kunnen worden. Mijn zakken vol met van alles en nog wat. Dingen die in mijn ogen van pas zoouden kunnen komen tot een bepaalde hoogte.

Dat je na verloop van tijd iedereen ziet lopen met een soort of knapzak....zo groot was ie vaak niet....heeft te maken met dat je daar niet de hele dag je kleding aan hebt en deze dus daarin doet. Meestal loop je in je zwembroek of bikini. Uiteraard komen er dingen bij die gemaakt of gevonden zijn tijdens de expeditie. Het is absoluut niet zo, dat we spullen of wat dan ook van de productie krijgen.....we waren echt op ons zelf aangewezen deze keer.

En wat je laatste vraag betreft......het is en blijft een survival concept....dus even een sigaretje roken buiten de camera om is ook zeker niet het geval. Bedoel....iedere kandidaat eet ook.....dat krijg je toch ook niet even een bammetje buiten de camera om..... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #205 Gepost op: 30-05-2006, 23:06:26 »
Om eventjes verder te gaan over het fenomeen roken : waren de mensen die in de "westerse" wereld roken niet vlugger geïrriteerd dan anderen, hadden die nog niet meer problemen dan ?

Offline Clitnbol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #206 Gepost op: 30-05-2006, 23:34:07 »
Als ze het geen maandje kunnen uithouden, moeten ze maar niet meedoen.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #207 Gepost op: 31-05-2006, 08:52:42 »
Om eventjes verder te gaan over het fenomeen roken : waren de mensen die in de "westerse" wereld roken niet vlugger geïrriteerd dan anderen, hadden die nog niet meer problemen dan ?

Ik heb niet direct gemerkt dat de mensen die roken sneller geirriteerd waren. En idd....als je dat niet los kunt laten is het overleven op deze manier zeker geen optie voor je....want zeker is dat je een knop moet kunnen omzetten op vele vlakken.
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #208 Gepost op: 31-05-2006, 15:08:08 »
Veel succes "vanavond", Ryan!

Ik hoop dat je gaat winnen van Lydia ;D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #209 Gepost op: 31-05-2006, 16:12:51 »
Veel succes "vanavond", Ryan!

Ik hoop dat je gaat winnen van Lydia ;D


 ::ok::   ::bravo::
 ::hug:: vooruit Ryan, je kan het....

Offline Clitnbol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #210 Gepost op: 31-05-2006, 16:26:36 »
*haalt pomponnetjes boven*
*begint spastisch op en neer te springen*

Winnen. :)

Offline Dana

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #211 Gepost op: 31-05-2006, 17:53:53 »
*haalt pomponnetjes boven*
*begint spastisch op en neer te springen*

Winnen. :)
*springt mee*
als we een chearleader team maken voor ryan maakt hij vast meer kans denk je? 

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #212 Gepost op: 31-05-2006, 20:46:49 »
Come on ryan You co. haha spannend ::trots::

Wat had je trouwens weer een mooie ontdekking gedaan. Super zeg. De rust daar.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2006, 20:48:56 door Scarabee »
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #213 Gepost op: 31-05-2006, 20:54:06 »
yeaaahhh hij heeft het gered!  :D  ::ok:: ::ok:: gefeliciteerd  ::ok::  ::hug::
I'm a real big goblin..

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #214 Gepost op: 31-05-2006, 21:14:41 »
 ::bravo:: ::bravo:: Je bent door Geweldig  ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots::

Gefeliciteerd ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #215 Gepost op: 31-05-2006, 21:20:20 »
Mijn hart zat ook ff in mn keel toen die kaars bijna uit was...

Toppie dat je door bent!! ::ok::


Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #216 Gepost op: 31-05-2006, 21:57:41 »
Feli Ryan! ;D

Eindelijk dat rare mens eruit. Jij bent veel robinsonwaardiger dan Lydia ;)

Stiekem hoop ik wel voor je dat je wint nu ::rofl::
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #217 Gepost op: 31-05-2006, 21:59:19 »
vooral deze aflevering was een genot om naar je te kijken  ::ok::

feli met de finaleplaats ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #218 Gepost op: 31-05-2006, 22:16:26 »
Ohhhh nu ik heb gezien wat er volgende week gaat gebeuren!!  ::rofl::

geweldig gwn... Richard vin t helemaal **** dat jij trug komt en de rest lijkt t wel leuk te vinde  ::trots::

Helemaal toppie!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #219 Gepost op: 31-05-2006, 22:31:09 »
Gelukkig heeft Ryan de proef gewonnen.
Hij zit bij de laatste 4 :D
Hij heeft zich iig verbeterd t.o.v zijn vorige expeditie