Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122573 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #220 Gepost op: 31-05-2006, 22:31:54 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #221 Gepost op: 31-05-2006, 23:38:51 »
vooral deze aflevering was een genot om naar je te kijken  ::ok::

yesyesyes  ::love::
 ::bravo:: ::bravo::
 ::zwaai:: da-aag Lydia  :\'(

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #222 Gepost op: 31-05-2006, 23:39:55 »
Ryan perfect dat je gewonnen hebt was zo blij, nu nog Richard en Frank en Jennifer verslaan. ::bravo:: ::ok::

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #223 Gepost op: 1-06-2006, 00:12:11 »
Hey Ryan,

Leuk dat je de proef won. Zelden iemand zo zien genieten van een eiland wat anderen afschuwelijk vonden en zelden iemand zo zien genieten van een banaan en een appel. Wel heel wat beter te verstouwen dan wat de luitjes op Panga mochten eten. 

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #224 Gepost op: 1-06-2006, 00:38:07 »
Hallo Ryan,
Ik vind dat je het heel goed doet, mijn respect heb je zeker.
Ik zie dat je hier vragen beantwoordt dus ik dacht ik probeer het ook even: ik vraag me namelijk af hoe het dit jaar gesteld was met het jatten van eten van de produktie, daar hoorde je in vorige seizoenen nog wel eens wat over, dat er hier en daar een lunchpakketje verdween. Of andere leuke dingen die wij niet weten waarvan jij wel op de hoogte bent, zoals bijvoorbeeld Esther vorig jaar die van alles in haar tampons had verstopt....  :o , dat soort dingen.

Verder wil ik eigenlijk geen oude koeien uit de sloot takelen, maar ben je er nou ooit achtergekomen hoe dat nou precies zat met die bananentoestand, want ook dat heb ik me nou altijd afgevraagd. Heb je er ooit nog achteraf iets over gehoord? Een bekentenis?

Ik wens je verder veel succes en van mij mag je zeker winnen, zou een mooie verrassing zijn als de gedoodverfde winnaar Richard niet wint!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #225 Gepost op: 1-06-2006, 01:17:29 »
grrrrr, is Ryan net druk met de proef, gaat de telefoon.......
wegens omstandigeheden, was het wel aan te raden om elk telefoon op te nemen...

nou vervolgens zie ik Lydia Ryan omhelzen, nogsteeds aan de telefoon... en HOPPA, Lydia eruit...

geweldig...

Ryan, go for it, ik hoop echt dat je de finale wint. ik ben helemaal  Pro RYAN.

nog meer pompoennetjes...
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #226 Gepost op: 1-06-2006, 09:01:17 »
Thanks voor de leuke en lieve reacties.....super....ik heb gister weer met een mega gevoel en met de traantjes in de ogen alles mogen herbeleven....bbbbrrrr.....iedere keer weer besef je dan dat je een geweldige tijd hebt gehad daar.....ook al heeft het bloed, zweet en tranen gekost.....letterlijk en figuurlijk.....     ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: zoals jullie in het voorstukje hebben kunnen zien.....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #227 Gepost op: 1-06-2006, 09:52:22 »
Hallo Ryan,
Ik vind dat je het heel goed doet, mijn respect heb je zeker.
Ik zie dat je hier vragen beantwoordt dus ik dacht ik probeer het ook even: ik vraag me namelijk af hoe het dit jaar gesteld was met het jatten van eten van de produktie, daar hoorde je in vorige seizoenen nog wel eens wat over, dat er hier en daar een lunchpakketje verdween. Of andere leuke dingen die wij niet weten waarvan jij wel op de hoogte bent, zoals bijvoorbeeld Esther vorig jaar die van alles in haar tampons had verstopt....  :o , dat soort dingen.

Verder wil ik eigenlijk geen oude koeien uit de sloot takelen, maar ben je er nou ooit achtergekomen hoe dat nou precies zat met die bananentoestand, want ook dat heb ik me nou altijd afgevraagd. Heb je er ooit nog achteraf iets over gehoord? Een bekentenis?

Ik wens je verder veel succes en van mij mag je zeker winnen, zou een mooie verrassing zijn als de gedoodverfde winnaar Richard niet wint!

Op je eerste vraag dien ik je voorlopig nog een antwoord verschuldigd te blijven....! En om op je tweede vraag te reageren....wie denk je zelf dat de daders is of geweest zal zijn?
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #228 Gepost op: 1-06-2006, 11:38:24 »
Hey Ryan,

wat onzettend zenuwslopend zeg... en eeeerg goed van je dat je nog zo'n reactie-vermogen had na al die tijd op zo'n eiland. Was je niet bang dat je reactievermogen aangetast zou zijn met zo weinig voedsel..??!! ???
Ik ben in ieder geval heel blij dat je door bent, ik heb echt een ontzettend goede dunk van je gekregen, en hoop dat je nog veel verder zult komen! ::ok::
No matter where you go, I will find you

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #229 Gepost op: 1-06-2006, 12:01:56 »
Pfffffff.....moeilijk hoor wie de Robinson winnaar moet worden!  ???

Dacht aan Frank of Richard (zoals zovelen), maar ik vind dat Ryan het GEWELDIG  ::ok:: doet en als je op een eiland wordt gedropt waar bijna niks is en je wint proeven en "overleeft" alles en blijft sociaal en keert uiteindelijk terug naar de andere expeditieleden... dan ben je voor mij ZEKER Robinson waardig....

Ik weet zeker dat als Ryan in die laatste eliminatieproef had gezeten dan had hij ook alles gegeten! (als je al bedorven rijst met haartjes niet wil weggooien omdat het nog te "eten" is... haha... ::ok::)

Nu weet ik het niet meer....

Vind het wel erg spannend!   :P

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #230 Gepost op: 1-06-2006, 12:12:09 »
Vraagje Ryan : (bedankt dat je al altijd al mijn vragen met zoveel "geduld" hebt beanwoord) :

Had jij liever, nu na het kijken op TV liever de eetproef gedaan van de wormen, foetussen en anderen....of liever de kaarsenproef tegen Lydia... (of iemand anders van de titanen) ??? Ik bedoel louter de proef niet de eliminatie op Panga daarna...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #231 Gepost op: 1-06-2006, 13:23:53 »
Wauw Ryan,Ik heb van je genoten!!
M`n nagels zijn eraan gegaan met het kaarsenspel,heb een potje mee zitten brullen toen je t eten en de gsm zag en daarna alleen met een super-blij gevoel en smile de rest van de afl gekeken!
Ik hoop echt dat je de titaan wordt van deze expeditie!!

Offline Music

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #232 Gepost op: 1-06-2006, 14:10:59 »


Naam: Ryan
Leeftijd: 39 jaar
Deed mee aan: 4e ER

In dit topic kun je alles kwijt over Ryan  :)

Hey topper,

Bij deze wil ik aan je kwijt dat ik je erg goed vindt, en de manier waarop je je uit drukt, is een manier naar mijn hart ::bravo::!!
Je viel me de vorige keer ook al op, niet alleen door je uitstraling en je geweldige lichaam, maar ook doordat je me erg eerlijk lijkt. Je zal wel veel vrouwelijke reaktie,s krijgen, en inderdaad ik ben dan de zoveelste waarschijnlijk....maar ik probeer het toch...Ik zou je erg graag mee uit eten willen nemen. Ik ben 34 jaar, niet vervelend om te zien, 1.74m en 55 kilo. Woon momenteel nog in Alphen aan den Rijn, maar ga een super de luxe appartement kopen aan het water in Almere. Ben werkzaam bij de politie in Amsterdam. Heb me ook ooit opgegeven voor ER, maar kwam er niet door heen.
Vind het programma Peking Express ook erg leuk. Keertje zin om te msnnen, mijn e-mail adres is verkrijgbaar als je reageerd. Dan zal ik er gelijk een foto bij doen!

Heel veel succes nog met alles wat je wilt bereiken in je leven. Jij red het het wel, want je bent rijk van geest en dat is erg belangrijk om verder te komen in het leven!!
Het was ook prachtig om te zien hoe je geemotioneerd was na weer iets heftigs mee te hebben gemaakt. Je bent een een lieve en oprechte man! Een man naar mijn hart!!

Groetjes,

Mascha ::love::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #233 Gepost op: 1-06-2006, 23:27:14 »
Vraagje Ryan : (bedankt dat je al altijd al mijn vragen met zoveel "geduld" hebt beanwoord) :

Had jij liever, nu na het kijken op TV liever de eetproef gedaan van de wormen, foetussen en anderen....of liever de kaarsenproef tegen Lydia... (of iemand anders van de titanen) ??? Ik bedoel louter de proef niet de eliminatie op Panga daarna...

Als ik voor de eetproef had gestaan had ik het zelfde gedaan als Richard....in 2003 hebben we ook een dergelijke proef gehad....toen glansrijk doorstaan....verstand op nul en eten wat de pot schaft.... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Een keuze maken op iets wat al is geweest.....nee das niet mijn ding....dingen lopen zoals ze lopen...tot nu toe heb ik zoals ik al vaker schreef, het super naar de zin gehad....ook al hadden we het echt zwaar op miniloc en was er totaal geen eetbaar iets te vinden. Ik voel me een happy people....en heb gisteren wederom van alles genoten met tranen in mijn ogen en kippen vel over het hele lichaam....kun je nagaan wat het daar terplekke met je doet.... ;)
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #234 Gepost op: 1-06-2006, 23:56:23 »
Juist terug van aflevering 9...

Eerst en vooral gefeliciteerd Ryan met het feit dat je in de finale bent geraakt... Een beetje laat, maar ik wilde eerst de afl zelf gezien hebben... Beter later dan nooit, zou ik zeggen...


Ik, en vele anderen, ben daar ontzettend blij om... Je schrijft dat je keek met tranen in de ogen... Ik moet zeggen dat deze afl mij ook niet onberoerd heeft gelaten... Het meest pakkende moment voor mij : je telefoontje naar je mama... Vond ik zo mooi, zo pakkend...

Verder heb ik dan weer enorm moeten lachen met Richard en het feit dat hij die ogen, wormen en foetus zo maar heeft opgegeten... Ik moest al van de ogen kokhalzen alleen al maar bij het zien....

Nu maar te hopen dat de finale en de finale eilandraad voor jou goed afloopt..Velen zullen in Eindhoven ontzettend voor je supporteren.. SUCCES alvast....

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #235 Gepost op: 1-06-2006, 23:58:26 »

Op je eerste vraag dien ik je voorlopig nog een antwoord verschuldigd te blijven....! En om op je tweede vraag te reageren....wie denk je zelf dat de daders is of geweest zal zijn?


Tsja... wie stelt hier wie nu de vragen....???  ::rofl::
Ik vind het erg lastig, helemaal omdat de kijker uiteindelijk nooit een antwoord heeft gekregen terwijl ons steeds wel min of meer werd voorgespiegeld dat het bananenmysterie in de finale aflevering opgelost zou worden. Maar wat er ook gebeurde, dat i.e.g. dus niet! Vind ik vreemd, want wat maakt dat achteraf nou nog uit? Om gewoon te zeggen: sorry jongens, ik was het, 'k had honger ja!!!
Hierom, en ook omdat ik alle (ex-)kandidaten steeds maar hoor over hoe subjectief de montage is, hoe mensen "anders" neergezet worden, en feiten zoals in het jaar dat het bestelen van een kamp door de Mangrove-musketiers achteraf gezien een idee van de produktie blijkt te zijn geweest, dat soort dingen geven mij te denken dat helemaal niemand die bananen heeft gejat, in elk geval niet een van de kandidaten dus... Want laten we wel wezen: 't was een mooie grap voor de kijkers en iedereen had het erover. Missie geslaagd...?!  :-X
Ga jij nou ook nog zeggen wat jij denkt? Zou ik leuk vinden!

En wat het andere betreft: ik wacht rustig af op wat komen gaat, dus of ik zie het binnenkort op tv, of ik wacht tot jij je wel geroepen voelt hier een antwoord op te geven  ;)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #236 Gepost op: 2-06-2006, 02:27:37 »
Vele zien b.v. Frank en Richard als ware robinsonners.....veel heeft in die zin in eerste instantie te maken met hun uiterlijk....en daarnaast dat ze ook wel degelijk vele kwaliteiten bezitten op het vlak van survival....maar ook een stadsmus kan die survival kwaliteiten (en meer) bezitten en ze laten zien als het nodig is....alleen gaat dat er niet direct altijd bij iedereen in omdat men onbewust vast blijft houden aan het beeld wat men heeft van iemand...!

Hoi Ryan,

Vond bovenstaande quote van jouw hand, en ben het daarmee eens. Mensen hebben inderdaad een bepaald beeld bij survivors, en woest op een stuk hout inhakken, af en toe brullen, een pijl en boog snijden en indianen vereren spreken daarbij zeer tot de verbeelding.

Ondertussen, hoezeer ze ook beschimpt is op dit forum (ook door mij, want dat gezeur ging goed de keel uithangen), is natuurlijk zelfs iemand als Lydia een taaie. En dus een survivor. Alleen niet zoals de kijker een survivor wil zien misschien, maar ik heb wel bewondering voor haar ommedraai nadat Véronique haar zo ferm had toegesproken. Veel mensen (en zeker als ze zo jong zijn) zouden daarop het hoofd laten hangen, maar voor haar leek het eerder nieuwe brandstof. Dat wekt toch bewondering op.

Goed, en dan nu mijn vraag naar aanleiding van dat hele 'wie is een ware Robinson-gedoe':

Er zijn nog vier mensen over, en wat mij betreft vallen er drie af als Robinson: Richard, Jennifer en Frank. En dat is puur gebaseerd op enkele - in mijn ogen - nogal laffe (en in ieder geval gemakzuchtige) keuzes die ze gemaakt hebben. Een survivor is meer dan iemand die hout kan hakken, krabben kan vangen en mooi kan brullen. Een survivor moet ook iemand zijn die af en toe zijn kop in de wind gooit en zichzelf trouw blijft. En dus niet automatisch gemakzuchtige paden volgt, als complotten smeden en sterke tegenstanders wippen. Vind ik dus.

Jij blijft dus over als favoriet, maar dat is natuurlijk makkelijk bereikt. Jij bent nooit in de verleiding gekomen om een Melvin te wippen of om beloftes te breken of om categorisch met een veilig collectiefje complotten te smeden. Mijn vraag: had je eraan meegedaan? Stel, jij was gekozen i.p.v. Pieter. Hoe had jij in dat groepje gestaan? Had je meegedaan met de complotreeks? Had je meegedaan met de sterkste schakels eerst eruit? Hoe bezie jij dit, als achteringang-finalist?

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #237 Gepost op: 2-06-2006, 18:19:04 »
Heey Ryan, klopt toch dat ik jou en Jennifer vandaag bij meneer Frits zag? Jullie zagen er goed uit( beter dan woensdag op de t.v!  :))

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #238 Gepost op: 2-06-2006, 22:17:16 »
Tsja... wie stelt hier wie nu de vragen....???  ::rofl::
Ik vind het erg lastig, helemaal omdat de kijker uiteindelijk nooit een antwoord heeft gekregen terwijl ons steeds wel min of meer werd voorgespiegeld dat het bananenmysterie in de finale aflevering opgelost zou worden. Maar wat er ook gebeurde, dat i.e.g. dus niet! Vind ik vreemd, want wat maakt dat achteraf nou nog uit? Om gewoon te zeggen: sorry jongens, ik was het, 'k had honger ja!!!
Hierom, en ook omdat ik alle (ex-)kandidaten steeds maar hoor over hoe subjectief de montage is, hoe mensen "anders" neergezet worden, en feiten zoals in het jaar dat het bestelen van een kamp door de Mangrove-musketiers achteraf gezien een idee van de produktie blijkt te zijn geweest, dat soort dingen geven mij te denken dat helemaal niemand die bananen heeft gejat, in elk geval niet een van de kandidaten dus... Want laten we wel wezen: 't was een mooie grap voor de kijkers en iedereen had het erover. Missie geslaagd...?!  :-X
Ga jij nou ook nog zeggen wat jij denkt? Zou ik leuk vinden!

En wat het andere betreft: ik wacht rustig af op wat komen gaat, dus of ik zie het binnenkort op tv, of ik wacht tot jij je wel geroepen voelt hier een antwoord op te geven  ;)


Een ding kan ik je verzekeren...dit was geen opzet van de productie.... de bananen zijn wel degelijk gejat :o. Ik zie ze niet vliegen  ;D als ik iemand bij dag en douw in onze zogenaamde keuken zie staan met een schil in zijn handen! Als er dan na het tellen van de bananen twee minder dan de vorige avond blijken te zijn is alles rond. Zeker gezien er maar twee mensen op de hoogte waren dat men ze geteld had voor ze in een zak in de kist zijn gestopt.

Nee geen opzet dus.....tenminste...niet van de productie.....

En idd...ook ik had heel veel meer respect voor de persoon gehad als er idd een excuus was geweest op dat moment....zo van...mensen....ik trok het niet meer en kon de verleiding echt niet meer weerstaan....sorry.....dan ben je pas waardig en oprecht.....uit durven komen voor je fouten in dit soort situaties i.p.v. bang te zijn stemmen te krijgen!

En nee helaas mensen....ik ga gaan namen noemen in dit geval.....om terug te komen op je uitspraak.....''oude koeien uit de sloot halen''....dit hele verhaal is een tijd na onze afleveringen opgelost en besproken....we hebben er toen een vrachtwagen of tig zand overheen gedaan...en ik voel me niet direct geroepen om nu met een schepje alles weer boven te halen..... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Hopelijk kun je daar begrip voor opbrengen.....?
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #239 Gepost op: 2-06-2006, 22:35:52 »
Hoi Ryan,

Vond bovenstaande quote van jouw hand, en ben het daarmee eens. Mensen hebben inderdaad een bepaald beeld bij survivors, en woest op een stuk hout inhakken, af en toe brullen, een pijl en boog snijden en indianen vereren spreken daarbij zeer tot de verbeelding.

Ondertussen, hoezeer ze ook beschimpt is op dit forum (ook door mij, want dat gezeur ging goed de keel uithangen), is natuurlijk zelfs iemand als Lydia een taaie. En dus een survivor. Alleen niet zoals de kijker een survivor wil zien misschien, maar ik heb wel bewondering voor haar ommedraai nadat Véronique haar zo ferm had toegesproken. Veel mensen (en zeker als ze zo jong zijn) zouden daarop het hoofd laten hangen, maar voor haar leek het eerder nieuwe brandstof. Dat wekt toch bewondering op.

Goed, en dan nu mijn vraag naar aanleiding van dat hele 'wie is een ware Robinson-gedoe':

Er zijn nog vier mensen over, en wat mij betreft vallen er drie af als Robinson: Richard, Jennifer en Frank. En dat is puur gebaseerd op enkele - in mijn ogen - nogal laffe (en in ieder geval gemakzuchtige) keuzes die ze gemaakt hebben. Een survivor is meer dan iemand die hout kan hakken, krabben kan vangen en mooi kan brullen. Een survivor moet ook iemand zijn die af en toe zijn kop in de wind gooit en zichzelf trouw blijft. En dus niet automatisch gemakzuchtige paden volgt, als complotten smeden en sterke tegenstanders wippen. Vind ik dus.

Jij blijft dus over als favoriet, maar dat is natuurlijk makkelijk bereikt. Jij bent nooit in de verleiding gekomen om een Melvin te wippen of om beloftes te breken of om categorisch met een veilig collectiefje complotten te smeden. Mijn vraag: had je eraan meegedaan? Stel, jij was gekozen i.p.v. Pieter. Hoe had jij in dat groepje gestaan? Had je meegedaan met de complotreeks? Had je meegedaan met de sterkste schakels eerst eruit? Hoe bezie jij dit, als achteringang-finalist?


Makkelijk bereikt.....het is maar wat je makkelijk noemt  ???. Ik bedoel....ik geef het je te doen op Miniloc met drie vrouwen overleven..... ::tandpastasmiley::

In het dagelijks leven lijkt dat wellicht meer dan mooi....maar geloof me.....de waarheid is anders!!!!!!!!! Geen slechte praat over de vrouwen hoor...zeker niet, maar het vereist redelijk wat geduld en inzet om alles op de rit te krijgen. Neem dan b.v. Lydia en Fleur...deze twee hebben de eerste dagen behoorlijk wat energie gezogen, al liet ik dat zelf dan ook toe, omdat ook ik graag zag dat ze dit positief zouden ervaren en niet het hele kamp in een soort of negatieve sfeer zouden drukken.

En idd...ik heb geen eilandraad mee hoeven maken, geen complotten, geen ruzie of noem het maar op. Hoe ik dan in het kamp gestaan zou hebben....ik denk op de zelfde manier zoals ik dat nu gedaan heb....puur mijn gevoel volgen en vandaar uit actie ondernemen....zoals ik al eerder schreef...zou ik op een maatje binnen de expeditie moeten stemmen...wie het ook is.....dan deed ik dat! Maar wel openheid van zaken! De gedachte...''sterke schakels er eerst uit''...gaat er bij mij niet in. Ik wil graag strijden en op een waardige en eerlijke manier de eventuele eindstreep halen.....en dan is strijden tegen een meerdere voor mijn gevoel de enige manier. Ik zou mezelf niet recht in de ogen kunnen kijken als ik door liegen, bedriegen of door bewust zwakkere te verslaan ver zou komen......maar goed...ik denk dat ik dat in 2003 wel heb laten zien hoe ik daar tegenover sta  ;D
Geniet van het leven....het duurt maar even.....