Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122555 keer)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #240 Gepost op: 2-06-2006, 22:38:37 »
Heey Ryan, klopt toch dat ik jou en Jennifer vandaag bij meneer Frits zag? Jullie zagen er goed uit( beter dan woensdag op de t.v!  :))

Klopt helemaal....en idd zijn er al weer wat kilo's bij....gelukkig ...in mijn geval dan.... ::tandpastasmiley::

We hadden zoiets van....even relaxt bij babbelen (en van een hapje en drankje genieten) voor we ons maandag in het finale feestgeruis storten..... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #241 Gepost op: 2-06-2006, 22:45:58 »
Go Ryan  ::bravo::

Vraagje: heb je nog contact met sommige expeditieleden?
First you go backwards, but then forwards again

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #242 Gepost op: 2-06-2006, 23:01:19 »
Go Ryan  ::bravo::

Vraagje: heb je nog contact met sommige expeditieleden?

Zeker heb ik nog contact met een aantal mensen.....je hebt onbewust een hele bijzonder band...uitzonderingen daar gelaten.... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #243 Gepost op: 2-06-2006, 23:03:21 »
En nee helaas mensen....ik ga gaan namen noemen in dit geval.....om terug te komen op je uitspraak.....''oude koeien uit de sloot halen''....dit hele verhaal is een tijd na onze afleveringen opgelost en besproken....we hebben er toen een vrachtwagen of tig zand overheen gedaan...en ik voel me niet direct geroepen om nu met een schepje alles weer boven te halen..... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Hopelijk kun je daar begrip voor opbrengen.....?

Ben blij dat het niet de productie was, wie het dan wel was is voor mij dan eigenlijk niet zo belangrijk meer, ik denk dat ik het wel weet maar vind het wel wel leuk voor je dat jij het i.e.g. zeker weet, want dit zijn van die kleine dingen die je je anders nog jarenlang af kan blijven vragen... (ikke zelfs en ik was er niet eens bij!  ;D En uiteraard heb ik er begrip voor dat je geen zin hebt om dit skelet weer op te graven... maar goed ik heb het gewoon altijd nog willen vragen (en in 2003 wist ik nog niet dat er ook een forum was, vandaar nu).

Ander vraagje dan maar: ik weet dat jullie contractueel verplicht zijn om niks te verklappen over wat nog gaat komen. Wat nou als je dat (per ongeluk of niet) toch zou doen? Of ben je ook contractueel verplicht om daar niks over te zeggen...?!  ;D  ::)

edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 3-06-2006, 13:08:53 door n@ncy »

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #244 Gepost op: 3-06-2006, 00:16:41 »
Ander vraagje dan maar: ik weet dat jullie contractueel verplicht zijn om niks te verklappen over wat nog gaat komen. Wat nou als je dat (per ongeluk of niet) toch zou doen? Of ben je ook contractueel verplicht om daar niks over te zeggen...?!  ;D  ::)

Je zegt het zelf al.... :-X  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::


edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 3-06-2006, 13:09:37 door n@ncy »
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #245 Gepost op: 3-06-2006, 00:19:14 »
Hey Ryan...

De Curacao ideeen van me gaan steeds meer spelen door je verhaal over hoe relaxt het daar is.

Heb jij daar zelf een bedrijf of kom je daar alleen voor vakantie?


Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #246 Gepost op: 3-06-2006, 18:01:46 »
Hey Ryan...

De Curacao ideeen van me gaan steeds meer spelen door je verhaal over hoe relaxt het daar is.

Heb jij daar zelf een bedrijf of kom je daar alleen voor vakantie?



Ben zelf nog aan het kijken hoe en wat.....maar relaxt is het zeker....!
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #247 Gepost op: 3-06-2006, 19:00:03 »
Je zegt het zelf al.... :-X  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::


Nou, mischien dat het me ooit nog lukt een vraag te stellen die je wel zelf kunt/wilt/mag beantwoorden...  ;)

Deze dan maar: in zijn eigen topic vertelt Pieter over het feit dat je al ver voor de eilandraad (vrijwel direct na de eliminatieproef) moet aangeven op wie je gaat stemmen, zo ook bij de finale eilandraad. Dit i.v.m. dat ze weten wat er gaat gebeuren, en dat ze dan ook vast de interviews met jullie kunnen houden. Ik vind dit een hele rare situatie, omdat er natuurlijk in die tijd nog van alles zou kunnen gebeuren wat je stem kan beïnvloeden, denk ik zo. Heb jij daar ooit problemen mee gehad, dat je bijvoorbeeld je stem nog wilde veranderen op het laatst? (Niet dat je nu veel gestemd hebt, maar in 2003 dan, of bij de finale, waar je dan nog een vraag mag stellen aan een kandidaat, die er kennelijk eigenlijk niet toe doet omdat je je stem niet meer kunt veranderen, ongeacht het antwoord van de kandidaat op de vraag)?

Weet niet of jij dit weet, maar hoe zat het dan vorig jaar toen Douwe al z'n stemmen tegelijk uitbracht omdat hij zich in het nauw gedreven voelde, en degenen die na hem kwamen ervoor kozen om niet te gaan stemmen omdat het toch "geen zin" meer zou hebben (omdat ze zagen dat de hele urn al vol zat en alleen Douwe had nog maar gestemd)? Hadden zij dan ook niet al van tevoren aangegeven hoe ze zouden gaan stemmen? Ik weet nog dat ik dat heel oneerlijk vond, dat mensen hun stem nu konden sparen, alleen maar omdat Douwe eerst was geweest, als hij als laatste had gestemd dan waren er veel meer stemmen uitgebracht (en dus onnodig verbruikt!) in die ronde, althans zo kwam het over op tv. Ik weet wel dat jij daar helemaal niet bij was, maar misschien weet je uit ervaring hoe dit gelopen kan zijn?

Alvast bedankt weer voor je antwoord!

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #248 Gepost op: 3-06-2006, 19:46:07 »
Nou, mischien dat het me ooit nog lukt een vraag te stellen die je wel zelf kunt/wilt/mag beantwoorden...  ;)

Deze dan maar: in zijn eigen topic vertelt Pieter over het feit dat je al ver voor de eilandraad (vrijwel direct na de eliminatieproef) moet aangeven op wie je gaat stemmen, zo ook bij de finale eilandraad. Dit i.v.m. dat ze weten wat er gaat gebeuren, en dat ze dan ook vast de interviews met jullie kunnen houden. Ik vind dit een hele rare situatie, omdat er natuurlijk in die tijd nog van alles zou kunnen gebeuren wat je stem kan beïnvloeden, denk ik zo. Heb jij daar ooit problemen mee gehad, dat je bijvoorbeeld je stem nog wilde veranderen op het laatst? (Niet dat je nu veel gestemd hebt, maar in 2003 dan, of bij de finale, waar je dan nog een vraag mag stellen aan een kandidaat, die er kennelijk eigenlijk niet toe doet omdat je je stem niet meer kunt veranderen, ongeacht het antwoord van de kandidaat op de vraag)?

Weet niet of jij dit weet, maar hoe zat het dan vorig jaar toen Douwe al z'n stemmen tegelijk uitbracht omdat hij zich in het nauw gedreven voelde, en degenen die na hem kwamen ervoor kozen om niet te gaan stemmen omdat het toch "geen zin" meer zou hebben (omdat ze zagen dat de hele urn al vol zat en alleen Douwe had nog maar gestemd)? Hadden zij dan ook niet al van tevoren aangegeven hoe ze zouden gaan stemmen? Ik weet nog dat ik dat heel oneerlijk vond, dat mensen hun stem nu konden sparen, alleen maar omdat Douwe eerst was geweest, als hij als laatste had gestemd dan waren er veel meer stemmen uitgebracht (en dus onnodig verbruikt!) in die ronde, althans zo kwam het over op tv. Ik weet wel dat jij daar helemaal niet bij was, maar misschien weet je uit ervaring hoe dit gelopen kan zijn?

Alvast bedankt weer voor je antwoord!
::tandpastasmiley::

Ik moet altijd wel lachen hoe andere naar de uitzendingen kijken en bepaalde dingen analyseren....ik denk dat er soms te moeilijk en te ver gezocht gaat worden tijdens het bekijken van de afleveringen. Soms spreekt men je aan over dingen waar jezelf nog niet eens bij stil gestaan hebt.....wel lachen dus.... ::tandpastasmiley::

Dat Pieter opmerkingen plaats over hoe en wat betreft het stemmen (en nog veel meer) is niet geheel fair. Tenminste....de afspraak is dat men over productie technische zaken het mondje dient te houden. Maar goed.....

Dat men ''ver'' vooraf zou moeten stemmen klopt niet helemaal. Tenminste niet als je in het spel zit. En dat je je stem niet zou mogen aanpassen ook niet. Zou niet geheel eerlijk zijn als je idd een ander antwoord op je laatste vraag zou krijgen dan je denkt. Wij hebben overigens zeker geen -meld je stem voor de eilandraad- gehad dit jaar....tenminste ik niet...en ook ik ben er geweest in het begin. Alles gebeurde terplekke op de eilandraad. Wat er aan Pieter is gevraagd en wanneer weet ik natuurlijk niet....maar ik geloof hem daarmee op zijn woord.

Wat het verhaal of stemgedrag van 2005 betreft kan ik je helaas geen antwoord geven...ik heb deze afleveringen totaal niet gezien...en heb geen flauw idee hoe het daar ging.....in Curaçao is dat namelijk niet te ontvangen. Ik heb wel idd van Douwe begrepen dat men stemmen kon opsparen....beetje raar idee  ???....ben blij dat dat dit jaar niet het geval was... ::ok::

Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Nika32

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #249 Gepost op: 3-06-2006, 20:02:02 »
Jaaah! Een antwoord!  ::tandpastasmiley::  ::ok::
Al is het dan gedeeltelijk..  ;) Maar elke vooruitgang is mooi natuurlijk!

Hoop niet dat Pieter er last mee krijgt, ik vind het juist leuk dat jullie ons deze informatie geven. (Maar ja, gezien je vorige antwoord mag jij niet zeggen of Pieter hier wel of geen last mee krijgt.... dus dat vraag ik dan maar niet!)  ::rofl::

En dat je om mijn vragen moet lachen, ach ja, lachen is nog steeds gezond!!  ;D

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #250 Gepost op: 3-06-2006, 21:02:37 »
Jaaah! Een antwoord!  ::tandpastasmiley::  ::ok::
Al is het dan gedeeltelijk..  ;) Maar elke vooruitgang is mooi natuurlijk!

Hoop niet dat Pieter er last mee krijgt, ik vind het juist leuk dat jullie ons deze informatie geven. (Maar ja, gezien je vorige antwoord mag jij niet zeggen of Pieter hier wel of geen last mee krijgt.... dus dat vraag ik dan maar niet!)  ::rofl::

En dat je om mijn vragen moet lachen, ach ja, lachen is nog steeds gezond!!  ;D

Niet specifiek om jou vragen.....die zijn nog redelijk normaal... ::tandpastasmiley:: maar wat ik ooit voor vragen krijg als mensen je aanspreken....je wilt het niet weten....de gekste dingen.... ???
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #251 Gepost op: 3-06-2006, 21:03:52 »
maar wat ik ooit voor vragen krijg als mensen je aanspreken....je wilt het niet weten....de gekste dingen.... ???

Ik wil het wel weten.... Misschien in Eindhoven ???


edit: quote gefixed - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 4-06-2006, 13:16:44 door n@ncy »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #252 Gepost op: 4-06-2006, 16:51:34 »
Niet specifiek om jou vragen.....die zijn nog redelijk normaal... ::tandpastasmiley:: maar wat ik ooit voor vragen krijg als mensen je aanspreken....je wilt het niet weten....de gekste dingen.... ???
Wil je met me trouwen?  :-X  ;)
Of heb je die nog niet gehad?  ;)
I'm a real big goblin..

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #253 Gepost op: 4-06-2006, 19:20:54 »
Heey Ryan,
Ik had jou en Jennifer vrijdag in eindhoven gezien. Ik ben fan van Jennifer( dus verkeerde topic eigenlijk  ;)) heb heel veel respect voor een vrouw die zover komt en zoveel overwint. Heel veel mensen op dit forum vind ik erg negatief over haar doen, hoe denk jij eigenlijk over de winnaar van alle vrouwen...? Ik vind haar wel grappig juist en helemaal niet een bitch of zo
Ik vind jou trouwens ook helemaal top ::ok:: ::ok::, ik hoop dat ik je morgen zie bij het GALA feest in Eindhoven !

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #254 Gepost op: 4-06-2006, 21:33:53 »
Wil je met me trouwen?  :-X  ;)
Of heb je die nog niet gehad?  ;)

Al veel voor de kiezen gehad..... ::tandpastasmiley:: maar die nog niet.... ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 4-06-2006, 22:46:28 door Ryan »
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #255 Gepost op: 4-06-2006, 22:46:08 »
Heey Ryan,
Ik had jou en Jennifer vrijdag in eindhoven gezien. Ik ben fan van Jennifer( dus verkeerde topic eigenlijk  ;)) heb heel veel respect voor een vrouw die zover komt en zoveel overwint. Heel veel mensen op dit forum vind ik erg negatief over haar doen, hoe denk jij eigenlijk over de winnaar van alle vrouwen...? Ik vind haar wel grappig juist en helemaal niet een bitch of zo
Ik vind jou trouwens ook helemaal top ::ok:: ::ok::, ik hoop dat ik je morgen zie bij het GALA feest in Eindhoven !

Tja....dat sommige mensen een negatieve gedachten hebben bij Jennifer heb ik idd begrepen. Dit naar ik denk ook puur door bepaalde beelden die men extreem laat zien....ok.... ze kan soms heel hard en te direct iets uiten, maar om daar iemand direct op die manier voor in een hokje te stoppen gaat soms te ver. ::ohno:: Ik kan je vertellen dat de werkelijkheid anders is....ik mag haar in ieder geval heel graag...ze is iemand die zegt wat ze denkt....en daar door weet je ook wat je aan haar hebt en tot hoe ver je kunt gaan bij haar. Dat soort mensen heb ik graag om me heen, i.p.v. mensen die alleen maar ja en amen knikken......oftewel.....met iedereen mee lullen....(sorry voor de taal) ::schaam:: ::tandpastasmiley::

Het is een sterke, krachtige vrouw op vele vlakken....iemand waar ik trots op ben om meerdere redenen, maar zeker dat we samen een Expeditie hebben mogen doen.   ::ok::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #256 Gepost op: 4-06-2006, 23:01:18 »
Hey Ryan,

ik heb zojuist eindelijk de aflevering gezien waarbij je tegen Lydia moest strijden voor een finaleplaats. Tot vandaag heb ik me moeten inhouden om de krant open te slaan of naar dit forum te surfen en zo te  zien wie er uit de expeditie lag.  :)  Ik ben echt ongelófelijk blij dat je nog in de expeditie zit en zo mee kan strijden in de finale! Ik zal alleszins duimen voor je tijdens de grote finale!  ::jaja::  ::ok::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #257 Gepost op: 5-06-2006, 10:04:10 »
Hey Ryan,

ik heb zojuist eindelijk de aflevering gezien waarbij je tegen Lydia moest strijden voor een finaleplaats. Tot vandaag heb ik me moeten inhouden om de krant open te slaan of naar dit forum te surfen en zo te  zien wie er uit de expeditie lag.  :)  Ik ben echt ongelófelijk blij dat je nog in de expeditie zit en zo mee kan strijden in de finale! Ik zal alleszins duimen voor je tijdens de grote finale!  ::jaja::  ::ok::

Vanavond is het zover.....big party tijdens de dan langverwachte finale uitzending.....ik kijk er naar uit en ben zeer benieuwd wat men er van gemaakt heeft!  ::tandpastasmiley::

Iedereen heel veel kijk plezier......
« Laatst bewerkt op: 5-06-2006, 10:05:48 door Ryan »
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #258 Gepost op: 5-06-2006, 10:26:50 »
Vanavond is het zover.....big party tijdens de dan langverwachte finale uitzending.....ik kijk er naar uit en ben zeer benieuwd wat men er van gemaakt heeft!  ::tandpastasmiley::

Iedereen heel veel kijk plezier......

Ik hoop dat je het gaat winnen vanavond Ryan!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #259 Gepost op: 5-06-2006, 22:04:11 »
YEAH RYAN HEEFT GEWONNEN GEWELDIG  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Ik ben zo blij dat hij gewonnen heeft, wat een prestatie zeg, de allertofste Winnaar ooit.  ::bravo:: ::bravo::