Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 286300 keer)

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #100 Gepost op: 5-10-2008, 23:20:24 »
Vraagje aan Peanut: Heb jij de stem van Alfred J. Kwak ingesproken??

Vraagje aan jou: respect komt zeker niet in je vocabulaire voor?  ::rofl::

Offline Chefke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #101 Gepost op: 5-10-2008, 23:23:17 »
 ::bravo:: ::bravo::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #102 Gepost op: 6-10-2008, 00:07:17 »
NEXT.. wegwezen drmee  ::zwaai::
Sluit me bij je aan!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #103 Gepost op: 6-10-2008, 10:10:12 »
 :-X
he Hiu, volhouden hé en misschien niet elke dag alles lezen/volgen.
Ik hoor nu nog regelmatig, leuk om je te zien maar je vloekte wel veel!
Hou je taai. Wordt je op straat al regelmatig aangesproken? Jorien ging over tot dreads, iets voor jou?
greets rinck

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #104 Gepost op: 6-10-2008, 13:07:22 »
Hi! Hou je taai he! Wat 8berg zegt: niet te veel lezen en niet te vaak. Ik ging er destijds kapot aan dat mensen naar over mij waren, terwijl ze mij niet kende. Ik heb alleen de 'op de persoon' zaken recht gezet, de rest heb ik laten rusten. Ik zou mezelf niet teveel verdedigen. De mensen zien wat ze zien, daar is ER op gemaakt. Hoe het echt was, dat koester je en neem je mee in jouw herinnering. Maar jij hebt ook zeker veel mensen die je top vinden. Ik denk dat je ver gaat komen.  ::zwaai::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #105 Gepost op: 6-10-2008, 13:10:51 »
Clown, wie ben jij?

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #106 Gepost op: 6-10-2008, 13:18:04 »
Hi! Hou je taai he! Wat 8berg zegt: niet te veel lezen en niet te vaak. Ik ging er destijds kapot aan dat mensen naar over mij waren, terwijl ze mij niet kende. Ik heb alleen de 'op de persoon' zaken recht gezet, de rest heb ik laten rusten. Ik zou mezelf niet teveel verdedigen. De mensen zien wat ze zien, daar is ER op gemaakt. Hoe het echt was, dat koester je en neem je mee in jouw herinnering. Maar jij hebt ook zeker veel mensen die je top vinden. Ik denk dat je ver gaat komen.  ::zwaai::

Gelukkig zijn er nog mensen met respect op deze site hé Hiu!

xx ::bravo::
Alles moet kapot!

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #107 Gepost op: 6-10-2008, 13:20:36 »
Vraagje aan jou: respect komt zeker niet in je vocabulaire voor?  ::rofl::

HiuKwan, je hebt al zoveel kwaliteiten meegekregen van moeder natuur, je kan niet alles meekrijgen hé!
Blijkbaar zijn er nog veel mensen die zichzelf super vinden, voor mij ben jij  ::ok::, met stem of zonder!!!

xx
Alles moet kapot!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #108 Gepost op: 6-10-2008, 13:27:16 »
Gelukkig zijn er nog mensen met respect op deze site hé Hiu!

xx ::bravo::

Da's lief. Ik ben wel ook insider (2006, Panama, Saron die rooie waar na 12 dagen psychisch niets meer van over was :O), dus ik weet hoe het allemaal aan kan komen. Maar ik denk ook dat mensen het allemaal niet zo naar bedoelen, als dat het kan overkomen. ER maakt bij kijkers veel emoties los. Je identificeert je met kandidaten, je hebt of krijgt een hekel aan kandidaten, je ziet bepaalde dingen gebeuren en denkt: dat zou ik ook doen of dat zou ik nooit doen. Dat is de kracht van het programma. En het zijn echte mensen die je ziet, dus dat versterkt alle emoties van de kijker nog meer, want het is niet ingestudeerd. Anyways, zonder al te psychologisch te worden: de kijker kan hard zijn, maar het is ook moeilijk om als kijker alles te snappen en emoties te nuanceren. Ik heb respect voor alle deelnemers. Ik weet hoe zwaar het is, ik heb het zelf niet kunnen volhouden. Ik heb geen favoriet, maar ik kijk met genoegen naar alle kandidaten.  
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #109 Gepost op: 6-10-2008, 13:33:03 »
Da's lief. Ik ben wel ook insider (2006, Panama, Saron die rooie waar na 12 dagen psychisch niets meer van over was :O), dus ik weet hoe het allemaal aan kan komen. Maar ik denk ook dat mensen het allemaal niet zo naar bedoelen, als dat het kan overkomen. ER maakt bij kijkers veel emoties los. Je identificeert je met kandidaten, je hebt of krijgt een hekel aan kandidaten, je ziet bepaalde dingen gebeuren en denkt: dat zou ik ook doen of dat zou ik nooit doen. Dat is de kracht van het programma. En het zijn echte mensen die je ziet, dus dat versterkt alle emoties van de kijker nog meer, want het is niet ingestudeerd. Anyways, zonder al te psychologisch te worden: de kijker kan hard zijn, maar het is ook moeilijk om als kijker alles te snappen en emoties te nuanceren. Ik heb respect voor alle deelnemers. Ik weet hoe zwaar het is, ik heb het zelf niet kunnen volhouden. Ik heb geen favoriet, maar ik kijk met genoegen naar alle kandidaten.  

Ja, alles lijkt op tv gemakkelijker dan in realiteit hé!
Iedereen heeft zijn eigen karakter, de éne wat luidruchtiger dan de andere, iedereen heeft wel iets negatief, maar het belangrijkste is het respect hé! Als ik alle kandidaten zie, zie ik er maar enkele bij waarvan ik denk "dat is iemand die tof is", van diegene die ik niet tof vind, daar zwijg ik gewoon over..hihi!

Groetjes!
 ::zwaai::
Alles moet kapot!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #110 Gepost op: 6-10-2008, 13:37:14 »
van diegene die ik niet tof vind, daar zwijg ik gewoon over..hihi!

Ja goed, dat is natuurlijk prima, maar als iedereen dat zou doen, blijft er geen forum over. Dan is er geen discussie, dan zijn er alleen nog maar aanmoedigingen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #111 Gepost op: 6-10-2008, 13:41:16 »
Ja, alles lijkt op tv gemakkelijker dan in realiteit hé!
Iedereen heeft zijn eigen karakter, de éne wat luidruchtiger dan de andere, iedereen heeft wel iets negatief, maar het belangrijkste is het respect hé! Als ik alle kandidaten zie, zie ik er maar enkele bij waarvan ik denk "dat is iemand die tof is", van diegene die ik niet tof vind, daar zwijg ik gewoon over..hihi!

Groetjes!
 ::zwaai::

Precies. Ik zie ook dingen die ik niet zou doen of die ik had moeten doen destijds, hehehe.  Kandidaten waarmee ik wellicht ook niet op een eiland zou willen zitten. Ik kan overigens ook erg genieten van de mensen die mij niet zouden liggen als persoon, maar prachtige tv maken. Ik hoop dat Hiukwan zich in elk geval weinig aan zal trekken van eventuele nare commentaren op haar persoon. Zoals ik al zeg: het is lastig om als kijker nuances te zien. Ik heb daar ook last van. Ik erger me soms ook groen en geel aan bepaalde kandidaten.

Jij bent toch de zus van Sarah? Of had ik dat verkeerd begrepen?

Groetjes terug!

 ::zwaai::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #112 Gepost op: 6-10-2008, 13:44:57 »
Ja goed, dat is natuurlijk prima, maar als iedereen dat zou doen, blijft er geen forum over. Dan is er geen discussie, dan zijn er alleen nog maar aanmoedigingen.

Klopt! Dus gewoon blijven schrijven. Het is een forum voor de kijkers en niet perse voor de insiders om dingen recht te zetten of uit te leggen. Maar internet is geen vrijbrief voor respectloze opmerkingen, dat ben je toch met mij eens? Dus denk na voor je typt, iedereen dus. En dus niet perse KD, maar in t algemeen. Op zich is dit forum dan nog heel mild en zoet. Ik heb forums gezien waar men echt geen haar heel laat over kandidaten. Die forums zijn sowieso al niet een plek waar je wilt toeven. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #113 Gepost op: 6-10-2008, 13:55:25 »
Ik vind Hiu nog steeds erg leuk. Voor mij de reden om nog even verder te kijken, had er na gister helemaal geen zin meer in maar ach, Hiu maakt het voor mij nog een beetje leuk om te zien. Tenminste een positief, gezellig persoon. Beetje zelfde karakter als mezelf van wat ik zo zie. Hoop dat je ver komt Hiu! is ook goed voor de kijkcijfers, als jij eruit vliegt kap ik er echt mee. Ben er eigenlijk nu al klaar mee.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #114 Gepost op: 6-10-2008, 14:29:18 »
Hai Hiu.

Ik kijk af en toe hier op het forum, meestal rond de tijd van widm.
Maar ik kijk wel elke zondag ER. Gister werd Prince weggestemd, en ik wou eens even kijken wat men er van dacht.
Nou ja, een beetje zoals ik dus, een beetje eigen schuld, en een beetje jammer.

Maar goed, toen zag ik dit topic en ik wil je even zeggen dat je mijn favoriete kandidaat bent. Ik hoop dat je gaat winnen, alhoewel ik denk dat het best moeilijk zal worden.

Maar ik vind dat je het heel leuk doet op het eiland, volgens mij ben je jezelf. En je bent in ieder geval heel aardig, vrolijk en stoer.

Wat ik me afvroeg, ik zit op internet ook de ER van vorig jaar te kijken. Het afvallerseiland van toen, is dat nu hetzelfde eiland als waar jullie nu zitten (zaten).. weet je dat? Volgens mij heeft het dezelfde naam, en het lijkt er ook veel op.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #115 Gepost op: 6-10-2008, 14:39:44 »
Hai Hiu.

Ik kijk af en toe hier op het forum, meestal rond de tijd van widm.
Maar ik kijk wel elke zondag ER. Gister werd Prince weggestemd, en ik wou eens even kijken wat men er van dacht.
Nou ja, een beetje zoals ik dus, een beetje eigen schuld, en een beetje jammer.

Maar goed, toen zag ik dit topic en ik wil je even zeggen dat je mijn favoriete kandidaat bent. Ik hoop dat je gaat winnen, alhoewel ik denk dat het best moeilijk zal worden.

Maar ik vind dat je het heel leuk doet op het eiland, volgens mij ben je jezelf. En je bent in ieder geval heel aardig, vrolijk en stoer.

Wat ik me afvroeg, ik zit op internet ook de ER van vorig jaar te kijken. Het afvallerseiland van toen, is dat nu hetzelfde eiland als waar jullie nu zitten (zaten).. weet je dat? Volgens mij heeft het dezelfde naam, en het lijkt er ook veel op.

Leuk dat je kijkt!

Het eiland waar we de visproef moesten doen voor immuniteit is idd Gual, het afvallerseiland van vorig jaar.. en echt.. het is echt mega klein.. je wordt er haast claustrofobisch van haha..

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #116 Gepost op: 6-10-2008, 14:42:42 »
HiuKwan, je hebt al zoveel kwaliteiten meegekregen van moeder natuur, je kan niet alles meekrijgen hé!
Blijkbaar zijn er nog veel mensen die zichzelf super vinden, voor mij ben jij  ::ok::, met stem of zonder!!!

xx

Tnx for ur support!

Maar sowieso, en dit is even in het algemeen, ik heb van meerdere mensen nu om me heen advies gekregen om maar minder te reageren op de discussies.. dus voortaan ga ik lekker meelezen en af en toe wat commenten, maar niet meer ertegenin gaan.. dat is sowieso een verloren zaak, maar ik vind het wel leuk om dingen te lezen.. positief of negatief. Want ik ben realistisch genoeg om te weten dat mensen hoe dan ook hun mening klaar hebben.. en zo mag het ook, dit is vrij Nederland!  ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #117 Gepost op: 6-10-2008, 16:35:32 »
Tnx for ur support!

Maar sowieso, en dit is even in het algemeen, ik heb van meerdere mensen nu om me heen advies gekregen om maar minder te reageren op de discussies.. dus voortaan ga ik lekker meelezen en af en toe wat commenten, maar niet meer ertegenin gaan.. dat is sowieso een verloren zaak, maar ik vind het wel leuk om dingen te lezen.. positief of negatief. Want ik ben realistisch genoeg om te weten dat mensen hoe dan ook hun mening klaar hebben.. en zo mag het ook, dit is vrij Nederland!  ::ok::

Vergeet de o zo sympathieke Belgen niet  ::trots::

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #118 Gepost op: 6-10-2008, 17:54:37 »
Precies. Ik zie ook dingen die ik niet zou doen of die ik had moeten doen destijds, hehehe.  Kandidaten waarmee ik wellicht ook niet op een eiland zou willen zitten. Ik kan overigens ook erg genieten van de mensen die mij niet zouden liggen als persoon, maar prachtige tv maken. Ik hoop dat Hiukwan zich in elk geval weinig aan zal trekken van eventuele nare commentaren op haar persoon. Zoals ik al zeg: het is lastig om als kijker nuances te zien. Ik heb daar ook last van. Ik erger me soms ook groen en geel aan bepaalde kandidaten.

Jij bent toch de zus van Sarah? Of had ik dat verkeerd begrepen?

Groetjes terug!

 ::zwaai::

Ja, klopt..en daarom dat ik ook weet dat HiuKwan een supermeid is!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 6-10-2008, 18:01:22 door sallysan »
Alles moet kapot!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #119 Gepost op: 6-10-2008, 18:09:56 »
Wat een onzinnige kritiek op Hiukwan in het topic van aflevering 6. Vooral van Guikie met z'n nare opmerkingen. Bah.  ::ohno::

Wat een onzin bijvoorbeeld dat je je immuniteit meteen aan Prince had moeten geven, 'omdat jij er toch niet uit zou vliegen'. (lief van je dat je dat alsnog wou doen, maar het slaat natuurlijk nergens op. ;D) Immuniteit is immuniteit. En of iemand die nu met wat geluk verkrijgt of niet, daar gaat het helemaal niet om. Het is ieder voor zich en je moet in de eerste plaats aan jezelf denken. Punt.

Ga zo door, Hiukwan.