Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 178313 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #360 Gepost op: 12-11-2010, 19:32:05 »

Daarnaast kon ik me ook niet helemaal vinden in haar uitleg over de "fockin' hoeren" uitspraak aan Tatiana. Volgens mij bedoelde ze hier wel de twee Vlaamse dames mee, maar was het niet de bedoeling dat ze dit er zomaar "uitfloepte". Vervolgens deed ze het onterecht af als een verschil in betekenis tussen de Vlaamse en Hollandse taal. Kan me overigens wel voorstellen dat ze boos was op hen omdat zij het haar bewust moeilijk hebben gemaakt.
Helemaal mee eens. Ze wist precies wat en tegen wie ze zei.

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #361 Gepost op: 12-11-2010, 20:33:37 »
Dat Saar het alleen al met al die gewichten een nog redelijk lange tijd kon blijven hangen vind ik wel een prestatie.

En dat Hoeren is gewoon een woord voor frustratie.
Volgens mij legde ze dit helemaal uit als een verschil in dialect.

Had het knap gevonden als ze met al die gewichten langer was blijven hangen dan minimaal één van de andere deelnemers. Ik kan moeilijk inschatten of ze "redelijk lang" is blijven hangen omdat ik en geen tijd weet en zelf geen ervaring heb met ondersteboven hangen met 18 kilo om m'n middel. Jij wel? ;)

En "hoeren" zei ze inderdaad uit frustratie en daarmee doelde ze naar mijn idee op Tatiana en Zsofi. Later wuifde ze dat weg met de opmerking dat ze het niet persoonlijk bedoelde, nadat Tatiana vertelde dat ze het niet verstond/begreep. Die opmerking geloof ik niet helemaal.

Verder ben ik overigens wel blij dat ze er nog in zit. Saar is wat mij betreft een leuke deelnemer met af en toe een scherp randje. :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #362 Gepost op: 12-11-2010, 20:54:18 »
Had het knap gevonden als ze met al die gewichten langer was blijven hangen dan minimaal één van de andere deelnemers. Ik kan moeilijk inschatten of ze "redelijk lang" is blijven hangen omdat ik en geen tijd weet en zelf geen ervaring heb met ondersteboven hangen met 18 kilo om m'n middel. Jij wel? ;)

En "hoeren" zei ze inderdaad uit frustratie en daarmee doelde ze naar mijn idee op Tatiana en Zsofi. Later wuifde ze dat weg met de opmerking dat ze het niet persoonlijk bedoelde, nadat Tatiana vertelde dat ze het niet verstond/begreep. Die opmerking geloof ik niet helemaal.

Verder ben ik overigens wel blij dat ze er nog in zit. Saar is wat mij betreft een leuke deelnemer met af en toe een scherp randje. :)
als ik het me goed herinner hing ze daar minstens een kwartier en met 18 kilo.
Ze woog zelf 46 kilo....
Dat is toch echt best knap.
Natuurlijk had ik het beter gedaan :D.

Volgens mij was de opmerking echt niet persoonlijk bedoelt.
Gewoon dat ze baalde.
Ze mag zsofi en tatiana nog steeds wel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #363 Gepost op: 12-11-2010, 21:10:50 »
...
Natuurlijk had ik het beter gedaan :D.

Volgens mij was de opmerking echt niet persoonlijk bedoelt.
Gewoon dat ze baalde.
Ze mag zsofi en tatiana nog steeds wel.
Ja, ik ook, maar verder was het best knap...  :P

En over dat laatste verschillen we dan van mening. Volgens mij rekende ze het de dames persoonlijk aan. Ze drukte zich vervolgens wat ongelukkig uit.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #364 Gepost op: 13-11-2010, 00:26:37 »
Wacht... dus die "Effing Hoeren" Comment was eigenlijk omdat ze gesaboteerd werd tijdens de proef? Lijkt mij een compleet gerechtvaardigde reden, zelfs als die "Hoeren" tot een specifiek iemand gericht was. En dan zijn die idioten noch beledigd ook? Wereldvreemde hypocrieten of mis ik iets? (ER wordt hier uitgezonden op Maandag i.p.v. Donderdag, dus ik heb geen idee wat er eigenlijk gebeurd is, Wikipedia en de topics niet meegeteld)

Meh, zolang Saar het overleeft en ver genoeg raakt (tweede plaats na Antony plz <3) ben ik tevreden.




HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #365 Gepost op: 13-11-2010, 13:00:03 »
Wacht... dus die "Effing Hoeren" Comment was eigenlijk omdat ze gesaboteerd werd tijdens de proef? Lijkt mij een compleet gerechtvaardigde reden, zelfs als die "Hoeren" tot een specifiek iemand gericht was. En dan zijn die idioten noch beledigd ook? Wereldvreemde hypocrieten of mis ik iets?
Ik denk dat je een stuk beschaving mist, als je het gerechtvaardigd vindt om mensen voor 'hoeren' uit te maken binnen in spelletje dat volgens de regels gespeeld wordt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #366 Gepost op: 13-11-2010, 14:52:37 »
Ik denk dat je een stuk beschaving mist, als je het gerechtvaardigd vindt om mensen voor 'hoeren' uit te maken binnen in spelletje dat volgens de regels gespeeld wordt.
Wat een onzin.....Ten eerste is Expeditie Robinson niet zo maar een spelletje, het is niet zomaar alsof Saar onsportief reageert bij een spelletje Monopoly,
Ook al mocht het volgens de regels wat de belgen ( want jaja, daar gingen ze weer) deden, sportief kan ik het niet noemen. En dan zijn er natuurlijk ook weer mensen die vinden dat je pas echt Robinson speelt als je zulke praktijken hanteert, maar het was tactisch niet eens slim, want als ze een aantal gewichten bij Sebastiaan gehangen hadden, was die er veel eerder afgegaan. Ook van Regina weten we natuurlijk niet hoe die zich gehouden had met gewicht.
Ten tweede vind ik haar uitspraak geheel gerechtvaardigd. had ze dan "duivelse meiden" moeten roepen? Omdat dat beschaafder is? Is het beschaafd om zo samen te spannen?  ::ohno::
Ik vind Saar super, en ik mag hopen dat ze het duel wint en een van haar belagers afschudt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #367 Gepost op: 13-11-2010, 16:13:16 »
Wat een onzin.....Ten eerste is Expeditie Robinson niet zo maar een spelletje, het is niet zomaar alsof Saar onsportief reageert bij een spelletje Monopoly,
Ook al mocht het volgens de regels wat de belgen ( want jaja, daar gingen ze weer) deden, sportief kan ik het niet noemen.

Ik vind het al heel sportief dat de Belgen niet hebben samengespannen hebben om Regina en Saar op duel te sturen bij de eerste eilandraad.  ::trots:: ::hypocriet:: ;)


En dan zijn er natuurlijk ook weer mensen die vinden dat je pas echt Robinson speelt als je zulke praktijken hanteert, maar het was tactisch niet eens slim, want als ze een aantal gewichten bij Sebastiaan gehangen hadden, was die er veel eerder afgegaan. Ook van Regina weten we natuurlijk niet hoe die zich gehouden had met gewicht.
Ten tweede vind ik haar uitspraak geheel gerechtvaardigd. had ze dan "duivelse meiden" moeten roepen? Omdat dat beschaafder is? Is het beschaafd om zo samen te spannen?  ::ohno::


Sportief spelen is geen garantie om ver te komen in het spel noch in het echte leven... 

Beschaafd zijn om samen te spannen.. hm dat is nochtans iets wat we in onze o zo beschaafde wereld constant doen. 

De gevoelswaarde bij 'hoeren' ligt nog altijd gevoeliger dan 'duivelse meiden' en zeker bij mensen waartegen dit in het openbaar gezegd wordt, ook al was het maar ff om stoom af te laten.

 


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #368 Gepost op: 13-11-2010, 16:55:57 »
lol_Lexxan

lol_sjimmie

Meer heb ik er niet over te zeggen.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #369 Gepost op: 13-11-2010, 17:15:00 »
 

De gevoelswaarde bij 'hoeren' ligt nog altijd gevoeliger dan 'duivelse meiden' en zeker bij mensen waartegen dit in het openbaar gezegd wordt, ook al was het maar ff om stoom af te laten.

 


Nou dat ben ik dan niet met je eens. Ik refereerde natuurlijk aan John ooit die een hetze tegen Esther opzette. Toen hij haar "duivelse meid"noemde, stond heel Nederland op zijn kop. Gelukkig zijn hij en was het niet Marnix, genadeloos afgeslacht door de publieke opinie. En hoe fijn vond ik dat.....

Over het feit dat alles wat je als kandidaat "in het openbaar"zegt, is mijn mening dat het toch wel erg weinig boeien is als iedereen al zijn uitspraken op een weegschaaltje legt. Volgens mij heb je na een poosje echt schijt aan het feit dat er camera's zijn. en gelukkig maar ook. Anders zou denk ik niemand meer naar ER kijken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #370 Gepost op: 13-11-2010, 19:09:25 »
Ik vind eigenlijk dat er nogal met 2 maten wordt gemeten. Wanneer iemand die hier op het forum niet goed ligt zich scherp uitlaat (Iwein of Sergio) dan wordt diegene afgebrand, wanneer Saar over een grens gaat (iig over mijn grens) dan wordt dat goedgepraat...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #371 Gepost op: 13-11-2010, 20:10:57 »
Tjaa. Zo zijn veel mensen hea. Hypocriet. Maargoed. Ik vind toch dat 'Facking hoeren' redelijk begrijpbaar is nadat 3 mensen omstebeurt je naam noemen en dus 18 kilo aan je lichaampje van 45 kilo hangen terwijl je daarvoor geen 1 stem kreeg. Dat ze dat dan persoonlijk opvatten... tja.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #372 Gepost op: 13-11-2010, 22:16:14 »
Zo is dat Molow zo erg was dat nou ook weer niet en Saar gaat door tot ze erbij neer valt Saar you go you go!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #373 Gepost op: 13-11-2010, 22:19:28 »
Ik vind het al heel sportief dat de Belgen niet hebben samengespannen hebben om Regina en Saar op duel te sturen bij de eerste eilandraad.  ::trots:: ::hypocriet:: ;)
 

Ben ik niet mee eens Reaver de belgen hebben ook heel vaak samen gespannen hoor, het begon allemaal bij de belgische  Martine die heeft gewoon met de belgen gepraat om Nienke weg te stemmen en wat gebeurde er zij viel af en ze wouden ook Regina en Saar eruit stemmen en die zijn tenslotte ook Hollanders en ok bij de smelting wat minder maar alsnog Regina heeft toch ook voor Sugar gekozen ze had ook voor de Nederlandse Dennis kunnen kiezen om als eerste door te gaan!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #374 Gepost op: 14-11-2010, 00:58:10 »
Ben ik niet mee eens Reaver de belgen hebben ook heel vaak samen gespannen hoor, het begon allemaal bij de belgische  Martine die heeft gewoon met de belgen gepraat om Nienke weg te stemmen en wat gebeurde er zij viel af en ze wouden ook Regina en Saar eruit stemmen en die zijn tenslotte ook Hollanders en ok bij de smelting wat minder maar alsnog Regina heeft toch ook voor Sugar gekozen ze had ook voor de Nederlandse Dennis kunnen kiezen om als eerste door te gaan!

Heb het over de eerste eilandraad sinds de samensmelting...  noch Saar noch Regina kregen een stem...


...18 kilo aan je lichaampje van 45 kilo hangen terwijl je daarvoor geen 1 stem kreeg. Dat ze dat dan persoonlijk opvatten... tja.

Ze kreeg de eilandraad ervoor wel 3 stemmen  ::vergroot::


Nou dat ben ik dan niet met je eens. Ik refereerde natuurlijk aan John ooit die een hetze tegen Esther opzette. Toen hij haar "duivelse meid"noemde, stond heel Nederland op zijn kop. Gelukkig zijn hij en was het niet Marnix, genadeloos afgeslacht door de publieke opinie. En hoe fijn vond ik dat.....

Die afslachting vond ik zielig en bekrompen, alsook de stelling dat heel Nederland op z'n kop zou gestaan hebben...

Esther werd in een slachtofferrol geplaatst omwille dat de meerderheid van de groep het niet eens waren met de voordelen die ze had, John en Carl waren de enige die haar er openbaar durfde over aanspreken terwijl de rest het ook liet gebeuren en achteraf op de kar sprongen van de meerderheid om zich tegen Carl te keren.... Esther heeft bij die herindeling verkeerd gegokt, en wie gokt kan verliezen... 


Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #375 Gepost op: 14-11-2010, 01:05:41 »
Esther werd in een slachtofferrol geplaatst omwille dat de meerderheid van de groep het niet eens waren met de voordelen die ze had, John en Carl waren de enige die haar er openbaar durfde over aanspreken terwijl de rest het ook liet gebeuren en achteraf op de kar sprongen van de meerderheid om zich tegen Carl te keren.... Esther heeft bij die herindeling verkeerd gegokt, en wie gokt kan verliezen... 
Welke voordelen had ze dan?? O ja dat bed. Pfff Ik ben het helemaal niet met je eens, ze is toen afgemaakt door ene Carl en John.Die konden niet tegen hun verlies en deden er alles aan om in de strijd te blijven, helaas met weinig succes. Nee Reaver hier kom je niet mee weg. ;)
« Laatst bewerkt op: 14-11-2010, 01:19:08 door pepim »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #376 Gepost op: 14-11-2010, 01:31:12 »
Welke voordelen had ze dan?? O ja dat bed. Pfff Ik ben het helemaal niet met je eens, ze is toen afgemaakt door ene Carl en John.Die konden niet tegen hun verlies en deden er alles aan om in de strijd te blijven, helaas met weinig succes. Nee Reaver hier kom je niet mee weg. ;)


Ik denk dat je 2005 nog eens moet bekijken, want je vergeet een belangrijke detail...

Het was de groep vooral te doen om die immuniteit die Esther als leider kreeg, enkel Carl en John vochten deze aan... net zoals in de vipreeks, de Nederlandse vrouwen en hun achterban hier op het forum de Immuniteit van Sergio niet 'eerlijk' vonden...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #377 Gepost op: 14-11-2010, 01:37:28 »

Ik denk dat je 2005 nog eens moet bekijken, want je vergeet een belangrijke detail...

Het was de groep vooral te doen om die immuniteit die Esther als leider kreeg, enkel Carl en John vochten deze aan... net zoals in de vipreeks, de Nederlandse vrouwen en hun achterban hier op het forum de Immuniteit van Sergio niet 'eerlijk' vonden...
Ik heb het een aantal keren gekeken indertijd Reaver en Carl cq John spoorden in die afleveringen niet. Ok je kunt er iets anders van maken, maar ik blijf bij wat ik vind.

Carl en John vochten dat oordeel helemaal niet eerlijk aan, nee dat was lelijk, en dat zal nooit mooi worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #378 Gepost op: 14-11-2010, 01:39:58 »
Tijd voor de poppetjes om uit te rukken ::)

 ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic::

duidelijk? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #379 Gepost op: 14-11-2010, 01:44:42 »
nou ja  :\'(