Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143982 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #160 Gepost op: 17-10-2013, 22:29:10 »
het is gevaarlijk haar te onderschatten en ik heb zomaar het gevoel dat ze dat wel doen..

Zimra komt over als een flierefluiter met weinig inhoud maar ondertussen denkt ze wel na over haar eigen positie en de tactische mogelijkheden. Ze verwoord het alleen op een ogebruikelijke manier. Vooralsnog doet Zimra er goed aan om onderschatting als haar wapen te gaan gebruiken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #161 Gepost op: 17-10-2013, 23:49:41 »
Vond het ook wel slim van Zimra dat ze gaat zeggen dat ze minder stembriefjes heeft.  ::ok:: Ze is wel sluw, ik ben benieuwd hoe ze het spel gaat spelen.

Ik vraag me toch af of mensen daar in gaan trappen, aangezien nog bijna niemand zijn extra stembriefjes heeft hoeven inleveren. Hopelijk probeert ze eerst de rest uit te horen wat er bij de eilandraden is gebeurd, dan komt ze daar misschien achter en kan ze haar strategie aanpassen.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #162 Gepost op: 18-10-2013, 01:19:02 »
Jammer voor Zimra is, dat ze met niemand een geschiedenis heeft, zodat ze de informatie alleen maar kan krijgen van anderen = 'horen-zeggen'. Hiermee heeft ze een enorme achterstand op de anderen. Wie of wat gelooft/vertrouwt zij? Vooralsnog zou ze het beste 'de ongevaarlijke onschuld' kunnen spelen.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #163 Gepost op: 18-10-2013, 15:41:21 »
Ik vind haar heel lief en aandoenlijk overkomen.
Zo zorgzaam en mee levend voor anderen.
En zo blij met alle waardering die ze krijgt.

En daarnaast was ik aangenaam verrast dat ze al tactische plannetjes heeft bedacht.
Ik hoop dat ze nog verder komt dan dat ik denk dat ze komt.

There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #164 Gepost op: 18-10-2013, 20:08:44 »
Ja, ze heeft echt zin in al die complotjes en tactieken in het spel. Heeft ook al nagedacht hoe ze haar '3' stemmen gaat verklaren.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen.. ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #165 Gepost op: 18-10-2013, 23:37:44 »
Jammer voor Zimra is, dat ze met niemand een geschiedenis heeft, zodat ze de informatie alleen maar kan krijgen van anderen = 'horen-zeggen'. Hiermee heeft ze een enorme achterstand op de anderen. Wie of wat gelooft/vertrouwt zij? Vooralsnog zou ze het beste 'de ongevaarlijke onschuld' kunnen spelen.

Kan lastig zijn, maar het voordeel is ook dat ze een joker is. Ik denk dat ze niet zo snel het eerste doelwit is, omdat de alliantie zullen proberen elkaar weg te spelen. Zo kan zij er wel een tijdje in blijven.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #166 Gepost op: 19-10-2013, 01:46:28 »
Ik ben super blij dat Zimra er nog inzit, nu hebben we in elk geval nog humor in de afleveringen en heb ik iemand waarvoor ik kan 'rooten' om te winnen ;D.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aleksje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #167 Gepost op: 19-10-2013, 10:55:48 »
Zimra zegt wel steeds; ik zat zoveel dagen helemaal alleen op een eiland blablabla. Maar we hebben veel gefilmde stukjes gezien dat ze daar 'alleen' zit, maar als ze filmen zijn er toch camera en geluidsmensen dus zo alleen was ze ook weer niet.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #168 Gepost op: 19-10-2013, 13:24:37 »
Terecht dat zij de samensmelting heeft gehaald. Zij is overigens geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, denk ik. En zoals al gezegd: ook niet iemand die onderschat moet worden; iets wat volgens mij Sef, Geza en Jan wel aan het doen lijken te zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #169 Gepost op: 19-10-2013, 16:36:35 »
Zimra zegt wel steeds; ik zat zoveel dagen helemaal alleen op een eiland blablabla. Maar we hebben veel gefilmde stukjes gezien dat ze daar 'alleen' zit, maar als ze filmen zijn er toch camera en geluidsmensen dus zo alleen was ze ook weer niet.

Je mag niet met de camera- en geluidsmensen praten en zij niet tegen jou. Ze mogen je ook niet helpen met bijvoorbeeld vuur maken, eten zoeken, je raad geven, enz. Dus dan zit je er toch wel redelijk alleen.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #170 Gepost op: 19-10-2013, 16:51:11 »
Het feit, dat er mensen om je heen zijn, maakt al dat je niet meer alleen bent. Is een groot verschil, ook al zeggen ze niets.
En, vanwege de camera weet je tevens, dat meer dan een miljoen mensen er óók bij zijn. En dan gedraag je je anders / beter dan, wanneer je 2 weken alleen bent, zonder een sterveling in je buurt.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #171 Gepost op: 19-10-2013, 17:06:04 »
Het klopt natuurlijk dat ze lang niet zo alleen was. Zeker het filmen van de biechtmomenten biedt wel afleiding, lijkt me: in de praktijk is ze dan toch gewoon met mensen van de productie aan het praten.

Daar staat tegenover dat die mensen niet de hele dag om haar heen hangen. Zeker 's nachts niet, maar ik denk dat ze daar overdag ook niet de hele tijd waren, aangezien er niet zoveel gebeurt. Misschien bezoeken ze haar maar 2 uur per dag ofzo, en is ze de rest alleen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #172 Gepost op: 19-10-2013, 22:03:26 »
Het feit, dat er mensen om je heen zijn, maakt al dat je niet meer alleen bent. Is een groot verschil, ook al zeggen ze niets.
En, vanwege de camera weet je tevens, dat meer dan een miljoen mensen er óók bij zijn. En dan gedraag je je anders / beter dan, wanneer je 2 weken alleen bent, zonder een sterveling in je buurt.
Ik weet het niet hoor, maar is dit theorie of eigen ervaring?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #173 Gepost op: 19-10-2013, 23:13:39 »
Ik weet het niet hoor, maar is dit theorie of eigen ervaring?

Probeer het eens uit: Je zit in een kamer
situatie 1:  Ben je alleen, als je zonder iemand, dus alleen, in een kamer bent?
situatie 2:  Ben je alleen, als er meerdere mensen bij jou in de kamer zijn?

Wellicht kun je jouw ervaringen met ons delen.....

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #174 Gepost op: 19-10-2013, 23:36:36 »
Probeer het eens uit: Je zit in een kamer
situatie 1:  Ben je alleen, als je zonder iemand, dus alleen, in een kamer bent?
situatie 2:  Ben je alleen, als er meerdere mensen bij jou in de kamer zijn?

Wellicht kun je jouw ervaringen met ons delen.....

Maar niet hier. Lijkt me een beetje off-topic.. ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #175 Gepost op: 20-10-2013, 22:13:01 »
Maar niet hier. Lijkt me een beetje off-topic.. ;)
Inderdaad, maar dus toch theorie begrijp ik  ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #176 Gepost op: 25-10-2013, 06:55:33 »
Zimra is zo begerig naar een complotje, dat ze de eerste de beste aangrijpt.. Een beetje dom.. ;)
Ze zou er beter aan doen zich eerst wat te orienteren op het eiland..
« Laatst bewerkt op: 25-10-2013, 07:25:04 door willy »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #177 Gepost op: 25-10-2013, 07:56:52 »
Zimra is zo begerig naar een complotje, dat ze de eerste de beste aangrijpt.. Een beetje dom.. ;)
Ze zou er beter aan doen zich eerst wat te orienteren op het eiland..

Das lastig als er 4 personen op een ander eiland zitten...
Het was in haar ogen niet het eerste de beste complotje, maar het enige complotje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #178 Gepost op: 25-10-2013, 12:26:30 »
Zimra is zo begerig naar een complotje, dat ze de eerste de beste aangrijpt.. Een beetje dom.. ;)
Ze zou er beter aan doen zich eerst wat te orienteren op het eiland..
Niemand benaderde haar, dus dan heb je het gevoel dat je eruit gaat en dus totaal geen controle over het spel. Zoals Califax zegt, het was het enige complotje, dus de enige mogelijkheid op een beetje zekerheid en dat iig Sef, Géza, Paulien en Hans niet op haar zouden stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #179 Gepost op: 25-10-2013, 12:35:26 »
Heeft zij nou eigenlijk ook extra stemmen ingezet?