Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 144001 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #240 Gepost op: 8-11-2013, 14:09:32 »
Individuele actie die extra stemmen? Waarom dan? Was zij de enige met nog extra stemmen? Vanwaar die haat bij het stemmen op Paulien vorige stemming?

Volgens mij is ze erg onzeker waardoor ze zich makkelijk laat beinvloeden en jammer genoeg zelfs opfokken! Arm kind...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #241 Gepost op: 8-11-2013, 15:36:36 »
Individuele actie die extra stemmen? Waarom dan? Was zij de enige met nog extra stemmen? Vanwaar die haat bij het stemmen op Paulien vorige stemming?

Volgens mij is ze erg onzeker waardoor ze zich makkelijk laat beinvloeden en jammer genoeg zelfs opfokken! Arm kind...

Die extra stemmen kwamen - die indruk had ik toch heus maar goed, dat zal nog wel blijken - volgens mij alleen van haar, omdat ze vond (op eigen houtje en overduidelijk niet beïnvloed door de anderen dus die analyse begrjip ik hier even niet) dat het maar eens afgelopen moest zijn met Géza in het spel. En ik denk dat er weinig kijkers zijn die dat niet met haar eens zijn.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #242 Gepost op: 8-11-2013, 15:40:49 »
Individuele actie die extra stemmen? Waarom dan? Was zij de enige met nog extra stemmen? Vanwaar die haat bij het stemmen op Paulien vorige stemming?

Volgens mij is ze erg onzeker waardoor ze zich makkelijk laat beinvloeden en jammer genoeg zelfs opfokken! Arm kind...

Ze heeft het toegelicht al vlak voordat ze met de boot naar de stemming gingen hoor. Helemaal geen arm kind. Iedereen spot met haar maar ze is minder dom dan men denkt.

Ze zei dat als ze nu Paulien weg zou stemmen en Geza erin zou houden ze volgende keer een probleem had als Geza immuniteit had. Ze weet juist haar plek perfect in te schatten en weet dat ze nummer 3 is op het lijstje.

Nu stemt ze zelf Geza weg en zal Paulien target nr 1 zijn. En het moet gek lopen wil Paulien immuniteit winnen.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #243 Gepost op: 8-11-2013, 15:52:29 »
Deze sluwe tante denkt toch beter over het spel na dan ze iedereen laat denken ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #244 Gepost op: 8-11-2013, 16:04:42 »
Zimra ::love:: ::bravo:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #245 Gepost op: 8-11-2013, 16:36:16 »
Werkt Zimra eigenhandig Geza naar huis. Die zag ik niet aankomen. Daarom juist een geweldige actie. ::rofl::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #246 Gepost op: 8-11-2013, 16:47:53 »
Ze zat er eigenlijk haast zo tussen met een 'ja, allemaal leuk en aardig en konkel vooral door met zijn allen, maar nu even alle gekheid op een stokje'.
Vind het trouwens ook leuk dat ze zo'n eenling blijft in het geheel.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #247 Gepost op: 8-11-2013, 16:53:49 »
beter zelf een ronde verder en je stemmen gebruiken, dan straks er uit gestemd worden met nog een heleboel stemmen in je koker.. dat is super lullig..
er was eens......

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #248 Gepost op: 8-11-2013, 17:41:20 »
beter zelf een ronde verder en je stemmen gebruiken, dan straks er uit gestemd worden met nog een heleboel stemmen in je koker.. dat is super lullig..
Volgens mij vraagt de rest zich nu af hoeveel stemmen ze nog op overschot heeft en wat haar volgende actie tegen wie dan ook zal zijn, vermoedelijk na het wegstemmen van Paulien dan.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #249 Gepost op: 8-11-2013, 23:50:48 »
Wow, hoewel ik deze Zimra nog niet kende en veel play-bunny's vaak oppervlakkig zijn vond ik haar al vanaf het begin in het spel héél aardig en redelijk, rustig zelfs. Nou nu zag ik dat ze allang voor Geenstijl fimpjes maakt en in die filmpjes is ze een totaal, totáál ander persoon, onaardig, nep bijna, stom dat ze daar zo anders is als in het spel.

Overigens: je hebt best kans dat ze er nog lang in blijft, niemand zal haar wegstemmen omdat ze weten dat ze de finale van haar toch wel winnen.
Wat hebben we hier met geenstijl te maken vraag ik me af? ???

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #250 Gepost op: 9-11-2013, 05:52:07 »
Wat een geweldige actie en leuke twist, Geza eigenhandig weggestemd door Zimra!!!  ::bravo:: ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #251 Gepost op: 9-11-2013, 09:21:11 »
Volgens mij vraagt de rest zich nu af hoeveel stemmen ze nog op overschot heeft en wat haar volgende actie tegen wie dan ook zal zijn, vermoedelijk na het wegstemmen van Paulien dan.


haha ja, had ik ook al bedacht.. ;D
 ik verwacht(hoop) dat ze die informatie niet zomaar weggeeft..
er was eens......

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #252 Gepost op: 9-11-2013, 13:27:40 »
Ze bleek niet echt het zwakstroompje dat Geza voor ogen had. Vond het nogal koelbloedig hoe ze die stemmen liet zien waarmee ze Geza naar huis stuurde.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #253 Gepost op: 9-11-2013, 13:37:02 »
Ze bleek niet echt het zwakstroompje dat Geza voor ogen had. Vond het nogal koelbloedig hoe ze die stemmen liet zien waarmee ze Geza naar huis stuurde.


misschien heeft ze vaker iemand afgeserveerd  ;D
er was eens......

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #254 Gepost op: 9-11-2013, 19:15:12 »
Helemaal niks, als je goed leest dan gaat het ook niet over Geenstijl zelf maar het word aangehaald omdat het iets aangeeft over Zimra's karakter. Dat ze anders is in het spel dan in normaal.
Ah ok, ik begrijp het. Ik 'ken' Zimra helemaal niet en dat vind ik eigenlijk wel heel leuk, net of je met niet BN-ers te maken hebt  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #255 Gepost op: 10-11-2013, 12:23:32 »
Volgens mij vraagt de rest zich nu af hoeveel stemmen ze nog op overschot heeft en wat haar volgende actie tegen wie dan ook zal zijn, vermoedelijk na het wegstemmen van Paulien dan.

Het is te hopen voor haar dat ze wel weten dat ze nog maar 3 stemmen over heeft anders wordt ze natuurlijk zo snel mogelijk weggestemd. Want helaas voor haar liggen de touwtjes nu toch echt in handen van Hans, Kees en Edith. Ik ben benieuwd of dit drietal nog gestopt kan worden.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #256 Gepost op: 10-11-2013, 12:37:56 »
Weet ik niet... Tot dusver heeft Edith zich nooit ingelaten met complotstemmen en dan nog: met zijn drieën hebben ze geen meerderheid. Het kan hoe dan ook heel interessant zijn Zimra bij je kamp te trekken en ik ben heel benieuwd welk kamp daar in gaat slagen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #257 Gepost op: 10-11-2013, 12:38:50 »
Edith stemt niet automatisch met Kees en Hans mee.. tenminste dat heeft ze tot nog toe niet gedaan.. Hans kan dat wel willen, maar ik denk dat Edith een eigen mening heeft.. en die snapt echt wel dat als ze met Hans en Kees in de finale zit, de winst wel op haar buik kan schrijven.. Ik zie Zimra dus nog niet zo snel vertrekken..
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #258 Gepost op: 10-11-2013, 12:41:18 »
...en die snapt echt wel dat als ze met Hans en Kees in de finale zit, de winst wel op haar buik kan schrijven.. Ik zie Zimra dus nog niet zo snel vertrekken..
Hoezo? Als één vrouw die finale kan winnen - als we het hier over kracht hebben - dan is het Edith wel. Het zou vreemd zijn als de finale puur over kracht zou gaan, dan hoef je als vrouw niet eens meer mee te doen aan het spel. Vorig jaar heeft ook een vrouw de finale gewonnen trouwens.
(of bedoel je dit alles allemaal helemaal niet ::rofl::?)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #259 Gepost op: 10-11-2013, 12:44:32 »
ik weet zeker dat Edith een sterke vrouw is.. Maar zowel Hans als Kees, konden wel eens sterker zijn.. Zimra is dat zeker weten niet :D
dus waarom zou je die er dan uit stemmen :D
er was eens......