Poll

Wie is jouw  favoriet?

Fajah
Fajah

Auteur Topic: Wie is jouw favoriet?  (gelezen 103629 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #260 Gepost op: 15-11-2012, 08:28:18 »
ja hoor. Christophe heeft 6 stemmen.
waaronder 1 van mij ::trots::
en 1 van mij  ::trots::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #261 Gepost op: 15-11-2012, 21:28:31 »
Werkelijk niemand...

Joke vind ik niets aan. Ze waait met alle winden mee en lijkt geen eigen mening te hebben. En ze maakt haar haarkleur meer dan waar  :-X

Fajah speelt het spel ook gemeen. Wel slim! Maar ik heb weinig met haar.

Min Hee gaat me steeds meer irriteren met haar gebedel om eten. Ik snap het wel, maar iedereen weet dat ER hongerlijden is.... En ze hebben het dit jaar al zo rijk met eten.

Gene vind ik achterbaks. Hij waait ook met alle winden mee en ik mag hem niet.

Ruud stoor ik me ook mateloos aan. Wat een zielig mannetje... Hij denkt dat ie boven alles staat omdat ie ER al kent en denkt met complotten te kunnen gaan winnen, terwijl iedereen hem doorheeft.

Peggy is een beetje het grijze muisje. Ze waait OOK met alle winden mee en is daarbij, net als Joke, vreselijk naïef.

Fatima vind ik een gemeen kreng, sorry. Ze gaat werkelijk over lijken...

Christophe is haatdragend en denkt met complotjes te kunnen gaan winnen. Zoals het er nu naar uit ziet, gaat hem dat nog lukken ook :(

Ik heb nou werkelijk met de laatste 8 personen niets meer... Áls ik dan zou moeten kiezen, zou het Fajah worden, maar aangezien ik daar ook niet voor 100% achtersta, heb ik in de poll dus maar niet meer gekozen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #262 Gepost op: 15-11-2012, 21:59:50 »
Werkelijk niemand...

Joke vind ik niets aan. Ze waait met alle winden mee en lijkt geen eigen mening te hebben. En ze maakt haar haarkleur meer dan waar  :-X

Fajah speelt het spel ook gemeen. Wel slim! Maar ik heb weinig met haar.

Min Hee gaat me steeds meer irriteren met haar gebedel om eten. Ik snap het wel, maar iedereen weet dat ER hongerlijden is.... En ze hebben het dit jaar al zo rijk met eten.

Gene vind ik achterbaks. Hij waait ook met alle winden mee en ik mag hem niet.

Ruud stoor ik me ook mateloos aan. Wat een zielig mannetje... Hij denkt dat ie boven alles staat omdat ie ER al kent en denkt met complotten te kunnen gaan winnen, terwijl iedereen hem doorheeft.

Peggy is een beetje het grijze muisje. Ze waait OOK met alle winden mee en is daarbij, net als Joke, vreselijk naïef.

Fatima vind ik een gemeen kreng, sorry. Ze gaat werkelijk over lijken...

Christophe is haatdragend en denkt met complotjes te kunnen gaan winnen. Zoals het er nu naar uit ziet, gaat hem dat nog lukken ook :(

Ik heb nou werkelijk met de laatste 8 personen niets meer... Áls ik dan zou moeten kiezen, zou het Fajah worden, maar aangezien ik daar ook niet voor 100% achtersta, heb ik in de poll dus maar niet meer gekozen.
Vind je het dan nog wel de moeite om te kijken als ik je zo lees? En nee dat bedoel ik echt niet vervelend.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #263 Gepost op: 15-11-2012, 22:56:02 »
Fajah met verve!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #264 Gepost op: 15-11-2012, 23:11:39 »
1. Fajah

2. Peggy
3. Min Hee
4. Fatima
5. Gene
6. Joke
7. Christophe
🜃

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #265 Gepost op: 15-11-2012, 23:18:09 »
1. Peggy
2. Fajah

En de rest op de overige plaatsen, want ik vind ze nogal afwisselen van plaats per moment.. Dan vind ik de een weer irritant, dan de ander.. Etc.

Edit: Heb't anders gedaan.. Waardeloos geformuleerd, excuus. 't Is laat.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2012, 23:21:02 door Ali Kanarie »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #266 Gepost op: 16-11-2012, 01:00:50 »
De uitslag:

1. Fajah    - 19 (35.8%)
2. Min Hee    - 10 (18.9%)
3. Christophe    - 6 (11.3%)
    Joke    - 6 (11.3%)
5. Ruud    - 4 (7.5%)
6. Gene    - 3 (5.7%)
    Peggy    - 3 (5.7%)
8. Fatima    - 2 (3.8%)

Fajah heeft opnieuw de meeste stemmen, en Ruud ligt uit de expeditie.
Stand gaat op 0, stemmen kan weer!
There's no show like a reality show ;)

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #267 Gepost op: 16-11-2012, 01:17:30 »
Heb zoals altijd op Min Hee gestemd! You go girl!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #268 Gepost op: 16-11-2012, 06:56:07 »
Fajah natuurlijk.
Maar mocht die eruit gaan weet ik niet of het me nog genoeg boeit om verder te kijken. De rest vind ik helemaal niet leuk namelijk.
Vind het veel te veel geneuzel over tactisch gedoe, ik mis de oude robinson sfeer. Waar ze nog wel eens wat leuks deden, gingen vissen, echt goede proeven hadden en onvoorspelbare eiland raden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #269 Gepost op: 16-11-2012, 07:30:24 »
Vind je het dan nog wel de moeite om te kijken als ik je zo lees? En nee dat bedoel ik echt niet vervelend.

Moet je dan echt een klik met iemand hebben om te blijven kijken?
Ik kijk altijd meer om het echte survivalgedeelte. Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik niet van het tactische en de complotjes ben, maar veel meer terug verlang naar de eerste seizoenen van ER waar het allemaal nog puurder was en veel meer om het overleven ging.

Zoals Rogue vind ik het vissen, eten zoeken e.d. veel interessanter. Helaas is het dit seizoen weinig survivallen en veel complotten smeden en elkaar proberen te naaien.

En het is ook wel grappig om zo'n domme kip als Joke de hint totaal andersom te horen vertellen... Voor mij wint Joke de domme-blondjes-prijs-ER  ;D

Ik hoop Christophe, Fatima, Joke en Peggy gewoon nog flink onderuit te zien gaan, al vermoed ik dat er minstens 2 van in de finale gaan zitten....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #270 Gepost op: 16-11-2012, 07:36:40 »
Helemaal met je eens Cynneke, ik mis ook dat echte we hebben echt honger! Robinson gevoel.
Kom we gaan vissen anders hebben we niks te eten.
Het is alleen nog maar tactisch en dat vind ik niet leuk.
Ik vind Chris trouwens niet de leukste maar wil een bewegend plaatje die niemand heeft  anders herken ik mijn eigen posts niet meer. En hij is leuk om naar te kijken.  ::love::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #271 Gepost op: 16-11-2012, 09:32:52 »
Helemaal met je eens Cynneke, ik mis ook dat echte we hebben echt honger! Robinson gevoel.
Kom we gaan vissen anders hebben we niks te eten.
Het is alleen nog maar tactisch en dat vind ik niet leuk.
Ik vind Chris trouwens niet de leukste maar wil een bewegend plaatje die niemand heeft  anders herken ik mijn eigen posts niet meer. En hij is leuk om naar te kijken.  ::love::


 ::ohno::

 ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #272 Gepost op: 16-11-2012, 12:35:48 »
1. Fajah - De enige die nog redelijk interessant is. In mijn ogen ook de enige die op dit moment werkelijk oprecht is in het spel en in haar gedragingen.

en dan een hele, hele lange tijd niemand...

2. Christophe - Is de laatste weken positiever naar voren gekomen, echter, waarom toch steeds die wrok omwille van zijn broer?
3. Gene - Ook positiever naar voren gekomen, alleen bij hem vraag ik me nog steeds af wat hij toch tegen Nederlanders heeft...

en dan weer een hele tijd niks...

4. Peggy - De meest onopvallende, en daardoor saaie deelneemster. Maar eindelijk liet ze tijdens de oefening wat zien, en ook haar emotie was oprecht.
5. Fatima - Denkt nog steeds tactisch, maar is wel wat 'rustiger' op dat gebied geworden sinds de exit van Matti.
6. Min Hee - Wordt met de week irritanter en onuitstaanbaarder. En wat kijkt ze toch altijd zo zuur... kan ze niet lachen?
7. Joke - Voor haar heb ik maar 2 woorden: irritant en saaaaaai...
« Laatst bewerkt op: 16-11-2012, 14:47:35 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #273 Gepost op: 16-11-2012, 12:44:09 »
1. Fajah: by far de leukste, meest vermakelijkste en 'echte' kandidaat. De enige die ik dit nog echt wil zien winnen.
---
---
---
2. Peggy: Ze is wel heel erg saai, maar van de overgebleven kandidaten vind ik haar nog best te doen ::).
3. Gene: Hij was wel eerlijk tegen Ruud dus dat geeft hem wat credits.
4. Fatima: Ik vond haar deze week best oke. Maar meer niet.
5. Minhee: het is dat ze mijn winnares is in de pool maar ze was deze week echt aan zeuren.
---
---
---
6. Christophe: Slechte verliezer, zielig kereltje
7. Joke: het domste blondje die er mee doet, achterbaks

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #274 Gepost op: 16-11-2012, 13:02:40 »
1. Fajah: by far de leukste, meest vermakelijkste en 'echte' kandidaat. De enige die ik dit nog echt wil zien winnen.
---
---
---
2. Peggy: Ze is wel heel erg saai, maar van de overgebleven kandidaten vind ik haar nog best te doen ::).
3. Gene: Hij was wel eerlijk tegen Ruud dus dat geeft hem wat credits.
4. Fatima: Ik vond haar deze week best oke. Maar meer niet.
5. Minhee: het is dat ze mijn winnares is in de pool maar ze was deze week echt aan zeuren.
---
---
---
6. Christophe: Slechte verliezer, zielig kereltje
7. Joke: het domste blondje die er mee doet, achterbaks



+7  ::ok::

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #275 Gepost op: 16-11-2012, 14:26:26 »
Ik heb steeds meer bewondering gekregen voor Christophe en Fatima.
Alleen al omdat de andere zo dom zijn en hun telkens in het spel houden.

Nu zijn er nog 7 expeditie leden, Fajah is het zwarte eendje nu. Verder is het 3 vs 3 nu.
Wie Fajah aan zijn kant krijgt kan de andere 3 wegspelen, of Fajah wordt eruit gestemd.

Die gouden munt kan van cruciaal belang zijn voor Gene/Joke/MinHee.

Als je het intro filmpje bekijkt van ER, zie je 3 personen op het strand zitten ofzo, waarschijnlijk de finalisten.
Als je goed kijkt kun je zien dat dit Gene/Joke/MinHee zijn.... niet zo spannend meer denk ik.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #276 Gepost op: 16-11-2012, 14:31:22 »
Ik heb steeds meer bewondering gekregen voor Christophe en Fatima.
Alleen al omdat de andere zo dom zijn en hun telkens in het spel houden.

Nu zijn er nog 7 expeditie leden, Fajah is het zwarte eendje nu. Verder is het 3 vs 3 nu.
Wie Fajah aan zijn kant krijgt kan de andere 3 wegspelen, of Fajah wordt eruit gestemd.

Die gouden munt kan van cruciaal belang zijn voor Gene/Joke/MinHee.

Als je het intro filmpje bekijkt van ER, zie je 3 personen op het strand zitten ofzo, waarschijnlijk de finalisten.
Als je goed kijkt kun je zien dat dit Gene/Joke/MinHee zijn.... niet zo spannend meer denk ik.
1. Je lijkt er zeker van te zijn te weten wie de finalisten zijn, dan kun je dat beter in het spoiler topic plaatsen.
2. In het shot waren geloof ik Paul, Joke en Min Hee te zien. Dit shot was namelijk al een keer te zien geweest in een aflevering. (volgens mij de aflevering van de samensmelting) Dit zijn dus niet de finalisten.

Wel opvallend trouwens dat Peggy in zowel deze poll, als in de poll van 'Wie mag er weg?' bijna de minste stemmen heeft. (de minste bij wie er weg mag en vorige week geloof ik de op één na minste bij deze poll)
« Laatst bewerkt op: 16-11-2012, 14:35:02 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #277 Gepost op: 16-11-2012, 15:27:12 »
Gene; relaxte kerel die het spel goed en op een prettige manier speelt.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline jennyjose

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #278 Gepost op: 16-11-2012, 15:49:08 »
1. Christophe ::bravo::
2. Fatima ::ok::
3. Peggy ::jaja::
4. Joke ::tandpastasmiley::
5. Min Hee  : :-\\
6. Gene  :-\\
7. Fajah  ::heks::

Offline jennyjose

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #279 Gepost op: 16-11-2012, 15:52:24 »
Ik heb steeds meer bewondering gekregen voor Christophe en Fatima.
Alleen al omdat de andere zo dom zijn en hun telkens in het spel houden.

Nu zijn er nog 7 expeditie leden, Fajah is het zwarte eendje nu. Verder is het 3 vs 3 nu.
Wie Fajah aan zijn kant krijgt kan de andere 3 wegspelen, of Fajah wordt eruit gestemd.
 ::joehoe::