Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213894 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #140 Gepost op: 30-10-2007, 01:05:20 »
Nou, dat van dat zwaartepunt zat helemaal goed! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: lol

 ::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #141 Gepost op: 30-10-2007, 13:58:30 »
Een hoera voor de kortere mens ::bravo::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #142 Gepost op: 30-10-2007, 19:33:13 »
Hoi Frans,
Leuk dat je hier ook rondloopt en zo open antwoord geeft op vragen, vind ik erg sportief. Ik heb wel wat vraagjes aan je als je die wilt beantwoorden. Ik ben erg nieuwschierig dus je hoeft niet perse alles te beantwoorden.
Hoe heb je deze hele ervaring meegemaakt? heeft het je veranderd qua levensstijl en gedachtengang. Hoe vond je het om jezelf terug te zien op tv, en hoe is het om de hele dag met camera's rond te lopen? Had je een leuke tijd in kamp noord?
Waren er mensen waar je nu nog steeds een goede vriendschap mee hebt?
Hoe vond je het toen je erachter kwam dat je met 100 man op een eiland terecht zou komen?
Ik heb er respect voor dat je zo jezelf bent en voor je mening opkomt, ik waardeer dat wel in mensen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #143 Gepost op: 30-10-2007, 20:33:13 »
Best Rogue

Vanaf dag 1 tot de laatste dag in de expeditie was natuurlijk een onvergetelijke ervaring. Het besef dat je niet weet wat er op de dag gaat gebeuren, en zeker wat er de volgende dagen gaat gebeuren maakt zo'n expeditie spannend en zorgt toch ook voor onzekerheid. Je leeft van dag tot dag en moet iedere dag maar weer afwachten wat er komen gaat. Er is dus wel een constante spannig aanwezig. Mijn levensstijl is niet echt veranderd, alhoewel ik wel meer respect heb gekregen voor de kleine simpele dingen. Er is op zo'n eiland zo weinig dat alles van waarde gekoesterd word, en belangrijk is. Het vinden van een aangespoeld cupje met honing op het strand is dan ook echt een happening, en geloof me op dat moment belangrijker als wat dan ook. Mezelf op tv te zien vond ik niet echt bijzonder, alleen is het ff wennen aan het geluid van bijvoorbeeld je stem, die klinkt op tv anders als dat je normaal hoort, maar het is wel leuk om je zelf bezig te zien. Je weet dat je de hele dag met camera's gevolgd wordt maar na een paar dagen went dat en is dat een vanzelfsprekend iets. En zodoende ga weer snel over naar de dingen van de dag, nl prio 1, eten zoeken.
Mijn tijd in kamp noord was het beste gedeelte in de expeditie tot nu toe. Ons hele kamp paste bij elkaar en kon ook goed opschieten met elkaar. Wat dat betreft had Ingeborg een perfekte groep bij elkaar gezocht. En ook nu is er de daar ontstane vriendschap, en niet alleen daar maar ook in het eerste kamp, met zeer veel expeditieleden. Er is o.a. via hyves zeer veel kontakt onderling en de eerste Robinson reunie is ook al achter de rug. Regelmatig zien mensen elkaar en ja de vrienschappen zijn er en ik denk blijven er ook. Ja en dan de 100 man, het was ff schrikken op schiphol maar ik vond het geen probleem omdat ik het idee had dat er geen echt 100 survivors bijeen zouden zijn. Dat bleek ook al snel toen we op het eiland waren, want er waren er genoeg die eigenlijk niet wisten waar ze mee bezig waren. Ze waren met alle goede bedoelingen aan de expeditie begonnen maar kwamen zichzelf al snel tegen. Overigens heb ik alle respect voor alle 100 expeditieleden want hoe goed of hoe slecht je op het eiland bezig was, ik geef het je te doen om met zovelen met zo weinig "luxe" en voedsel te moeten leven. Al met al is mijn expeditie een groot avontuur geweest wat ik iedereen kan aanraden om eens te doen. Makkelijk is het zeker niet maar als je er gemotiveerd heen gaat kan je een eind komen.

Ik hoop dat dit je vragen een beetje beantwoord, en als je nog meer wilt weten (en dat geldt voor iedereen) vraag rustig raak, en dan komt er vast antwoord.

Garoetos Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #144 Gepost op: 1-11-2007, 08:46:34 »
Leuk dat je zo uitgebreid antwoord geeft Frans! ik had nog een paar vraagjes.
heb je je vrouw erg gemist toen je weg was? of was je heel veel met het spel bezig?
Wat vond je van het eiland, was het mooi, ben je vaak op expedities geweest?
Had je met een van de kandidaten een betere band dan met de rest of kon je met iedereen wel overweg?
Heb je veel honger gehad of viel het wel mee?
In het begin wou je graag met Bruno samen in Rudi's team komen, was je blij als je de beelden ziet dat je in kamp noord zat? Volgens mij waren er best veel irritaties in kamp zuid. Werkte iedereen in jou kamp goed mee aan de dagenlijkse activiteiten?
Dat was het voor nu wel weer even.
Groetjes Rogue
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #145 Gepost op: 1-11-2007, 17:59:13 »
Beste Rogue,

Ik heb weer de volgende antwoorden voor je op de vragen,
Natuurlijk miste ik mijn vrouw, en niet alleen je vrouw mis je maar heel je familie en vriendenkring. Vanwege mijn vroegere werk bij de Marine was ik daar wel aan gewend maar in tegenstelling tot het varen, had je hier geen contact met elkaar. En dat is het grootste gemis, het geen contact met thuis hebben. Tijdens mijn vaarperiodes (de langste was 11 maanden tijdens de eerste Golfoorlog) kon je toch regelmatig bellen en later e-mailen maar tijdens de expeditie "hoorde" je niets van elkaar, en dat is zwaar.
Ja, en het spel daar ben je natuurlijk mee bezig, maar er zijn tijden genoeg dat je even rust hebt en dan denk je toch aan thuis. Zeker als je weet dat het op Sribuat 12 uur dag en 12 uur nacht was, dan kun je je wel voorstellen dat als je in je "bedje" lag je tijd genoeg had om nog ff na te denken over hoe het thuis zou zijn. het spel was er voor de dag en de nacht was er voor je gedachten. Het eiland ,en zeker strand Noord, was een mooi stukje ongerepte natuur waar je van alles kon "vinden" en onderzoeken. Ik ben o.a, met Kenny veel op expeditie geweest waarbij we zoveel mogelijk wilden zien en ontdekken. Hij was dan ook echt mijn expeditiemaatje. Daardoor had en heb ik nog steeds een goede band met hem, maar eigenlijk mag ik wel zeggen dat ik met niemand een slechte band had (heb). Er bestaat tussen de ER 2007 leden een levendig contact met elkaar en ik denk dat er altijd vriendenclubs zullen blijven bestaan, simpelweg door het feit dat je zoveel met elkaar hebt meegemaakt in toch zo'n korte tijd. En ja honger. Een oud gezegde luid: honger is emotie, en emoties kun je negeren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt honger heb gehad, maar de trek was er altijd wel. Je lichaam gaat wennen aan het weinige eten en je hele innerlijke huishouding gaat op zijn reet. Je merkt dat je met steeds minder ook toe kan alleen je merkt ook dat dit je lichaam langzaam aan verzwakt en uitholt. Alle reserves zijn op een gegeven moment weg, en dan wordt het moeilijker. Je verzwakt en je wordt minder fit. Gelukkig konden we in ons (kleine) rode team weer wat op kracht komen, simpelweg omdat we niet met zoveel hoefden te delen. Daardoor stonden we er ook sterk klaar voor bij beide proeven in de laatste aflevering. En natuurlijk waren we er zwaar op gebrand om eindelijk eens te winnen. Mede dankzij het hoge moraal en de inzet van echt iedereen in ons kleine rode team konden we pieken. Maar laat ik nier verder vooruitlopen op wat nog komen gaat in de volgende afleveringen.

Ik hoop dat dit verhaal je de antwoorden geeft waar je naar zocht en ongetwijfeld "spreken" we elkaar weer.

Greetz Fraba
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #146 Gepost op: 1-11-2007, 19:28:52 »
Hoi Frans,
Ik heb nog wat vraagjes al hoop ik dat je het niet erg vind dat ik je zoveel vraag, ik ben gewoon erg belangstellend en nieuwsgierig.
Wat vond je ervan dat Sven ermee gestopt was nadat hij niet als leider herkozen werd? Baalde je ervan dat er maar 1 persoon bij jou kwam staan, of maakte je dat niet zoveel uit. Was het touwtrekken zwaar, omdat je natuurlijk fysiek best afzwakt op zo'n expeditie. Toen ik het zag op Tv wist ik meteen dat jullie team ging winnen, ik heb geen moment gedacht dat blauw zou winnen. Wat vond je ervan dat het hele blauwe team weg moest? Ik vond het wel heel onverwachts en van mij was het niet nodig geweest.
Kende je alle expeditieleden, of zijn er mensen die je op tv ziet waar je amper of geen contact mee gehad hebt? Kon je snachts goed slapen en waar sliep je op?
Dat was het voor nu wel weer. ;D
Groetjes Rogue
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #147 Gepost op: 3-11-2007, 08:44:23 »
Een hoera voor de kortere mens ::bravo::

Ja, het lullige feit is dat ik gewoon te kort (klein) ben voor mijn gewicht, ik kan er ook niks aan doen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #148 Gepost op: 3-11-2007, 09:09:18 »
Citaat
Wat vond je ervan dat Sven ermee gestopt was nadat hij niet als leider herkozen werd? Baalde je ervan dat er maar 1 persoon bij jou kwam staan, of maakte je dat niet zoveel uit. Was het touwtrekken zwaar, omdat je natuurlijk fysiek best afzwakt op zo'n expeditie. Toen ik het zag op Tv wist ik meteen dat jullie team ging winnen, ik heb geen moment gedacht dat blauw zou winnen. Wat vond je ervan dat het hele blauwe team weg moest? Ik vond het wel heel onverwachts en van mij was het niet nodig geweest.
Kende je alle expeditieleden, of zijn er mensen die je op tv ziet waar je amper of geen contact mee gehad hebt? Kon je snachts goed slapen en waar sliep je op?

Beste Rogue

Goedemorgen, ik zal je weer blij maken met wat antwoorden op je vragen. Ja dat Sven vertrok vond ik op z'n zacht gezegd een beetje raar omdat hij altijd had aangegeven dat ie tot het eind wilde gaan, en of dat het niet gekozen worden als leider de ware reden was weet ik niet, dat zul je hem zelf moeten vragen. Het was wel zo dat zijn beslissing om te vertrekken bij veel mensen verbazing en verrassing veroorzaakte. Het is jammer dat hij vertrok want ik schatte zijn Robinsonkansen hoog in.
Dat er bij de verkiezing tot leider maar een persoon voor mij ging staan (Muriel) verbaasde mij eigenlijk niet, omdat na de woordenwisseling in de arena met de 4 verantwoordelijken door velen op mij kritiek is gegeven over de manier waarop ik de verantwoordelijken "aanviel". Het belangrijkste vond ik dat ons nieuwe kamp toch aan het zuidstrand kwam, en daar vond ik wel steun omdat er toch zo'n 85-90 mensen kozen voor de zuidlocatie, dus men was het toch wel met me eens. Alleen zagen de mensen niets in mij als hun leider, oke so be it.
De touwtrek proef was ongelooflijk zwaar, niet alleen door de felle tegenstander, maar ook omdat je inderdaad langzaam aan krachten verliest. Ondanks dat sommige tv beelden een ander beeld laten zien werd de voedselsituatie met de dag slechter en daardoor verlies je gewoon kracht en dat merk je dagelijks. Dat het blauwe team in zijn geheel weg moest is voor hun jammer, maar als rood had verloren hadden wij kunnen inpakken, het zijn de regels van het spel op dat moment, en ook al verlies je daardoor een heel team, het spel gaat verder, en het is gewoon een spel waar je mee bezig bent.
Van de 100 expeditieleden zijn er waar je meer contact mee hebt en er zijn er waar je minder of nauwelijks contact mee hebt. Vooral met de eerste groep die vertrok, zaten er mensen bij waar ik minder contact mee had, en hoe kleiner de groep wordt hoe intenser je kontakt krijgt met elkaar.
En het slapen, ja daar had ik gelukkig over nagedacht vooraf, ik had als een persoonlijk item een hangmat met aangebouwde klamboe, een van twee op het hele eiland (de andere had Merel), vooral die aangenaaide klamboe beschermde me goed tijdens de nacht want muggen zijn er genoeg. De mensen met een gewone hangmat sliepen ook goed maar daar hadden de muggen vaak vrij spel.Ik heb dus echt van mijn nachtrusten kunnen genieten met met gezoem ver van mij vandaan,

Wel ik hoop weer wat tipjes van de sluier opgelicht te hebben voor jullie, en ik wacht de volgende vragen weer af.

Groetjes en een prettig weekend allemaal


« Laatst bewerkt op: 3-11-2007, 14:08:39 door Guikie, Reden: Quote aangepast »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #149 Gepost op: 3-11-2007, 10:49:55 »
Zet hem op Frans de komende aflevering

Nog een paar vraagjes:

Je zegt dat je als persoonlijk voorwerp een hangmat met klamboe als persoonlijk voorwerp mee had genomen. Ik meende ergens opgevangen te hebben in een van de afleveringen dat je drie persoonlijke voorwerpen mee macht nemen. Als dit zo was: Wat had je nog meer voor voorwerpen mee?
Waren er ook andere kandidaten die opvallende/ rare persoonlijke voorwerpen mee hadden genomen? (Ik zag in de 1e aflevering bijv een tent langskomen)
En waren er voorwerpen die verboden waren om mee te nemen, zelfs als persoonlijk voorwerp?

Gr Telminator

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #150 Gepost op: 3-11-2007, 12:31:43 »
Hai Telminator,

Ja, mijn andere persoonlijke voorwerpen waren een Leathermantool, en vislijn met haken.
En "zwierven" over het eiland de meest uiteenlopende persoonlijke voorwerpen: Een tentje, een opblaas rubberbootje, luchtbedden, survival handboeken, schrijfpapier, slaapzakken, hangmatten, golfstick met ballen (Kimo), visnet(ten), diverse vishengels, visgerei, diverse tefal woks, potten bouillion, bouillion blokjes, kruiden, een fuik en natuurlijk tientallen kapmessen, magnesiumsticks, bijlen, messen en multitools. En dan zal ik vast nog wel wat vergeten zijn. Wat in ieder geval niet was toegestaan zijn persoonlijke verzorgingsartikelen (kam, zeep, tandenborstel, scheergerei e.d.)
Je ziet het er was genoeg variatie in persoonlijke goederen, maar of ze allemaal hun nut hadden?, ik twijfel soms. ::oink:: Het merendeel was echter goed bruikbaar en daar hebben we veel profijt van gehad, omdat er "vertrekkers" waren die hun spullen achter lieten voor ons. ::ok:: En da's wellis handig.

Garoetos Frans (Fraba)
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #151 Gepost op: 3-11-2007, 17:48:46 »
Bedankt voor de antwoorden Frans

Nogmaals veel succes zondag

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #152 Gepost op: 4-11-2007, 11:12:46 »
Hoi Frans,

bedankt voor je antwoorden opnieuw, maar zoals eerder bedenk ik altijd wel wat nieuwe vraagjes.
Je wilde toen de teams ingedeeld werden, erg graag samen met Bruno in Rudi's kamp, was je verbaasd dat Ingeborg je koos? en baalde je ervan omdat je liever in het andere kamp had gezeten? Later bleek natuurlijk dat het veel leuker was in het rode kamp. Vond je het jammer dat er tot nu toe geen eilandraden en meer proeven waren? Want de eerste paar afleveringen gebeurde er niet zo heel veel vond ik.
Wel slim om een hangmat met klamboe mee te nemen, dat is altijd goed tegen muggen. Mochten jullie ook geen extra bijlen,messen of ander survival materiaal meenemen? Hoe kwam je op het idee om je in te schrijven en keek je al langer naar expeditie robinson op tv?
Was het moeilijk om door de voorrondes heen te komen en hoe ging dat allemaal.
Vind je dat sommige expeditieleden slecht afgeschilderd werden door de beelden en zo ja wie dan? Veel mensen vallen Bruno erg aan over zijn gedrag, hoe heb jij hem ervaren als persoon?
Vanavond komt er een spannende aflevering aan, ik hoop dat je bij de laatste tien zit. Na vanavond heb ik vast nog wat vragen. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Groetjes Rogue
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #153 Gepost op: 4-11-2007, 15:06:26 »

Ha die Rogue

Ik heb ff tijd om je vragen te beantwoorden,
Ja, ik was wel verbaasd dat Ingeborg mij koos want dit had ik niet verwacht. Maar zoals ik al zei, beter een rode bandana als geen bandana, en achteraf gezien ben ik erg blij dat Ingeborg mij koos en niet Rudi want anders was ik ook vertrokken. Mijn voorkeur ging uit naar een blauwe bandana, omdat er in blauw toch een aantal zeer goede vrienden zaten die ik nu moest missen (Kenny, Rudi, d'n Bruno, Lou, enz.), maar ik had er zelf niks op in te brengen. Het rode kamp Noord was achteraf gezien een betere plek voor mij (rustig en harmonieus) en ik voelde me meteen EEN van deze groep. De eilandraden waren er nog niet en langzaam aan zijn we begonnen met de proeven. Hier ga ik nog niet te ver op in i.v.m. de komende uitzending van vanavond. De vraag over de persoonlijke items die heb al beantwoord, scrol naar boven op mijn topic, maar er was van alles extra op het eiland.
Het inschrijven voor deze expeditie was iets wat ik van de eerste serie af wou, ik had alleen nooit de tijd om mee te gaan vanwege mijn baan. Sind vorig jaar november ben ik met pensioen en dus nu kon het. En het was meteen raak, de eerste keer dat ik me opgaf en ik kon gelijk mee naar Maleisie. De voorronde was een dag in een Hotel in Bussum met vragen en gesprekken met o.a. Ernst-Paul en Marleen en verder moest ik via internet een kerntyperingstest maken. Dat was het voor dit jaar, maar ik heb begrepen van mensen die al vaker hadden ingeschreven dat de procedure de voorgaande jaren anders was (o.a. een fysieke (zwem)test). Het schijnt dus ieder jaar weer anders te zijn.
Het slecht afschilderen van de expeditieleden hoort erbij, het is tenslotte reality TV, maar ik vind niet dat er mensen extreem slecht zijn neergezet, en wat is tenslotte slecht afbeelden?. Bruno, maar ook ik zelf, hebben op het eiland genoeg kritiek maar ook lof gehad. Het is altijd weer een momentopname waar je naar kijkt en met zoveel mensen bij elkaar moet je echt "vechten" voor de groep en jezelf. Dat stuit bij ander op weerstand omdat iedereen nou eenmaal verschillend denkt en doet. Ik denk ook dat ook Bruno zijn uiterste best deed alleen was hij niet altijd even tactisch, maar voor mijn gevoel deed hij het altijd met de beste bedoelingen voor de groep. Er zitten nou eenmaal veel verschillende karakters in zo'n groep en dan zijn botsingen niet te voorkomen. En wat niet vergeten moet worden, het is nog steeds een spel waar we mee bezig waren.
Vanavond worden er ook weer wat meer dingen duidelijker en langzaam aan gaat het spel nu echt beginnen. Ik wens je veel kijkplezier en bedankt voor het feit dat je me de laatste 10 gunt.

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline MrFlexible

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #154 Gepost op: 4-11-2007, 20:43:02 »
golfstick met ballen (Kimo),

Dat noemen wij een club Frans, niet echt opgelet op het eiland, jammer ;)
Preciezer: een pitchingwedge  ::tandpastasmiley::

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #155 Gepost op: 5-11-2007, 00:17:04 »
Hallo Frans, ik heb ook een vraag.

Welk wapen/dienstvak zat je toen je nog in dienst was? (of as je helemaal niet van de Landmacht) Welke rang had je? Heb je drills en skills uit je werk kunnen toepassen op het eiland?

Om mezelf ook maar even te introduceren, ik ben zelf ook militair, heb de rang van kapitein. Opgeleid als logistiekeling maar enkele jaren geleden de overstap gemaakt naar Informatica-deskundige.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #156 Gepost op: 5-11-2007, 00:17:40 »
Ik denk dat Frans niet doorgaat eigenlijk.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #157 Gepost op: 5-11-2007, 11:43:40 »
Citaat
Welk wapen/dienstvak zat je toen je nog in dienst was? (of as je helemaal niet van de Landmacht) Welke rang had je? Heb je drills en skills uit je werk kunnen toepassen op het eiland?


Hai Ocampa,

Ik heb van 1972 tot 2006 gediend bij Koninklijke Marine. Ik ben als Geschutmaker 3 opgekomen en bij mijn FLO was ik Majoor Geschutmaker. De meeste tijd (1980-2006) heb ik gediend bij de mijnendienst op mijnenjagers en bij de Duik en Demonteer Groep (DDG=Marine EOD), daar ik begin 80er jaren marineduiker werd. Tijdens o.a. diverse EOD/IED crosstrainingen (vnl. in Duitsland) met diverse Nato partners heb de nodige skill's op gedaan die bij deze expeditie van pas kunnen komen. Verder moest ik in mijn werk bij de DDG veel improviseren en organiseren, zelfstandigheid stond hoog in het vaandel, en ik denk dat ik daardoor ook wel het nodige heb opgestoken. Ik hoop dat ik met deze antwoorden je een plezier heb gedaan en mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Greetz Frans
« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 14:53:54 door Guikie, Reden: citaat aangepast »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #158 Gepost op: 5-11-2007, 12:06:06 »
Hoi Frans

Na gisteren had ik zeker weer wat vraagjes. Hoe heb je zelf de afgelopen aflevering bekeken? vond je dat er veel dingen weggelaten waren en zo ja welke? Waren de mannenproeven erg zwaar, met die stenen sjouwen enzo, had je de piramide snel in elkaar? Vond je het terecht dat Kristien op deze manier bij de laatste tien zat?
Baalde je dat je niet gekozen werd tot meest waardevolle man of had je wel verwacht dat het iemand anders zou zijn?
Groetjes Ayla
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #159 Gepost op: 5-11-2007, 22:46:36 »
Hoi Frans

Ik heb weer een paar vraagjes:
Hoe goed had jij het gedaan in de twee proeven en de stemronde in de afgelopen aflevering? Hoe ervaarde jij de lange tussenpauzes tussen de drie mogelijkheden om de laatste tien te behalen? Wat vond jij er van dat iedereen zich opeens uit de naad ging werken om op het laatste moment nog stemmen te verzamelen?

Ik heb er alle vertrouwen in dat je in de expeditie blijft, bij de laatste tien of bij de echte doorzetters in een afvallerskamp.

Gr Telminator