Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213890 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #340 Gepost op: 3-12-2007, 14:58:47 »
Tweede poging  >:D maar misschien wordt het wel weer weggehaald door de moderator? Ik had dit dus net ook geciteerd, en erbij gezegd dat ik dit ook weer vind getuigen van vrouwonvriendelijk taalgebruik.  :P
Ik lees hierin juist dat Frans denkt dat anderen zich hierdoor laten afleiden, dus dat anderen zich in dit geval vrouwonvriendelijk opstellen volgens Frans.


Ik ben ook allergisch voor vrouwonvriendelijke opmerkingen, maar ik vind jou in dit geval helaas een beetje overgevoelig...
Keep calm and eat chocolates!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #341 Gepost op: 3-12-2007, 15:05:10 »
Ach ja, mag je vinden natuurlijk. Ieder zijn mening  ::joehoe::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #342 Gepost op: 3-12-2007, 16:08:42 »
Ik vond alleen de opmerking tegenover Kristina wat overdreven : "mijn opas van 9 is volwassener dan haar. Zij is precies maar 14 jaar....

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #343 Gepost op: 3-12-2007, 20:19:17 »
haha hans is wel een coole gast, lekker mopperen en neullen. hahaha :D

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #344 Gepost op: 3-12-2007, 20:59:36 »
Frans, ::niet-ok::
ik moet mijn mening herzien
je opmerkingen tegen Kristien in aflevering 10 waren ferm over de schreef.
Ten eerste is Kristien veel volwassener dan vele van haar leeftijdsgenoten en ik hoop dat je oppaskindje niet nog slimmer is, want dan gaat het later zeker fout. Ten tweede zei je tegen mannen ook ongezouten je mening, maar niet zo beledigend, dus beschouw ik je nu toch als vrouwonvriendelijk.

Anderzijds wil ik wel nog met jou drie weken op een eiland doorbrengen of eens samen een pint pakken.

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #345 Gepost op: 4-12-2007, 08:12:00 »
Wat een overdreven gedoe allemaal zeg.  :-\\

In vorige jaren hadden we kandidaten die elkaar verbaal helemaal afmaakten en dat vonden we geweldig omdat ER nou juist zo spannend maakt, nu zegt iedereen dat Frans over de schreef is gegaan omdat hij iets zegt in een bijzinnetje tijdens zo'n gesprekje voor de camera.

Gaat echt nergens over.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #346 Gepost op: 4-12-2007, 09:42:19 »
Frans, ::niet-ok::
ik moet mijn mening herzien
je opmerkingen tegen Kristien in aflevering 10 waren ferm over de schreef.
Ten eerste is Kristien veel volwassener dan vele van haar leeftijdsgenoten en ik hoop dat je oppaskindje niet nog slimmer is, want dan gaat het later zeker fout. Ten tweede zei je tegen mannen ook ongezouten je mening, maar niet zo beledigend, dus beschouw ik je nu toch als vrouwonvriendelijk.

Anderzijds wil ik wel nog met jou drie weken op een eiland doorbrengen of eens samen een pint pakken.


Hai Hans,

Natuurlijk wil ik graag samen eens een pintje met je pakken, lijkt me lekker. En samen weer naar een eiland, wie weet kan dat nog wel eens, lijkt me in ieder geval toppie met je.
En Kristientje, ach er zijn al zoveel woorden over gezegd, en de meeste door mensen die er niet bij zijn geweest. Mijn ervaring samen met haar op een eiland hoef ik in ieder geval niet meer over te doen, en ze zal nu ongetwijfeld weer erg gelukkig zijn in haar eigen leventje en dat gun ik haar ook. Daar en hier zijn twee werelden.
Alhoewel dat voor velen moeilijk te begrijpen is.
Het is hier in ieder geval hardstikke goed en ik hoop met jou ook.
Hopelijk zien we elkaar soon weer op een of andere reunie.

Greetz Frans
« Laatst bewerkt op: 4-12-2007, 11:46:32 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #347 Gepost op: 4-12-2007, 13:53:24 »
Wat een overdreven gedoe allemaal zeg.  :-\\

In vorige jaren hadden we kandidaten die elkaar verbaal helemaal afmaakten en dat vonden we geweldig omdat ER nou juist zo spannend maakt, nu zegt iedereen dat Frans over de schreef is gegaan omdat hij iets zegt in een bijzinnetje tijdens zo'n gesprekje voor de camera.

Gaat echt nergens over.

Ik denk velen (forumers) onder ons liever hadden gezien dat we al handje vasthoudend met z'n allen rond het kampvuur hadden gezeten luid zingend "Kumbaya my lord Kumbaya" om daarna mekaar de hemel in te prijzen, en veren in de reet te steken. Vooral mekaar niet kwetsen, want ojee we moeten lief zijn voor elkaar en blijven lachen en mooi zitten. Je heb voor mij helemaal gelijk Ocampa. Het is geen theekransje maar een afvalrace en slechts een persoon kan winnen, en niet altijd op de makkelijkste manier. Er zal dus "gevochten en gestreden" moeten worden.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #348 Gepost op: 4-12-2007, 14:26:22 »
Ik denk velen (forumers) onder ons liever hadden gezien dat we al handje vasthoudend met z'n allen rond het kampvuur hadden gezeten luid zingend "Kumbaya my lord Kumbaya" om daarna mekaar de hemel in te prijzen, en veren in de reet te steken. Vooral mekaar niet kwetsen, want ojee we moeten lief zijn voor elkaar en blijven lachen en mooi zitten. Je heb voor mij helemaal gelijk Ocampa. Het is geen theekransje maar een afvalrace en slechts een persoon kan winnen, en niet altijd op de makkelijkste manier. Er zal dus "gevochten en gestreden" moeten worden.

het is en blijft een spel, en iedereen zegt wel een keer iets verkeert. maar da maakt toch denk ik ook wel een beetje het progamma

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #349 Gepost op: 4-12-2007, 19:57:28 »
Ach, volgens mij is er nog altijd een duidelijk verschil tussen 'elkaar lief aankijken en handje vasthouden' of iemand op een valse manier verrot schelden. Dat je elkaar op een gegeven moment goed zat kan zijn, zeker met een lege maag en verveling, daar kan ik inkomen. Maar hoe je  over 'huppelkutjes' oid spreekt... ::ohno:: sorry, ik vind dat je jezelf daarmee verlaagt. Kijk, Marcel was ook behoorlijk fel en kritisch op Loek, dat maakt het inderdaad spannend om naar te kijken. Maar dat ging wel ergens over, en hij ging 'm niet naar beneden zitten praten, en gaf 'm steeds weer een kans. Die indruk wek jij niet richting Christien, en dat vind ik misselijk. Die meiden schelden jou toch ook niet uit voor 'suffige oude bok' ofzoiets? Maar goed, ik zal wel weer reacties krijgen van de 'Frans-fanclub'... be my guest  ::pinokkio::
... ook gewoon maar een mening...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #350 Gepost op: 4-12-2007, 20:13:27 »
Ach, volgens mij is er nog altijd een duidelijk verschil tussen 'elkaar lief aankijken en handje vasthouden' of iemand op een valse manier verrot schelden. Dat je elkaar op een gegeven moment goed zat kan zijn, zeker met een lege maag en verveling, daar kan ik inkomen. Maar hoe je  over 'huppelkutjes' oid spreekt... ::ohno:: sorry, ik vind dat je jezelf daarmee verlaagt. Kijk, Marcel was ook behoorlijk fel en kritisch op Loek, dat maakt het inderdaad spannend om naar te kijken. Maar dat ging wel ergens over, en hij ging 'm niet naar beneden zitten praten, en gaf 'm steeds weer een kans. Die indruk wek jij niet richting Christien, en dat vind ik misselijk. Die meiden schelden jou toch ook niet uit voor 'suffige oude bok' ofzoiets? Maar goed, ik zal wel weer reacties krijgen van de 'Frans-fanclub'... be my guest  ::pinokkio::
Ik ben geen Frans-fanclub lid, maar ik vind Frans een vreemd mannetje, waar ik niet aan uitraak? terzelfdertijd erger ik me aan hem,en moet ik erom lachen.Dan zit hij weer te morren,dan is ie weer opgewekt,in het voorfilmpje voor volgende week dan hoor je de dames iets zeggen in de zin van" niet mopperen Frans,je bent jarig vandaag...
 ::rofl:: Moppersmurf?  ::ohno:: Gargamel  ::jaja::  ::rofl:: ::rofl::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #351 Gepost op: 5-12-2007, 08:56:38 »
hé Frans,
zag dat je even online was en dacht probeer het nog ff
bedenk even dat elke reactie er één is en een volgende oproept!!!
maar je bent oud genoeg om dat te weten, toch

verder vroeg ik mij af of het eiland echt niets anders te bieden had, ben je wel de "berg" opgeweest en had je geen zin het eiland rond te zwemmen (zo dat kon). Of zijn dit juist zaken die niet uitgezonden zijn. We zien/horen alleen verveling en niets wat daar aan wordt gedaan. Je bent in het leger toch wel wat gewend wat betreft het wachten!!!
groene groet 8berg

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #352 Gepost op: 5-12-2007, 09:00:58 »
hé Frans,
zag dat je even online was en dacht probeer het nog ff
bedenk even dat elke reactie er één is en een volgende oproept!!!
maar je bent oud genoeg om dat te weten, toch

verder vroeg ik mij af of het eiland echt niets anders te bieden had, ben je wel de "berg" opgeweest en had je geen zin het eiland rond te zwemmen (zo dat kon). Of zijn dit juist zaken die niet uitgezonden zijn. We zien/horen alleen verveling en niets wat daar aan wordt gedaan. Je bent in het leger toch wel wat gewend wat betreft het wachten!!!
groene groet 8berg
Ik hoop dat Frans nog antwoord, maar ik zal vast een schot voor de boeg doen. Er was erg weinig eten op Gual. Ik denk dat je dan ook erg weinig inspanning wilt leveren, je hebt niet veel energie dus daar moet je zuinig mee zijn.
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #353 Gepost op: 5-12-2007, 12:12:10 »
hé Frans,
zag dat je even online was en dacht probeer het nog ff
bedenk even dat elke reactie er één is en een volgende oproept!!!
maar je bent oud genoeg om dat te weten, toch

verder vroeg ik mij af of het eiland echt niets anders te bieden had, ben je wel de "berg" opgeweest en had je geen zin het eiland rond te zwemmen (zo dat kon). Of zijn dit juist zaken die niet uitgezonden zijn. We zien/horen alleen verveling en niets wat daar aan wordt gedaan. Je bent in het leger toch wel wat gewend wat betreft het wachten!!!
groene groet 8berg

Goede morgen Forumers,

Wel op een goede morgen zijn we onder leiding van Kristien de berg opgegaan. Kristien heeft als hobby bergbeklimmen en zodoende was zij de aangewezen persoon om ons de berg op te brengen. Helaas kwamen we niet verder als halfweg omdat het zonder goede uitrustung te gevaarlijk werd om verder te klimmen. We hebben een tijdje met z'n allen zitten genieten van het uitzicht en zijn daarna weer terug afgedaald. Helaas konden we niet boven komen want dit had ongetwijfeld een magnifiek uitzicht op geleverd. Het eiland rond zwemmen was door de rotsen en stroming gewoonweg te gevaarlijk, maar wel zijn we over de rotsen zover mogelijk de kustlijn gevolgd. Maar ook langs deze beide routes (linksom/rechtsom) hield het op een gegeven momment op omdat het te gevaarlijk was zonder ook maar iets uitrusting.
Het enige wat we hadden waren (Hoge of sport)schoenen om te klimmen, touw was er niet en de rotsen rondom het eiland waren erg grillig en scherp op bepaalde punten. Iedere dag waren we wel tussen een deel van de rotsen bezig met vis vergaren en de onvermijdelijke carracollen (zeeslakken) die er gelukkig nog alwat voorhanden waren en dus hoog op het menu stonden. Verder zaten er bij eb op een aantal rotsen ook kleine oesters en die waren ook een welkome aanvulling op ons menu. Voor de rest hadden we niet veel omhanden.
En geloof me maar op een gegeven moment ben je echt klaar met "wachten" op eigenlijk alleen het feit dat het weer donker wordt. Zoals ik al eerder zei op dit forum was het er 12 uur dag en 12 uur nacht en dus lag je s'nachts ook vaak te wachten want 12 uur slapen dat lukte me niet. En dan begon het s'morgens gewoon weer van voor af aan. We hebben echt wel (individueel of samen) getracht ons te vermaken maar de middelen waren zeer beperkt, en ik ben ook van menig dat verveling (in ieder geval voor mij) het grootste probleem was op Gual.

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #354 Gepost op: 6-12-2007, 18:54:17 »
Frans vriend - binnekort krijg je alle gelegenheid voor dat pintje - heb je mn mailtje al ontvangen?
Overigens opmerkelijk hoe sommige zogenaamde bescheiden stille ´niet mediageile´ natuurgenieters zich kunnen ontpoppen tot het tegenovergestelde - wat een FAKE!
Frans we bieren - groetjes ::zwaai::

???


Dit vraagt om een toelichting  ::jaja::




maar die zullen we wel niet krijgen  ::ohno:: :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #355 Gepost op: 6-12-2007, 19:58:13 »
Leuk dat je dat vertelt, Frans, over dat bergbeklim-avontuur enzo. Voegt echt iets toe aan dat beperkte stukje informatie wat je krijgt door de serie te volgen. En dat klinkt bijna... mmm bijna gezellig, dat je olv KRISTIEN een expeditie op het eiland deed  ::rofl::  ::rofl::  ::tandpastasmiley::  ::pinokkio::
... ook gewoon maar een mening...

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #356 Gepost op: 6-12-2007, 20:08:36 »
Fake Frits ? ::oink::
Had mijn lattenbodembedje op kamp noord uitgebreid in beeld gekomen, had je dat dan ook fake gevonden? ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 6-12-2007, 21:15:52 door mosdiertje »

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #357 Gepost op: 10-12-2007, 12:40:23 »
Franske, allereerst wil ik even kwijt dat ik een enorme fan van je ben  :P Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier tover je altijd een glimlach op m'n gezicht als je weer eens in beeld komt met je gemopper  ;D

Maar heb een vraagje voor je, in het programma zien we de deelnemers vaak in de avond weg gestemd worden. Maar in de volgende aflevering komen ze pas op de dag aan op Gual. Waar blijven zij overnachten?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #358 Gepost op: 10-12-2007, 13:09:51 »
oh oh, frans draait door... als je je kampgenoten maar heel laat  :-X

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #359 Gepost op: 10-12-2007, 13:19:40 »
bah bah,wat vind ik Frans tegenvallen.
ik weet dat ze niet alles laten zien zo op tv maar wat ze dan qua negatiefs over jou hebben laten zien vind ik ronduit om te kotsen!
Sorry hoor,ieder zijn mening.
Maar mss doet honger en vermoeidheid wel gekke dingen met de mens.
Ik kan me niet voorstellen dat Frans in het dagelijks leven ook zo negatief overkomt.
Je zal wel erg geschrokken zijn van jezelf zo op beeld Frans...zeg eens eerlijk!