Auteur Topic: Tanja Dexters [Kandidaat BE]  (gelezen 116599 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #200 Gepost op: 17-11-2011, 23:19:01 »
Ik denk dat dit min-of-meer zou moeten bevestigen dat Tanja deze editie wint.
Ik mag het niet hopen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #201 Gepost op: 17-11-2011, 23:20:02 »
Ik denk ook dat Tanja wint, en dat gaat erg goed zijn voor mijn pool ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #202 Gepost op: 17-11-2011, 23:27:28 »
Ik denk ook dat Tanja wint, en dat gaat erg goed zijn voor mijn pool ::)

Ik begrijp eindelijk waarom jij Tanja fan bent  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #203 Gepost op: 17-11-2011, 23:30:44 »
Ik begrijp eindelijk waarom jij Tanja fan bent  ;D
whaha nee niet daarom hoor.

ik vind haar gewoon een super persoon! Ze geniet overal zo van en dat vind ik zo leuk aan haar. Ze heeft heel veel humor en ik lig iedere aflevering weer dubbel om haar. ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #204 Gepost op: 18-11-2011, 00:30:51 »
Mooie uitspraak van Tanja: "Een kado geef je aan iemand omdat je daarmee deze persoon een plezier wilt doet, niet omdat je een kado terug wilt hebben." (of iets van die strekking)

::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #205 Gepost op: 18-11-2011, 00:40:12 »
Mooie uitspraak van Tanja: "Een kado geef je aan iemand omdat je daarmee deze persoon een plezier wilt doet, niet omdat je een kado terug wilt hebben." (of iets van die strekking)

::ok::

Jaja maar zelf nam ze veel kadoos in ontvangst, dat even terzijde  ::trots::

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #206 Gepost op: 18-11-2011, 00:44:19 »
Jaja maar zelf nam ze veel kadoos in ontvangst, dat even terzijde  ::trots::

Eens, mevrouw vind het iets TE vanzelfsprekend dat ze "cadeau's" krijgt en vervolgens niks terug hoeft te doen. Echt niet normaal, 3X dankzij Niko op dat eiland zitten en hem de eerste beste keer passeren, ongelovelijk...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #207 Gepost op: 18-11-2011, 00:57:33 »
Uitstekend gespeeld van Tanja, bravo. Ik dacht dat ze het niet zou redden met die ene munt, vond het toch wel tamelijk onverwacht dat Sascha en Niko niet op haar stemden, zeker omdat ze de vorige keer nog zo fel tegen haar waren.

Ben ook wel benieuwd naar de redenatie van die twee om op Jochem te stemmen. Ze konden volgens mij redelijk goed met hem opschieten.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #208 Gepost op: 18-11-2011, 04:44:59 »
Eens, mevrouw vind het iets TE vanzelfsprekend dat ze "cadeau's" krijgt en vervolgens niks terug hoeft te doen. Echt niet normaal, 3X dankzij Niko op dat eiland zitten en hem de eerste beste keer passeren, ongelovelijk...

2 maal dacht ik... maar ik kan je hierin volgen.

Voor de eindwinst (gunfactor van jury) is het misschien ook beter keuzes te maken die eerder plichtgebonden zijn ipv emotioneel gestuurde beslissingen.  ::wenkbrauw::


Mooie uitspraak van Tanja: "Een kado geef je aan iemand omdat je daarmee deze persoon een plezier wilt doet, niet omdat je een kado terug wilt hebben." (of iets van die strekking)

Mja dat is juist een beetje het probleem bij mensen zoals Tanja om dit als een cadeau te interpreteren ipv een gunst en "De ene gunst is de andere waard." 
Bij een cadeau verwacht men idd dat men het je gunt en niet terug voor hoeft te doen zoals bij een verjaardag of een of andere gelegenheid en ik had wel de indruk dat Niko dit haar echt gunde, maar tevens is het naar mijn mening net iets te marginaal en ordinair om binnen dit spel te denken dat je enkel maar kan ontvangen, zonder er iets voor terug te doen en dan nog op het einde verwachten dat ze je de winst gunnen. 
 
Om het via een voorbeeld weer te geven ben ik van mening dat indien men jou een rondje betaalt dan betaal je er eentje terug.  Wil je er geen terug betalen? Geen probleem maar neem het aanbod dan ook niet aan en betaal je eigen ding.


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #209 Gepost op: 18-11-2011, 09:28:28 »
Ja maar dat is weer wat anders. Het gaat om het element tactisch spelen. Mensen zijn er eerst tegen maar als een bepaald persoon het doet is het ineens goed. Dat is hypocriet, niks meer niks minder. Je bent voor tactisch spelen of niet, het doet er niet toe wie het doet.

Ik ben voor!
Ik krijg het idee dat er volgens jou maar één maar van taktisch spelen is. En dat je daar of voor of tegen moet zijn,. In mijn ogen kan je op verschillende manieren taktisch spelen en kan je de ene manier wel sympathiek vinden en de andere niet.

En op jouw definitie van taktisch spelen, anderen meteen hypocriet noemen...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #210 Gepost op: 18-11-2011, 09:31:16 »
Lees net in de laatste blog van Jochem over de zijn deelname ad expeditie :

Citaat
Aaaahhhhhh! Wat ben ik beetgenomen door de rest! Ongelooflijk!
En dan vermeld ik er nu nog wel bij dat zelfs Niko tegen mij heeft gelogen dat Tanja eruit zou gaan! GRRRRR!

Het was dus niet alleen Tanja die Jochem heeft voorgelogen.  ::tandpastasmiley::


Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #211 Gepost op: 18-11-2011, 10:18:56 »
Weet niet of dat voor gelogen is.... kan ook zijn dat Niko dat vóór de goedmaking met Tanja heeft gezegd en dus probeerde zoveel mogelijk stemmen op Tanja te krijgen....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #212 Gepost op: 18-11-2011, 12:10:07 »
Mja dat is juist een beetje het probleem bij mensen zoals Tanja om dit als een cadeau te interpreteren ipv een gunst en "De ene gunst is de andere waard." 
Bij een cadeau verwacht men idd dat men het je gunt en niet terug voor hoeft te doen zoals bij een verjaardag of een of andere gelegenheid en ik had wel de indruk dat Niko dit haar echt gunde, maar tevens is het naar mijn mening net iets te marginaal en ordinair om binnen dit spel te denken dat je enkel maar kan ontvangen, zonder er iets voor terug te doen en dan nog op het einde verwachten dat ze je de winst gunnen. 
 
Om het via een voorbeeld weer te geven ben ik van mening dat indien men jou een rondje betaalt dan betaal je er eentje terug.  Wil je er geen terug betalen? Geen probleem maar neem het aanbod dan ook niet aan en betaal je eigen ding.

Tja, weet je Reaver, dat Tanja Niko niet heeft meegevraagd heeft voor mij een duidelijke reden: Volgens haar had Niko haar in de rug gestoken door het (opgeblazen) complot m.b.t. Sascha aan anderen te vertellen. Dat had Niko zelf achteraf ook duidelijk door door te zeggen dat hij zijn eigen ruiten had ingegooid door Esther en Tanja te kakken te hebben gezet.
Dan kan ik me van Tanja goed voorstellen dat je iemand niet meeneemt. Maar goed, daar verschillen we duidelijk van mening.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #213 Gepost op: 18-11-2011, 12:11:49 »
Weet niet of dat voor gelogen is.... kan ook zijn dat Niko dat vóór de goedmaking met Tanja heeft gezegd en dus probeerde zoveel mogelijk stemmen op Tanja te krijgen....

Tja en het kan ook zijn dat Jochem daarover liegt en dat het één groot complot tegen Niko is. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #214 Gepost op: 18-11-2011, 12:13:58 »
Tja en het kan ook zijn dat Jochem daarover liegt en dat het één groot complot tegen Niko is. ::)
::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #215 Gepost op: 18-11-2011, 12:27:14 »
Daar is een mooi woord voor. Mensen die gedrag van Tanja leuk vinden en hetzelfde van Niko verafgoden zijn hypocriet  ;)

Ik zie veel van dit soort reacties in dit topic die ik echt niet begrijp. Tanja speelt het spel tactisch en hard (en soms vuil), maar komt daar wél gewoon eerlijk voor uit! Niko doet hetzelfde, maar doet juist ontzettend hypocriet over zijn rol. Hij heeft altijd de meeste spelletjes gespeeld van iedereen, maar doet alsof hij de eerlijkheid zelve is die alleen maar met "sterke spelers" (sterk volgens zijn eigen definitie) de finale wil spelen. Niko naait je waar je bij staat en huilt daarna krokodillentranen.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #216 Gepost op: 18-11-2011, 12:33:29 »
Ik zie veel van dit soort reacties in dit topic die ik echt niet begrijp. Tanja speelt het spel tactisch en hard (en soms vuil), maar komt daar wél gewoon eerlijk voor uit! Niko doet hetzelfde, maar doet juist ontzettend hypocriet over zijn rol. Hij heeft altijd de meeste spelletjes gespeeld van iedereen, maar doet alsof hij de eerlijkheid zelve is die alleen maar met "sterke spelers" (sterk volgens zijn eigen definitie) de finale wil spelen. Niko naait je waar je bij staat en huilt daarna krokodillentranen.
Hier ben ik het 100% mee eens!!
There's no show like a reality show ;)

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #217 Gepost op: 18-11-2011, 12:34:37 »
Ik zie veel van dit soort reacties in dit topic die ik echt niet begrijp. Tanja speelt het spel tactisch en hard (en soms vuil), maar komt daar wél gewoon eerlijk voor uit! Niko doet hetzelfde, maar doet juist ontzettend hypocriet over zijn rol. Hij heeft altijd de meeste spelletjes gespeeld van iedereen, maar doet alsof hij de eerlijkheid zelve is die alleen maar met "sterke spelers" (sterk volgens zijn eigen definitie) de finale wil spelen. Niko naait je waar je bij staat en huilt daarna krokodillentranen.

Hier ben ik het 100% mee oneens!!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #218 Gepost op: 18-11-2011, 12:41:17 »
Ik neem trouwens aan dat je niet "verafgoden" bedoelt, maar "veroordelen", anders klopt het hele citaat niet.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #219 Gepost op: 18-11-2011, 13:43:00 »
Heel de robinson draait niet om het robinson zijn , maar eerder hoe achterbaks je het spel speelt. Dus die titel Expeditie Robinson is het program niet waard.