Auteur Topic: Expeditie Robinson 2006 in Panama!  (gelezen 93834 keer)

Madine

  • Gast
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #80 Gepost op: 29-07-2006, 20:37:28 »
Dus als het concept vantevoren duidelijk is, wil jij je desondanks inschrijven, ondanks het feit dat jij weet dat de makers niet naar jou op zoek zijn?

Ik las deze week iets over een drama-serie in het Limburgse dialect. Als ze daar mensen vragen die het Limburgse dialect volledig beheersen, is het dan discriminatie voor de mensen die geen woord Limburgs spreken? Dacht het niet. Dit is toch net zoiets?

Als ik zou weten dat ik echt niet in aanmerking zou komen dan schreef ik me niet in. Ik zou ook niet willen meedoen aan 'Boer zoekt Vrouw', want ik ben geen boer en al zeker geen vrouw.

En die drama-serie? Da's toch voor de Limburgse zender L1, dus dan is het wel begrijpelijk. Maar daar kom ik ook niet voor in aanmerking, ik mag dan wel in Limburg wonen, maar ik spreek en versta geen woord Limburgs  :P

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #81 Gepost op: 29-07-2006, 20:50:55 »
Nog een limbo hier.
Alleen spreek ik het wel vloeiend  ;)
Maar die serie lijkt me dan weer niks..  ::ohno::
There's no show like a reality show ;)

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #82 Gepost op: 30-07-2006, 12:18:12 »
Nog een limbo hier.
Alleen spreek ik het wel vloeiend  ;)
Maar die serie lijkt me dan weer niks..  ::ohno::

Ich zal mich waal willen in sjrieven.... maar det is in september, en det is door de waeks en den hub ich weer sjoel dus helaas ::ohno::

Och ja, 1 troest Chantal Janzen en Peggy Vrijens spelen in die soap....

veur mier info (voor meer info dus) www.l1.nl

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #83 Gepost op: 30-07-2006, 13:48:28 »
Het mannen-vrouwen gedoe vind ik maar niks,Nederland-Belgie zeker niet (das iets voor het voetbal,alhoewel dan zou het pas een ongelijke strijd zijn  ;D ;D )
Maar goed,de programmamakers moeten steeds weer iets nieuws bedenken,en zo bekeken vind ik het wel een leuk idee.
Wat me echter wel tegen de borst stoot; Of ze er zullen zijn weet ik niet,maar ik heb hier en daar gelezen dat Klaar en Robin er terug bij zullen zijn.  :o :o
Ik heb helemal niets tegen die mensen,maar moesten zij niet meegedaan hebben met de strijd der titanen? Waren ze teveel? Waren ze niet goed genoeg? Heeft men gezegd "jullie zijn er nu niet bij, maar in de eerstvolgende ER zullen jullie wel meedoen" Ik weet het niet?
Nogmaals,voor mij mogen die mensen deelnemen,maar zij zijn reeds bij de gelukkigen geweest die aan ER mochten deelnemen,waarom worden zij dan gekozen boven die honderden "gewone" mensen die zich kandidaat stellen?
En "gewone" zet ik idd tussen aanhalingstekens,want er zal wel terug "een nichtje van", of "de man/vrouw van" tussenzitten,aangevuld met enkele echt gewone mensen.

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #84 Gepost op: 30-07-2006, 16:07:06 »
Het mannen-vrouwen gedoe vind ik maar niks,Nederland-Belgie zeker niet (das iets voor het voetbal,alhoewel dan zou het pas een ongelijke strijd zijn  ;D ;D )
Maar goed,de programmamakers moeten steeds weer iets nieuws bedenken,en zo bekeken vind ik het wel een leuk idee.
Wat me echter wel tegen de borst stoot; Of ze er zullen zijn weet ik niet,maar ik heb hier en daar gelezen dat Klaar en Robin er terug bij zullen zijn.  :o :o
Ik heb helemal niets tegen die mensen,maar moesten zij niet meegedaan hebben met de strijd der titanen? Waren ze teveel? Waren ze niet goed genoeg? Heeft men gezegd "jullie zijn er nu niet bij, maar in de eerstvolgende ER zullen jullie wel meedoen" Ik weet het niet?
Nogmaals,voor mij mogen die mensen deelnemen,maar zij zijn reeds bij de gelukkigen geweest die aan ER mochten deelnemen,waarom worden zij dan gekozen boven die honderden "gewone" mensen die zich kandidaat stellen?
En "gewone" zet ik idd tussen aanhalingstekens,want er zal wel terug "een nichtje van", of "de man/vrouw van" tussenzitten,aangevuld met enkele echt gewone mensen.

Ten 1e.... Klaar en Robin konde misschien niet wegens privé redenen mee doen aan Strijd der Tinanen.
Ten 2e.... Klaar en Robin zijn volgens mij gewoon de slagroom op de taart. Dus niks 2 ''gewone'' mensen zoals jij ze noemt die niet mee gaan nu omdat hun 2 meegaan.
Ten 3e.... die zoeken niet ''een nichtje van'', of ''de man/vrouw van''.... Ze zoeken goeie kandidaten (in HUN ogen, want zij maken het programma, niet wij) voor dit seizoen expeditie. En die mensen moeten toch iets met elkaar gemeen hebben, of juist niet. Wat weer voor allerlei comotie zorgt in de kampen. Stel je voor Klaar wordt hoofd van de vrouwen en Robin hoofd van de mannen. Op hun kan dan weer niet gestemd worden, voor degende die lompe John en Esther zich nog kunnen erinneren..... (vul zelf in)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #85 Gepost op: 31-07-2006, 22:26:31 »
Ik voel het aan mijn water dat lukas mee is  ::bravo::

*SNIK*  :\'(
Neen toch niet... En volgend jaar dus ook niet want dan zoeken ze Nederlandse mannen en Vlaamse vrouwen vrees ik...
Je vraagt je af welk zootje ongeregeld de selecties doet ginder?! GRRR  >:(
MAARRR: Je water zal er niet helemaal naast, want ik heb tòch /één/een paar/enkele/heel wat/ opname(s) achter de rug maar dan van iets anders...
;D
Die kunnen veel beter selecteren dan die van ER hihi!  ;) Meer mensenkennis, die mensen... :P
Ergens op het einde van dit jaar kom ik op Eén (Belgische TV), in een spelprogramma.
Veel meer kan ik er natuurlijk niet van zeggen, behalve dat jullie in Nederland ook wel Eén zullen hebben (?? iemand?), dat het superleuk was, véél te kort, dat ik ook wel PECH heb gehad, en dat je beter begrijpt hoe ER zich afspeelt, zo onder het oog van de camera's. "OK, je hebt nu van ginder naar daar gelopen... Jef (cameraman nr.3) ga eens daar staan! OK, doe dat nu nog eens, dat lopen, en even spontaan, en als het kan... wacht ff, had je niet gelachen en naar links gekeken? Esther! Ja? Heeft ie gelachen? OK, lach en kijk net als daarjuist naar links als je naar hier loopt. Iedereen klaar? Roland (cameraman nr.2) jij pakt hem van achteren hé (oeroud, maar toch hilariteit alom) Ennnn aktie!!"
En ginder op de eilanden is dat dus ook zo, naar ik heb horen vertellen. Drie keer toekomen op een eiland is geen uitzondering. "Vind die envelop nog eens!" en dergelijke... Ze kunnen natuurlijk geen 10 camera's meenemen hé, kost teveel.
Maar zelfs meedoen aan een eenvoudig spelprogramma is al een hele belevenis, en het heeft me er definitief van overtuigd dat ik ECHT WEL wil meedoen met ER!
Misschien word ik wel Nederlander vòòr de volgende selecties van ER van start gaan???
Oranje is toch al mijn lievelingskleur. En een geslachtsoperatie zie ik niet zitten... :o

Heb btw ook met een cameraman gesproken die meegeweest was met Peking Express. Honger en dorst dat die vent heeft gehad, hij had (volgens hem) ongeveer evenveel afgezien als de kandidaten. PE doet hij dus niet meer. Ik ook niet. Word ik te moe van.

Ik vrees dat het een beetje voorspelbaar is dat de volgende editie NL-mannen en VL-vrouwen zijn. De doodssteek voor ER als dat waar is. Voorspelbaarheid in een reality-programma kan niet. Hopelijk hebben ze dat door, en doen ze dat dus NIET bij de volgende editie van ER.
Hoe dan ook, bedankt voor de support, als ze zich niet reppen word ik de oudste deelnemer ooit!!  ;)

PS: ik ben ook "in the running" voor nog iets anders, maar da's nog te vroeg om iets over te zeggen... De eerste ronde ben ik al door, er zijn er vier. Veel duiten te winnen, je moet enkel (veel) geluk hebben, da's alles... Veel kandidaten, en maar enkele plaatsen dus de kans is niet al te groot dat ik mag meedoen, maar je weet maar nooit!
8)
« Laatst bewerkt op: 31-07-2006, 22:32:31 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #86 Gepost op: 31-07-2006, 22:40:16 »
Veel meer kan ik er natuurlijk niet van zeggen, behalve dat jullie in Nederland ook wel Eén zullen hebben (?? iemand?)

Zeker en vast! ::tandpastasmiley:: Laat je even weten waneer we je kunnen bewonderen?
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #87 Gepost op: 31-07-2006, 22:59:59 »
Zeker en vast! ::tandpastasmiley:: Laat je even weten waneer we je kunnen bewonderen?
Ojé, daar gaat mijn boven-de-moerdijkse reputatie!  :P
Maar goed, ik laat het zeker weten!!
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #88 Gepost op: 1-08-2006, 07:59:11 »
Veel duiten te winnen,
1 jaar gratis?   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #89 Gepost op: 1-08-2006, 10:30:36 »
1 jaar gratis?   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::
Nope. VoV (op Eén)! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #90 Gepost op: 1-08-2006, 12:22:10 »
Hoi Lukas, welkom terug dan maar :)

Je kent me niet, maar ik ken jou post gedrag wel, en dus weet ik dat je
een regular bent, en dat ze het over jou hebben :)

Dus niet met ER meegedaan, dat is wel erg jammer zeg!

Laat inderdaad de datum van uitzending even weten.
Wij Nederlanders kunenn jullie Belgen ontvangen, kunnen
we je bewonderen :)
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #91 Gepost op: 1-08-2006, 12:26:54 »
Nope. VoV (op Eén)! ;D
Vriend of vijand, ik wou het nog gokken!
Zeker laten weten wanneer je erin zit ja!  ::ok::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #92 Gepost op: 1-08-2006, 12:38:23 »
lukas!!!
en ik was al zo blij voor je......

(en nu ga ik naar de dokter met een potje 'water')
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #93 Gepost op: 1-08-2006, 13:40:34 »
Dus niet met ER meegedaan, dat is wel erg jammer zeg!
Wel ingeschreven, niet uitgenodigd...  ::ohno::

Vriend of vijand, ik wou het nog gokken!
Zeker laten weten wanneer je erin zit ja!
::ok:: 10/10 Robbyazertyui! :-X
Doe ik zeker! Nu, als je kijkt kan je me niet missen, my nickname is my name, and my name is my nick, but nick is not my name. Maar ik laat het wel weten hoor!

(en nu ga ik naar de dokter met een potje 'water')
Ibung!!  ::bravo::
Lang geleden hé! Ik dacht: ik val nog eens bij ER binnen...
Tja... meedoen, het zal voor een volgende keer zijn zeker? Ik blijf me gewoon inschrijven.
En VoV pakken ze me toch al niet meer af. Als het nog eens Oberon is schrijf ik me ook zeker in! Vond ik ook wel heel leuk programma. Vooral als je in 't kasteel zit! *grinnik*
En als het nog eens WIDM is, daar wil ik ook wel eens aan meedoen! Superleuk programma ook!
Ik hoop dat er dit jaar bij ER weer niet teveel mensen met heimwee bijzitten, want dan moeten ze dringend hun hele selectieteam maar eens buitengooien! 
>:D Laat ze dat nu al maar doen, want ze hebben mij al over het hoofd gezien... ;) lol
Het wordt toch wel eens tijd dat een realitynet-forum(st)er meedoet hé!
:)
« Laatst bewerkt op: 1-08-2006, 13:58:30 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #94 Gepost op: 1-08-2006, 13:57:57 »
Vriend of vijand, ik wou het nog gokken!

ik twijfelde ook tussen 1 jaar gratis en vriend of vijand,maja zelfs al zijn er maar 2 mogelijkheden,dan nog kies ik de verkeerde  ::dom:: ::dom::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #95 Gepost op: 1-08-2006, 13:59:58 »
Tja, niet zo erg, je kon toch niks winnen hoor!  ;)
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #96 Gepost op: 1-08-2006, 14:04:58 »
Proficiat met je Oberon-winst trouwens, Koekoe!
Ik heb ook meegedaan, ttz: mee probéren te doen, maar die hele Oberonsite was ZO vreselijk TRAAAAG dat ik ermee gestopt ben.
::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 1-08-2006, 14:08:26 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #97 Gepost op: 1-08-2006, 14:09:44 »
Ik had me ook opgegeven voor VoV. Was dat niet met zo'n heel lange vragenlijst?
Maar ben dus niet gekozen.


Misschien Peking Expres...  :-X
Hoewel het niet goed uit zou komen als ik daar aan mee mag doen... dus, wetende hoe sarcastisch mijn leven is, word ik nu waarschijnlijk juist wùel uitgekozen. Nu het beter is van niet.  ::)
(mijn contract gaat tot eind september en wordt mogelijk verlengd. Maar als ik dan in oktober 2 maanden weg moet voor PE dan zal het denk ik niet verlengd worden en ben ik mijn job kwijt...)
Maar duim toch maar dat ik mee mag doen! ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #98 Gepost op: 1-08-2006, 14:18:46 »
Ik heb gewoon gemaild naar VoV als ik me goed herinner, er was ook wel een vragenlijst bij, maar die was niet zo lang als bv. die van 71°Noord. Dat was bijna een universisteitsexamen, een schrift dat je moest invullen  :P
Ik duim zéker, voor PE én voor (je) werk. Misschien vind je na PE wel véél gemakkelijker ergens anders werk.
 ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #99 Gepost op: 1-08-2006, 14:41:03 »
Proficiat met je Oberon-winst trouwens, Koekoe!
Ik heb ook meegedaan, ttz: mee probéren te doen, maar die hele Oberonsite was ZO vreselijk TRAAAAG dat ik ermee gestopt ben.
::regenboog::
Dankje Lukas,maar die winst heb ik grotendeels te danken aan mijn OberonQueen  ::vergroot:: ::vergroot:: (niet helemaal zeker? )
Ik vind het trouwens de max van je dat je steeds maar probeert om je kandidaat te stellen.Petje af en hopelijk voor jou wint de aanhouder. Maar ik zit in hetzelfde straatje zoals Robbie,ik zou graag deelnemen,(of mij tenminste kandidaat stellen) maar wat is het voor PE en ER,6 weken of zoiets dat je moet kunnen vrij zijn? ik kan dit onmogelijk krijgen van mijn baas.  :-\\ :-\\
Ow Robbie,ik hoop het voor jou,maar ik heb een brief gezien van een nogal "speciaal" koppel die van bij mij in de streek naar Breda zijn geweest om zich op te geven voor PE dit jaar,ik heb de brief gezien waarin zij op een vriendelijke manier afgewimpeld werden. Dus je moet al zeer opvallend zijn om te mogen meedoen.
Bij deze wil ik, ikkuhbender er eens attent op maken om de laatste posts in dit topic eens te lezen.