Auteur Topic: Expeditie Robinson 2006 in Panama!  (gelezen 93830 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #100 Gepost op: 1-08-2006, 15:21:41 »
Oh ja het was die van 71° Noord die ik voor had inderdaad. Die heb ik ook bekeken, maar je moest kunnen skiën en dat kan ik niet, dus heb me niet ingeschreven. Maar wel die vragenlijst bekeken. Amai ja, een heel boek!

Ik blijf me ook inschrijven tot ik er bij neer val of tot ik uitgekozen word. Ik wil dat echt eens meemaken. Zien hoe dat allemaal werkt en voelt.

Zijn we trouwens niet erg off-topic?  :-[

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #101 Gepost op: 1-08-2006, 15:49:23 »
Zijn we trouwens niet erg off-topic?  :-[
Hélemààl off-topic inderdaad!!!
 ;D
Maar ja, iemand vraagt iets en je antwoord en zo gaat het maar verder.
Het is nu toch redelijk rustig hier, alleen de "anciens" komen hier nu langs...
Duimen trouwens morgen hé, dan is het mijn 2de ronde (van de vier) voor programma X  :-X :-X

Oeps! Ja das waar ook...
Anders zullen we ergens anders voortl*llen misschien?
« Laatst bewerkt op: 1-08-2006, 16:08:14 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #102 Gepost op: 1-08-2006, 16:07:49 »
FF helemaal on-topic gaan: weet er al iemand wanneer ER op Kanaal2 wordt uitgezonden?
 :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline jeroen987

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #103 Gepost op: 1-08-2006, 16:12:02 »
Over belgische mannnen en nerlandse vrouwen he, ze hadden beter 5 nederlandse en 5 belgische mannen in 1 kamp kunnen doen en het zelfde bij de vrouwen, dat had eerlijker geweest..

mja, ik kijk heeeel erg uit naar de eerste uitzending!!  ::tandpastasmiley::

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #104 Gepost op: 1-08-2006, 19:55:41 »
FF helemaal on-topic gaan: weet er al iemand wanneer ER op Kanaal2 wordt uitgezonden?
 :)


Ik schat begin september, niet eerder alleszins. (de expeditie is naar het schijnt eind juli afgelopen)

Madine

  • Gast
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #105 Gepost op: 1-08-2006, 21:17:58 »
Ik vrees dat het een beetje voorspelbaar is dat de volgende editie NL-mannen en VL-vrouwen zijn. De doodssteek voor ER als dat waar is. Voorspelbaarheid in een reality-programma kan niet. Hopelijk hebben ze dat door, en doen ze dat dus NIET bij de volgende editie van ER.

En waarom bekruipt mij de laatste tijd toch het angstvallige gevoel dat er een Expeditie Robinson met bekende Nederlanders en Vlamingen aan zit te komen? Dát zou pas de doodsteek zijn voor Expeditie Robinson. Hoewel het misschien wel kijkers zou trekken, haak ik af, en met mij vast ook veel andere échte Robinson-fans.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #106 Gepost op: 1-08-2006, 21:49:26 »
En waarom bekruipt mij de laatste tijd toch het angstvallige gevoel dat er een Expeditie Robinson met bekende Nederlanders en Vlamingen aan zit te komen?
AAARGHHH neen zeg dat het niet waar is!!
Dan moet ik eerst BV worden... :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

  • Gast
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #107 Gepost op: 1-08-2006, 23:57:16 »
AAARGHHH neen zeg dat het niet waar is!!
Dan moet ik eerst BV worden... :P

Ach, je komt op z'n minst al op televisie  :P

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #108 Gepost op: 2-08-2006, 00:08:36 »
Ach, je komt op z'n minst al op televisie  :P
Tjah, euh... ik vrees dat die korte/middellange/lange (:-X)  TV-verschijning mij niet veel BV-status zal opleveren... ::ohno::
Misschien word ik wel MOMBV (Min Of Meer Bekende Vlaming) of HEDBV (Hier En Daar Bekende Vlaming). En dan nog...
Maar of dat voldoende is...
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #109 Gepost op: 3-08-2006, 09:38:10 »
Ik wil nog ff terugkomen op de aanwezigheid van Klaar en Robin.
In het filmpje op Talpa zegt EP;De volgende ER zal terug een reguliere aflevering zijn,geen allstars,geen strijd der titanen,maar met gewone mensen.Uit de9000 inzedingen moeten we een selectie maken. Wat doen die 2 mensen daar dan?
In hun plaats was er dan een gewone Nederlandse dame extra bij, en was Lukas(met heeeeel veel geluk) er misschien ook bijgeweest.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #110 Gepost op: 3-08-2006, 14:19:15 »
Ik wil nog ff terugkomen op de aanwezigheid van Klaar en Robin.
In het filmpje op Talpa zegt EP;De volgende ER zal terug een reguliere aflevering zijn,geen allstars,geen strijd der titanen,maar met gewone mensen.Uit de9000 inzedingen moeten we een selectie maken. Wat doen die 2 mensen daar dan?
In hun plaats was er dan een gewone Nederlandse dame extra bij, en was Lukas(met heeeeel veel geluk) er misschien ook bijgeweest.

In België speelt ER op VTM dit najaar, dag en uur nog niet bekend...
Als ze bij ER nog één keer een Vlaamse man zoeken ben ik erbij, dan kampeer ik voor de deur tot ze me meenemen!  >:D
« Laatst bewerkt op: 3-08-2006, 23:03:35 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #111 Gepost op: 3-08-2006, 14:49:35 »
Ik wil nog ff terugkomen op de aanwezigheid van Klaar en Robin.
In het filmpje op Talpa zegt EP;De volgende ER zal terug een reguliere aflevering zijn,geen allstars,geen strijd der titanen,maar met gewone mensen.Uit de9000 inzedingen moeten we een selectie maken. Wat doen die 2 mensen daar dan?
In hun plaats was er dan een gewone Nederlandse dame extra bij, en was Lukas(met heeeeel veel geluk) er misschien ook bijgeweest.
Misschien zijn Robin en Klaar er extra bij. 18 kandidaten dus.
Zoals bij Jong vs Oud + de 2 dertigers, was ook 18 kandidaten.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #112 Gepost op: 3-08-2006, 16:21:12 »
Misschien zijn Robin en Klaar er extra bij. 18 kandidaten dus.
Zoals bij Jong vs Oud + de 2 dertigers, was ook 18 kandidaten.
missch. wel Robbie,maar die 2 dertigers die er extra bijkwamen(mijn leeftijdsgenoten trouwens  ;) ) waren toch geen ex deelnemers? maar mensen zoals u en ik die nog niet deelgenomen hadden.
Mag ik ff off-topic gaan? Robbie, ik ga er van uit dat jij ook "De perfecte moord" gevolgd hebt op VTM een tijdje terug?Gewoonweg prachtig  ::ok:: (was trouwens 90% opgenomen vlak bij mijn deur,maar dit terzijde) De terechte winnares was Annelies Martens(of Mertens). Vanaf het 1é moment dat ik de kandidaten zag,wist ik meteen dat ik Annelies al eens eerder gezien had,maar ik wist niet meteen waar. Maar plots viel mijne frankEuro,ze had reeds deelgenomen aan ER. Begrijp me niet verkeerd,ze heeft dat prachtig gedaan,petje af voor die meid,maar wederom vond ik de selectie van de kandidaten doorgestoken kaart.Waarom zij dan weer wel,en iemand die nog nooit in aanmerking gekomen is niet?

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #113 Gepost op: 3-08-2006, 16:25:28 »
Inderdaad, is niet leuk en eerlijk dat steeds dezelfde mensen terukomen. Er zijn zoveel mensen die ooit eens aan, in dit geval ER, willen meedoen. Spijtig als je die kans mist of gewoon niet krijgt! Maar... blijven duimen dus  ::ok:: hoop doet leven.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #114 Gepost op: 3-08-2006, 16:42:16 »
missch. wel Robbie,maar die 2 dertigers die er extra bijkwamen(mijn leeftijdsgenoten trouwens  ;) ) waren toch geen ex deelnemers? maar mensen zoals u en ik die nog niet deelgenomen hadden.
Mag ik ff off-topic gaan? Robbie, ik ga er van uit dat jij ook "De perfecte moord" gevolgd hebt op VTM een tijdje terug?Gewoonweg prachtig  ::ok:: (was trouwens 90% opgenomen vlak bij mijn deur,maar dit terzijde) De terechte winnares was Annelies Martens(of Mertens). Vanaf het 1é moment dat ik de kandidaten zag,wist ik meteen dat ik Annelies al eens eerder gezien had,maar ik wist niet meteen waar. Maar plots viel mijne frankEuro,ze had reeds deelgenomen aan ER. Begrijp me niet verkeerd,ze heeft dat prachtig gedaan,petje af voor die meid,maar wederom vond ik de selectie van de kandidaten doorgestoken kaart.Waarom zij dan weer wel,en iemand die nog nooit in aanmerking gekomen is niet?
Mja dat vind ik ook van Annelies in Perfecte Moord (die ik het overigens niet echt gunde dat ze won. Ik "ken" (van internet) Andries (de andere finalist) en ze blijkt geen al te leuk persoon te zijn) Bovendien leest ze nu ook het journaal bij RTV (regionale zender).
Maar dat is iets anders. Hier stond het waarschijnlijk al vast dat die 2 zouden komen. En daarbij 16 nieuwe kandidaten. Er is niemand uit de boot gevallen omdat die 2 er zijn. Tenzij het 7 nieuwe mannen vrouwen zijn.

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #115 Gepost op: 3-08-2006, 19:53:06 »
In België speelt ER op VTM dit najaar, dag en uur nog niet bekand...


Vreemd, op site van kanaal2 staat nog dat zij ER uitzenden dit najaar  ???

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #116 Gepost op: 3-08-2006, 23:03:03 »
Vreemd, op site van kanaal2 staat nog dat zij ER uitzenden dit najaar  ???

Ja, da's vreemd, want het is zeker naar VTM verhuisd...
Ik heb ze gemaild om te vragen wanneer en op welk net ze ER gaan uitzenden.
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #117 Gepost op: 5-08-2006, 13:03:33 »
???
Ik mail VTM en Kanaal2 antwoordt mij terwijl ze toch op VTM gaan uitzenden?
Tjah... Hoe dan ook, hier is hun antwoord:


Dag,
Bedankt voor je mail en je interesse voor KANAALTWEE.

Het vervolg van de serie "E.R." mag je zeker nog op het scherm
verwachten. Wanneer is echter nog niet gepland en verneem je steeds
tijdig via de gebruikelijke kanalen: het scherm, tv-gidsen, text..
 
Need Entertainment? KANAALTWEE!
 
Met vriendelijke groeten

Wendy Hemmerechts
Kijkerslijn Vlaamse Media Maatschappij
VTM - KANAALTWEE - JIM

Vlaamse Media Maatschappij
Medialaan 1
B - 1800 Vilvoorde

T : 02 255 32 32 (ma-vrij tss 9-12u)

mail : info@vtm.be - info@jim.be - info@kanaaltwee.be



Wachten tot de 15de dus...
::)

En de Goden van Woestijnvis heeft waarschijnlijk het woord "MOL" in de spamfilter gezet problemen met de mailbox of zo, want die antwoorden dus niet. Zoals ik al eerder zei: ze voelen zich misschien te goed om te reageren als het plebs een molfan komt zagen over een programma waarvan zij die zich God wanen zij al drie jaar geleden beslist hebben dat het voor die boerenkinkels van ons landje België gedaan is met mollen. De rest van de wereld mag dan wél mollen.
Awel, dit vind ik ervan (plz excuse my French):
>:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #118 Gepost op: 5-08-2006, 19:52:25 »
En waarom bekruipt mij de laatste tijd toch het angstvallige gevoel dat er een Expeditie Robinson met bekende Nederlanders en Vlamingen aan zit te komen? Dát zou pas de doodsteek zijn voor Expeditie Robinson. Hoewel het misschien wel kijkers zou trekken, haak ik af, en met mij vast ook veel andere échte Robinson-fans.
Je hebt toch al ''Bobo's in the bush'' gehad.
Dat is eigenlijk hetzelfde als ER met bekende mensen.
Denk dus niet dat dat concept er gaat komen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #119 Gepost op: 6-08-2006, 09:12:59 »
Je hebt toch al ''Bobo's in the bush'' gehad.
Dat is eigenlijk hetzelfde als ER met bekende mensen.
Denk dus niet dat dat concept er gaat komen.

Dat scheen allemaal fake te zijn. Die zaten op 50 meter van een drukke weg af enzo.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.