Poll

Wie mag er weg?  (na afl. 15)

Christophe
14 (21.2%)
Christophe
13 (19.7%)
Fatima
8 (12.1%)
Fatima
7 (10.6%)
Fajah
4 (6.1%)
Fajah
4 (6.1%)
Peggy
8 (12.1%)
Peggy
8 (12.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Wie mag er weg?  (gelezen 98541 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #160 Gepost op: 22-10-2012, 18:51:28 »
En dan dat gemene lachje nadat Lodewijk weggelopen was.. >:D
Dat was denk ik meer omdat ze blij was dat hun plannen goed hadden uitgepakt, en heeft daarnaast alles te maken met de montage van fragmenten. Maar oke, ik ben blijkbaar de enige die hier zo over denkt ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #161 Gepost op: 22-10-2012, 20:52:31 »
Ik haakte eigenlijk in op jouw opmerking over het gesprek tussen Lodewijk en Christophe op het strand, en bedoelde dus eigenlijk het valse lachje van laatstgenoemde. Maar was denk ik inderdaad omdat Lodewijk niets doorhad..

Offline J_Crispy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #162 Gepost op: 22-10-2012, 22:17:49 »
Van mij mag heel dat pokertrio eruit. Arme Lodewijk. ::ohno::
9th person voted of and the second member of our jury...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #163 Gepost op: 22-10-2012, 22:55:20 »
Ik haakte eigenlijk in op jouw opmerking over het gesprek tussen Lodewijk en Christophe op het strand, en bedoelde dus eigenlijk het valse lachje van laatstgenoemde. Maar was denk ik inderdaad omdat Lodewijk niets doorhad..
Oooh oke, dacht dat je het had over het lachje van Fatima op de eilandraad waar eerder over gesproken werd. Maar oke, dat maakt zijn opmerking dan alleen nog maar erger inderdaad.
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #164 Gepost op: 22-10-2012, 23:20:44 »
Van mij mag heel dat pokertrio eruit. Arme Lodewijk. ::ohno::
Idem  ::niet-ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #165 Gepost op: 23-10-2012, 11:38:27 »
Maar was denk ik inderdaad omdat Lodewijk niets doorhad..

Dat vond ik juist zo leuk aan hem. Hij kwam om te survivalen om eten te zoeken, te bouwen en vuur te maken, daarentegen het pokertrio doet maar mee om "nog" meer geld te verdienen en een "harde strijd" te spelen. Ik hoop echt dat bij de samensmelting het trio kan doorprikt worden. Hopelijk winnen Min Hee, Paul, Gene of Ruud veel individuele proeven !

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #166 Gepost op: 23-10-2012, 13:08:30 »
ik vind Fatima echt on-uitstaanbaar

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #167 Gepost op: 23-10-2012, 14:23:46 »
ik vind Fatima echt on-uitstaanbaar

Helemaal mee eens. Ook al hou ik van slim en tactisch spelen, de manier waarop zij het met de broertjes doet vind ik niet echt Robinsonwaardig. Ze ziet Robinson echt puur als een spel in plaats van als een tijd van overleven, door bewust proeven te laten mislukken en uitgebreide achterbakse complotten te smeden. Ik vraag me af of Fatima persoonlijk iets leert van Robinson. Van mij mag ze weg.

Offline howa

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #168 Gepost op: 25-10-2012, 08:55:10 »
Het wordt weer de hoogste tijd voor de gewone Hollander en de gewone Belg, de eerste expedities waren toch de allerbeste, en nooit, nooit, maar dan ook nooit meer pokerspelers uitnodigen, het spel is nu al dood gespeeld ::ohno::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #169 Gepost op: 25-10-2012, 14:00:32 »
Helemaal mee eens. Ook al hou ik van slim en tactisch spelen, de manier waarop zij het met de broertjes doet vind ik niet echt Robinsonwaardig. Ze ziet Robinson echt puur als een spel in plaats van als een tijd van overleven, door bewust proeven te laten mislukken en uitgebreide achterbakse complotten te smeden. Ik vraag me af of Fatima persoonlijk iets leert van Robinson. Van mij mag ze weg.
+1
Hoe ze het steeds heeft over dat je bij monopolie toch ook wilt winnen. ::megafoon:: ER is géén Monopolie!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #170 Gepost op: 25-10-2012, 19:44:59 »
Fatima gestemd en alleen Fatima, ik erger me toch meer aan haar dan aan de broertjes. Zij lijkt er echt van genieten om zo met haar kampleden om te gaan terwijl ik bij de broertjes toch een soort schuldgevoel zag vooral naar Lodewijk. Ze moet zich wel beseffen dat ze hier met echte mensen speelt...

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #171 Gepost op: 25-10-2012, 21:48:53 »
Een nieuwe stemming..

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #172 Gepost op: 25-10-2012, 21:59:11 »
Paul mag er wat mij betreft wel uit. Weinig robinson van hem gezien en zit alleen maar vrolijk en grappig te doen... lijkt mij enorm irritant op zo''n eiland.. kom op zeg, laat je echte kant is zien

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #173 Gepost op: 25-10-2012, 22:01:58 »
Paul mag er wat mij betreft wel uit. Weinig robinson van hem gezien en zit alleen maar vrolijk en grappig te doen... lijkt mij enorm irritant op zo''n eiland.. kom op zeg, laat je echte kant is zien
Nou, dat is gewoon Paul zijn echte kant. En volgens mij ben jij vooralsnog de enige die zich zo aan hem irriteert, want van wat ik de expeditieleden hoor zeggen vinden ze dat juist allesbehalve irritant.

Fatima krijgt wederom mijn enige stem.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #174 Gepost op: 25-10-2012, 22:04:42 »
Fatima en Peggy krijgen mijn stem dit keer. Ben klaar met Fatima, vind haar een zwakkeling.
Peggy idem dito. Wat komt ze dom over zeg. Zo naief.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #175 Gepost op: 25-10-2012, 22:06:25 »
Fatima, Gene en Matthias..

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #176 Gepost op: 25-10-2012, 22:06:37 »
Nou, dat is gewoon Paul zijn echte kant. En volgens mij ben jij vooralsnog de enige die zich zo aan hem irriteert, want van wat ik de expeditieleden hoor zeggen vinden ze dat juist allesbehalve irritant.

Fatima krijgt wederom mijn enige stem.
Ik vind Paul ook irritant, dus hij is niet de enige ;)
Al is het volgens mij wel in mindere mate.
Maar mijn stem is naar Paul gegaan omdat ik hem dus irritant vind,
en Joke omdat zij nog veel te anoniem is.
There's no show like a reality show ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #177 Gepost op: 25-10-2012, 22:08:39 »
Wat ik echt erg knap vind van Paul is dat hij, zover ik kan beoordelen, puur op sociale skills populair is. Hij is niet handig in het kamp, hij is niet goed in proeven; iedereen mag Paul gewoon.
En geeft iedereen positieve energie. Ik kan me niet iemand herinneren die hier zo goed in was en niemand op de zenuwen werkte.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #178 Gepost op: 25-10-2012, 22:14:18 »
Robin deed het ook niet volgens mij ( uit 2003) en Frank was ook sociaal vaardig en geliefd bij iedereen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie mag er weg?
« Reactie #179 Gepost op: 25-10-2012, 22:27:35 »
Nou, dat is gewoon Paul zijn echte kant. En volgens mij ben jij vooralsnog de enige die zich zo aan hem irriteert, want van wat ik de expeditieleden hoor zeggen vinden ze dat juist allesbehalve irritant.

Fatima krijgt wederom mijn enige stem.

Tuurlijk is het positieve energie in een groep, maar Robinson skills? nee...
En ik geloof niet dat dit zijn echte kant is... heeft hij nooit irritaties of frustaties of even cgahagrijnig? Dan ben je wel een heel raar iemand...