Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 42388 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #40 Gepost op: 27-09-2006, 07:01:51 »
::rofl:: ::rofl:: die 4 Chinezen op hun fiets die plots in beeld kwamen bij kamp Noord  ::rofl:: ::rofl::
:-X :-X :-X :-X.....koekoe toch, kun je het weer niet laten ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten
« Reactie #41 Gepost op: 27-09-2006, 11:13:08 »
::rofl:: ::rofl:: die 4 Chinezen op hun fiets die plots in beeld kwamen bij kamp Noord  ::rofl:: ::rofl::
Ik vond die 88 Jappen op Kamp Zuid toch wel wat grappiger ::)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Grappige momenten
« Reactie #42 Gepost op: 27-09-2006, 13:29:04 »
  ::tandpastasmiley::
zuid/noord...ik haal het steeds nog door elkaar

dat shot in zee van koen's gezicht en direkt daarna (of was het ervoor?)dat van olga's billen en heupen. meesterlijk gemonteerd.
je zag het meteen vloed worden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2006, 17:10:10 »
  ::tandpastasmiley::
zuid/noord...ik haal het steeds nog door elkaar

dat shot in zee van koen's gezicht en direkt daarna (of was het ervoor?)dat van olga's billen en heupen. meesterlijk gemonteerd.
je zag het meteen vloed worden.

Woehaha, inderdaad, en Koen kijken alsof ie voor het eerst...euh...laat maar trouwens ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #44 Gepost op: 3-10-2006, 18:58:19 »
::rofl:: ::rofl:: die 4 Chinezen op hun fiets die plots in beeld kwamen bij kamp Noord  ::rofl:: ::rofl::
haha hoe vaker je m hoort hoe grappiger die wordt, en dat er nog steeds mensen om uitleg vragen (oke toen het nog 1 chinees was snapte ik m ook niet maar nu half China al is langsgeweest zou je denken dat de boodschap wel is overgekomen) Op naar de 5 koekoe ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #45 Gepost op: 3-10-2006, 19:29:47 »
haha hoe vaker je m hoort hoe grappiger die wordt, en dat er nog steeds mensen om uitleg vragen (oke toen het nog 1 chinees was snapte ik m ook niet maar nu half China al is langsgeweest zou je denken dat de boodschap wel is overgekomen) Op naar de 5 koekoe ::ok::
Alles goed Remy  ??? waar zie jij nou 5 Chinezen?  ??? ??? ER is dit jaar toch in Panama  ???

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: Grappige momenten
« Reactie #46 Gepost op: 3-10-2006, 20:47:15 »
Ik moest eerlijk gezegd wel lachen om het fluit-moment van kamp-zuid toen ze naar de proef liepen.... ff laten merken dat ze pissed-off waren door het jatten van de bijl op een heerlijke sarcastische manier!  >:D ::rofl::
Is wel mijn humor......
live and let live

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #47 Gepost op: 4-10-2006, 16:28:39 »
::rofl:: ::rofl:: die 4 Chinezen op hun fiets die plots in beeld kwamen bij kamp Noord  ::rofl:: ::rofl::
Nah, ik heb het niet zo op Chinezen op fietsen, maar die Japanner op zijn waterscooter bij Kamp Zuid vond ik ronduit hilarisch! ::rofl::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #48 Gepost op: 4-10-2006, 16:37:54 »
Kan er iemand een'hoeveelchinezenzulleneruiteindelijkopdeeilandenverschijnen'topic maken zijn we er vanaf   :P

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #49 Gepost op: 4-10-2006, 20:14:50 »
moet je nagaan hoe serieus deze serie wel niet is... als er alleen maar gepraat kan worden over chinezen, japanners of wat voor spleetogen op een fiets voorbij komen..
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #50 Gepost op: 4-10-2006, 20:38:47 »
Hela,Hela ; gelieve mijn Chinese vrienden niet uit hun concentratie te brengen he. Zij proberen het wereldrecord "opheteindevanERmetzoveelmogelijkopeenfietsinbeeldkomen" te verbeteren.  :D :D Niet makkelijk hoor in dat zand  ::ohno:: ::ohno::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige momenten
« Reactie #51 Gepost op: 4-10-2006, 20:43:23 »
ik zal de grap wel niet snappen ofzo.  :-\\ dus tenzij iemand het uitlegt zal ik eeuwig in onwetendheid blijven en me ergeren aan koekoe. en dat wil niemand, toch?  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 4-10-2006, 20:49:24 door Lautjuh »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #52 Gepost op: 4-10-2006, 21:10:02 »
ik zal de grap wel niet snappen ofzo.  :-\\ dus tenzij iemand het uitlegt zal ik eeuwig in onwetendheid blijven en me ergeren aan koekoe. en dat wil niemand, toch?  ::hypocriet::
  ::) ::) ::) ::) ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten
« Reactie #53 Gepost op: 4-10-2006, 21:32:35 »
ik zal de grap wel niet snappen ofzo.  :-\\ dus tenzij iemand het uitlegt zal ik eeuwig in onwetendheid blijven en me ergeren aan koekoe. en dat wil niemand, toch?  ::hypocriet::
Vind ik ook, ik word er gewoon aggressief van. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik het niet begrijp en niemand het wil uitleggen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #54 Gepost op: 5-10-2006, 22:17:29 »
ik zal de grap wel niet snappen ofzo.  :-\\

Ik denk het ook niet... ::)

dus tenzij iemand het uitlegt zal ik eeuwig in onwetendheid blijven

Welnee... komt tijd komt raad zeg ik altijd. Gewoon een beetje geduld hebben. ::jaja::

en me ergeren aan koekoe. en dat wil niemand, toch?  ::hypocriet::

Ach joh... ergeren is nergens goed voor.
Geniet nooit met mate...

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #55 Gepost op: 7-10-2006, 21:38:51 »
Alles goed Remy  ??? waar zie jij nou 5 Chinezen?  ??? ??? ER is dit jaar toch in Panama  ???
Ben je gek zeg is gewoon in de studio opgenomen, en met die Chinezen die in het zand moeten fietsen hoef je geen medelijden te hebben die krijgen er dik voor betaald om zo nu en dan over het decor heen te fietsen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #56 Gepost op: 12-10-2006, 18:19:23 »
Door een "voorvalletje" stop ik met mijn Chinezen.
Voor de mopperaars onder ons; het was een GRAPJE hoor!!!
grap (de ~, ~pen)
1 iets vermakelijks, bestaande uit een geestig gezegde of dartele daad => gebbetje, gekheid, plaisanterie, ui 
 
grapˇpen (onov.ww.)
1 op grappige wijze, als iets grappigs zeggen => grollen
   
grapˇpig (bn.)
1 leuk, zodat men moet lachen => amusant, geinig, gek, komiek, komisch, leutig, mooi, vermakelijk; <=> flauw
2 aardig om te zien

Ik kreeg het idee toen ik Ryan vroeg naar bloopers tijdens All Stars,hij vertelde dat ze de opname moesten stilleggen omdat er plots een bootje met lokale bewoners in beeld kwam.
Toen ben ik bij aflev. 1 van ER Panama begonnen met 1 Chinees,en elke week kwam er 1 bij. Meer moet je er niet achter zoeken  ::ohno:: ::ohno::
Maja,gezien sommige mensen liever de "meld de moderator"knop gebruiken dan ze posten(en ik heb het nu niet hierover) dan is de lol er vlug vanaf. Spijtig  :-\\ :-\\ :-\\


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #57 Gepost op: 12-10-2006, 23:41:16 »
Omdat de discussie weinig meer met grappige momenten te maken had is deze vanaf HIER verwijderd en gaan we vanaf HIER weer verder met grappige momenten..

Het wachten is op de verdwaalde Sint, een ijsbeer en Patty Brard die opduiken op de Robinson eilanden.
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten
« Reactie #58 Gepost op: 12-10-2006, 23:46:38 »
Er zijn twee miljard chinezen zonder fiets, of zoiets *muzieknoot*

Madine

  • Gast
Re: Grappige momenten
« Reactie #59 Gepost op: 12-10-2006, 23:59:26 »
Het wachten is op de verdwaalde Sint, een ijsbeer en Patty Brard die opduiken op de Robinson eilanden.

Ignace vreet die ijsbeer met huid en haar op vrees ik.