Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 286348 keer)

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #120 Gepost op: 6-10-2008, 20:02:18 »
Klopt! Dus gewoon blijven schrijven. Het is een forum voor de kijkers en niet perse voor de insiders om dingen recht te zetten of uit te leggen. Maar internet is geen vrijbrief voor respectloze opmerkingen, dat ben je toch met mij eens?

Zeker, dat ben ik 100% met je eens!
Je hebt twee extremen: forummers die zonder onderbouwing kandidaten af willen branden en kandidaten (insiders) die zonder onderbouwing zeggen mensen die er niet bij waren hun mond moeten houden.
Maar gelukkig valt dat hier allebei meestal nog wel mee.

En ik vind het eigenlijk heel jammer als kandidaten (HiuKwan) zich nu gaan terugtrekken van het forum, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Wat mij betreft is de discussie met kandidaten hier alleen maar leuk, zo lang ze maar niet met de welbekende dooddoeners aankomen als "jij was er niet bij, dus je mag niet oordelen" en "het ligt aan de montage".
Ik had het idee dat HiuKwan het hier vooralsnog goed oppakte.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #121 Gepost op: 6-10-2008, 23:13:24 »
At hiukwan: Ongelofelijk, kan je geloven dat ik je nu veel sympathieker vind, raar hé, wonderen bestaan, hihi. Voor mij mag je er nog een tijdje inblijven.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #122 Gepost op: 7-10-2008, 10:17:14 »
Wat een onzinnige kritiek op Hiukwan in het topic van aflevering 6. Vooral van Guikie met z'n nare opmerkingen. Bah.  ::ohno::

Wat een onzin bijvoorbeeld dat je je immuniteit meteen aan Prince had moeten geven, 'omdat jij er toch niet uit zou vliegen'. (lief van je dat je dat alsnog wou doen, maar het slaat natuurlijk nergens op. ;D) Immuniteit is immuniteit. En of iemand die nu met wat geluk verkrijgt of niet, daar gaat het helemaal niet om. Het is ieder voor zich en je moet in de eerste plaats aan jezelf denken. Punt.

Ga zo door, Hiukwan.

Eens over die immuniteit. Je moet in dit spel helemaal nooit je immuniteit afgeven. Je bent als kandidaat toch aanwezig om te winnen? Tuurlijk zijn er meer redenen om te gaan, maar zeker zo dicht op de samensmelting moet de overwinning ergens in de verte te voelen zijn. Ik zou het belachelijk vinden als iemand vissen had weggegeven, terwijl dat immuniteit betekend. Ik vond die opmerking van Hans dan ook geen opsteker voor hem. Hij is zeker gekomen om te winnen, dat is heel duidelijk, dus hop ga voor de volle winst dan. En dat hoeft niet over lijken, maar je gaat geen winst weggeven. Het is jammer voor Prince maar dit is het spel.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #123 Gepost op: 7-10-2008, 11:31:19 »
Eens over die immuniteit. Je moet in dit spel helemaal nooit je immuniteit afgeven. Je bent als kandidaat toch aanwezig om te winnen? Tuurlijk zijn er meer redenen om te gaan, maar zeker zo dicht op de samensmelting moet de overwinning ergens in de verte te voelen zijn. Ik zou het belachelijk vinden als iemand vissen had weggegeven, terwijl dat immuniteit betekend. Ik vond die opmerking van Hans dan ook geen opsteker voor hem. Hij is zeker gekomen om te winnen, dat is heel duidelijk, dus hop ga voor de volle winst dan. En dat hoeft niet over lijken, maar je gaat geen winst weggeven. Het is jammer voor Prince maar dit is het spel.


Wat zonde dat jij nooit het individuele gedeelte van jouw editie hebt bereikt. :P
Nog even niks.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #124 Gepost op: 7-10-2008, 14:11:57 »
Hiu is voor mij the best!!!!
Hiu-rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!Meid,je doet het echt hartstikke goed en ik hoop echt dat je wint!Dat hopen wij allemaal hier thuis!!!!!!!Dag topper!!!!! ::bravo:: ::bravo::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #125 Gepost op: 7-10-2008, 15:18:46 »
Ik moet zeggen dat is toch wel 180 graden ben omgedraait. Eerst vond ik je eigenlijk maar niks. Ik stoorde me niet aan je, maar je was ook zeker niet mijn favoriete kandidaat. Nu hoop ik dat je de winnaar word :P. En nee, dit is niet alleen omdat prince er nu uit ligt. Ik was eerst ook voor sharon, maar die vind ik ook steeds minder aardig worden.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #126 Gepost op: 7-10-2008, 16:21:22 »
:-X
he Hiu, volhouden hé en misschien niet elke dag alles lezen/volgen.
Ik hoor nu nog regelmatig, leuk om je te zien maar je vloekte wel veel!
Hou je taai. Wordt je op straat al regelmatig aangesproken? Jorien ging over tot dreads, iets voor jou?
greets rinck

Hey Rinck!
Je weet toch hoe Groningen is? Heel nuchter, dus ik ben weinig aangesproken maar de keren dat ik ben aangesproken heb ik erg gelachen! De meeste waren diehard fans van het 1e uur, en ze werden helemaal lyrisch dat ze nu eindelijk een kandidaat zien die uit 'hun' stad komt..
Owja, nog heel grappig detail: laatst kwam ik iemand tegen die zei: ik vind je best ok in ER, maar echt je stem kan ik niet uitstaan en ik merk gewoon nu dat je ALTIJD zo praat..  ::rofl:: Ook bij Pathe met mn vriendje laatst, werd ik herkend,en toen zei hij: nou, ik twijfelde omdat je er een beetje anders uitziet maar je stem herken ik uit duizenden!  ::rofl:: ::jaja:: Ik moest echt lachen om die opmerking!
De meeste mensen herkennen me niet echt, dus ik denk niet dat ik nog undercover moet gaan :P
Hoe gaat het trouwens met Jorien? Spreek je haar veel? Of zeker veelal via haar blog..

Liefs,
x

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #127 Gepost op: 7-10-2008, 16:26:18 »
@ de rest:

Leuk dat jullie nu wat positiever zijn over mij! Dat doet me deugd, maar goed, ik kan kritiek ook makkelijk handelen hoor.. Ben over het algemeen nieuwsgierig hoe mensen over de serie denken, en vooral over de kandidaten.. ik ben natuurlijk hartstikke bevooroordeeld, ik heb sowieso nu een bepaalde mening over kandidaten, en het is wel grappig hoe jullie hen nu zien op dit punt van het spel..
Tot nu toe ben ik blij dat ik zo goed als mogelijk als mezelf ben neergezet door de productie, dus  ::ok:: voor de productie!


Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #128 Gepost op: 7-10-2008, 16:29:25 »
In het begin vond ik je ook superirritant, maar eerlijk is eerlijk, je hebt je nu ontwikkeld tot een sterke deelneemster. Het enige jammere is dat je zo samenspant met Yin, want haar mag ik totaal niet.

Ik vind het extra knap dat je het goed doet, want je ziet heel vaak dat die jonge magere meiden die meedoen als eerste afvallen, maar dat is bij jou totaal niet het geval.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #129 Gepost op: 7-10-2008, 16:42:06 »
Ja, ik denk dat de meeste mensen het verbazen dat ik er nog steeds inzit.. mijn vrienden waren destijds zo verbaasd toen ze hoorden dat ik mee ging doen.. haha..

Zelfs tijdens de uitzending zei EP dat ik als 'fragiel' meisje het verbazend goed doet.. haha.. zo stereotype ben ik dus achteraf helemaal niet! ::trots:: (Ik wist van te voren dat de crew er beetje zo over dacht, want ik had dat al meerdere malen op de castingdag gehoord ..!)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #130 Gepost op: 7-10-2008, 16:45:24 »
Wat zonde dat jij nooit het individuele gedeelte van jouw editie hebt bereikt. :P

Dat is het zeker. Had ik sterker in het begin geweest en minder psychische bagage gehad (je weet maar nooit wanneer dat de kop op steekt, op een eiland met de camera's dr op is een grote trigger), dan was het zeker lachen geworden. Ik zou nooit immuniteit opgeven voor een andere kandidaat, die doet dat heus ook niet voor jou. Kom op je weet toch waarom je daarheen bent gegaan. Ookal kwam ik als non-robinsonner over, en dat was ik ook, ik ben zeker meegegaan voor de winst. Tuurlijk was ook een aparte ervaring, maar ik wilde ook winnen. Maar soms is behoudt van je geestelijke gesteldheid belangrijker dan het winnen van een spel, dat was in mijn geval zo. En ze lieten mij echt niet zomaar uit de expeditie stappen hoor, vergis je niet.

En terug naar het onderwerp: Idd Hiukwan, ontzettend goed dat je het stereobeeld van een dun, fragiel meisje helemaal onderuit schopt!!!!! Je bent gewoon heel sterk! 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #131 Gepost op: 7-10-2008, 16:49:32 »
He, ik heb de afleveringen in Panama nooit gezien eigenlijk  ::schaam:: maar ik heb wel verschillende dingen erover gehoord..

Was het bij jullie dat er vaak noodweer was enzo? Ik vind nl regen veel erger dan de warmte.. ik werd helemaal gek van de regen als het weer zover was nl..

(jullie waren ook diegene met mangobomen toch?)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #132 Gepost op: 7-10-2008, 17:02:42 »
He, ik heb de afleveringen in Panama nooit gezien eigenlijk  ::schaam:: maar ik heb wel verschillende dingen erover gehoord..

Was het bij jullie dat er vaak noodweer was enzo? Ik vind nl regen veel erger dan de warmte.. ik werd helemaal gek van de regen als het weer zover was nl..

(jullie waren ook diegene met mangobomen toch?)

Ja het was redelijk vaak snertweer. Heel koud vooral. We hadden idd wel mangobomen en slakken. Omdat wij geen vis konden vangen, lukte voor geen meter, hebben we vooral mango, slak en cocosnoot gegeten. Dat was in elk geval de eerste twaalf dagen zo. Ik ben op dag twaalf na de eilandraad uit de expeditie gestapt en eigenlijk ook gehaald toen het uitkwam dat ik al vier dagen compleet doordraaide, niet meer at en ook niet meer sliep. De reden hierachter gaf aanleiding om het onverantwoordelijk te achten mij door te laten gaan. Ik vind het nog steeds superspijtig dat dit zo is gelopen, want ik ging met volle moed en zeker ook een goed gemoed die kant op. Ik had het absoluut niet zien aankomen.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie expeditie af gaat lopen. Ik zou mijn geld momenteel nog op niemand durven zetten, omdat het volgens mij nog alle kanten op kan gaan. Het begint wat mij betreft nu echt spannend te worden. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #133 Gepost op: 7-10-2008, 17:13:04 »
Ja het was redelijk vaak snertweer. Heel koud vooral. We hadden idd wel mangobomen en slakken. Omdat wij geen vis konden vangen, lukte voor geen meter, hebben we vooral mango, slak en cocosnoot gegeten. Dat was in elk geval de eerste twaalf dagen zo. Ik ben op dag twaalf na de eilandraad uit de expeditie gestapt en eigenlijk ook gehaald toen het uitkwam dat ik al vier dagen compleet doordraaide, niet meer at en ook niet meer sliep. De reden hierachter gaf aanleiding om het onverantwoordelijk te achten mij door te laten gaan. Ik vind het nog steeds superspijtig dat dit zo is gelopen, want ik ging met volle moed en zeker ook een goed gemoed die kant op. Ik had het absoluut niet zien aankomen.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie expeditie af gaat lopen. Ik zou mijn geld momenteel nog op niemand durven zetten, omdat het volgens mij nog alle kanten op kan gaan. Het begint wat mij betreft nu echt spannend te worden. 

Je moet het niet spijtig vinden hoe het is verlopen, want alleen kandidaten kunnen zeggen hoe het echt voelt om daar te zijn.. wat mensen ook beweren, hoe mentaal sterk ze ook in het dagelijks leven zijn.. je kan je nooit en te nimmer voorbereiden op zo'n sociaal isolement met onbekende mensen..
En, een hongergevoel kan je niet nabootsen met de omstandigheden hoe het zal zijn op zo'n eiland.. Honger met 40C en dan ook nog delen met zoveel personen EN nog bezig zijn met een sociaal en fysiek spelletje.. het maakt je wel beetje gek..

Hoe mensen er ook uitgaan, vrijwillig, eruitgehaald of eruitgestemd.. ik heb echt nadat ik het heb meegemaakt diepe respect voor alle mensen die het uberhaupt hebben meegemaakt..

Het is geen makkie, en dat zie je elk jaar.. mensen die opgeven.. niet omdat ze het zo graag willen, maar omdat het anders niet meer verantwoord is.. meestal is het niet fysiek dat je moet opgeven, maar als het in het koppie niet meer werkt.. dan kan je het vergeten..

Ik hoop dat je wel met een goed gevoel kan terugkijken op je eigen expeditie! Panama hebben ze maar 1x gebruikt toch als locatie voor de Nederlandse/Belgische ER..

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #134 Gepost op: 7-10-2008, 17:44:20 »
Je moet het niet spijtig vinden hoe het is verlopen, want alleen kandidaten kunnen zeggen hoe het echt voelt om daar te zijn.. wat mensen ook beweren, hoe mentaal sterk ze ook in het dagelijks leven zijn.. je kan je nooit en te nimmer voorbereiden op zo'n sociaal isolement met onbekende mensen..
En, een hongergevoel kan je niet nabootsen met de omstandigheden hoe het zal zijn op zo'n eiland.. Honger met 40C en dan ook nog delen met zoveel personen EN nog bezig zijn met een sociaal en fysiek spelletje.. het maakt je wel beetje gek..

Hoe mensen er ook uitgaan, vrijwillig, eruitgehaald of eruitgestemd.. ik heb echt nadat ik het heb meegemaakt diepe respect voor alle mensen die het uberhaupt hebben meegemaakt..

Het is geen makkie, en dat zie je elk jaar.. mensen die opgeven.. niet omdat ze het zo graag willen, maar omdat het anders niet meer verantwoord is.. meestal is het niet fysiek dat je moet opgeven, maar als het in het koppie niet meer werkt.. dan kan je het vergeten..

Ik hoop dat je wel met een goed gevoel kan terugkijken op je eigen expeditie! Panama hebben ze maar 1x gebruikt toch als locatie voor de Nederlandse/Belgische ER..

Klopt dat was 1-malig. Volgens mij was t ook een stuk duurder daar dan in Maleisie. Dat kan een reden zijn geweest. Ik vind Maleisie ook veel mooiere plaatjes opleveren.

Dank voor je lieve respons. Je komt hier eigenlijk net zo over als op tv: sterk, lief en recht voor zijn raap. Je was dus ook gewoon helemaal jezelf daar, knap hoor. Ik verheug me weer op zondag!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #135 Gepost op: 7-10-2008, 19:51:53 »
Nog steeds  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #136 Gepost op: 7-10-2008, 21:28:34 »
Geweldig dat je een vis had gevangen en de rest niet! ::ok:: ::ok::

en nog een best grote ook!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #137 Gepost op: 7-10-2008, 23:49:38 »
Is het eigenlijk niet ontzettend gevaarlijk als het onweert op zo´n eiland? Er zijn geen bliksemafleiders en een heleboel bomen! ::oink::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #138 Gepost op: 8-10-2008, 01:44:31 »
Is het eigenlijk niet ontzettend gevaarlijk als het onweert op zo´n eiland? Er zijn geen bliksemafleiders en een heleboel bomen! ::oink::



Niet echt  ::ontopic::  maar ik meen ooit eens te hebben gelezen dat bliksem heel zelden op een strand inslaat.  Vandaar misschien ook het advies dat de kandidaten krijgen om langs het strand hun kamp op te slaan?
« Laatst bewerkt op: 8-10-2008, 01:46:26 door reaver »

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #139 Gepost op: 8-10-2008, 09:11:58 »
Hiu,

Als je het nog leuk vind om te antwoorden, heb je je voorbereidt op ER / kun je je voorbereiden?
En wat ik me ook wel eens afvraag, en dat vraag ik dus maar aan jou, hoe was je hiervoor qua eten? Had je wel eens slakken bv gegeten, en had je daarvoor ooit gedacht dat je dat wel eens zou doen?