Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 286352 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #140 Gepost op: 8-10-2008, 10:49:14 »
Is het eigenlijk niet ontzettend gevaarlijk als het onweert op zoŽn eiland? Er zijn geen bliksemafleiders en een heleboel bomen! ::oink::

In de Noorse versie van ER is dit jaar een deelnemer geraakt door de bliksem. :P

Nog even niks.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #141 Gepost op: 8-10-2008, 11:56:34 »


Niet echt  ::ontopic::  maar ik meen ooit eens te hebben gelezen dat bliksem heel zelden op een strand inslaat.  Vandaar misschien ook het advies dat de kandidaten krijgen om langs het strand hun kamp op te slaan?

Dat een kamp vaak langs het strand wordt opgezet heeft meer te maken met het feit dat doodsoorzaak nr 1 in Maleisie vallende kokosnoten zijn.. :P Dus het is dan niet heel erg verstandig om in het bos te slapen met kokosnootbomen..

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #142 Gepost op: 8-10-2008, 12:01:49 »
Hiu,

Als je het nog leuk vind om te antwoorden, heb je je voorbereidt op ER / kun je je voorbereiden?
En wat ik me ook wel eens afvraag, en dat vraag ik dus maar aan jou, hoe was je hiervoor qua eten? Had je wel eens slakken bv gegeten, en had je daarvoor ooit gedacht dat je dat wel eens zou doen?

Ik heb me eigenlijk minimaal voorbereid.. Ik ben niet minder gaan eten, ik ben niet meer gaan sporten.. ik heb geen enkel woord gelezen van een survivalboek.. Het enige wat ik heb gedaan was NOG meer mijn sociale leven aanhalen.. ik ben destijds zoveel weggeweest met vrienden, meer familie bezocht.. meer met mijn vriendje opgetrokken... want ik dacht dat ik het sociale aspect van vriendschap heel erg zou gaan missen.. qua fysieke voorbereiding dus nul komma nul.. ik vond dat eigenlijk zo nutteloos en dat vind ik eigenlijk nog steeds..

Qua eten ben ik heel makkelijk eigenlijk.. Ik kom sowieso uit een chinese cultuur en met die achtergrond ben ik ook niet snel vies van eten.. slakken vind ik echt een delicatesse en ik at ze dan ook zeer graag!  ::trots:: Om het soort eten maakte ik me eigenlijk niet zorgen, des te meer om de hoeveelheid..  ::rofl::

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #143 Gepost op: 8-10-2008, 16:07:21 »
In de Noorse versie van ER is dit jaar een deelnemer geraakt door de bliksem. :P




O.O   !   wow...


het topic over aflevering 6 werkt wat op m'n zenuwen dus post ik er beter niet maar gezien hiu m'n favo is post ik hier maar. haha.  eigenlijk ook hans, hopelijk blijven ze er nog een tijdje in, ik zag per toeval de eerste aflevering, meestal krijg ik het op m'n heupen van reality tv *wink*.
tja..i'm hooked






Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #144 Gepost op: 8-10-2008, 16:13:37 »
Dat een kamp vaak langs het strand wordt opgezet heeft meer te maken met het feit dat doodsoorzaak nr 1 in Maleisie vallende kokosnoten zijn.. :P Dus het is dan niet heel erg verstandig om in het bos te slapen met kokosnootbomen..

Op Tengha had je dat probleem blijkbaar niet  :-\\


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #145 Gepost op: 8-10-2008, 16:15:37 »
In de Noorse versie van ER is dit jaar een deelnemer geraakt door de bliksem. :P



Wat sommige mensen allemaal niet doen om spectaculaire beelden te geven aan de trouwe kijker >:D

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #146 Gepost op: 13-10-2008, 00:07:43 »
Hoi Hiukwan,

Wat zijn jouw reacties na de afgelopen aflevering?

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #147 Gepost op: 13-10-2008, 13:54:03 »
Hoi Hiukwan,

Wat zijn jouw reacties na de afgelopen aflevering?

Heb wel met een brok in mijn keel naar de aflevering gekeken.. maar vond het over het algemeen best wel een saaie aflevering eigenlijk.

Al vind ik wel, naarmate de afleveringen vorderen, de ware aard van mensen nu pas naar boven komen.. Ik ben natuurlijk bevooroordelend, ik heb sowieso al bepaalde meningen over mensen die alleen maar steeds meer worden bevestigd door de beelden.. het is wel raar om te horen en te zien hoe mensen nu ECHT zijn..

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #148 Gepost op: 13-10-2008, 13:59:26 »
Heb wel met een brok in mijn keel naar de aflevering gekeken.. maar vond het over het algemeen best wel een saaie aflevering eigenlijk.

Al vind ik wel, naarmate de afleveringen vorderen, de ware aard van mensen nu pas naar boven komen.. Ik ben natuurlijk bevooroordelend, ik heb sowieso al bepaalde meningen over mensen die alleen maar steeds meer worden bevestigd door de beelden.. het is wel raar om te horen en te zien hoe mensen nu ECHT zijn..

Dat herken ik wel. Of dat ik een bepaald beeld van medekandidaten had op het eiland, maar dat uit dingen die gezegd werden op tv dat beeld ineens anders werd.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline soullady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #149 Gepost op: 14-10-2008, 16:15:05 »
Nou ik vind je nog steeds een lieve schat hoor..zowel op het eiland als nu ::jaja:: ::bravo:: ::bravo::    dat beeld is nog steeds hetzelfde... liefs wiets

Offline ruth696

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #150 Gepost op: 14-10-2008, 18:00:45 »
hoe kun je oude afleveringen  bekijken??
 ???

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #151 Gepost op: 14-10-2008, 18:06:52 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #152 Gepost op: 14-10-2008, 18:41:08 »
Nou ik vind je nog steeds een lieve schat hoor..zowel op het eiland als nu ::jaja:: ::bravo:: ::bravo::    dat beeld is nog steeds hetzelfde... liefs wiets

Hi meis,

Idem dito hoor. Je weet wellicht over wie ik t wel heb, ga dr verder geen uitspraken over doen. Jij bent ook een lieverd!

X
Saar
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #153 Gepost op: 16-10-2008, 13:48:41 »
nou hiu, we zullen er vast
ook snel achterkomen hoe jij ECHT bent!
ook achterbaks? we zullen zien of ik gelijk/ongelijk
krijg

de ware aard van je mededeelnemers kwamen naar boven, zei
je ? hm... lijkt me sterk dat jij het lieverdje van 2008
bent

Je klaagt aan dat men hier over Hans respectloos bezig is maar de pot verwijt blijkbaar de ketel ...

Zoals ik al zei op een ander topic worden de handelingen beoordeeld...

Ik heb tot op heden HiuKwan nog geen verkeerde of aanstootgevende dingen zien doen.

« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 13:52:45 door reaver »

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #154 Gepost op: 16-10-2008, 14:47:40 »
nou hiu, we zullen er vast
ook snel achterkomen hoe jij ECHT bent!
ook achterbaks? we zullen zien of ik gelijk/ongelijk
krijg

de ware aard van je mededeelnemers kwamen naar boven, zei
je ? hm... lijkt me sterk dat jij het lieverdje van 2008
bent
Dacht dat jij tegen vooroordelen was[zie topic Hans].
Wat versta jij eigenlijk onder respectloos?Of geldt dat niet voor jou?

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #155 Gepost op: 16-10-2008, 16:11:57 »
nou hiu, we zullen er vast
ook snel achterkomen hoe jij ECHT bent!
ook achterbaks? we zullen zien of ik gelijk/ongelijk
krijg

de ware aard van je mededeelnemers kwamen naar boven, zei
je ? hm... lijkt me sterk dat jij het lieverdje van 2008
bent

Ik zeg niet dat ik een lieverdje was of ben, maar gezien de uitgezonden beelden treft mij (voorlopig iig, ik weet niet wat ze verder nog uitzenden) geen blaam. Ik vind dat er wel een wezelijk verschil zit in de term achterbaks zijn.

Maare.. als je me toch dingen gaat verwijten, wees dan zo mans (of vrouw) genoeg om je ware identiteit te tonen.

Want ik weet door je aanhef 100% zeker dat jij een van mijn merge-genoten ben.. wees dan ook zo eerlijk en recht toe aan om mij in alle openheid erop aan te spreken..

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #156 Gepost op: 16-10-2008, 17:04:43 »
en nu stop ik met posten,

Eindelijk, ik dacht dat je het nooit zou zeggen... ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #157 Gepost op: 16-10-2008, 17:13:53 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #158 Gepost op: 16-10-2008, 17:17:31 »
haha oke, heerlijk dat je dat denkt... en wie denk je dat ik ben dan?
denk je nu echt dat ik een van jou mededeelnemers ben? hmm...
nee, lijkt me niet. als ik bij jou in het team had gezeten, had ik het
inderdaad in je gezicht gezegd... Maar ja, iedereen post hier iets,
maar zodra ik het zeg denk je dat ik een van je mededeelnemers ben...
hoe komt dat huikwam? omdat ik voor hans opkwam... mmm dan zullen
er veel mededeelnemers van je hier zijn

je moet zelf weten als je iets post over mensen, het maakt mij iig niet uit, maar kan je wel je toon een beetje veranderen? Tnx

Have fun iig met het kijken van de aflevering zondag! Ieder heeft zn eigen favorieten maar laat anderen ook aub een eigen mening hebben.. ze baseren het ergens op, en lullen niet in de leegte ok?

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #159 Gepost op: 16-10-2008, 17:19:15 »
ik ben helemaal niet respectloos! dan weet je niet
wat dat inhoud! ik heb niks over haar gezegd MAAAAARRR ik zei:
je mededeelnemers vind je zo arrogant, maar ben je dat zelf niet? ofzoiets...
hoezo respectloos? ik heb wel veeel meerdere dingen hier op het forum
gelezen!!

Ik zei dat ik bepaalde zinnen, uiting van arrogantie vond, en ja, dat vind ik nog steeds! Als mensen ook zo over mij denken, moeten ze dat doen, want ieder ziet arrogantie anders! En om je vraag te beantwoorden, neej, ik vind mezelf niet arrogant nee.