Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 286325 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #240 Gepost op: 28-10-2008, 13:05:03 »
HiuKwan heeft toch niet op Prince gestemd? Of ben ik nu even helemaal de draad kwijt?  ???

Ah, nee, je hebt helemaal gelijk natuurlijk... :-[ ::schaam::

Maar oké, in het geval van Geert zat ze dus in een ander complot, dat verloor omdat ze maar met z'n vieren waren. En in het geval van Geert en Kyra zat ze wél volop in het complot...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #241 Gepost op: 28-10-2008, 13:37:12 »
Als er iemand bezig was met het smeden van complotten dan was het prince zelf wel, dus ik vraag me af waarom je dan juist hem wél in de finale had willen zien. En zoals al eerder gezegd Hiukwan doet zelf ook mee aan complotten hoor, en is tactisch aan het stemmen. Ik snap jou redenatie dus totaal niet.

Prince was ook een complot mens maar niet achterbaks... Ik mocht die kerel wel... Kwam er tenminste voor uit...
Ik zeg wel dat ik voor Hiukwan ben omdat zij de enigste is die nu nog wel de overwinning verdient volgens mij... Sharon is een kleurloze figuur en Kyra en Sarah die zijn er niet meer. Dus Hiukwan go for it

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #242 Gepost op: 28-10-2008, 14:24:05 »
Okee, Prince had ook een beetje iets in de trance van een complot, maar mij deed dat meer aan WIDM denken. Een beetje iedereen te vriend houden enzo, weet je wel? HEt was allemaal een beetje onschuldig.

Die Hans integendeel speelt het spelletje veel smeriger, en komt er ook nog geen eens voor uit! Overal heeft hij wel een smoesje voor, overal heeft ie een reden voor.  :-\\
Smerig ventje!

Hiukwan is op dit moment voor mij de terechte winnaar. Eerst was ik nog voor Sharon, maar ik ben nu een beetje op haar afgeknapt omdat ik vind dat ze nu echt een kleurloos persoon aan het worden is die maar een beetje achter de kont van Hans&Yin aanloopt. En wel tof van Hiukwan dat ze zich samen met Geert T aan die afspraak hield om op Sharon te stemmen! Dat bewijst toch maar wel weer een beetje te vertrouwen zijn  :)


Maar dat houdt niet tegen dat ik dat verrekte eettafel-complot [van Hiu, Yin, Geert en Hans] wel behooorlijk flauw en laag bij de grond vind.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #243 Gepost op: 28-10-2008, 17:26:32 »
Tja, Prince heeft de charme om een complot te kunnen verkopen en HiuKwan lijkt zich stil te houden, terwijl Hans arrogant overkomt en over de afspraken praat, dus is het gemakkelijker om hem aan te vallen/negatief neer te zetten in de afleveringen.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #244 Gepost op: 28-10-2008, 18:23:09 »
Prince was ook een complot mens maar niet achterbaks... Ik mocht die kerel wel... Kwam er tenminste voor uit...


Prince heeft zijn vingers verbrand door iets te willen doordrijven en heeft daarvoor Hiukwan proberen te gebruiken. Ik weet niet in hoeverre dat werd aangehaald op de eilandraad (hebben we ook niet te zien gekregen)  Hij kwam ervoor uit in z'n eentje voor de camera maar niet tegen de personen in kwestie.  Persoonlijk zie ik dat wel een beetje als achterbaks...

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #245 Gepost op: 28-10-2008, 21:46:47 »
Prince heeft zijn vingers verbrand door iets te willen doordrijven en heeft daarvoor Hiukwan proberen te gebruiken. Ik weet niet in hoeverre dat werd aangehaald op de eilandraad (hebben we ook niet te zien gekregen)  Hij kwam ervoor uit in z'n eentje voor de camera maar niet tegen de personen in kwestie.  Persoonlijk zie ik dat wel een beetje als achterbaks...

Volledig mee eens.  Deed mij ook een beetje denken aan de winnaar van vorig jaar,een van de zwakste winnaars ooit overigens, een die zich spaarde als surviver om proeven te kunnen winnen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #246 Gepost op: 29-10-2008, 09:17:31 »
Ik snap niet dat mensen zeggen dat prince charme had om een complot te kunnen doordrijven i.t.t. Hans, terwijl we Prince nauwelijks aan het werk hebben gezien met complotten want toen het daar tijd voor werd moest ie er uit. En dat ene complot waar hij wél in zat is nog compleet mislukt ook, want hij was zelf de sjaak.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #247 Gepost op: 29-10-2008, 14:04:57 »
Deed mij ook een beetje denken aan de winnaar van vorig jaar,een van de zwakste winnaars ooit overigens, een die zich spaarde als surviver om proeven te kunnen winnen.

Daar verschillen we van mening vrees ik; als je hebt gekeken naar de finale en naar de reden van de afvallers luisterde die pro-Vinni waren, weet je dat hij sociaal goed lag in de groep en er geen twijfel was in zijn oprechtheid itt Willem.  De motivatie om de proeven te winnen ging vooral omdat  hij een target was van een stemafspraak...
Met survival was hij minder bezig maar die redenen heeft hij ook bekent gemaak.


Terug  ::ontopic:: naar Hiukwan



 

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #248 Gepost op: 30-10-2008, 18:02:19 »
Oow man, ik heb zo'n voorgevoel dat Hiu er de volgende keer uit gaat, tot mijn spijt. In elk geval stemt die domme Yin op haar, terwijl ze ooit nog zei ''Nou, op Hiukwan stemmen is voor mij héél lastig hoor!' Dom mens dat ze is.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #249 Gepost op: 30-10-2008, 22:02:59 »
Daar verschillen we van mening vrees ik; als je hebt gekeken naar de finale en naar de reden van de afvallers luisterde die pro-Vinni waren, weet je dat hij sociaal goed lag in de groep en er geen twijfel was in zijn oprechtheid itt Willem.  De motivatie om de proeven te winnen ging vooral omdat  hij een target was van een stemafspraak...
Met survival was hij minder bezig maar die redenen heeft hij ook bekent gemaak.


Terug  ::ontopic:: naar Hiukwan





 

Je hebt gelijk. De situatie en motivatie was idd anders. Dank je voor deze opfrissing.

Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #250 Gepost op: 30-10-2008, 22:17:47 »
Oow man, ik heb zo'n voorgevoel dat Hiu er de volgende keer uit gaat, tot mijn spijt. In elk geval stemt die domme Yin op haar, terwijl ze ooit nog zei ''Nou, op Hiukwan stemmen is voor mij héél lastig hoor!' Dom mens dat ze is.

Dom? als er iemand snugger en sluw bezig is dan is het Yin wel hoor. Misschien nog wel wat meer dan hans. Heb het vermoeden dat Yin eerder Hans controleert dan andersom zoals veel mensen denken. Ze heeft idd gezegt dat op Hiu stemmen voor haar lastig was, niet onmogelijk dus. Als je nog maar met 4 over bent dan moet je vanzelf in je eigen vlees gaan snijden.
Vond het wel een beetje jammer dat je een beetje scheinheilig deed over dat complot gezeur Hiu.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #251 Gepost op: 30-10-2008, 22:48:40 »

Vond het wel een beetje jammer dat je een beetje scheinheilig deed over dat complot gezeur Hiu.

Schijnheilig? Over wat?

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #252 Gepost op: 31-10-2008, 03:19:11 »
Dom? als er iemand snugger en sluw bezig is dan is het Yin wel hoor. Misschien nog wel wat meer dan hans. Heb het vermoeden dat Yin eerder Hans controleert dan andersom zoals veel mensen denken.

Zou ook wel eens kunnen, das idd slim van haar, maar nog steeds niet correct t o de anderen, en de anderen schijnen dat blijkbaar niet in te zien.  Ze krijgt geen extra gewicht en ook geen stemmen.  Wanneer gaan jullie ogen open gaan Hiukwan? mmm... niet antwoorden he.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #253 Gepost op: 31-10-2008, 13:29:14 »
Schijnheilig? Over wat?

Zoals hij het zegt neem ik aan  ::rofl::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #254 Gepost op: 31-10-2008, 14:03:13 »
Oow man, ik heb zo'n voorgevoel dat Hiu er de volgende keer uit gaat, tot mijn spijt. In elk geval stemt die domme Yin op haar, terwijl ze ooit nog zei ''Nou, op Hiukwan stemmen is voor mij héél lastig hoor!' Dom mens dat ze is.

"Dom" is wel snel geoordeeld. Misschien had ze geen andere keuze, als Sharon immuniteit wint bijvoorbeeld. Daarbij lijkt het vrij duidelijk te zijn dat Yin het beter met Hans en Geert T kan vinden.
Nog even niks.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #255 Gepost op: 1-11-2008, 17:03:48 »
Schijnheilig? Over wat?

ik citeer: laten we het woord complot niet in de mond nemen alsjeblieft.
Zoiets heb je letterlijk gezegd en je zat het behoorlijk te ontkennen terwijl er eigenlijk niks te ontkennen valt. Dat je aan een complot meedoet mag je helemaal zelf weten, ik zou het in jouw situatie ook gedaan hebben ( waarschijnlijk ) maar geef het dan wel eerlijk toe. Kwam op mij een beetje schijnheilig over, maar misschien heb ik het verkeerd gezien.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #256 Gepost op: 1-11-2008, 17:09:25 »
ik citeer: laten we het woord complot niet in de mond nemen alsjeblieft.
Zoiets heb je letterlijk gezegd en je zat het behoorlijk te ontkennen terwijl er eigenlijk niks te ontkennen valt. Dat je aan een complot meedoet mag je helemaal zelf weten, ik zou het in jouw situatie ook gedaan hebben ( waarschijnlijk ) maar geef het dan wel eerlijk toe. Kwam op mij een beetje schijnheilig over, maar misschien heb ik het verkeerd gezien.

Dat ging over dat grapje van de 5 vrouwen die de mannen er gingen uitbotsen.  Dus er was geen sprake van een complot van de vrouwen...

Logische woordkeuze lijkt me dan ...

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #257 Gepost op: 1-11-2008, 17:36:02 »
Als er iets toe te geven viel had ik dat wel gedaan.

Maar het woord complot past gewoon niet in die betreffende situatie. Het is gewoon opgeblazen, en dan vind ik het woord complot er helemaal niet bij passen.

Dus ik sta er nog steeds 100% achter van wat ik heb gezegd. Schijnheilig of niet.  ::jaja::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #258 Gepost op: 1-11-2008, 18:02:51 »
Maar het woord complot past gewoon niet in die betreffende situatie. Het is gewoon opgeblazen, en dan vind ik het woord complot er helemaal niet bij passen.

Leg dat eens uit. Waarom is er geen sprake van een complot? Het is een feit dat jullie stemafspraken hebben gemaakt, is dat niet voldoende om te kunnen spreken van een complot?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #259 Gepost op: 1-11-2008, 18:05:48 »
com·plot het; o -ten 1 samenzwering 2 bende samenzweerders

sa·men·zwe·ren zwoer -, h -gezworen samen met anderen in het geheim iets slechts bedenken en voorbereiden

1. Er is niets gezworen: het was slechts een grap
2. Het is niet geheim: iedereen weet dat de vrouwen grappen maakten om op de mannen te stemmen
3. Het is niet slecht om af te spreken om Hans weg te stemmen :D
Nog even niks.