Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 286344 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #380 Gepost op: 7-11-2008, 12:04:28 »
Nog even een vraagje aan je HiuKwan. De tegenstemmen die mensen hebben gekregen op eerdere eilandraden... Hoe weten jullie hoeveel stemmen mensen hebben gekregen? Is dat iets wat je voor jezelf bijhoudt? Of is zoiets algemeen bekend bij alle kandidaten oftewel praten jullie daar onderling gewoon over? Of kan je zoiets navragen bij de productie tijdens het spel?
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #381 Gepost op: 7-11-2008, 12:10:09 »
Ik zou denken dat je zelf donders goed weet hoeveel tegenstemmen je hebt gehad (en ook van wie). Maar idd, hou je dat ook van de anderen bij? Aangezien je zo goed wist dat je plannetje alleen met Geert zou werken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #382 Gepost op: 7-11-2008, 13:35:30 »
Haha.. geloof mij maar.. op het eiland zelf heb je nix anders aan je hoofd dan de proeven bijhouden en de eilandraden  ::rofl::

Natuurlijk weet je alle stemmen wat je zelf hebt uitgebracht, wie tegen je hebben gestemd.. etc..

Zelfs als je niet van de voren zeker weet wie op wie stemde, na een eilandraad vallen alle puzzelstukjes in elkaar.. Iedereen houdt voor zichzelf dat bij.. en iedereen weet het ook van elkaar..

Zelfs nu nog weet ik van elke eilandraad na de samensmelting wie op wie stemde.. en waarom.. en waarom dat tactisch is.. etc etc..

Onbedoeld heeft het spel je toch in haar 'macht'..

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #383 Gepost op: 8-11-2008, 15:18:24 »
Wel, Hiu, hoe vind je het nu dat je de heldin van het programma bent? Dat is toch wel super hé, IEDEREEN staat achter je! :D

You genious girl XD

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #384 Gepost op: 8-11-2008, 17:24:19 »
Als wij mochten bep[alen wie er zou winnen dan zouden we het dnek ik wel weten....Hans en YIn zijn dan niet meer:p

Nog ff volhouden en dan zit je in de finale[:P]
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Freek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #385 Gepost op: 9-11-2008, 00:42:16 »
HIUKWAN, IK HEB OOK EEN VRAAGJE

Ik heb ergens hier gehoord dat er voor de eilandraad word gevraagd aan iedereen op wie ze gaan stemmen en daar niet meer vanaf kunnen stappen. Of stond je stem pas vast als je een naam had opgeschreven en in de urn had gedaan?
Kan jij misschien vertellen hoe zit de selectieprocedure in elkaar? Ik ben zelf een jonge gast van 18 en wil graag meedoen aan ER (als het nog doorgaat), maar ik vraag mij af of je nog speciale medicijnen moet innemen of je moet laten inenten tegen allerlei enge ziektes en beten van zandvlooien o.i.d.

Final 2 voor HIU (en natuurlijk ook de winst)

Freek

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #386 Gepost op: 9-11-2008, 02:24:13 »
Ik den niet dat je op die eerste vraag van HiuKwan of andere Kandidaten van dit jaar direct een antwoord moet verwachten. De vorige jaren hadden de kandidaten zwijgplicht dat contractueel werd vastgelegd.   Grote kans dat het dit jaar ook zo is.

In oude fora van ER (2006-2007) zijn er topics (aanmelden) waar de selectierondes vrij gedetailleerd beschreven worden. ::vergroot:: 

Ook leuk om te lezen --> 'Het dagboek van een aspirant kandidaat' -->  te vinden bij het archief van ER 2005.   

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #387 Gepost op: 9-11-2008, 13:51:05 »
He Hiukwan

Ook hier :)
Leuk om je gezien te hebben. Je zag er erg leuk uit hihi.

Ik heb wel een vraagje aan je.

Was je veel afgevallen tijdens de expeditie??

 ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 9-11-2008, 19:33:19 door Scarabee »
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #388 Gepost op: 9-11-2008, 21:12:06 »
Alleh Hiu, een kleine opmerking dan toch...

Vanavond viel het me weer op...maar je hebt een geweldige mimiek, leuk om te zien  ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #389 Gepost op: 9-11-2008, 21:27:49 »
YES  ;D IMMUNITEIT, Toppie meis  ::bravo:: ::bravo::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #390 Gepost op: 9-11-2008, 21:28:22 »
YES  ;D IMMUNIEIT, Toppie meis  ::bravo:: ::bravo::

 ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #391 Gepost op: 9-11-2008, 21:53:40 »
Hiukwan is the best ::ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #392 Gepost op: 9-11-2008, 21:55:05 »
Tjemig je bent "the winner"
Wat er nog gebeuren mag maakt niet meer uit.
GE-WEL-DIG

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #393 Gepost op: 9-11-2008, 21:55:39 »
Als Hiu de expeditie wint, is het de overkill aan Hiu dus ook te verklaren....

Ik had gehoopt dat Sharon immuniteit had geworden, helaas heeft dat niet mogen gebeuren.

Offline nanana

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #394 Gepost op: 9-11-2008, 22:09:38 »
Aan het voorstukje te zien gaan de dagen die nog volgen niet zo fijn zijn voor Hiu. Hans en Yin zijn natuurlijk de hele tijd samen en Hiu hangt er als derde wiel aan de wagen bij.....Ik hoop echt voor haar dat ze in de finale komt en dat ze daar dan lekker wint.....dan valt die *kots*Hans tenminste ook van zijn voetstukje af!

Nog wel een vraagje Hiu....hoe kreeg jij die wormen zo snel weg? Was dat idd de kop eraf en dan in geheel doorslikken (zoals Hans van plan was)....want euh...dat was echt het ultieme voorbeeld van hap-slik-weg ::ok::!!


Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #395 Gepost op: 9-11-2008, 22:38:04 »
HiuKwan ik hoop echt zo dat jij Exp. Robinson gaat winnen!!! You've got all my support!!!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #396 Gepost op: 9-11-2008, 23:06:30 »
Als Hiu de expeditie wint, is het de overkill aan Hiu dus ook te verklaren....

Ik had gehoopt dat Sharon immuniteit had geworden, helaas heeft dat niet mogen gebeuren.

Je bedoeld dat ze hier zoveel aanwezig is?
Ik ging weer op het forum kijken na de aflevering dat Prince er uit was gestemd. En toen viel me direct ook op dat Hiu idd veel aanwezig was. En bedacht me toen direct: Hiu zit vast in de finale, en wint die misschien ook nog.

En dat idee is gewoon altijd in m'n hoofd blijven spoken. Opzich wel jammer.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #397 Gepost op: 9-11-2008, 23:13:38 »
Wat een onzin. Hiu is hier niet omdat ze misschien gewonnen heeft. Geert was er ook niet omdat hij verloren had.
Yin en Hans zijn er niet omdat ze niet durven.Maar lezen zeker weten wel mee.
En zo zijn ze allemaal wel eens van de partij.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #398 Gepost op: 9-11-2008, 23:14:47 »
Wat een onzin. Hiu is hier niet omdat ze misschien gewonnen heeft. Geert was er ook niet omdat hij verloren had.
Yin en Hans zijn er niet omdat ze niet durven.Maar lezen zeker weten wel mee.
En zo zijn ze allemaal wel eens van de partij.

Tsja, jammer dat ik niks aan zo'n gevoel kan doen he? ..

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #399 Gepost op: 9-11-2008, 23:18:19 »
Je bedoeld dat ze hier zoveel aanwezig is?
Ik ging weer op het forum kijken na de aflevering dat Prince er uit was gestemd. En toen viel me direct ook op dat Hiu idd veel aanwezig was. En bedacht me toen direct: Hiu zit vast in de finale, en wint die misschien ook nog.

En dat idee is gewoon altijd in m'n hoofd blijven spoken. Opzich wel jammer.
ah !!!! het is iemand opgevallen .... door de productie ( jaja Hiu ik weet dat je daar zelf niet voor kiest) werd ze van afl één in het midden gezet ..... zelf zegt ze hier op het forum dat ze tevreden is met hoe ze in beeld wordt gebracht ...ik denk dat andere kandidaten zichzelf niet altijd kunnen terugvinden in uitvergrote gebeurtenissen ....en ja ook hier op het forum is ze de enige die zéér actief is .... tja zwijgplicht .... contractueel ... ja daar gaat ze niet tegenin maar als ze wint dan is voor ieder de puzzel toch wel gelegd hé ... had nog zo gehoopt dat Sharon immuniteit zou winnen ...