Auteur Topic: Spoiler topic!  (gelezen 82135 keer)

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #140 Gepost op: 25-10-2013, 10:28:14 »
Als dit waar is zou het wel echt heel lullig zijn van Maxim.

Maar ach als hij niks zou weten zou dit wel een actie voor hem zijn, beetje verwarring saaien.
Als hij het wel echt zou weten zou hij het inderdaad ook gewoon zeggen.

Dus ik heb nog steeds mijn twijfels of dit echt is en deze persoon echt zal gaan winnen. Ik weet alleen wel dat die hele Maxim Hartman mij nog steeds misselijk maakt.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #141 Gepost op: 25-10-2013, 11:00:33 »
Als dit waar is zou het wel echt heel lullig zijn van Maxim.

Nee hoor, Maxim doet niets fout. het is dan Gerladine die een fout heeft gemaakt door in een bezopen bui haar mond voorbij te praten. Maxim hoeft echt zijn mond niet te houden, die mag zeggen wat hij wil.

Als het waar is he, want dat weet je bij die Maxim ook maar nooit.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2013, 11:12:17 door Stanley_Yelnats »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #142 Gepost op: 25-10-2013, 11:09:12 »
Ik heb net wel gekeken, omdat het eigenlijk niets uitmaakt; we weten namelijk toch niet of het waar is of niet. Ook kan hij niet aangeven hoe hij de uitslag dan al weet, wat aan de betrouwbaarheid doet twijfelen. Ik heb het gevoel dat hij dit puur doet om onrust te stoken, omdat hij natuurlijk zelf zijn expeditie niet zo positief doorgekomen is.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #143 Gepost op: 25-10-2013, 11:26:35 »
Nee hoor, Maxim doet niets fout. het is dan Gerladine die een fout heeft gemaakt door in een bezopen bui haar mond voorbij te praten. Maxim hoeft echt zijn mond niet te houden, die mag zeggen wat hij wil.

Als het waar is he, want dat weet je bij die Maxim ook maar nooit.

Tuurlijk mag hij zeggen wat hij wilt. Maar dan kan ik het nog wel lullig vinden. Net als Prem's geschreeuw met zijn Sinterklaas bestaat niet om 1930 op de TV. Mag hij ook zeggen, maar vind ik ook lullig.


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #144 Gepost op: 25-10-2013, 15:12:38 »

Ik vrees van wel want die Maxim Hartman heeft echt poep aan alles dus als je het niet wilt weten, niet kijken!!!  Ik heb nu al spijt!   :(

Te meer omdat Dumpert een soort Spinn Off is van Geen Stijl en dat op zijn beurt weer van Powned waar Jan voor werkt dus Maxim zou heel goed op die manier aan deze info gekomen kunnen zijn maar kan uiteraard ook gewoon de hele kluit zitten te belazeren.  ::jaja::

Ik vergat erbij te vermelden dat Maxim ook voor Geen Stijl werkt..


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic!
« Reactie #145 Gepost op: 25-10-2013, 19:12:09 »
Maxim is een aandachtorgel. Ik geloof er niets van.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Spoiler topic!
« Reactie #146 Gepost op: 26-10-2013, 02:52:21 »
Ook kan hij niet aangeven hoe hij de uitslag dan al weet, wat aan de betrouwbaarheid doet twijfelen.

[youtube]mHxV0yq5xZo[/youtube]

Rond 1:30:30 vertelt hij "hoe hij het al weet". En rond 1:42:50 vertelt hij ook "normaal doen mensen dat niet, die dekken elkaar (uit de media). Ik hoef geen vrienden in de media."

Ik zeg niet dat het waar is, maar mij lijkt Maxim wel een type dat zoiets gewoon zou zeggen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #147 Gepost op: 26-10-2013, 09:07:33 »
Hij neemt toch wel een risico, want als zijn bron bekend wordt kan die een boete krijgen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #148 Gepost op: 26-10-2013, 09:37:15 »
Hij neemt toch wel een risico, want als zijn bron bekend wordt kan die een boete krijgen.

Die bron heeft ie dus in dat filmpje verteld, hij beweert dat hij Geraldine regelmatig tegenkomt in het uitgaansleven waar ze volgens hem nogal eens te diep in het glaasje kijkt en bij een van deze gelegenheden zou ze dat tegen hem verteld hebben.

Als hij had gezegd dat hij het van Jan had gehoord had ik geloofd, dat zou ik geheel in de stijl van GS hebben gevonden, dat Jan dat dan verteld zou hebben in de veronderstelling dat je toch nooit zo'n grote matennaaier kan zijn dat je zoiets doorverteld.

Nu geloof ik er echter niets meer van, het is nu gewoon rellen en dan straks zichzelf op de knieen staan, zo van kijk mij jullie mooi beet hebben gehad.  (teiltje please)

Mocht het onverhoopt toch waar blijken te zijn dan heeft hij niet alleen de lol van een hoop kijkers verpest maar tevens Geraldine met een gigantische geldboete opgezadeld, dat is nu eenmaal de consequentie, daar hebben ze vooraf voor moeten tekenen.

In dat geval stel ik voor om hem met pek en veren te overgieten op het Malieveld aan de schandpaal te binden en vervolgens een uitjouw oproepje te doen in de social media.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #149 Gepost op: 26-10-2013, 12:05:50 »
He bah. Niet dat we nu de winnaar (mogelijk) weten maar dat die Maxim Hartman weer aandacht krijgt.  :-X
Nog even niks.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Spoiler topic!
« Reactie #150 Gepost op: 26-10-2013, 13:29:23 »
Ik geloof er niets van  ::ohno:: doet me denken aan Dennis die ooit zei in een interview dat Edo de mol was. Ik vind dit zo gemaakt overkomen van Maxime. Misschien wel afgesproken met Geraldine en Jan dat hij dit zou doen in een op zich niets zeggende uitzending (ik ken dit programma niet eens). In de hoop dat het opgepikt wordt door de media  ::jaja::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #151 Gepost op: 26-10-2013, 16:30:10 »
Alleen al het feit dat er op de achterkant van de laptop van die andere gast (ken m niet, heb dat hele programma nog nooit gezien, wie kijkt zulke dingen????) een plakker zat met daarop "Historische Uitzending" zegt toch al genoeg, wat een blaaskaken.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #152 Gepost op: 26-10-2013, 17:31:24 »
Wat ik wel opmerkelijk vind aan dit is dat hij vier week geleden het ook al in een video heeft  verteld (youtube Expeditie Robinson Maxim maar en je ziet een vier weken oude video waarin hetzelfde wordt medegedeeld) en toen werd het niet opgepakt door de media.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #153 Gepost op: 26-10-2013, 18:55:51 »
He bah. Niet dat we nu de winnaar (mogelijk) weten maar dat die Maxim Hartman weer aandacht krijgt:-X

sommige mensen doen alles voor aandacht.. misschien heeft Geraldine hem wel gedumperd en is dit z'n wraak..
er was eens......

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #154 Gepost op: 26-10-2013, 19:22:55 »
sommige mensen doen alles voor aandacht.. misschien heeft Geraldine hem wel gedumperd en is dit z'n wraak..

Lol, dat ze m zelfs stomlazerus nog niet moest zeg maar!   ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #155 Gepost op: 26-10-2013, 20:58:01 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

deze is van een maand geleden
« Laatst bewerkt op: 26-10-2013, 21:00:13 door Stormpie »
er was eens......

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #156 Gepost op: 26-10-2013, 21:13:25 »
Thanks! Ik weet niet maar als ik het moet zeggen, het geloven ofniet? Denk ik inderdaad dat Geraldine gaat winnen.

Gewoon op je intuitie afgaan good-riddance!   ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic!
« Reactie #157 Gepost op: 26-10-2013, 21:23:22 »
en daarom heb ik het ook verwijderd :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic!
« Reactie #158 Gepost op: 26-10-2013, 21:36:19 »
en ik niet...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #159 Gepost op: 26-10-2013, 21:43:20 »
Ik vond het ook niet grappig juist omdat veel mensen het spoilertopic mijden om die reden, ik ben zelf en ik moet zeggen helaas te nieuwsgierig van aard om niet te kijken maar heb er al vaker spijt van gehad.

Want of het nu waar is of niet (en ik denk zelf eerlijk gezegd van niet) ik ga toch anders kijken nu.  Oftewel "curiosity killed the cat" maar dan anders.  ;)