Auteur Topic: Aanmelden Expeditie Robinson 2008  (gelezen 126150 keer)

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #120 Gepost op: 20-03-2008, 10:23:21 »
Ik heb (weer!) geen bericht gehad of ik werd uitgenodigd voor de selectie of niet. Hoe kan dat nou? Iedereen krijgt toch een mailtje als je niet wordt uitgenodigd? Waarom ik nou WEER niet?

Iedereen di ewel door is, supergefeliciteerd!!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #121 Gepost op: 20-03-2008, 10:28:51 »
Ik heb (weer!) geen bericht gehad of ik werd uitgenodigd voor de selectie of niet. Hoe kan dat nou? Iedereen krijgt toch een mailtje als je niet wordt uitgenodigd? Waarom ik nou WEER niet?

Iedereen di ewel door is, supergefeliciteerd!!!

Misschien in je Spam inbox?
The sun came up and reality set in.

Offline Sjoerd88

  • Forumlid
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #122 Gepost op: 20-03-2008, 21:07:22 »
Ik heb (weer!) geen bericht gehad of ik werd uitgenodigd voor de selectie of niet. Hoe kan dat nou? Iedereen krijgt toch een mailtje als je niet wordt uitgenodigd? Waarom ik nou WEER niet?

Iedereen di ewel door is, supergefeliciteerd!!!

Hey,
Ik heb me (ongeveer) 10 dagen geleden opgegeven, maar ook nog helemaal niks gehoord, ook geen afwijzing.

Op het moment dat ik me aanmeldde wisten sommigen al dat ze door mochten naar de volgende ronde. Dus ik dacht: vreemd, kennelijk ben ik te laat. Maar ik hoorde toen weer dat er ngo een selectiedag zou komen?? (hopelijk is dit waar anders is mn kans dus sowieso al verkeken)

Aan de  mensen die voor de vorige selectiedag zijn afgwezen.. hoelang duurde het voordat je dat (standaard)mailtje kreeg?


Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #123 Gepost op: 20-03-2008, 22:28:16 »
Ik heb mij heel lang geleden al aangemeld. Nooit een afwijzing gehad. Maar ook geen uitnodiging voor de selectiedag. HELAAS. Had er graag bijgezeten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #124 Gepost op: 21-03-2008, 12:39:26 »
Als er al een twede ronde komt ben ik ook bang dat ik er niet bij zit maargoed jammer en misschien de volgende keer beter, ik heb ook geen afwijziging gehad maargoed, de mensen die door zijn heel veel succes en laat het onderste van het stof zien. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Sjoerd88

  • Forumlid
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #125 Gepost op: 21-03-2008, 13:03:00 »
Als er al een twede ronde komt ben ik ook bang dat ik er niet bij zit maargoed jammer en misschien de volgende keer beter, ik heb ook geen afwijziging gehad maargoed, de mensen die door zijn heel veel succes en laat het onderste van het stof zien. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Maar wel vreemd, want tot niet zo lang geleden waren er zelfs nog reclame spotjes te zien over het aanmelden voor ER.. Lijkt me toch niet dat dat per ongeluk was ofzo.
Ik ga er nog steeds van uit dat er een tweede selectiedag komt, alhoewel het vreemd is dat er nog geen afwijzingsmailtje is aangekomen bij niemand..

Maargoed we zien het wel,..

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #126 Gepost op: 21-03-2008, 22:06:47 »
Normaal komt de mail "je bent niet door" veel later dan je bent geselecteerd dus we moeten nog even geduld hebben denk ik ........
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #127 Gepost op: 26-03-2008, 17:27:33 »
zijn er mensen die aanwezig waren op de eerste selectiedagen die nog steeds geen mail hebben gehad? Wie heeft er al een telefoontje gekregen voor de 2de selectiedag?


Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #128 Gepost op: 26-03-2008, 21:18:45 »
zijn er mensen die aanwezig waren op de eerste selectiedagen die nog steeds geen mail hebben gehad? Wie heeft er al een telefoontje gekregen voor de 2de selectiedag?


heb vorige week woensdag mail gekregen dat ik door ben en vandaag telefoon met verdere details voor a.s. zaterdag.Moet zaterdag in geldrop zijn rond 13.00uur en moet mijn zwemgerief en vaccinatiekaart  meebrengen.Verder weet ik niet wat mij te wachten staat en weet ook niet met hoeveel we gaan zijn.Ga er nog niet van wakker liggen hoor,zal wel zien wat het wordt zaterdag.Vind het allemaal wel spannend maar besef goed genoeg dat de kans nog steeds klein is .Ik moet namelijk het puzzelstukje zijn dat in HUN puzzel  moet passen.Als we er vanuit gaan dat er 16 kandidaten zijn, waarvan de helft belgen en nederlanders zijn,waarvan de helft vrouwen en mannen moeten zijn,en waar er verschillende karakters moeten zitten ....is de kans voor mij (4 vlaamse mannen)nog steeds klein.Maar hoe klein de kans ook is,het is en blijft een kans.You'll never know,maybe luck is at my side ::tandpastasmiley:: ::).To be continued
today is life,tomorrow never comes

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #129 Gepost op: 26-03-2008, 21:23:07 »
Moet zaterdag in geldrop zijn rond 13.00uur en moet mijn zwemgerief en vaccinatiekaart  meebrengen.

succes!! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #130 Gepost op: 26-03-2008, 21:33:42 »
today is life,tomorrow never comes

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #131 Gepost op: 26-03-2008, 22:51:13 »
 ::ok:: Succes inderdaad.

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #132 Gepost op: 29-03-2008, 20:11:10 »
::ok:: Succes inderdaad.
zo ,ben net terug van de 2de selectiedag ::tandpastasmiley::.Moest daar om 13.00 uur zijn en we waren de laatste groep die moest aantreden dit weekend.We waren ongeveer met 10(8 jongens en 2 meisjes waarvan 3 belgen  en 7 nederlanders)En elke leeftijdscategorie was ook aanwezig.De sfeer onder ons was erg leuk en relaxed.Alles heeft ongeveer 3 uur geduurd.Eerst moesten we de zwemproeven afleggen en daarna nog 2 gespreksrondes.Eentje met 3 personen+Ernst-Paul en een tweede gesprek met een bedrijfsrechercheur.Het waren vrij losse gesprekken over ER .Waarom doe je mee? Wat maakt jou zo speciaal voor de kijker?Hoe zou je tewerk gaan op het eiland?Zou het echt niet weten of ik het nu goed of slecht heb gedaan  ::niet-ok:: ::ok::.We zullen maar afwachten zeker tot het verlossende telefoontje dat we waarschijlijk deze week zullen krijgen.Toch blijf ik hopen alhoewel je het juiste puzzelstukje moet zijn dat in HUN puzzel zal moeten passen.Heb het gevoel dat ze na dit weekend hun definitieve keuze van deelnemers zullen hebben.Weet ook niet hoeveel er zullen mogen meegaan maar ik gok terug op 16.Hopelijk mag ik daar dit jaar deel van uit maken,i cross my fingers.Zo niet   ??? :(
today is life,tomorrow never comes

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #133 Gepost op: 30-03-2008, 11:41:30 »
Ik hoop het voor je  ::ok::  ;D

Ik zou ook graag meedoen, maar ben veel te jong  :(

Misschien Expeditie Robinson Junior  ::)  :P

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #134 Gepost op: 30-03-2008, 15:05:06 »
Spannend :D !
Hou ons op de hoogte :) !
The sun came up and reality set in.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #135 Gepost op: 30-03-2008, 15:42:09 »
jep, ben benieuwd!  ;D

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #136 Gepost op: 30-03-2008, 22:08:49 »
HAHA

Dus dan zat jij ook bij mij in het groepje.. ben nu wel erg benieuwd wie jij bent.. trouwens.. het zijn idd 16 personen die meegaan, en je wordt gebeld binnen een week.. Ik gok voor woensdag. Om 15u zaten ze al te vergaderen welke mensen ze mee willen nemen.. dus ze zijn er nu wel over uit.. Ik weet ook al de vertrekdata etc.. hebben ze dat niet tegen jou gezegd? (tis al vrij snel.. :P)

Iig, succes, misschien tot op het eiland.. komt nu wel voor ons beiden heel erg dichtbij.. hoe gingen jouw zwembadproeven eigenlijk? Bij mij alles goed gelukkig, had die allerlaatste proef in 1 keer goed.. had wel moeite met onderwater blijven, maar goed, had het wel zwaarder verwacht.. sfeer was top, iedereen wel beetje onder druk/stress.. je voelde het wel bij iedereen.. presteren onder druk is mentaal wel zwaar..

Veel verschillende leeftijdscategorien, erg interessant.. weinig vrouwen zoals ik dat kon opmerken.. (NOUJA, laat je weten als je wordt gebeld van de week?

SUCCES..!!
Ik was de laatste kandidaat van de dag.Zwemproeven gingen heel goed maar dat zegt niets volgens mij.Het was gewoon een stress situatie die ze in het water hadden gecreeerd en zo konden ze zien hoe je daar op reageerde.Het belangrijkste is hoe je daar op reageerde en niet hoe goed je wel kon zwemmen.Voor de rest verliepen de gespreken wel vlotjes maar dat zegt nog altijd niet dat je de ideale kandidaat bent.Je moet in de puzzel passen die zij aan het maken zijn.Tis te hopen dat ik het juiste stukje ben.Of je nu dik,struis,sportief,mooi,lelijk ,slim,dom of de ultieme robinsonner bent,iedereen heeft of verdient evenveel kans.We zullen wel zien wat het wordt. ::zwaai::
today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #137 Gepost op: 31-03-2008, 03:38:17 »
Je moet in de puzzel passen die zij aan het maken zijn.Tis te hopen dat ik het juiste stukje ben.

Heb je je ingeschreven voor expeditie robinson of voor puzzeltijd? ;)

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #138 Gepost op: 31-03-2008, 08:44:58 »
Heb je je ingeschreven voor expeditie robinson of voor puzzeltijd? ;)
wat dacht je ????? ???
Voor puzzeltijd natuurlijk!!!!  >:D
Fantastisch toch ::rofl::
today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #139 Gepost op: 1-04-2008, 06:25:39 »
wat dacht je ????? ???
Voor puzzeltijd natuurlijk!!!!  >:D
Fantastisch toch ::rofl::

Ok dan ga ik wel in jouw plaats naar een eiland  ::ok::