Poll

Wie is jouw favoriet?

Anna-Alicia
9 (39.1%)
Edith
4 (17.4%)
Geraldine
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie is jouw favoriet?  (gelezen 76318 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #160 Gepost op: 1-11-2013, 11:28:09 »
1. Zimra
2. Edith
3. Geraldine
4. Hans
5. Paulien
6. Kees
7. Géza
8. Ana-Alicia

Waar ik het eens ben met dit rijtje: Anna-Alicia onderaan  :P

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #161 Gepost op: 1-11-2013, 11:29:39 »
moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet.. eigenlijk mag van mij iedereen behalve Paulien of Geza Robinson 2013 worden. En Anna ook eigenlijk liever niet..
Edith of Kees of Zimra
er was eens......

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #162 Gepost op: 1-11-2013, 11:31:38 »
Waar ik het eens ben met dit rijtje: Anna-Alicia onderaan  :P
Het komt er bij op neer dat ik alleen Zimra nog echt leuk vind :P. De rest gaat van minst irritant naar meest irritant afgelopen aflevering :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #163 Gepost op: 1-11-2013, 12:15:53 »
1. Kees
2. Edith
3. Zimra
4. Anna Alicia
5. Hans
6. Geraldine
7. Geza
8. Die ene mevrouw die zei dat ze wilde stoppen. Omdat ze vond dat ze gepest werd door het latinameisje. Want ze had op het latinameisje gestemd en ook op haar blonde vriendin daarvoor. Want het donkere meisje met last aan haar schouder moest toen blijven eigenlijk. Want dat zeiden haar vrienden de Marokkaanse jongen en de kleine charmante jongen. En dat vond zei eigenlijk ook wel slim. En toen zei het latinameisje dat ze niks met haar had en deed lelijk tegen haar. En toen bedacht ze hé ik wil naar huis toe. En toen zei het latinameisje sorry, en toen zei ze goed dat je sorry zegt en deed ze heel wijs want het latinameisje was wel echt stout tegen haar geweest. Maar iedereen moest op haar stemmen. Ook de jongen met gekke haar die haar troostte en de kale dikke man.
En toen kwam een proef met houten aapjes en ging ze niet zo snel. Maar de kleine charmante jongen wel en die koos haar uit. En dat deed haar goed en mocht ze naar het winnaarseiland. En daar kon ze slapen in een hangmat en mocht ze in haar koffer kijken en een cocktail drinken. En toen was het toch weer leuk. En toen bedacht ze, het is misschien wel beter als de jongen met het gekke haar weggaat. Want dat vind ik en de kleine charmante jongen vind dit ook. En dan zeg ik gewoon dat ik heel wispelturig ben, want anders vinden ze het gek dat een wijspratende mevrouw van 45 steeds toevallig hetzelfde denkt als de kleine charmante jongen. En toen gingen ze stemmen en werd de kale meneer boos en de jongen met het gekke haar moest weg door haar. Nou die mevrouw dus.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #164 Gepost op: 1-11-2013, 12:30:25 »
1. Kees
2. Edith
3. Zimra
4. Anna Alicia
5. Hans
6. Geraldine
7. Geza
8. Die ene mevrouw die zei dat ze wilde stoppen. Omdat ze vond dat ze gepest werd door het latinameisje. Want ze had op het latinameisje gestemd en ook op haar blonde vriendin daarvoor. Want het donkere meisje met last aan haar schouder moest toen blijven eigenlijk. Want dat zeiden haar vrienden de Marokkaanse jongen en de kleine charmante jongen. En dat vond zei eigenlijk ook wel slim. En toen zei het latinameisje dat ze niks met haar had en deed lelijk tegen haar. En toen bedacht ze hé ik wil naar huis toe. En toen zei het latinameisje sorry, en toen zei ze goed dat je sorry zegt en deed ze heel wijs want het latinameisje was wel echt stout tegen haar geweest. Maar iedereen moest op haar stemmen. Ook de jongen met gekke haar die haar troostte en de kale dikke man.
En toen kwam een proef met houten aapjes en ging ze niet zo snel. Maar de kleine charmante jongen wel en die koos haar uit. En dat deed haar goed en mocht ze naar het winnaarseiland. En daar kon ze slapen in een hangmat en mocht ze in haar koffer kijken en een cocktail drinken. En toen was het toch weer leuk. En toen bedacht ze, het is misschien wel beter als de jongen met het gekke haar weggaat. Want dat vind ik en de kleine charmante jongen vind dit ook. En dan zeg ik gewoon dat ik heel wispelturig ben, want anders vinden ze het gek dat een wijspratende mevrouw van 45 steeds toevallig hetzelfde denkt als de kleine charmante jongen. En toen gingen ze stemmen en werd de kale meneer boos en de jongen met het gekke haar moest weg door haar. Nou die mevrouw dus.

Wie?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #165 Gepost op: 1-11-2013, 12:59:26 »
moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet.. eigenlijk mag van mij iedereen behalve Paulien of Geza Robinson 2013 worden. En Anna ook eigenlijk liever niet..
Edith of Kees of Zimra

Sluit me er helemaal bij aan. Heb ook alleen Edith, Kees en Zimra gekozen bij wie er in de finale moeten zitten van jou. Maar uiteindelijk kies ik dan toch maar voor Zimra.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #166 Gepost op: 1-11-2013, 13:03:48 »
Mijn favorieten wisselen per aflevering, de enige constanten zijn Anna-Alicia en Paulien. Die blijven in de onderste regionen verkeren.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #167 Gepost op: 1-11-2013, 15:02:35 »
Mijn favoriet is Paulien  ;D
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #168 Gepost op: 2-11-2013, 16:01:33 »
Ondanks haar vreemde stem, nog steeds Geraldine
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #169 Gepost op: 2-11-2013, 16:28:14 »
Die ene mevrouw die zei dat ze wilde stoppen ... Nou die mevrouw dus.

 ::rofl:: Hoe veel heb jijzelf moeten lachen toen je dit schreef? Schitterend ::ok::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #170 Gepost op: 2-11-2013, 16:53:38 »
Ondanks haar vreemde stem, nog steeds Geraldine
Hoe leuk zou jij Geraldine nog vinden als ze een man was? :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #171 Gepost op: 2-11-2013, 21:26:59 »
1. Kees
2. Edith
3. Zimra
4. Anna Alicia
5. Hans
6. Geraldine
7. Geza
8. Die ene mevrouw die zei dat ze wilde stoppen. Omdat ze vond dat ze gepest werd door het latinameisje. Want ze had op het latinameisje gestemd en ook op haar blonde vriendin daarvoor. Want het donkere meisje met last aan haar schouder moest toen blijven eigenlijk. Want dat zeiden haar vrienden de Marokkaanse jongen en de kleine charmante jongen. En dat vond zei eigenlijk ook wel slim. En toen zei het latinameisje dat ze niks met haar had en deed lelijk tegen haar. En toen bedacht ze hé ik wil naar huis toe. En toen zei het latinameisje sorry, en toen zei ze goed dat je sorry zegt en deed ze heel wijs want het latinameisje was wel echt stout tegen haar geweest. Maar iedereen moest op haar stemmen. Ook de jongen met gekke haar die haar troostte en de kale dikke man.
En toen kwam een proef met houten aapjes en ging ze niet zo snel. Maar de kleine charmante jongen wel en die koos haar uit. En dat deed haar goed en mocht ze naar het winnaarseiland. En daar kon ze slapen in een hangmat en mocht ze in haar koffer kijken en een cocktail drinken. En toen was het toch weer leuk. En toen bedacht ze, het is misschien wel beter als de jongen met het gekke haar weggaat. Want dat vind ik en de kleine charmante jongen vind dit ook. En dan zeg ik gewoon dat ik heel wispelturig ben, want anders vinden ze het gek dat een wijspratende mevrouw van 45 steeds toevallig hetzelfde denkt als de kleine charmante jongen. En toen gingen ze stemmen en werd de kale meneer boos en de jongen met het gekke haar moest weg door haar. Nou die mevrouw dus.

Geniaal.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #172 Gepost op: 3-11-2013, 11:49:09 »
Ik heb geen duidelijke favoriet, maar na de vorige aflevering wil ik toch een lans breken voor Paulien. Daarom krijgt zij deze week mijn stem.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #173 Gepost op: 4-11-2013, 17:33:56 »
1. Kees
2. Geraldine/Anna/Edith
5. Zimra
6. Hans
7. Geza
8. Paulien

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #174 Gepost op: 6-11-2013, 00:27:42 »
Mijn lijstje is iets veranderd: Geraldine en Hans wat omlaag. Paulien wat omhoog, omdat ik toch wel medelijden met haar had door Anna's gedrag.

1. Kees
2. Edith
3. Zimra
4. Hans
5. Paulien
6. Geraldine
7. Anna-alicia
8. Geza

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #175 Gepost op: 6-11-2013, 06:38:34 »
Laat ik ook maar weer eens een lijstje maken...

1. Geraldine
2. Edith
3. Kees
4. Zimra
5. Anna-Alicia
6. Hans
7. Paulien
8. Geza
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #176 Gepost op: 7-11-2013, 21:57:57 »
Anna-Alicia    - 4 (8.9%)
Zimra    - 6 (13.3%)
Edith    - 7 (15.6%)
Geraldine    - 2 (4.4%)
Hans    - 1 (2.2%)
Paulien    - 4 (8.9%)
Géza    - 3 (6.7%)
Kees    - 18 (40%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #177 Gepost op: 7-11-2013, 21:58:55 »
Wanneer gaat ie nou dan op weer op 0 Lukie, ik wil weer stemmen  ::tandpastasmiley::

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #178 Gepost op: 7-11-2013, 22:29:22 »
1. Zimra
2. Kees
3. Edith
4. Anna-Alicia
5. Geraldine
6. Hans
7. Paulien
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #179 Gepost op: 7-11-2013, 22:30:34 »
1. Anna-Alicia
2. Edith
3. Geraldine
4. Zimra
5. Kees
6. Hans
7. Paulien