Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 195668 keer)

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #280 Gepost op: 13-11-2006, 22:59:06 »
Wietske en Linda hebben haar altijd met respect benaderd en gewoon hun keuze uitgelegd met dat complot toen. Olga probeert nu mensen wijs te maken dat ze minderwaardig zijn aan haar, en juist dat soort mensen zijn laag. Als Olga die meiden echt zo laag vindt zou ze zich niet zo druk om ze maken, en haar pestgedrag maakt alleen maar duidelijk dat ze zich bedreigd voelt, heeft pesten ook niet toevallig iets met onzekerheid te maken? Vandaar die nose-job

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #281 Gepost op: 13-11-2006, 23:02:48 »
Volgens mij is Olga helemaal niet onzeker maar wil ze hun gewoon terugpakken! In die persoonlijke interviews legt ze de dingen toch gewoon uit en is ze helemaal niet zo, Linda en Wietske hebben het er zelf naar gemaakt, of zoals Olga al zei: ze zijn het slachtoffer geworden van hun eigen complot ::rofl::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #282 Gepost op: 13-11-2006, 23:08:19 »
iemand confronteren op zijn\haar gedrag vind ik ook dat dat moet kunnen maar ze gaf wietske niet de kans om haar verhaal te doen en curd gaf ze wel die kans.ik was een erg grote fan van olga maar heb nu echt wel mijn twijfels.linda en wietske waren en zijn niet mijn favorieten en ik snap best dat olga kwaad is op wietske maar waarom zijn koen en olga niet kwaad op curd en wietske?of heb ik iets gemist dan?vijf man hadden toch een pact?dat wietske niet voor haar mening uitkomt is niet tof voor anderen maar ja,ze is nu eenmaal zo, maar door haar dan zo te negeren vind ik erg hard.had ik gewoon niet van olga verwacht.vind dat ze zo precies hetzelfde reageerd dan toen hun koen ,olga en bernadette,op het eiland kwamen en geen kans kregen om hun te leren kennen.kun je wel zeggen,boontje komt om zijn loontje,maar is wel erg kinderachtig vind ik.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #283 Gepost op: 13-11-2006, 23:14:01 »
Ik vind het wel terecht, Toen Olga en Koen in de situatie van Wietske en Linda zaten gingen ze er wel een stuk beter mee om, aan de aflevering van vandaag kon je trouwens ook zien dat Wietske zonder Linda ook helemaal niks is, ze moet gewoon haar mening geven en niet met alles meelopen wat het beste uitkomt, ik heb wel respect voor Olga omdat ik vind dat ze gewoon gelijk heeft, en tja dat complot van 5 was toch ook behoorlijk kinderachtig......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #284 Gepost op: 13-11-2006, 23:19:27 »
Tuurlijk mag Olga d'r mening geven. Op een aantal punten heeft ze zeker ook gelijk maar ze geeft de ander totaal geen kans om ook iets te zeggen en dat is niet terecht.
Hoe ze met "haar" eilandje omgaat is ook wel te begrijpen, zij was er als 1e en de reden waarom was niet echt sportief. Alleen doet ze nu precies hetzelfde....Misschien zou ik ook zo reageren hoor maar het valt me wel een beetje van haar tegen.

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #285 Gepost op: 13-11-2006, 23:28:24 »
Ik vind het wel terecht, Toen Olga en Koen in de situatie van Wietske en Linda zaten gingen ze er wel een stuk beter mee om, aan de aflevering van vandaag kon je trouwens ook zien dat Wietske zonder Linda ook helemaal niks is, ze moet gewoon haar mening geven en niet met alles meelopen wat het beste uitkomt, ik heb wel respect voor Olga omdat ik vind dat ze gewoon gelijk heeft, en tja dat complot van 5 was toch ook behoorlijk kinderachtig......
klopt dat is ook allemaal wel zo maar wietske voelde zich natuurlijk erg aangevallen in der eentje.het voelde waarschijnlijk voor haar als 3 tegen 1.kan me erg goed voorstellen dat je dan ff stuk gaat.en zonder linda is ze niks?kom kom,beetje overdreven niet?ze was natuurlijk blij dat linda erbij was om haar ook een steuntje in de rug te geven.ik denk persoonlijk dat wietske geen eigen mening durft te geven maar ze is wel degelijk een persoonlijkheid op zich,net zoals ieder ander.voordat linda in beeld kwam had ze toch ook een eigen leven?ik denk dat olga en koen zo hebben gereageerd uit boosheid maar ook uit honger. en curd?....tja,daar heb ik eigenlijk geen woorden voor.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2006, 23:31:06 door anatje »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #286 Gepost op: 13-11-2006, 23:30:55 »
tsja...aan de andere kant is ze wel heel eerlijk daarin. Maar wel hard....geen gemakkelijke tante die Olga ;D En ik kan me voorstellen dat Wietske hiervan schrok, is niet leuk om te horen. Maar wie weet leert ze er wel van en kan ze die kritiek op de juiste manier handelen. (en denkt ze later, ach Olgaatje...je was zo erg nog niet ;D)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #287 Gepost op: 13-11-2006, 23:31:37 »
Curd is inderdaad gewoon een grote meeloper met Olga en Koen, hij heeft ook geen eigen mening en probeerd goed in de groep te vallen door Olga en Koen achterna te gaan maar ook Linda En Wietske hebben hem op het laatst voordat hij naar Isla Monte ging moeilijk gemaakt dus opzich snap ik wel dat hij hun ook niet graag weerziet maar dat had ie wel zelf kunnen zeggen met zijn eigen mening...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #288 Gepost op: 13-11-2006, 23:35:03 »
Ik vind het ook beneden alle peil. En ook ik vind het pesten. Pesten onder het mom van "tenminste durven zeggen wat je denkt". Helemáál als de beelden van volgende week "kloppen" (waarmee ik bedoel: in dezelfde context gezien kunnen worden als nu bij wijze van voorproefje). Glashard tegen iemand zeggen dat ie niet bestaat en dat ie maar tegen een boom of wat dan ook moet gaan praten, bah.

Een soort machtsmisbruik, in mijn ogen. En zoals anderen al hebben opgemerkt: púúr persoonlijk. Met dat complot heeft het weinig te maken, anders was Curd ook de sjaak geweest. Waarom krijgen Wietske en Linda toch de schuld van dat hele complot? Zij deden alleen mee uit eigenbelang, het was hun idee niet. Aan de andere kant hebben ze in de nasleep van Het Complot ontzettend dom gedaan, door te zeggen dat zij óók op het punt stonden om het complot op te blazen en weer volgens hun gevoel zouden stemmen. Met zulke ongeloofwaardige onzin verlies je (misschien wel terecht)
het laatste beetje goodwill.

Maar goed, het gaat natuurlijk vooral om de manier waarop ze nu worden aangepakt. Beneden alle peil dus. Je kunt veel van Wietske en Linda zeggen, maar op dergelijk respectloos gedrag heeft de kijker ze nog niet kunnen betrappen, volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2006, 23:36:49 door Narya »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #289 Gepost op: 14-11-2006, 00:28:57 »
Wat deed Olga ineens bitchy zeg ::niet-ok::
En volgende week gaat ze er alleen maar mee door zie ik ::niet-ok::

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #290 Gepost op: 14-11-2006, 10:39:14 »
als olga boos behoort te zijn door dat freaking complot, had ze curd net zo ijskoud moeten behandelen.
kortom; ze is niet boos over dat complot maar over het feit dat wietske haar niet ligt, en om mensen dan zo te behandelen is beneden pijl.

Toen Curd op het eiland kwam werd hij nou ook niet bepaald hartelijk ontvangen. Maar blijkbaar heeft hij zich daarna op een goede manier opgesteld en heeft daardoor de sympathie van Olga en Koen gewonnen. Wietske daarentegen zegt gewoon niet wat ze denkt. Ze probeert alleen maar te zeggen wat ze denkt dat de anderen willen horen.Dat hebben die anderen ook door en daar hebben ze geen respect voor. kan ik inkomen. ik denk dat als Wietske eens eerlijk zou zeggen hoe ze erover denkt, b.v. dat het complot haar goed uitkwam om verder te komen en dat ze erachter stond, dat ze haar dan veel meer zouden waarderen, om haar eerlijkheid. Ze wordt inderdaad wel wat hard aangepakt, maar in mijn ogen vraagt ze daar om.

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #291 Gepost op: 14-11-2006, 13:57:57 »
ik meende gisteren toch echt te zien dat olga make-up op had (lijntje boven haar oog-lid) het kan natuurlijk creatief met houtskool zijn geweest maar daar zag het niet naar uit en hoe heeft ze dat dan aangebracht, zonder spiegeltje lukt dat nooit zo netjes.
weet niet of het anderen ook is opgevallen, zelf let ik nogal op de details en dit was er een van.  ::zwaai::

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #292 Gepost op: 14-11-2006, 14:01:33 »
Esthy:

my eyeline is tattoo.
very handy on the island!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #293 Gepost op: 14-11-2006, 14:15:10 »
Esthy:

my eyeline is tattoo.
very handy on the island!

yes you can say that!!!!!!!!!! but a tattoo is for ever; i saw elder women with make-up tattoo and it really looks ugly.

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #294 Gepost op: 14-11-2006, 14:21:55 »
I really do not appreciate your behaviour this episode. Why ignore a person completely, don´t let her explain the situation....
You´ve dissapointed me....
Sorry....
And Curd get´s away with everything.... ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
live and let live

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #295 Gepost op: 14-11-2006, 14:23:37 »
Tattoo is forever,permanent make-up (thats how its called) not.
Each 3-5 years it goes away and its up to you to do it again or not.Its mine 2-nd eye tattoo.I had once my eyebrows tattoo as well,but i didnt like it,so i let it disappear and never did it again.
Ugly? well its your opinion.I dont think so.May be the lady you saw had bad tattoo master?

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #296 Gepost op: 14-11-2006, 14:30:45 »
Adventure

I respect your opinion.i do respect others people opinion and the people who do have opinion i do respect as well.

I will not appologize here.if i have to do ER again,i will do and say the same.

Curd didnt get away with everything.We had heavy discussions as well.

Against Wiets and Lin was nothing personal.Its the game and my personality.
I prefer to say what i think and then relax and enjoy the rest of the days.Dont carry it in me and dont gossip behind the peoples back.No unpleasant atmosphere on Isla Monte.Everybody said what they want to say the day Wiets came.And after that forget the 5 block,forget the discussions.Just spend our last days with the clear heads.

Wiets got the chance to talk to me (to us) and she did.
Thats all i may say.
Keep on watching and keep on posting here.
Hugs,Olga
« Laatst bewerkt op: 14-11-2006, 14:51:39 door Olga »

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #297 Gepost op: 14-11-2006, 14:58:57 »
Adventure

I respect your opinion.i do respect others people opinion and the people who do have opinion i do respect as well.

I will not appologize here.if i have to do ER again,i will do and say the same.

Curd didnt get away with everything.We had heavy discussions as well.

Against Wiets and Lin was nothing personal.Its the game and my personality.
I prefer to say what i think and then relax and enjoy the rest of the days.Dont carry it in me and dont gossip behind the peoples back.No unpleasant atmosphere on Isla Monte.Everybody said what they want to say the day Wiets came.And after that forget the 5 block,forget the discussions.Just spend our last days with the clear heads.

Wiets got the chance to talk to me (to us) and she did.
Thats all i may say.
Keep on watching and keep on posting here.
Hugs,Olga

Thanx Olga,

I couln´t think of you as an unreasanable person. But we haven´t seen it all... just the ignoring part. We probably seen just one day with Wietske (no chance to explain) and no discussions what so ever with Curd (where he got the chance to explain). So I am very curious what will happen next.

Your explenation helped me to realize we do not see all.....
 ::bravo::
live and let live

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #298 Gepost op: 14-11-2006, 15:37:40 »
Ik geef je groot gelijk hoor olga, gewoon zeggen wat je denkt, dat is tenminste eerlijk. Niet altijd dat hielenlikken zoals sommige anderen dat wel doen ik zal geen namen noemen  ::)   ;)
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #299 Gepost op: 14-11-2006, 15:58:26 »
...... gewoon zeggen wat je denkt, dat is tenminste eerlijk. Niet altijd dat hielenlikken zoals sommige anderen dat wel doen


gewoon zeggen wat je denkt mag dan misschien wel eerlijk zijn, het is soms ook kortzichtig, gemeen, onbehoorlijk en dom. En niet zeggen wat je denkt is zeker geen hielenlikkerij, maar kan heel verstandig, slim en sociaal zijn.
er was eens......