Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 183244 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #280 Gepost op: 21-11-2006, 19:33:14 »
Terwijl dat wollen baardje steeds erger word ::rofl::

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #281 Gepost op: 21-11-2006, 19:36:36 »
Koekoe, daar ben ik het helemaal mee eens
Egt apart om te zien hoe mensen zo erg van mening kunnen veranderen
door het zien van maar één aflevering.
Bij mij is de favoriet van de eerste aflevering, nog steeds favoriet:
LENNY!!! ::ok:: (maar dat was denk ik al wel duidelijk  ;))


Owja, deze week had niemand het over Lenny's "wollen" baardje  ::rofl:: ::rofl::

Je kan het egt niet laten hé  ;)  ;D  :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #282 Gepost op: 21-11-2006, 19:55:40 »
Koekoe, daar ben ik het helemaal mee eens
Egt apart om te zien hoe mensen zo erg van mening kunnen veranderen
door het zien van maar één aflevering.
Bij mij is de favoriet van de eerste aflevering, nog steeds favoriet:
LENNY!!! ::ok:: (maar dat was denk ik al wel duidelijk  ;))

Je kan het egt niet laten hé  ;)  ;D  :P
plopperdeplop,ping   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #283 Gepost op: 21-11-2006, 20:22:25 »
Echter zoals ik al eerder schreef er valt veel voor te zeggen dat deze stap eigenlijk NIET tactisch is.

Helemaal mee eens.  ::jaja:: Lenny had de overwinning in zijn zak. Hij heeft 429 proeven gewonnen en heeft geen problemen met de afvallers, dus van de jury zou hij veel stemmen krijgen. En in een publieksstemming zou een jonge, knappe, mannelijke politieagent die het spel oh zo eerlijk had gespeeld nooit verliezen. :-X
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #284 Gepost op: 21-11-2006, 20:24:59 »
Helemaal mee eens.  ::jaja:: Lenny had de overwinning in zijn zak. Hij heeft 429 proeven gewonnen en heeft geen problemen met de afvallers, dus van de jury zou hij veel stemmen krijgen. En in een publieksstemming zou een jonge, knappe, mannelijke politieagent die het spel oh zo eerlijk had gespeeld nooit verliezen. :-X
Je vergeet dat Lenny ook stoer is, en daarom ook stemmen van mannelijke kijkers krijgt ;)

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #285 Gepost op: 21-11-2006, 20:35:42 »
Helemaal mee eens.  ::jaja:: Lenny had de overwinning in zijn zak. Hij heeft 429 proeven gewonnen en heeft geen problemen met de afvallers, dus van de jury zou hij veel stemmen krijgen. En in een publieksstemming zou een jonge, knappe, mannelijke politieagent die het spel oh zo eerlijk had gespeeld nooit verliezen. :-X

Waarschijnlijk had hij dit 'minicomplotje' inderdaad niet hoeven maken,
maar, toch blijf ik het wel een slimme zet vinden:
Bij een vuurproef heeft hij meer kans om te winnen als hij niet tegen Ignace hoeft te strijden
en ik geloof ook niet dat Lenny hier echt kijkersstemmen mee heeft verloren, mocht hij bij de laatste twee zitten

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #286 Gepost op: 21-11-2006, 20:37:06 »
Waarschijnlijk had hij dit 'minicomplotje' inderdaad niet hoeven maken,
maar, toch blijf ik het wel een slimme zet vinden:
Bij een vuurproef heeft hij meer kans om te winnen als hij niet tegen Ignace hoeft te strijden
en ik geloof ook niet dat Lenny hier echt kijkersstemmen mee heeft verloren, mocht hij bij de laatste twee zitten

Één van de 5 onderdelen is vuur maken. Bovendien zit je ook in de finale als je 2e word in die proef.

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #287 Gepost op: 21-11-2006, 20:43:12 »
Ja, Willemson, ik moet je gelijk geven :)
Maar hij heeft wel zijn kans op winst een beetje vergroot
Met alle respect, ik denk dat Ignace in de meeste gevallen qua proeven een sterkere tegenstander is dan Bernadette

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #288 Gepost op: 21-11-2006, 20:57:18 »
lenny is voor mij nog steeds the champ hoor!!! ::jaja::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #289 Gepost op: 21-11-2006, 21:28:26 »
lenny is voor mij nog steeds the champ hoor!!! ::jaja::
Voor mij ook  8)
Een echte robinson moet willen winnen en als ik zie hoe graag lenny altijd, elke proef wil winnen... nja me conclusie hoef ik hier dan al niet neer te zetten..  ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #290 Gepost op: 22-11-2006, 00:08:21 »

Owja, deze week had niemand het over Lenny's "wollen" baardje  ::rofl:: ::rofl::

Hij begint op sinterklaas te lijken.....en zoals Toon Hermans ooit eens zei: Ik moet die man niet... ;D ;D ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #291 Gepost op: 22-11-2006, 11:24:52 »

en ik geloof ook niet dat Lenny hier echt kijkersstemmen mee heeft verloren, mocht hij bij de laatste twee zitten


Het is natuurlijk erg moeilijk in te schatten of hij kijkersstemmen en/of jurystemmen heeft verloren door deze actie. We kunnen echter wel stellen dat hij veel meer risico loopt om stemmen te verliezen dan wanneer hij Bernadette zou wegstemmen. Daarnaast maakt Ignazio nog steeds kans om in de halve finale te geraken. Wanneer Bernadette naar het afvallerseiland was gestuurd zou ze ook nog kans hebben gehad om de halve finale te bereiken, maar die kans zou wel een stuk kleiner zijn dan die van Ignazio (aangezien er veel personen op het afvallerseiland zitten die beter in de proeven waren dan Bernadette). Lenny zou er gebaat bij zijn als er twee personen die al langere tijd op het afvallerseiland zaten in de halve finale geraken, Curd en Koen bijvoorbeeld. Want als deze personen de finale bereiken krijgen ze waarschijnlijk minder stemmen omdat ze al een tijd uit de expeditie lagen. De kans om dat scenario te bereiken zou groter zijn als Bernadette naar het afvallerseiland was gestuurd. Als Ignazio via het afvallerseiland de halve finale bereikt is de actie van Lenny helemaal voor niks geweest terwijl het hem waarschijnlijk wel punten heeft gekost. Qua kijkersstemmen heeft Lenny geluk gehad met de editing: ze lieten zien dat Lenny er echt veel moeite mee had om Ignazio weg te stemmen. Daarom ben ik ook tegen kijkersstemmen, de editing kan het beeld dat we van een persoon krijgen teveel manipuleren. Om in herhaling te vallen: er valt veel voor te zeggen dat de actie van Lenny NIET tactisch was.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #292 Gepost op: 22-11-2006, 17:51:21 »
Om in herhaling te vallen: er valt veel voor te zeggen dat de actie van Lenny NIET tactisch was.

Grote lap tekst maar mooi, en een keer zonder hele harde oordelen, verwoord. ::jaja::
Aan het einde zullen we weten of het nu wel of niet tactisch was, ik begrijp je standpunten in ieder geval wel!

Het zal zeker mee spelen dat het sippe kopje van Ignazio, toen hij merkte dat Lenny hem eruit ging moppen, nog vers in het geheugen zal liggen bij de kijkers! En als er gestemt gaat worden door de kijkers zal dat ongetwijfeld meespelen.

Daarom als geheugensteuntje voor de zwevende kiezers onder ons: vergeet niet dat Lenny al heeeeeeeel veeeeeeeeel proeven gewonnen heeft èn dat Ignazio heeft gezegd dat hij kwam om te winnen: met of zonder complot!!!!!
Dit om jullie geheugen even op te frissen ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #293 Gepost op: 28-11-2006, 11:39:20 »
Ach ja Lukas...  Ruggengraatloos-onfair gedrag-bang-de strijd uit de weg gaan-laf en angstig manneke ...  Mooie woorden  :-) ! Jij zal het wel best weten zeker , zat jij daar ook niet op de eiland ?
De ene zal het tactisch supersterk gevonden hebben, de andere zal het 'ruggengraatloos' gevonden hebben.
Of ik de juiste keuze gemaakt heb of niet, dat zullen we volgende week wel weten hé ...
Maar ik ben er 100% zeker van dat Ignazio mijn grootste supporter zal zijn . Omdat hij wel een onderscheid kan maken tussen vriendschap en dat spelletje dat we hebben gespeeld. Trouwens ik vind mijn expeditie meer dan geslaagd, of ik nu met die euro's ga lopen of niet !
En als ik ooit wat eurootjes nodig heb , dan zal ik eens in buurvrouws matras gaan kijken hé...  ::ohno::

Iedereen zijn mening maar hou het binnen de perken hé  ;-)

Groetjes Lenny de voorbeeld politie agent     pfff

Blijven supporteren iedereen  :-)

  ::zwaai::


Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #294 Gepost op: 28-11-2006, 12:16:23 »
Voor jou zal het dan vermoedelijk wranger smaken als voor mij  :-)     ::zwaai::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #295 Gepost op: 28-11-2006, 12:16:51 »
Hihi wie weet!  ;) :P
Voor de rest ben ik toch wel héél benieuwd waarom je hem nu hebt weggestemd. Gewoon voor dat éne onderdeel: vuur maken? Ik ben er zeker van dat, als je het hem had gevraagd, hij je nog ging leren hoe je het best vuur maakt!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #296 Gepost op: 28-11-2006, 12:19:07 »
Ik snap er helemaal niks van. Wat is er toch zo erg om een sterker iemand in een vroegere fase dan de finale uit het spel te spelen? Geeft dat de uiteindelijke overwinning minder glans dan dat je de sterkere tegenstanders pas in de finale elimineert? En Zou Lenny niet gewoon een veel te groot risico nemen door de kans die hij kreeg om Ignaz eruit te wippen, te laten liggen? Want stel je voor dat Lenny zou verliezen in de finale bv door dat vuur maken. Dan zou Lenny zich toch voor zijn kop hebben geslagen dat hij Ignaz er niet eerder had uitgegooid?

Mensen vergeten snel. Mensen vergeten dat Ignaz zelf een complot heeft opgezet. Is dat dan wel eerlijk tegenover de mensen die daar het 'slachtoffer' van zijn geworden?

Ik krijg een beetje het idee dat als mensen zelf iets doen waar anderen het 'slachtoffer' van worden dat ze dat dan als het spel uitleggen, en als ze zelf nadeel ondervinden van acties van anderen dat het dan opeens heel persoonlijk wordt wordt gemaakt en vergeten dat dat net zo goed het spel is. 
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #297 Gepost op: 28-11-2006, 12:23:28 »
Ik snap er helemaal niks van. Wat is er toch zo erg om een sterker iemand in een vroegere fase dan de finale uit het spel te spelen? Geeft dat de uiteindelijke overwinning minder glans dan dat je de sterkere tegenstanders pas in de finale elimineert? En Zou Lenny niet gewoon een veel te groot risico nemen door de kans die hij kreeg om Ignaz eruit te wippen, te laten liggen? Want stel je voor dat Lenny zou verliezen in de finale bv door dat vuur maken. Dan zou Lenny zich toch voor zijn kop hebben geslagen dat hij Ignaz er niet eerder had uitgegooid?

Mensen vergeten snel. Mensen vergeten dat Ignaz zelf een complot heeft opgezet. Is dat dan wel eerlijk tegenover de mensen die daar het 'slachtoffer' van zijn geworden?

Ik krijg een beetje het idee dat als mensen zelf iets doen waar anderen het 'slachtoffer' van worden dat ze dat dan als het spel uitleggen, en als ze zelf nadeel ondervinden van acties van anderen dat het dan opeens heel persoonlijk wordt wordt gemaakt en vergeten dat dat net zo goed het spel is. 

Misschien zie ik het verkeerd ja... Maar mag dan alles in een reality-spel? ???
Ik vraag het maar hé, voor als ik ooit eens meedoe :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #298 Gepost op: 28-11-2006, 12:25:17 »
 Goed gezegd Test.. ::ok::

En ik zeg maar zo..it's all in the game.. ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #299 Gepost op: 28-11-2006, 12:36:32 »
Daar kom ik dan nog even om de hoek kijken en zie daar een enorme lading reacties op Lenny zijn tactische zet.

Mijn mening: Anders zeiken we even niet met zijn allen. Kom nou zeg, waar kom je daar voor? Ik heb het zelf gezegd aldaar tegen Patries: Ik kom niet om vrienden te maken. Lenny zegt t ook: je komt voor het spel. Hij houdt er echt wel een goede vriend aan over in Ignace. Het is toch net zo belachelijk als Ignace nu ineens zou zeggen: backstabber met jou ga ik niet meer om, want ik win waarschijnlijk geen 50.000 euro.

Neen echt even zonder dollen. Wat is er nou mis met het spelen van het spel waar je voor komt. Okee de ervaring is uniek, het geld niet, maar daarentegen kom je uiteindelijk voor het spel en dus de duiten. Als je daar niet voor komt, dan heb je echt niets te zoeken in de expeditie. Kijk naar mij, mij ging het meer om de ervaring, dan red je het uiteindelijk niet, want je hebt de capaciteiten niet om als winnaar over te blijven. Veel hadden dat wel, anderen weer minder en Lenny als meeste.

Mijn conclusie is uiteindelijk, nu we vlak voor de finale zitten: Ik ben voor Lenny. Lenny heeft zich ontzettend bewezen. Lenny is een goeie vent met een gouden hart en hij is een winnaar en dat heeft hem ertoe gebracht dat hij koos voor zichzelf. Een goeie keuze, Lenny!!! Idd Ignace heeft zelf als eerste in de introronde gezegd dat hij alles zou doen om te winnen, complotten, the works.......dat hij het niet waar kon maken, dat is niet het probleem van Lenny. Lenny je bent robinson 2006!

Als goede tweede is daar dan Bernadette, ze heeft het toch maar mooi gehaald. En of zij vuur kan maken, dat zien we dus aankomende maandag met zijn allen. Dame je hebt waardig gestreden en zoals ik al aannam: je bent finaliste! Goed gedaan en respect.

Voor beide strijders een dikke kus en een warme knuffel.

Saron ::bravo:: ::love:: ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!