Auteur Topic: [kandidaat NL] Wietske  (gelezen 51171 keer)

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #80 Gepost op: 24-10-2006, 21:26:55 »
Hoezo een meeloper, mensen kunnen ook hetzelfde denken over dingen he! En tja, daar hadden wiets en ik erg veel last van. Ik weet dat ze wel degelijk haar eigen mening heeft en daar ook best voor uitkomt als het nodig is.

Het is en blijft mijn ER mama !!

 ::bravo::

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #81 Gepost op: 25-10-2006, 10:29:02 »
hoezo een meeloper??
omdat ze nooit eens voor haar eigen mening opkomt.
wat een nietszeggend persoontje. doet me een beetje denken en meredith en emma vorig jaar,
waarbij ik emma en meredith nog sympathiek vond, dat kan ik van wietske niet zeggen,
ik vind haar irritant, de manier waarop ze zich gedraagt.
en dan beweren tegenover bernadette dat ze zelf ook een einde aan het complot had gemaakt, als ignace en lenny
dat niet gedaan hadden. sure!! geloof je het zelf!! wees dan eerlijk en zeg dat jezelf geen einde aan het complot
zou hebben gemaakt omdat het je enige kans is om in de finale te komen. maarnee, verstop je maar weer en lieg er om. wietske heeft hieermee precies het beeld bevestigd wat ik al van haar had.
de meest nietszeggende persoon van deze expeditie.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #82 Gepost op: 26-10-2006, 16:38:26 »
hoezo een meeloper??
omdat ze nooit eens voor haar eigen mening opkomt.
wat een nietszeggend persoontje. doet me een beetje denken en meredith en emma vorig jaar,
waarbij ik emma en meredith nog sympathiek vond, dat kan ik van wietske niet zeggen,
ik vind haar irritant, de manier waarop ze zich gedraagt.
en dan beweren tegenover bernadette dat ze zelf ook een einde aan het complot had gemaakt, als ignace en lenny
dat niet gedaan hadden. sure!! geloof je het zelf!! wees dan eerlijk en zeg dat jezelf geen einde aan het complot
zou hebben gemaakt omdat het je enige kans is om in de finale te komen. maarnee, verstop je maar weer en lieg er om. wietske heeft hieermee precies het beeld bevestigd wat ik al van haar had.
de meest nietszeggende persoon van deze expeditie.

Vergeet niet dat wij slechts 50 minuten zien van dingen die in 72 uur zijn gebeurd.
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #83 Gepost op: 26-10-2006, 16:41:15 »
Vergeet niet dat wij slechts 50 minuten zien van dingen die in 72 uur zijn gebeurd.
Ik vind dat ze gelijk heeft, als Wietske wat interessants te zeggen had zou dat heus wel uitgezonden worden.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #84 Gepost op: 26-10-2006, 16:57:25 »
Ik vind dat ze gelijk heeft, als Wietske wat interessants te zeggen had zou dat heus wel uitgezonden worden.

Maar om dan te zeggen dat ze nooit voor haar eigen mening is opgekomen gaat ver. Of er gelijk vanuit gaan dat ze tegen Bernadette heeft gelogen (het is haar woord tegen dat van Bernadette en het gesprek is nooit uitgezonden, dus we weten niet wie de waarheid spreekt). En zo heel oninteressant zal ze niet zijn, anders was ze niet geselecteerd voor de show (en gekozen uit honderden vrouwen die zich ook hadden opgegeven).

Het was ook meer een algemene opmerking, omdat sommige reacties erg direct zijn. ;)
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #85 Gepost op: 26-10-2006, 17:33:35 »
En zo heel oninteressant zal ze niet zijn, anders was ze niet geselecteerd voor de show (en gekozen uit honderden vrouwen die zich ook hadden opgegeven).

Dat zegt natuurlijk lang niet alles, want een kandidaat die om een bepaalde reden interessant leek bij de selectie, kan natuurlijk uiteindelijk best tegen blijken te vallen en omgekeerd. Hiermee impliceer je eigenlijk ook dat mensen die niet geselecteerd zijn, minder 'interessant' dan Wietse zijn. Dat lijkt me dus niet.


Hoe het ook mag komen (of ze echt zo is of dat het zo geknipt is), Wietske komt op dit moment, net als Linda, behoorlijk saai over.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #86 Gepost op: 26-10-2006, 18:19:31 »
Dat zegt natuurlijk lang niet alles, want een kandidaat die om een bepaalde reden interessant leek bij de selectie, kan natuurlijk uiteindelijk best tegen blijken te vallen en omgekeerd. Hiermee impliceer je eigenlijk ook dat mensen die niet geselecteerd zijn, minder 'interessant' dan Wietse zijn. Dat lijkt me dus niet.

Soms vraag ik me af of er niet expres een paar van die 'muurbloempjes' uitgekozen worden, zodat de anderen er nog beter uitspringen ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #87 Gepost op: 26-10-2006, 19:26:03 »
Dat denk ik zeker!  ::jaja::
Ze willen contrasterende persoonlijkheden, niet allemaal opvallende types, niet allemaal muurbloempjes. En het moge duidelijk zijn dat Wietske niet gecast is om haar charismatische voorkomen en leidinggevende capaciteiten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #88 Gepost op: 26-10-2006, 19:50:46 »
En het moge duidelijk zijn dat Wietske niet gecast is om haar charismatische voorkomen en leidinggevende capaciteiten.

 ::rofl:: ::rofl::

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #89 Gepost op: 28-10-2006, 12:15:05 »
::rofl:: ::rofl::

Nou ik denk dat als ze niet charismatisch was geweest ze ook niet op het podium als zangeres had gestaan. Ik denk wel degelijk dat ze wordt meegesleept met Linda omdat ze zo ontzettend twee handen op 1 buik zijn. Ik hoop het charismatische nog mee te maken. Ik wacht nog steeds af.
En fysiek blijkt ze minder zwak te zijn dan de meeste mannen en vrouwen op het eiland na de buikspierproef. Niet te snel oordelen mensen....
live and let live

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #90 Gepost op: 28-10-2006, 12:20:27 »
Nou ik denk dat als ze niet charismatisch was geweest ze ook niet op het podium als zangeres had gestaan. Ik denk wel degelijk dat ze wordt meegesleept met Linda omdat ze zo ontzettend twee handen op 1 buik zijn. Ik hoop het charismatische nog mee te maken. Ik wacht nog steeds af.
En fysiek blijkt ze minder zwak te zijn dan de meeste mannen en vrouwen op het eiland na de buikspierproef. Niet te snel oordelen mensen....
Mee eens  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #91 Gepost op: 28-10-2006, 12:22:19 »
Nou ik denk dat als ze niet charismatisch was geweest ze ook niet op het podium als zangeres had gestaan.

zou dat niet gewoon komen doordat ze een goeie stem heeft dan ??? ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #92 Gepost op: 28-10-2006, 12:26:09 »
zou dat niet gewoon komen doordat ze een goeie stem heeft dan ??? ::)

Tuurlijk, ook. Maar met alleen een goede stem red je het niet hoor als zangeres. Kijk oa maar naar Idols.
Weet er alles van, ben zelf ook zangeres  ;)
live and let live

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #93 Gepost op: 30-10-2006, 16:00:29 »
En fysiek blijkt ze minder zwak te zijn dan de meeste mannen en vrouwen op het eiland na de buikspierproef. Niet te snel oordelen mensen....

Ja, maar dat was toch nadat Wietske, Linda en Curd naar dat hotel waren geweest, of niet? Dan is het logisch dat zij sterker waren...

Voor de rest niet veel over Wietske te zeggen.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #94 Gepost op: 30-10-2006, 22:55:45 »
'Ik had het na de eilandraad heus wel gezegd hoor dat ik het complot op ging blazen'

Jaaaaa hoor  ::) ::)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #95 Gepost op: 30-10-2006, 22:58:54 »
Er viel me nu iets op aan Wietske: Wat is ze ongelofelijk mager zeg! Haar hoofd lijkt wel één van een skelet! Aan het begin van de expeditie viel me dat niet op

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #96 Gepost op: 31-10-2006, 09:42:18 »
Er viel me nu iets op aan Wietske: Wat is ze ongelofelijk mager zeg! Haar hoofd lijkt wel één van een skelet! Aan het begin van de expeditie viel me dat niet op

Gek he dat dat na meer dan 30 dagen ineens opvalt...  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Ze was al niet heel dik, en op de chat hoorde ik van Koen dat hij 20 kilo was afgevallen tijdens de expeditie... kan je nagaan als je als vrouw al niet te dik was...
live and let live

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #97 Gepost op: 2-11-2006, 18:30:39 »
Wat loopt iedereen nou te zeuren over Wietske, als je meedoet aan een complot doe je dat omdat je blijkbaar ver wilt komen, en als het complot dan wordt verbroken probeer je jezelf natuurlijk nog te redden. Overigens vind ik het behoorlijk DOM van mensen om te zeggen dat de sterkste vrouw van de expeditie een nietszeggend persoon is, ze heeft geen vetreserves en heeft tot nu toe als enige vrouw een proef gewonnen na de samensmelting, en met die buikspierproef werd ze tweede! Als ze voor de finale wordt weggestemd en als de afvallers een fysieke proef moeten doen om terug te komen in het spel, maken de andere vrouwen weinig kans tegen dit topwijffie ::ok::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2006, 18:33:44 door Remy Bouwman »

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #98 Gepost op: 2-11-2006, 20:07:13 »
Wat loopt iedereen nou te zeuren over Wietske, als je meedoet aan een complot doe je dat omdat je blijkbaar ver wilt komen, en als het complot dan wordt verbroken probeer je jezelf natuurlijk nog te redden. Overigens vind ik het behoorlijk DOM van mensen om te zeggen dat de sterkste vrouw van de expeditie een nietszeggend persoon is, ze heeft geen vetreserves en heeft tot nu toe als enige vrouw een proef gewonnen na de samensmelting, en met die buikspierproef werd ze tweede! Als ze voor de finale wordt weggestemd en als de afvallers een fysieke proef moeten doen om terug te komen in het spel, maken de andere vrouwen weinig kans tegen dit topwijffie ::ok::

 ::bravo:: ::joehoe:: eindelijk een gelijk gestemde!

Ben het HELEMAAL met je eens!
live and let live

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2006, 12:47:27 »
Wat loopt iedereen nou te zeuren over Wietske, als je meedoet aan een complot doe je dat omdat je blijkbaar ver wilt komen, en als het complot dan wordt verbroken probeer je jezelf natuurlijk nog te redden. Overigens vind ik het behoorlijk DOM van mensen om te zeggen dat de sterkste vrouw van de expeditie een nietszeggend persoon is, ze heeft geen vetreserves en heeft tot nu toe als enige vrouw een proef gewonnen na de samensmelting, en met die buikspierproef werd ze tweede! Als ze voor de finale wordt weggestemd en als de afvallers een fysieke proef moeten doen om terug te komen in het spel, maken de andere vrouwen weinig kans tegen dit topwijffie ::ok::
ach ja,ieder zijn mening ::zwaai::