Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 56418 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Marnix
« Gepost op: 31-08-2005, 09:08:47 »
Ook Marnix ontbreekt nog.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 14:00:37 door Test »
er was eens......

Offline Tom2

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2005, 07:39:35 »
[kandidaat Nl] Kwam hij niet uit België ipv NL?

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #2 Gepost op: 1-09-2005, 08:41:39 »
Oui

Wel erg maf dat hij nu al een goede vriend heeft gemaakt (maxime) zonder hem te kennen.  ::rofl::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #3 Gepost op: 1-09-2005, 09:15:01 »
Ja Marnix komt toch uit België :D
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #4 Gepost op: 1-09-2005, 14:14:23 »
Lijkt mij een goede gast. Meer kan ik nog niet zeggen. Staat bij mij wel voor de overwinning :)

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #5 Gepost op: 1-09-2005, 15:14:29 »
Erg leuke vent!!  ::love::, nee hoor grapje. Ik denk echt dat hij ver gaat komen. Alhoewel de mensen op de rots toch een achterstand hebben: niemand kent hen, dus het straks altijd moeilijker om in de groep te komen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #6 Gepost op: 14-09-2005, 13:46:59 »
Marnix is mijn favoriet op dit moment, om zijn rust en zijn eenvoud, en zijn kijk op dingen, hij geniet gewoon van de mooie simpele dingen  ::ok:: ::ok:: en met reden
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2005, 17:29:02 »
Marnix is een echte Robinson  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline tweetyke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #8 Gepost op: 16-09-2005, 15:29:24 »
 :-* mijn favoriet voor de eindzegen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #9 Gepost op: 17-09-2005, 17:22:35 »
Erg leuke vent!!  ::love::, nee hoor grapje. Ik denk echt dat hij ver gaat komen. Alhoewel de mensen op de rots toch een achterstand hebben: niemand kent hen, dus het straks altijd moeilijker om in de groep te komen.

Dat is ook de reden dat ik Douwe niet tip als winnaar. Ik denk wel dat het een echte Robinson is en prima in staat om alleen te overleven op zo'n eiland, maar ik denk dat hij er snel uitgestemd wordt als hij bij een samensmelting bij de rest gevoegd wordt.

En om on-topic te blijven: ik schat Maxime wel in als finalist. Ik denk dat hij het bij de ouderen ook goed zal doen bij een samensmelting.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #10 Gepost op: 17-09-2005, 18:37:20 »
(...)
En om on-topic te blijven: ik schat Maxime wel in als finalist. Ik denk dat hij het bij de ouderen ook goed zal doen bij een samensmelting.

???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2005, 00:17:41 »
Ik heb het gevoel dat zowel Marnix als Esther bij voorbaat al kansloos zijn voor de eindoverwinning...ik vind dat op zich wel jammer want ik zou Marnix hoog inschatten als hij gewoon in een van de andere kampen zou zitten...

Het is gewoon moeilijk om je na een week of paar weken in de expeditie te werken lijkt me in sociaal opzicht, er zijn al groepen gevormd en na de samensmelting zie je vaak dat de oude kampen min of meer gehandhaafd blijven.
sic transit gloria mundi

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2005, 00:43:44 »
Da's juist, maar hij is ook 'op zijn sloefen' (makkelijk dus) zo ver in de expeditie geraakt, zonder duels, zonder tegenwerking, hij moest enkel van eiland A naar eiland B zwemmen.
Elke medaille heeft zijn keerzijde.
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2005, 07:18:26 »
Maar hij moet wel het gekakel van Esther aanhoren ;D ;D, hoewel hij er toch niet zoveel moeite mee schijnt te hebben ;D ??? :P
sic transit gloria mundi

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2005, 16:57:21 »
Maar hij moet wel het gekakel van Esther aanhoren ;D ;D, hoewel hij er toch niet zoveel moeite mee schijnt te hebben ;D ??? :P

Bwah, dat van die "maatjes", we'll see.
Hij verkoopt haar vel voor een plaats in de finale! :P
...en andersom misschien ook  ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #15 Gepost op: 19-09-2005, 16:58:50 »
ik vind dat je Marnix nog niet echt met zekerheid favoriet voor de eindzege kunt noemen. misschien functioneert hij wel helemaal niet in een groep

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2005, 18:38:52 »
Marnix is mijn favoriet op dit moment, om zijn rust en zijn eenvoud, en zijn kijk op dingen, hij geniet gewoon van de mooie simpele dingen  ::ok:: ::ok:: en met reden

ook al wist ik het niet  ::schaam:: ::schaam:: Marnix is dan ook mijn streekgenoot hé. moet dringend mijn favo kandidaat veranderen  ::jaja:: ::jaja:: dit keer geen blondinne, maar Marnix  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Marnix
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2005, 18:40:09 »
ook al wist ik het niet  ::schaam:: ::schaam:: Marnix is dan ook mijn streekgenoot hé. moet dringend mijn favo kandidaat veranderen  ::jaja:: ::jaja:: dit keer geen blondinne, maar Marnix  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

 ::rofl:: koekoe volgt megan braaf

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #18 Gepost op: 19-09-2005, 22:22:32 »
ik vind dat je Marnix nog niet echt met zekerheid favoriet voor de eindzege kunt noemen. misschien functioneert hij wel helemaal niet in een groep
ik neem mijn woorden terug :-X ;D

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2005, 23:33:20 »
Ik heb het gevoel dat zowel Marnix als Esther bij voorbaat al kansloos zijn voor de eindoverwinning...ik vind dat op zich wel jammer want ik zou Marnix hoog inschatten als hij gewoon in een van de andere kampen zou zitten...

Het is gewoon moeilijk om je na een week of paar weken in de expeditie te werken lijkt me in sociaal opzicht, er zijn al groepen gevormd en na de samensmelting zie je vaak dat de oude kampen min of meer gehandhaafd blijven.

Om even op mijn eigen post terug te komen:
Esther is kansloos lijkt me en Marnix zit in een kansrijke positie vooralsnog...
Toch vraag ik me af of Marnix het net zo moeilijk zou hebben gehad als Esther als ze zouden ruilen.... ??? ???
sic transit gloria mundi