Realitynet - Realitynet.org

Oudere seizoenen => Wie is de Mol? => Wie is de Mol AVRO 2006 => Topic gestart door: Vieffan op 29-03-2006, 15:06:09

Titel: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Vieffan op 29-03-2006, 15:06:09
ik zal het ff kort uitleggen

ik wil WIDM organiseren in mijn klas   dus met opdr88  en dat soort dingen.

maar...    ik heb natuurlijk wel opdr88 nodig   en ideeen hoe ik denken moet doen.

dus als jullie een idee hebben voor een opdracht   of mss hoe ik het kan doen met de pot ???    hier zijn ze welkom.   

ff wat info.

ik ben dus in een school en het idee was om alle opdr88 in school te doen. al kunnen er ook wat buiten de school maar wel onder schooltijd. bij de school is een groot industrie terrein met veel bedrijven  en we hebben een best groot schoolplein.
wij zijn wel arme sloebers ;) :P   die niet zoveel geld hebben   dus wat moeten we dan als prijs doen   en hoe komen we aan geld voor die prijs (als dat nodig is)   we zijn 3de klassers   en mss dan wel 4de klassers   als alles eidenlijk is uit gewerkt.

ook tips over de eliminatie rondes en al het andere waar we rekening mee moeten houden zijn welkom  ::trots::     dank je wel alvast ;D


xxx
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Rennuh op 29-03-2006, 15:17:07
Moet het persee op school?

ik zou zeggen maak een memory spel  :P
Netzoals memoryopdracht

Laat 2 kandidaten iets moeilijks leren, bijv Gitaar spelen
Netzoals de tango opdracht

Leg op het industrie terein een paar kistjes met geld (nepgeld natuurlijk) en maak een kaart waar ze liggen. 1 iemand begeleid ze...
Netzoals Amsterdam opdracht

Foto opdracht...leg overal jeugdfoto's van kandidaten neer en laat ze de volgorde onthouden...
Netzoals foto-opdracht

Een waterpistool gevecht (met vrijstelling)....
Netzoals lasergamen (vorig jaar)

zo kun je altijd opdrachten uit de series halen

Voor de eliminatie:
http://home.student.uva.nl/n.schouten/TheMoleGameReal.zip

Dit is een wie is de mol testmaker...hier kun je een test instellen en de kandidaten laten maken...de computer berekent wie de meeste fouten heeft gemaakt en die geeft hij een rood scherm als je zijn/haar naam in typt...
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Vieffan op 29-03-2006, 15:24:10
dank je ;D


maar...   met die opdr8 met de kaart   hoe moeten ze communiceren.  ze willen er vast neit hun geld aan op maken door met de mobiel te bellen...
en    waar laten we dat rode scherm op zien??    we hebben geen  laptop ofzo.    aan dats oort dinegn moet je ook denk please   voor de rest  puik ;D


en het moet onder school tijd omdat waarschijnlijk anders niemand zin heeft    maar ik kan natuurlijk ook kijken of er een aantal opdr88 buiten school kunnen.


um   dus ff voor de volgende    schrijf please ook de benodigdheden  zoals walkietolkies (ofzo)   en dat soort dingen op en hoe je daar aan komt.     
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Joff op 29-03-2006, 15:28:04
je kunt beginnen met een e-mail opdracht, dat kan vast wel bij je op school?
de kandidaten moeten dan een lijstje invullen met persoonseigesnchappen (waar je ook naar kunt vragen in de test, dat is voor de productie meteen ook weer handig)
de kandidaten kunnen dan zo wat over elkaar leren
ze moeten dan een e-mailketting maken met alle kandidaten
dat moet via internet worden geregeld...

ze krijgen dan bijv. een dag de tijd om alles door te sturen. dat moet van de ene naar de andere, en dan uiteindelijk naar de spelleider. niemand mag vaker dan één keer voorkomen in de uiteindelijke mail die de spelleider ontvangt. elke kandidaat moet een vragenlijst beantwoorden en een foto van 80 bij 80 pixels bijvoegen. de mail mag in totaal niet groter zijn dan 1 MB. je moet dan met de kandidaten een tijd afspreken dat de mail binnen moet zijn. is de mail dan niet binnen, dan verdienen ze geen geld. is de mail dan wel binnen, dan komt er 1000 euro in de pot plus 500 euro per kandidaat die in de mail is opgenomen. als er dus bijv. te weinig tidj was of kandidaat nummer 6 werkte niet goed mee, dan kan kandidaat nummer 5 alsnog beslissen de mail eigenhandig naar de spelleider door te sturen om zo alsnog binnen de tijd te zijn.

conclusie: leuke eerste opdracht om elkaar eens beter te leren kennen. de kandidaten die als laatste de mail krijgen, weten het meest over de anderen omdat ze alle vragenlijstjes kunnen lezen. (tactiek dus). de mol kan op verschillende manieren sabotteren, door een te grote foto erbij te doen, door te langzaam te werken of door de mail te vroeg naar de spelleider door te sturen.

als je het niet leuk vindt om via internet te werken, laat alle kandidaten een verschillende plek innemen ergens in de stad of ergens in school. leg daar aanwijzingen neer waar ze vragenlijsten kunnen invullen. per telefoon kunnen ze dan contact opnemen met elkaar. je kunt het bijvoorbeeld zo regelen dat één kandidaat zijn vragenlijst naar een andere moet brengen, en dat die andere het dan weer naar nog een andere moet brengen enzovoort en uiteindelijk naar de spelleider. een slimme kandidaat verdwijnt natuurlijk tijdens het spel met de vragenlijsten in zijn zak.


ik kan nog meer andere opdrachten voor je opzoeken trouwens, als je wilt. ik heb ooit een widm georganiseerd via internet maar die opdrachten zijn wel om te vormen.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Vieffan op 29-03-2006, 15:34:48
ja dank je wel   hier heb ik dnek ik wel wat aan ;D        ik pas het waarschijnlijk nog wat aan   maar ikd enk dat ik het dan via i-net doe.      enne     graag  als je nog andere opdr88 weet   altijd welkom ;D   

als je me wil mailen kan dat trouwens via christienvisser@hotmail.com
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Rennuh op 29-03-2006, 15:45:56
dank je ;D


maar...   met die opdr8 met de kaart   hoe moeten ze communiceren.  ze willen er vast neit hun geld aan op maken door met de mobiel te bellen...
en    waar laten we dat rode scherm op zien??    we hebben geen  laptop ofzo.    aan dats oort dinegn moet je ook denk please   voor de rest  puik ;D


en het moet onder school tijd omdat waarschijnlijk anders niemand zin heeft    maar ik kan natuurlijk ook kijken of er een aantal opdr88 buiten school kunnen.


um   dus ff voor de volgende    schrijf please ook de benodigdheden  zoals walkietolkies (ofzo)   en dat soort dingen op en hoe je daar aan komt.     
Is idd lastig te communiceren....het alternatief is met een huistelefoon....alleen het nadeel is dat het erg duur is...

Rode scherm kun je laten zien bijv op je school...of in je eigen huis
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Vieffan op 29-03-2006, 15:48:54
we hebben het roer om gegooid   we gaan het in de vakantie doen ;D
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Eck op 29-03-2006, 16:04:06


Voor de eliminatie:
http://home.student.uva.nl/n.schouten/TheMoleGameReal.zip




gaaf dat het zo gemaakt is :D.
alleen jammer dat er altijd 20 vragen gemaakt moeten worden.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Fossiel op 29-03-2006, 16:06:21
http://home.wanadoo.nl/meilof/filez/widm2.0b1.zip

Is een veel beter mollenprogramma! Hij gaat binnenkort misschien een update maken.
Hier kun je kiezen hoeveel vragen er zijn. Moet je maar ff checken dit programma
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Eck op 29-03-2006, 16:11:59
hij doet het niet >:(
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: babje74 op 29-03-2006, 16:17:55
Rode en groene schermen kun je ook met rode en groene a-4tjes doen in enveloppen. Best spannend om zo'n envelop dan één voor één open te maken.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Daedalus op 29-03-2006, 16:22:45
en    waar laten we dat rode scherm op zien??    we hebben geen  laptop ofzo.
Dat hoeft toch ook niet digitaal? De jeugd van tegenwoordig is veel te verwend, zie ik al. Vroeger hadden 'wij' ook niet altijd en overal computers tot onze beschikking.
Je kan een bord maken met naamkaarten en dan bij de executie flap je één voor één die kaarten weg. Als erachter een groen kaartje zit, blijft de kandi, bij een rode valt hij af.

Zoals hier schematisch weergegeven:
(http://ip3e83174b.speed.planet.nl/images/kaartsysteem.png)

Je kan ook de test dus op papier doen ;)
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: babje74 op 29-03-2006, 16:25:40
Oh ja als mensen geëlimineerd zijn, kun je ze later weer terug laten komen in het spel omdat de rest de opdracht krijgt om ze te vinden via een speurtocht. Tijdens die speurtocht kun je enveloppen met vragen hangen die betrekking hebben op je klas. Bij een vraag die ze goed hebben krijgen ze de volgende aanwijzing, bij elke vraag die ze fout hebben moeten ze iemand achter laten voor een goede aanwijzing. Bij elke gevonden iemand krijgen ze een aantal 'Mol' voor in de pot.

Ik zou de pot laten beheren door iemand die door de groep gekozen wordt.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Vieffan op 29-03-2006, 16:36:45
dank je voor alle reacties nu al...

we zitten nog ff te kijken of we genoeg deelnemers bij elkaar kunnen sprokkelen  en hoe en wat  enzo    maar  blijf vooral met idee komen.    we kunnen het altijd gebruiken.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Eck op 29-03-2006, 16:55:32
heeft iemand nog een goed mol programmaatje?
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Joff op 29-03-2006, 17:11:18
dank je voor alle reacties nu al...

we zitten nog ff te kijken of we genoeg deelnemers bij elkaar kunnen sprokkelen  en hoe en wat  enzo    maar  blijf vooral met idee komen.    we kunnen het altijd gebruiken.

als je nog een spelleider en productiemedewerker (spelletjesbedenker etc.) nodig hebt; ik vind dat stiekem wel erg leuk.

hier nog drie leuke opdrachten;
1. vraag de kandidaten een lijst op te stellen van kandidaten met een goede pas
die twee met een beste pas laat je hardlopen. de beste laat je het eerst hardlopen, bijvoorbeeld twee rondjes om de school via een vooraf opgesteld parcours. je neemt de tijd op, en als de eerste klaar is zeg je de tweede dat hij/zij voor 4000 euro in de pot sneller moet zijn, en dat er anders 2000 euro uit de pot gaat. de mol kan altijd stiekem een stukje afsnijden als eerste.

2. verdeel de groep in groepjes van 2, in het begin kunnen dat vijf groepjes zijn maar je kunt het spel ook later spelen.

die groepjes kandidaten laat je met een fotocamera foto's nemen van bijv. gebouwen of andere dingen. (je geeft ze allemaal een andere volgorde zodat ze elkaar niet in de weg lopen). bijv. in totaal 10 dingen. de spelleiding heeft vooraf al foto's genomen van 10 dingen die juist aan de overkant of in de buurt van die dingen staan, bijvoorbeeld verkeersborden of auto's of andere dingen die niet echt opvallen. ze moeten dan de foto's matchen met die 10 dingen in de buurt ervan, dus ze hebben goed moeten opletten.

later laat je de groepjes op dat onderdeel tegen elkaar strijden. de groepjes moeten allen apart dingen met elkaar matchen. uiteindelijk vertel je ze dat het beste groepje een vrijstelling krijgt met z'n tweeën, het slechtste groepje verdient geld voor in de pot, bijv. 500 euro per goed antwoord.

3. geef de kandidaten puzzels. die kun je wel vinden op internet. wiskundige of inzichtspuzzels. elke puzzel kan leiden tot bijv. een cijfer. dat cijfer kan weer een telefoonnummer worden en als ze dan dat nummer bellen kunnen ze geld verdienen. je kunt bijv. 10 cijfers doen (zoals vorig jaar in WIDM), maar dan draai je ze allemaal om...bijv. 60, 78, 90, 56, 38 (dus 06- etc.)
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Fossiel op 29-03-2006, 17:20:32
hij doet het niet >:(
Inderdaad, hier even instructies om ook te genieten van het programma

http://developer.berlios.de/project/showfiles.php?group_id=3038
download daar alles, doe alles in dezelfde map, pak de ZIP-files uit, en de bestanden daar uit doe je nog steeds in diezelfde map.

Dan moet je nog een bestandje downloaden die ontbreekt. Ik heb het bestandje wel en ik heb het via deze link geupload:
http://rapidshare.de/files/16715146/borlndmm.dll.html

(onderaan op Free drukken en dan spreekt het voor zich)



EDIT:
Omdat deze methode nogal onhandig is, kun je vanaf nu ook mijn home made RAR-file downloaden met alle benodigde bestanden:
http://rapidshare.de/files/16717468/wie_is_de_mol.rar.html
(onderaan op Free klikken, jeweettoch)
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: -Jutta- op 29-03-2006, 17:28:15
Met de test kun je best het rode scherm laten zien. Je maakt de test (waarschijnlijk steeds op dezelfde plek. Hele tijd die computer verslepen  :-\\ ) Als de test is gemaakt draai je het beeldscherm bij, en dan moet je gewoon blind gaan typen  ;D
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Fossiel op 29-03-2006, 17:29:02
Met de test kun je best het rode scherm laten zien. Je maakt de test (waarschijnlijk steeds op dezelfde plek. Hele tijd die computer verslepen  :-\\ ) Als de test is gemaakt draai je het beeldscherm bij, en dan moet je gewoon blind gaan typen  ;D
Laptopje ;)
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: KD. op 29-03-2006, 17:38:08
Inderdaad, hier even instructies om ook te genieten van het programma

http://developer.berlios.de/project/showfiles.php?group_id=3038
download daar alles, doe alles in dezelfde map, pak de ZIP-files uit, en de bestanden daar uit doe je nog steeds in diezelfde map.

Dan moet je nog een bestandje downloaden die ontbreekt. Ik heb het bestandje wel en ik heb het via deze link geupload:
http://rapidshare.de/files/16715146/borlndmm.dll.html

(onderaan op Free drukken en dan spreekt het voor zich)

Dat heb ik gedaan, maar ik krijg het niet aan de praat...  ???
Op welk bestandje moet je dan klikken?
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Daedalus op 29-03-2006, 17:38:41
Met de test kun je best het rode scherm laten zien. Je maakt de test (waarschijnlijk steeds op dezelfde plek. Hele tijd die computer verslepen  :-\\ ) Als de test is gemaakt draai je het beeldscherm bij, en dan moet je gewoon blind gaan typen  ;D
Ik vind mijn flapsysteem toch leuker.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Vieffan op 29-03-2006, 17:44:37
ik niet lueker maar wel handiger :P
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Fossiel op 29-03-2006, 17:47:07
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg het niet aan de praat...  ???
Op welk bestandje moet je dan klikken?
op het bestandje widm
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: KD. op 29-03-2006, 17:49:16
Toch gebeurt er dan nog niks...  :(  :\'(
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Fossiel op 29-03-2006, 17:50:38
Toch gebeurt er dan nog niks...  :(  :\'(
kijk even naar mijn post met de download link. ik heb daar ff een RAR gemaakt van alle benodigde bestanden
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: KD. op 29-03-2006, 18:15:14
Oké, die heb ik nu gedownload... Maar nu herkent de computer het programma niet dat erbij hoort...  ::)  ::schaam::
Wat nu?
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Fossiel op 29-03-2006, 18:18:50
Oké, die heb ik nu gedownload... Maar nu herkent de computer het programma niet dat erbij hoort...  ::)  ::schaam::
Wat nu?
Ik weet het ook niet. Sorry
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Heinz op 29-03-2006, 18:20:04
Oké, die heb ik nu gedownload... Maar nu herkent de computer het programma niet dat erbij hoort...  ::)  ::schaam::
Wat nu?

Even winrar downloaden van http://www.winrar.nl/ Dat installeren, dan kan je de file openen.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: KD. op 29-03-2006, 18:25:05
Ja, hij doet het!!!  :D  ::ok::
Bedankt Heinz en Willemson!!!  ::ok::  ::ok::  ::ok::
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Rennuh op 30-03-2006, 16:01:46
Inderdaad, hier even instructies om ook te genieten van het programma

http://developer.berlios.de/project/showfiles.php?group_id=3038
download daar alles, doe alles in dezelfde map, pak de ZIP-files uit, en de bestanden daar uit doe je nog steeds in diezelfde map.

Dan moet je nog een bestandje downloaden die ontbreekt. Ik heb het bestandje wel en ik heb het via deze link geupload:
http://rapidshare.de/files/16715146/borlndmm.dll.html

(onderaan op Free drukken en dan spreekt het voor zich)



EDIT:
Omdat deze methode nogal onhandig is, kun je vanaf nu ook mijn home made RAR-file downloaden met alle benodigde bestanden:
http://rapidshare.de/files/16717468/wie_is_de_mol.rar.html
(onderaan op Free klikken, jeweettoch)
Onderaan op Free klikken en dan ???
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Daedalus op 30-03-2006, 16:06:02
Wachten tot het tellertje op nul staat, dan de code intypen die je in het vakje ziet, met die gekleurde letters, dan op Download of iets ergens klikken.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Rennuh op 30-03-2006, 16:12:48
Gedownload en dan krijg ik allemaal bestandjes....op welke moet ik klikken ???
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Rennuh op 30-03-2006, 16:30:49
Ik vind het een erg onhandig programma....of ik bn onhandig :P
Als ik het rode scherm krijg loopt ie vast....
Ik kan niet nadat ik een vraag heb gemaakt....het goede antwoord er bij zetten.....
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: KD. op 30-03-2006, 16:33:38
Dat eerste probleem had ik ook... Maar de oplossing staat in de handleiding:
http://home.wanadoo.nl/meilof/filez/widmhl/ (http://home.wanadoo.nl/meilof/filez/widmhl/)

Als je het rode scherm hebt, moet je op alt + F4 drukken.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Joost2 op 31-03-2006, 09:20:26
Ik weet nog wel een leuk ideetje voor een eigen WIDM

Ik ga gewoon tien kandidaten aanmaken in de Sims 2 plus presentator  ;D
Vervolgens laat ik ze tig dingen ondernemen rondom een bepaald huis, met de taxi kan je van huis naar huis toe dus heb je ook direct verschillende locaties. En elke aflevering zal je kunnen zien via print screens met opschrift erbij  :D

Moet ik nog alleen wat verzinnen voor de executie, ik zou het wel kunnen laten gebeuren dat al de 10 zich verzamelen rondom 1 computer waar de presentator dan achter zit maar hoe moet ik in vredesnaam en computerscherm groen of rood laten kleuren? Ok, ik weet daarvoor wel iets, namelijk nadat je de print screen hebt gemaakt per kandidaat (dus of kandidaat 1 een groen of rood scherm krijgt) hem vervolgens in paint, rood of groen in te kleuren.

Hmm, blijft nog alleen over: de test. Hoe ga ik die in vredesnaam verwerken in The Sims?  :-\\\

Nuja, ik ga maar wat uitproberen vandaag, lijkt me namelijk erg leuk :)
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: molmark op 31-03-2006, 11:29:57
Ik weet nog wel een leuk ideetje voor een eigen WIDM

Ik ga gewoon tien kandidaten aanmaken in de Sims 2 plus presentator  ;D
Vervolgens laat ik ze tig dingen ondernemen rondom een bepaald huis, met de taxi kan je van huis naar huis toe dus heb je ook direct verschillende locaties. En elke aflevering zal je kunnen zien via print screens met opschrift erbij  :D

Moet ik nog alleen wat verzinnen voor de executie, ik zou het wel kunnen laten gebeuren dat al de 10 zich verzamelen rondom 1 computer waar de presentator dan achter zit maar hoe moet ik in vredesnaam en computerscherm groen of rood laten kleuren? Ok, ik weet daarvoor wel iets, namelijk nadat je de print screen hebt gemaakt per kandidaat (dus of kandidaat 1 een groen of rood scherm krijgt) hem vervolgens in paint, rood of groen in te kleuren.

Hmm, blijft nog alleen over: de test. Hoe ga ik die in vredesnaam verwerken in The Sims?  :-\\\

Nuja, ik ga maar wat uitproberen vandaag, lijkt me namelijk erg leuk :)

Ik ben erg beniewd! Is goed bedacht zeg  ::ok::
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Joost2 op 31-03-2006, 12:43:53
Ik ben erg beniewd! Is goed bedacht zeg  ::ok::

Goed, ik heb nu het een en ander uitgewerkt in de Sims 2: nachtleven.

Wie Is De Mol, reeks xx speelt zich af op de Canarische Eilanden :P

Ik heb namelijk een eigen buurt gemaakt (een eiland), die bestrooit met van alles en nog wat en vervolgens een familie aangemaakt. Enig nadeel, ik had geen zin om elke kandidaat een aparte achternaam te geven want anders blijf je bezig, dus begon ik maar met Toine. Met als gevolg dat mijn WIDM reeks dus zich afspeelt onder 8 van Peperstraten  ;D

En ja 8, geen tien. Want het maximale aantal bewoners van 1 huis schijnt acht te zijn  :-\\ Dus helaas Mary-Lou en Liz, maar jullie vielen buiten de boot  >:D

Karel heb ik natuurlijk ook aangemaakt, zij het in jongere vorm en die heb ik op een kavel tegenover de herberg gezet. Ja herberg ja, dat is de vaste plek waar de kandidaten overnachten en ontbijten. Vanuit daar gaan ze met de drie beschikbare auto's (1 personenauto, 2 busjes) naar andere kavels waar de opdrachten zullen worden volbracht of niet ;) Vervolgens gaan ze weer terug naar de herberg, maken ze het avondeten klaar zonder dat de brandweer aan te pas hoeft te komen en zet ik de laptop klaar op de eettafel om de test van start te laten gaan :P Enig nadeel, Karel moet nu zo snel mogelijk in contact komen met de kandidaten (nu zijn dat namelijk nog de overburen)

Pas als dat gebeurt, kan het spel echt van start gaan  ::tandpastasmiley::
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: molmark op 31-03-2006, 12:48:14
Ziet er veelbelovend uit zeg. Snel gedaan ook. Ben benieuwd naar eertse pics/molacties op de site.
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Joff op 31-03-2006, 13:06:39
Yvonisdemol, heb jij dit al eerder gepost? Ik zou zweren dat ik dit al twee keer van je gelezen heb. Tenzij ik het gedroomd heb ofzo
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Joost2 op 31-03-2006, 14:24:31
Yvonisdemol, heb jij dit al eerder gepost? Ik zou zweren dat ik dit al twee keer van je gelezen heb. Tenzij ik het gedroomd heb ofzo

Ik heb het echt enkel pas vandaag en alleen in dit topic gepost hoor Joff. Dus wie weet een voorspellende droom gehad vannacht?  :D :P
Titel: Re: tips voor eigen WIDM
Bericht door: Robbieazerty op 31-03-2006, 19:28:40
Ja leuk! Is al vaker gedaan. Hier bijvoorbeeld. (http://sim_mole.tripod.com/)

Zo heb je ook Survivor met The Sims (Survivor is de Amerikaanse Expeditie Robinson). Die kregen dan geen eten enzo en dan was het letterlijk afwachten wie als laatste nog in leven zou zijn.