Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 126609 keer)

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #200 Gepost op: 26-10-2004, 09:18:37 »


   Het is te merken! dat Ronald ::rofl:: eruit is gestemd.Nogmaals ER is maar en spel, het was erg spannend,het was ook een domper voor ons, echt jammer dat Ronald moest vetrekken :\'(, het was even slikken.Zijn instelling was in orde er is niks mee.

De ham vraag is wordt Ronald  ???opgenomen door de kandidaten in kamp Si Mirat, zo ja wie het laatst lacht,lacht het best.

 "Wij" weten van dit eiland maar de kanditen niet,het is nog steeds van belang ben je fysiek sterk blijft zo kom je het verst, dat heeft Mick inmiddels begrepen.

Wat betrefd het groepje op het eiland Teluk. Wij zijn benieuwd of ze dan nog zo eengezins voor elkaar op komen nu Ronald er niet meer bij is.Bij wie wordt de frustratie`s nu geprojektiel ::rofl:: ;D

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #201 Gepost op: 26-10-2004, 12:21:03 »
Juist omdat Ronald toch al wat foto's had als persoonlijk item, heeft hij afgewogen om de post misschien te openen of niet. Ik vind het triest dat mensen ook hier weer wat achter zoeken, maargoed, ik realiseer me dat alles is gebaseerd op hetgene wat wij zien.
Ik kan me voorstellen dat de groep niet de hele dag op elkaars lip zit, en dat het goed kan, dat Ro dan weer eens met Peter zat te praten, dan weer eens met Frank. En het gesprek met EP was in mijn ogen zeer oprecht en gemeend!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #202 Gepost op: 26-10-2004, 12:24:02 »
Tja...

Benieuwd wat zijn kindjes er van vonden, dat pappa ze even niet wilde zien... voor het hogere doel.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #203 Gepost op: 26-10-2004, 12:36:55 »
Ik denk dat het juist moeilijker wordt als jij foto's gaat bekijken... Als jij je goed voelt dan denk ik dat post, foto's van het thuisfront geen meerwaarde hebben... Dat je dan alleen maar meer gaat denken aan je familie. En geloof me.. kinderen komen daar wel overheen hoor!!

Verder vind ik het heel jammer dat Ronald eruit ligt! De belgen die snappen het spel niet zo goed, heb ik het idee... maar goed, daar zullen ze misschien nog wel achter komen ;D

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #204 Gepost op: 26-10-2004, 12:41:48 »
Waarom is iedereen zo pro Ronald ???? Maar ja ik ben ook Belg en zie het echt niet in.....
Help ???? :(
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #205 Gepost op: 26-10-2004, 14:03:39 »
De kinderen van Ronald zijn nog heel erg klein, en het zal ze misschien helemaal niet interesseren dat papa op televisie is. Die spelen toch liever buiten! Bovendien had hij toch foto's van zijn kids bij zich?
Maar hij is er nog niet uit hoor, hij gaat alleen het kamp bij Mick, Klaar, Shandi en Darline versterken. Samen zijn zij sterker. En Mo? Pf, die mag wat mij betreft gaan pakken!

Offline cosmoc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #206 Gepost op: 26-10-2004, 14:24:56 »
 ::jaja::Ik ben het met je eens, Robinsonner en ik hoop echt dat 1. Ro geaccepteerd wordt ( dat zit er wel in) en 2. dat deze groep de Belgenkliek straks de pan uitveegt zodat die ook weer gebroederlijk bij elkaar kunnen uithuilen :\'(

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #207 Gepost op: 26-10-2004, 14:48:26 »
Paar weken geleden wilde eigenlijk niemand van de Belgen naar huis bellen en dat was heel begrijpelijk, maar nu Ronald de post niet wil openmaken zou hij opeens niets van zijn kinderen willen horen voor 'het hogere doel' ofzo. Als iedereen toen kon begrijpen dat het te emotioneel ofzo was dat ze niet wilden bellen, kan je toch ook begrijpen dat Ronald dat daarom nu niet wil... Ik zeg niet dat het geen tactische zet van Ronald was, maar vind het ook wel lullig dat werkelijk alles wat hij doet nu meteen zo negatief wordt uitgelegd.. (en nee ben geen ronald-fan ;))

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #208 Gepost op: 26-10-2004, 15:53:26 »
Ik vind het naief om te denken dat Ronald idd mensen heeft proberen om te kopen. Hij oefent een bepaald beroep uit, en kan het niet gebruiken als hij zo zou zijn.

Even losstaand van de hele discussie - ik denk niet dat je aan de hand van het beroep dat iemand uitoefent, bepaalde inferenties kunt maken omtrent de ethiek en principes van deze persoon. Er bestaan ook 'foute' artsen, eg.

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #209 Gepost op: 26-10-2004, 16:53:34 »
Waarom is iedereen zo pro Ronald ???? Maar ja ik ben ook Belg en zie het echt niet in.....
Help ???? :(

Het valt mij ook op dat er zo ontzettend veel mensen het openemen voor RO ::oink::
Ookal ben ik toch echt Nederlands ;)

Ronald heeft gewoon gedacht dat niemand zijn spelletje in de gaten zou hebben, omdat iedereen zich begon te ergeren aan Mo. Kat in het bakkie dacht Ronnieboy...Volgens mij was Ronald vooral geemotioneerd door het feit dat Matt hem liet vallen (wrs hadden die 2 een uur daarvoor nog lachend Mo's vertrek nagespeeld).

Ik kreeg wederom kriebel van de manier van toespreken van Ronald. "Waarschijnlijk ben ik te goed" Komaan...hij doet net of hij boven de rest van de groep staat...en zo is hij mij al de hele expeditie overgekomen.

Nu ik dit zo typ bedenk ik me ineens een citaat uit American Beauty (prachtige film overigens): "Onderschat nooit de kracht van de ontkenning"

Ronald ontkent al vanaf aflevering 1 dat hij bezig is met het spel, lang heeft die ontkenning gewerkt, maar nu moet hij toch echt boeten...Hopelijk kan Klaar met haar scherpe eerste blik Ronald eruit scannen >:D
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #210 Gepost op: 26-10-2004, 19:13:51 »
"waarschijnlijk ben ik te goed van vertrouwen" zal Ronald bedoelt hebben.
Hij heeft in mijn ogen nooit gepretendeerd om "te goed" te zijn. Ook heeft hij zich niet opgesteld als leider na de samensmelting, heeft dit ook nooit opgebracht oid. Hij heeft ook nooit ontkent dat hij bezig is met een spel, maar corrigeer me als ik het fout heb, : maar is niet iedereen daar bezig om een spel te spelen???  ::jaja::


Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #211 Gepost op: 26-10-2004, 20:42:07 »


   Klaar zij  ::niet-ok::wil zelf de finale halen,die heeft Ro nodig om verder te komen.
   Als er democraties gestemd wordt, is Klaar alleen, Mick mot Klaar niet ,Shandinella is Ro beste maatje. Een tel som Wala drie tegen een.En herkansing voor Ronald. ::rofl:: ::rofl:: Ronald hup naar de finale heb lak met al dat gezeik. ::rofl::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #212 Gepost op: 26-10-2004, 21:01:28 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Mick finalist ok, Klaar finaliste ok, maar Ronald och nee !!!!!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #213 Gepost op: 27-10-2004, 09:30:03 »
Ale, gij zijt ene Belg!
Ronald mag van mij nog ver komen, maar ook Matt of Frank wel hoor, en Mick vind ik ook best lache.
Voorkeur toch Ronald ::zwaai::

Offline pantoffeltje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #214 Gepost op: 27-10-2004, 19:37:25 »
De kinderen van Ronald zijn nog heel erg klein, en het zal ze misschien helemaal niet interesseren dat papa op televisie is. Die spelen toch liever buiten! Bovendien had hij toch foto's van zijn kids bij zich?
Maar hij is er nog niet uit hoor, hij gaat alleen het kamp bij Mick, Klaar, Shandi en Darline versterken. Samen zijn zij sterker. En Mo? Pf, die mag wat mij betreft gaan pakken!
\


Ik dacht dan Ronald 4 kinderen had, nog 2 uit een ander huwlijk? die zijn dan toch al veel ouder? denk je dat zij ook liever buiten spelen? ???  ::pinokkio::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #215 Gepost op: 27-10-2004, 22:11:46 »
Ale, gij zijt ene Belg!
Ronald mag van mij nog ver komen, maar ook Matt of Frank wel hoor, en Mick vind ik ook best lache.
Voorkeur toch Ronald ::zwaai::

En ik neem het niet alleen op voor de belgen want ik vind Shandinella een fantastische meid....
En Ernestine... Maar ja, die is jammer genoeg weg !!!! ::ohno::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #216 Gepost op: 28-10-2004, 10:17:22 »

Citaat
Ik dacht dan Ronald 4 kinderen had, nog 2 uit een ander huwlijk? die zijn dan toch al veel ouder? denk je dat zij ook liever buiten spelen? ??? 

Wat doen jongeren van rond de 16? En wat dan nog? Ronald had al contact gehad met het thuisfront, en Matt was iemand die in al die tijd nog niets gezien of gehoord had van thuis.
En ik weet niet hoe het met jullie ogen zit, maar ik zag een duidelijk geemotioneerde Ronald. ::joehoe::

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #217 Gepost op: 28-10-2004, 10:32:00 »



  Pantoffeltje  ::niet-ok::en Belletje  ::ok:jullie dwalen af van het spel. ER is een Poker spel en geen
  Harten jager. ::rofl:: 8)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #218 Gepost op: 29-10-2004, 07:08:14 »


Ik kreeg wederom kriebel van de manier van toespreken van Ronald. "Waarschijnlijk ben ik te goed" Komaan...hij doet net of hij boven de rest van de groep staat...en zo is hij mij al de hele expeditie overgekomen.

 American Beauty (prachtige film .. "Onderschat nooit de kracht van de ontkenning"

Ronald ontkent al vanaf aflevering 1 dat hij bezig is met het spel, lang heeft die ontkenning gewerkt, maar nu moet hij toch echt boeten...

YEP..Zo denk ik er ook over.....

En de Omkoop affair.. is hij wel degelijk mee door de mand gevallen...en hij is beslist niet naief   ::ohno::

De Post...heeft hij wel bewust niet genomen...omdat ook hem dat misschien zou kunnen breken...oke ..dat is dan zijn  tactiek.

Maar ik blijft erbij ....hij is voor mij niet de ROBBINSON  ::ohno::

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #219 Gepost op: 29-10-2004, 09:00:08 »



    voodoopop ::rofl:: ::ok::,wij zijn eens met jouw,hebt wij hebben ook respect voor ieders mening.
    Ronald is en blijft onze favoriet ongeacht zijn positie tijdens deze ER. Het was wel even kicken dat Ronald  ::bravo::een herkansing kreeg, Ronald ::ok:: hup2

     gr. Darane...