Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129924 keer)

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #80 Gepost op: 4-10-2005, 06:23:10 »
oké wombat ,maar ja ,

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #81 Gepost op: 4-10-2005, 11:07:35 »
Ik heb Meredith ook echt niet graag. Zo'n aanstelster.. Emma is veel leuker...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #82 Gepost op: 4-10-2005, 13:09:46 »
Ik word ook spontaan onpasselijk van haar.... ::ohno::
Samen met Wim: het braakmiddel van 2005, wat een papkindjes zeg, die moeten meedoen met Ren je Rot, alhoewel....dan worden ze moe ::tandpastasmiley::

Meredith mag samen met Wim vertrekken, ze verdienen de samensmelting niet!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline pipolala

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #83 Gepost op: 4-10-2005, 21:36:17 »
Bah, wat een schijnheilige trien. Ik zou al na één minuut ruzie met haar hebben. Te beschrijven met 3 woorden: meeloper, schijnheilig en bleiter.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::


tekst aangepast: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 5-10-2005, 00:03:40 door Stormpie »

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #84 Gepost op: 5-10-2005, 17:14:08 »
Bah, wat een schijnheilige trien. Ik zou al na één minuut ruzie met haar hebben. Te beschrijven met 3 woorden: meeloper, schijnheilig en bleiter.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::


[/size]

Ik als nederlander, wat is een bleiter? Of is dit ook een nederlands woord en ken ik dat woord als veluwese niet?
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline pipolala

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #85 Gepost op: 5-10-2005, 17:18:38 »
Bleiter betekent huiler   ::tandpastasmiley::

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #86 Gepost op: 5-10-2005, 17:19:22 »
Bleiten is het Belgische woord voor huilen, zo heb ik uit de vele reality series begrepen. Dus bleiter is gewoon een ander woord voor huilebalk denk ik.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #87 Gepost op: 5-10-2005, 17:34:20 »
oke bedankt
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #88 Gepost op: 5-10-2005, 22:31:37 »
Jongens, een beetje netjes.....niet iemand afvallen (aanvallen) met haar/zijn uiterlijk, daar kan niemand iets aan doen, zo heeft god je geschapen.... Meridith ziet er leuk uit...PUNT

Maar hoe iemand doet tegen andere mensen, hoe ze zich gedraagt.....ja, SCHANDALIG...en dat vind ik van die andere drie ook.

Ik ben het helemaal met je eens behalve het deel in de quote dat ik rood gemaakt heb. Maar dat doet ook helemaal niet terzake. Je merkt heel terecht op dat het gaat hoe iemand zich gedraagt. En dat doet Minderdith niet zo best  ::ohno::

Offline aav

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #89 Gepost op: 5-10-2005, 23:26:28 »
Ik vind het zo goedkoop om zo af te zeiken. t Is een hummel van 18 die zich met voedselgebrek staande moet houden in een verziekte groep. Iets meer weerwoord op de haantjes was wel mooier geweest, maar dat geblaat over kwik&kwak is gekwek! Ze bleef toch maar mooi bij dr principes tegen een complot, ook op het moment dat ze dacht dat ze er niet zo best voor stond. In plaats van direct stoken (en haantjes daarmee te voeren) hield ze het voor zich, pas toen de situatie veranderde (leidster bleek uitgedaagd te kunnen worden) sprak ze er over.

t Is niet mijn favoriet, maar een beetje meer krediet mag ze wel krijgen hoor.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #90 Gepost op: 5-10-2005, 23:45:43 »
Ben het grotendeels wel met je eens.. zeker over dat afzeiken  ::jaja::
Maar met dat complot niet. Wim en Meredith legden het er wel hééééééél dik bovenop dat ze eigenlijk een complot in de zin hadden. Althans... toen ik keek en ze hoorde praten over dat ze in de minderheid waren en erg bang waren weggestemd te worden had ik zoiets van "Ooooh, die willen een complot!!!!", dus toen Esther daarop in ging, vond ik dat vanzelfsprekend.
Toen ze daarna aangaven dat ze toch niet wilden, kon ik het niet begrijpen maar ik had wel zoiets van -okee dan-.

Maar om dan, als je er achter komt dat de lijdster (in dit geval met opzet ij voor de taalfanatiekelingen) uitgedaagd kan worden en je weet dat er een iemand zeer boos is en met liefde de kans aangrijpt om die uitdaging aan te gaan (John), dit in de groep te gooien ??? Op zo'n moment gooi je echt olie op het vuur en daar was de tweeling, Meredith en Wim, zich zeer goed van bewust.
Euhm nee, dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.   ::niet-ok::

Óf ze had het meteen gezegd na het gesprek met Esther, maar dan vind ik ook dat ze had moeten vertellen en Wim en zij besproken hadden, óf ze had haar mond dicht gehouden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #91 Gepost op: 7-10-2005, 07:18:23 »
Meredith is doortrapter dan ze eruit ziet. Een prettig persoon is het zeer zeker niet. Dat ze verbaasd is dat er geen eten meer is... tja..... als het team meer tijd had genomen om eten te zoeken ipv Esther wegtreiteren, hadden ze nu nog eten. Kan dus ook weinig tot geen medelijden met ze hebben.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #92 Gepost op: 7-10-2005, 12:09:08 »
Ik hoop dat Meredith volgende week naar huis gaat  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #93 Gepost op: 7-10-2005, 12:25:39 »
Ik hoop dat Meredith volgende week naar huis gaat  ::zwaai:: ::zwaai::
Ik heb zo'n voorgevoel dat Meredith het nog ver gaat schoppen de komende afleveringen... :-\\
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline twina

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #94 Gepost op: 7-10-2005, 16:21:03 »
En ik hoop dat het krengetje er gauw uitvliegt. :P

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #95 Gepost op: 7-10-2005, 17:49:42 »
Ik heb zo'n voorgevoel dat Meredith het nog ver gaat schoppen de komende afleveringen... :-\\
Dat gevoel heb ik ook. Als ze weer herenigd wordt met Emma, misschien gaat ze haar dan overhalen om een complot te smeden ofzo.. Ik weet het ook niet. Maar goed, al met al hoop ik dat ze er zo snel mogelijk uitgaat!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #96 Gepost op: 7-10-2005, 18:08:09 »
Meredith doet NIET aan complotten >:( >:D
er was eens......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #97 Gepost op: 7-10-2005, 19:00:04 »
Meredith doet NIET aan complotten >:( >:D

Het zou me echt niets verbazen als ze op er op dat eiland mee aankomt.. :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #98 Gepost op: 8-10-2005, 10:14:08 »
Meredith is sluw!
toen ze bang was om er zelf uit te gaan ivm esther's immuniteit komen ze(met wim) lief doen om esther ervan te overtuigen dat ze toch wel erg zwak staan,en zodra esther word uitgedaagd doen ze er nog een schepje bovenop, en zorgen ze dat esther helemaal nie meer gewaardeerd word. Het woord complot word niet gebruikt, maar het straalde er aan alle kanten uit, daarom zeg ik ook, ze is sluw, want als het erop aankomt, heeft ze *schijnheilig* niks gedaan, esther is dan opeens de boeman van alles die zogenaamd wil samenzweren, ik zat gewoon met open mond te kijke toen't gebeurde, ongelofelijk  >:(
xxx Arienne
Arienne

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #99 Gepost op: 9-10-2005, 07:54:43 »
Merdedith gaat het niet redden.
Ze is afhankelijk van een groep, ze kan het niet alleen. Zelfs al moet ze er honger voor lijden en kost het al haar krachten, ze blijft achter de groep staan. Of dat goed of slecht is mag ieder voor zichzelf bepalen, dat doet er ook niet zoveel toe. Maar daarmee wordt wel duidelijk dat ze het niet alleen kan. Zodra ze er alleen voor komt te staan (en de finalisten komen er op een bepaald moment zeker alleen voor te staan) redt ze het geen minuut meer en ligt ze er uit. Misschien is ze in het dagelijkse leven wel een hele leuke meid, maar alles wat ik van haar zie is een hoopje negatieve passiviteit. Maar dat geldt voor die hele groep. Je ziet het meteen; geen enkele glimlach, alleen maar altijd dat scheve negatieve gekreukelde gezicht.

Tegelijk denk ik overigens dat ze de finale niet eens gaat halen. We hebben gezien dat de samensmelting er aan zit te komen. En ik denk dat het volgende gaat gebeuren:
De groep van Carl blijft zich na de samensmelting afzijdig houden van de rest, en blijft een subgroepje in het geheel. We zien ze bijna alleen maar onder elkaar mopperen en klagen over de rest. Alleen Marleen zal proberen om in contact met de anderen te komen. Emma en Anita zoeken ook aansluiting bij de groep van Carl, en dat groepje wordt vervolgens één voor één weggestemd tot ze uiteindelijk allemaal weg zijn.
Overigens denk ik dat Meredith van dat groepje wel een van de laatsten zal zijn die weggestemd wordt. Ze is redelijk anoniem, steekt haar nek niet zo uit, en klampt zich vast aan de rest. Daardoor zal ze niet in eerste instantie 'opvallen' en pas als een van de laatsten van dat groepje aan de beurt komen.

Leuk hoor, dat speculeren  :)
« Laatst bewerkt op: 9-10-2005, 08:00:10 door Gooly »