Hello!!!
Ja ja een Finale plaats voor deze jongen dame!! En zeg is zelf heb ik een Bikkel van een mama of niet?
Ik ben zo verschrikkelijk trots op haar! Check binnen kort ff mn site hij zal snel Up gedate worden!!!
Kussie van mij
Wat is je volgende doel in het leven of heb je er nog geen en ga je gewoon even genieten? Ik heb gewoon weer mn leventje opgepakt en verder gegaan waar ik gebleven was. Dat betekend dus durk aan het werk en opzoek naar een eigen huisje!
Met welke 3 kandidaten van de groep na de samensmeteling had jij het in de finale willen zitten?Finale 4 personen: Douwe, Meredith, Marleen en ik!!
Met wie had jij van alle kandidaten het liefst in de echte grote finale gestaan? Finale 4 personen: Douwe Meredith, Nicole en ik
Je ziet tussendoor altijd commentaar van de kandidaten, hoe werden die opnames gemaakt?Tussen door werden en door de crewleden een op een interviews gehouden.
Als de kandidaten de Expeditie moeten verlaten (vrijwillig of door stemming), gaan ze dan onmiddellijk terug naar Nederland/België?Tot de samensmelting gaan de deelnemers naar huis en vanaf de samensmelting komen ze op een resort terecht. Uiteindelijk zijn we dus met z’n 9 kandidaten naar huis vertrokken.
Merken jullie veel van alle camera's die eigenlijk dag en nacht op jullie staan?De eerste week is vreemd maar later wen je eraan.
Praten jullie onderling ook veel over jullie levensverhalen/ervaringen?Tuurlijk praten we veel met elkaar over allerdaagse dingen, er zijn hele goeie, leuke en diepgaande gesprekken geweest die niet op camera staan.
Is het moeilijk om de uitslag stil te houden? Het is zeker moeilijk op de utslag stil te houden, iedereen is verschrikkelijk nieuwsgierig en sommige proberen het steeds weer uit je te krijgen. Maar dat maakt het toch ook wel heel erg leuk om het spannind te houden. De enige die iets meer weten zijn mijn moeder, vader en zus.
Tot snel!!
Oh ja voor de gene die In de buurt van Hoogvliet worden, zondag 20 november sta ik achter de kassa bij McDonald's Hoogvliet voor Wereldkinderdag. 23 december Ben ik de hele dag te vinden in de washal van het Wascircus Hoogvliet, kun je lekker je auto komen wassen!!! Dit weekend komen Marleen, Meredith en Douwe als het goed is naar Den Haag, dat wordt gezellie!
Wie weet tot dan X