Auteur Topic: Expeditie Robinson 2006 in Panama!  (gelezen 93542 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #220 Gepost op: 23-08-2006, 22:13:17 »
Ze mogen dat niet bekendmaken. Dat wordt allemaal bekendgemaakt op persvoorstelling en er mag geen enkele informatie vantevoren uitlekken omdat anders de een of andere krant of tijdschrift een gratis primeur heeft.

Maar de persvoorstelling is blijkbaar geweest. Althans, VTM heeft zijn uitzendschema bekendgemaakt (zie showbizzsite.be) en het komt bij ons op vrijdag. 96 uur later dan in Nederland dus.
95uur en 10min. :-X , sorry ik weet het ik ben af en toe een mierenneuker ::)
I'm a real big goblin..

Offline toerist

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Shhht... i'm undercover
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #221 Gepost op: 23-08-2006, 22:39:44 »
De verwachtingen zijn hier weer hooggespannen! ::bravo::


Ik ben er zeker van dat de kandidaten die reeds bekend zijn het elk op hun eigen manier  ::ok:: gaan doen. Deze ER zal een nieuwe wending nemen, EINDELIJK  ::bravo:: vol spanning, harde confrontaties en sensatie. I'm ready 4 it  ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #222 Gepost op: 24-08-2006, 00:15:51 »
Verdacht... Ik denk dat er hier al een kandidate komt om de hoek kijken....
Veel succes trouwens ... aan allen, en aan de supporters : veel kijkgenot maandag...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #223 Gepost op: 24-08-2006, 22:04:46 »
Voor de Belgische kijkers :

Goed nieuws !!!
Zag juist een trailer op VTM van Expeditie Robinson...
Bij ons gaat het van start op vrijdag 8 september om  20.40
(maar misschien bij jullie op 28 aug een voorprogramma met het voorstellen van de kandidaten of zoiets en dan de week daarop de 1ste afl, zodat jullie dan gelijk lopen met ons...)

Madine

  • Gast
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #224 Gepost op: 25-08-2006, 01:15:50 »
Jup.. de aflevering van maandag 28 augustus op Talpa zal niet meer zijn dan het voorstellen van de kandidaten. Zo stond het in ieder geval in de nieuwe Veronica tv-gids. 4 september zullen we dan kennelijk de eerste 'echte' aflevering van het nieuwe seizoen te zien krijgen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #225 Gepost op: 25-08-2006, 01:19:28 »
Voor de Belgische kijkers :
Goed nieuws !!!
Zag juist een trailer op VTM van Expeditie Robinson...
Bij ons gaat het van start op vrijdag 8 september om  20.40
(maar misschien bij jullie op 28 aug een voorprogramma met het voorstellen van de kandidaten of zoiets en dan de week daarop de 1ste afl, zodat jullie dan gelijk lopen met ons...)
Da's inderdaad nieuws, of het goed is valt nog af te wachten, een week verschil op het forum vind ik teveel, en wtf* programmeren ze het dan gewoon niet een week vroeger? Is dat nu zo moeilijk? Maar goed, nog ff afw8en dus
::zweep::
Misschien loopt het mooi gelijk, maar dan hebben ze bij VTM toch wel een business-client-communicatieprobleem.
« Laatst bewerkt op: 25-08-2006, 01:22:02 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #226 Gepost op: 27-08-2006, 21:51:47 »

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #227 Gepost op: 27-08-2006, 22:11:53 »
Da's inderdaad nieuws, of het goed is valt nog af te wachten, een week verschil op het forum vind ik teveel, en wtf* programmeren ze het dan gewoon niet een week vroeger? Is dat nu zo moeilijk? Maar goed, nog ff afw8en dus
::zweep::
Misschien loopt het mooi gelijk, maar dan hebben ze bij VTM toch wel een business-client-communicatieprobleem.

Maar is dat dan ook een voorprogramma op 8 september met het introduceren van de kandidaten of begint dan de eerste aflevering op VTM? Dan zit er nog bijna een week tussen, misschien even contact opnemen met VTM? Misschien kunnen ze het gelijk laten lopen met Talpa? ???

Moet op zich geen probleem zijn lijkt me, want met de finale uitzending lukt het ook  ::jaja::

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #228 Gepost op: 28-08-2006, 08:16:59 »
Zoals elk jaar hebben de makers weer een nieuw concept verzonnen. Dit is hun keuze dus omdat zij het programma maken en hebben de mannen en vrouwen die hierdoor niet deel konden nemen pech. Maar de keuzes wie deelnemen worden voor een behoorlijk gedeelte ook bepaald door wat men "beeldtechnisch" en qua persoonlijkheid verwacht. De kijkers willen wel onderhoudende dingen zien.....

Klaar en Robin waren beiden aparte mensen dus zij zullen zeker voor extra inbreng zorgen, misschien zelfs ook voor extra kijkers. Ik vraag me alleen af of zij ook kunnen winnen of niet? 
Gek zijn is gezond

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #229 Gepost op: 28-08-2006, 09:44:32 »
Dan zit er nog bijna een week tussen, misschien even contact opnemen met VTM? Misschien kunnen ze het gelijk laten lopen met Talpa? Moet op zich geen probleem zijn lijkt me, want met de finale uitzending lukt het ook...
Haha, je mag proberen maar mij antwoorden ze alvast niet meer, en dan heb ik nog maar één mail gestuurd nadat ze mij hun standaard-antwoord "ergens in het najaar etc" hadden gestuurd. Onvoldoende geschoold personeel denk ik... :P
Imo zenden ze gewoon 5 dagen later uit, en wat de kijker daarvan denkt en wat de gevolgen zijn op de verschillende fora laat hen Siberisch koud.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 28-08-2006, 09:47:53 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #230 Gepost op: 28-08-2006, 22:18:49 »
Haha, je mag proberen maar mij antwoorden ze alvast niet meer, en dan heb ik nog maar één mail gestuurd nadat ze mij hun standaard-antwoord "ergens in het najaar etc" hadden gestuurd. Onvoldoende geschoold personeel denk ik... :P
Imo zenden ze gewoon 5 dagen later uit, en wat de kijker daarvan denkt en wat de gevolgen zijn op de verschillende fora laat hen Siberisch koud.  ::niet-ok::

Misschien helpt het als iedereen van het forum hier ze een mail stuurt  ;D

Ik heb wel eens een mail naar Talpa verzonden, maar die stuurden ook een standaard reaktie terug zonder echt antwoord te geven op de vraag. :-\\

Eerste aflevering, kandidaten voorstelling is nu bezig.. Daar zie je al een hoop info die je eigenlijk niet wil zien  ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #231 Gepost op: 28-08-2006, 22:54:36 »
Inderdaad daaraan missen de Belgische kijkers voorlopig al helemaal niks. Als ze die alsnog in België uitzenden, zou ik mooi niet kijken als ik jullie was. Daar kwamen aardig wat spoilers voorbij gevlogen.  :-\\

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #232 Gepost op: 1-09-2006, 00:16:24 »
Inderdaad daaraan missen de Belgische kijkers voorlopig al helemaal niks. Als ze die alsnog in België uitzenden, zou ik mooi niet kijken als ik jullie was. Daar kwamen aardig wat spoilers voorbij gevlogen.  :-\\
Pff, weet je nog dat ik het raar vond dat mensen een zender boycotten (Talpa)? Awel, ik begin nu te begrijpen waarom iemand dat doet. Ik ga het nl ook doen. Geen antwoord op (beleefde) mails, ER twee weken (!!!) na NL uitzenden, ... Ik kijk geen VTM meer, er is trouwens toch geen sok op. Expeditie Robinson ga ik nog wel kijken (als ze het ooit nog uitzenden).
>:( >:(

UPDATE:
Er is zelfs geen forum op VTM!! ::niet-ok:: Ik heb ze er alvast even op gewezen... >:D
« Laatst bewerkt op: 1-09-2006, 00:45:24 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #233 Gepost op: 3-09-2006, 13:16:48 »
Pff, weet je nog dat ik het raar vond dat mensen een zender boycotten (Talpa)? Awel, ik begin nu te begrijpen waarom iemand dat doet. Ik ga het nl ook doen. Geen antwoord op (beleefde) mails, ER twee weken (!!!) na NL uitzenden, ... Ik kijk geen VTM meer, er is trouwens toch geen sok op. Expeditie Robinson ga ik nog wel kijken (als ze het ooit nog uitzenden).
>:( >:(

UPDATE:
Er is zelfs geen forum op VTM!! ::niet-ok:: Ik heb ze er alvast even op gewezen... >:D

Dat is inderdaad waardeloos als ze pas 1,5 of 2 weken erna dezelfde aflevering na Talpa gaan uitzenden. Overigens vreemd dat ze helemaal niet op je emails reageren, misschien krijgen ze wel veel mailtjes binnen hierover? Gewoon blijven mailen totdat ze reageren  8)

Mochten ze geen eigen forum kunnen bouwen, dan kunnen ze natuurlijk een link naar dit forum plaatsen toch? Eventueel voorbij laten scrollen in de uitzending, lijkt me wel lachen.  ::tandpastasmiley::

Overigens kanaaltwee heeft nu eindelijk de tekst van de site verwijderd dat ze dit najaar Expeditie Robinson gaan uitzenden, blijft toch een vreemd verhaal.  ???