Auteur Topic: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)  (gelezen 106006 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #60 Gepost op: 13-08-2006, 11:14:43 »
De versie die ik speel is te vinden op

hispage.nl

En dan in het rijtje Miljoenenjacht kiezen.
Hele leuke bijkomstigheid is dat het spel nog freeware is ook, dus je hoeft
niet te registreren, niets te kopen etc.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #61 Gepost op: 13-08-2006, 11:31:55 »
De 'Deal or no Deal'-variant staat (oa?) hier
Sprien! Leuke link, ik speel 1x en ik heb 1.000.000 dollarkes binnen! (zie bijlage) Hopen dat het irl ook zo zal zijn! ;) ::ok::
@ Cynneke: ook leuk! Ik ga ze alletwee zoveel mogelijk spelen om wat te oefenen!

Over Kate Ryan gesproken, da's dus vandaag, om 18u. Ik moet een kostuum (NL: een pak?) aandoen zei die vent. ??? Lijkt me wel leuk om eens te doen, zo figurant zijn.

Ik hoop voor je dat het vrouwtje, zoals jij het noemt, nog even kan wachten tot aan maandag...maar alvast een hele goede bevalling toegewenst!
Dank je! Het vrouwtje, Barbara dus, doet het nog heel goed! Redelijk veel harde buiken en moeilijker slapen, de vroedvrouw zegt dat Biebeltje (zijn codenaam) tussen nu en 12 dagen zal geboren worden, haar bekken is 'verweekt', alles is klaar, ook Biebeltje is groot genoeg (deze week geschat op 52cm en 3,3kg). Het is gewoon wachten tot hij zin heeft om eruit te komen!
;) Ik laat zéker iets weten!!!

Is er voor ons, nederlanders, nog een mogelijkheid om het op internet te bekijken?
Soort programma gemist?

Ik neem aan dat wel iemand ervoor zorgt dat betreffende aflevering op Internet terecht komt hé?

Ik ga één van dees een DVDrecorder kopen, en als het niet op het net staat dan regelen we wel iets... Hoe-dan-ook: Eén hebben jullie (12/10/2006 rond 20u) en de clip van Kate Ryan (Alive, met mensen die vast zitten in een file) zullen jullie ook wel eens zien want die is internationaal, en bijgevolg voor iedereen hetzelfde. I'm the guy in the suit! (als ik in beeld kom tenminste :P)
;D
« Laatst bewerkt op: 13-08-2006, 11:34:31 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #62 Gepost op: 13-08-2006, 12:10:46 »
Zo, flink kindje Lukas!
Is het de eerste voor jullie? Spannend allemaal he!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #63 Gepost op: 13-08-2006, 13:15:08 »
Het vrouwtje, Barbara dus, doet het nog heel goed! Redelijk veel harde buiken en moeilijker slapen, de vroedvrouw zegt dat Biebeltje (zijn codenaam) tussen nu en 12 dagen zal geboren worden, haar bekken is 'verweekt', alles is klaar, ook Biebeltje is groot genoeg (deze week geschat op 52cm en 3,3kg). Het is gewoon wachten tot hij zin heeft om eruit te komen!
;) Ik laat zéker iets weten!!!

  ::ok:: ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #64 Gepost op: 13-08-2006, 19:32:39 »
ah Lukas!!! een babietje op komst!! Heb je ook zo lang niet gesproken en kom vaak aan 't lezen van alle berichten niet toe. Is het zeker dat Biebeltje een hij wordt? Of is de wens de vader van de gedachte? Heel veel succes met de bevalling... Zelf vond ik bevallen een onvergetelijke ervaring, ik hoop echt dat dat voor Barbara ook zo zal zijn :)
 ::hug::
er was eens......

Madine

  • Gast
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #65 Gepost op: 13-08-2006, 22:09:56 »
Haha Lukas.. Als we volgend seizoen dan meedoen aan ER (waar we wel vanuit gaan hé?  ::hypocriet::) dan zie ik die reacties op de fora al staan:

"Hé! Die Lukas heb ik al eens in clip gezien!"

"En ik zag 'm in een spelprogramma!"

"Da's een acteur!"

"Ik wist dat die John de Mol acteurs inhuurde daarvoor!"


Maar ik zal het voor je opnemen, want we zijn toen stiekem ook samen die kokosnootvoorraad gaan opeten  :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #66 Gepost op: 14-08-2006, 00:28:34 »
Haha Lukas.. Als we volgend seizoen dan meedoen aan ER (waar we wel vanuit gaan hé?  ::hypocriet::) dan zie ik die reacties op de fora al staan:

"Hé! Die Lukas heb ik al eens in clip gezien!"

"En ik zag 'm in een spelprogramma!"

"Da's een acteur!"

"Ik wist dat die John de Mol acteurs inhuurde daarvoor!"



  ::tandpastasmiley:: daar mag je zeker van zijn  >:D >:D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #67 Gepost op: 14-08-2006, 01:10:45 »
ah Lukas!!! een babietje op komst!! Heb je ook zo lang niet gesproken en kom vaak aan 't lezen van alle berichten niet toe. Is het zeker dat Biebeltje een hij wordt? Of is de wens de vader van de gedachte? Heel veel succes met de bevalling... Zelf vond ik bevallen een onvergetelijke ervaring, ik hoop echt dat dat voor Barbara ook zo zal zijn :)
 ::hug::
Hey Stormpie! Lang geleden hé! (hey iedereen trouwens), het is heel zeker dat het een jongetje wordt, we hebben een punctie laten doen, het Y-chromosoompje was duidelijk zichtbaar, en op de echo zagen we ook iets bengelen.
Het is idd ons eerste kindje, wij hebben bewust wat langer gewacht, allé, vooral ik dan natuurlijk, want als het enkel van Barbara afhing hadden we er al veel langer gehad... We genieten echt met volle teugen van deze periode, klaar om te bevallen, allebei verlof, kinderkamer klaar, alles klaar, laat maar komen!
;)
Hihi, ik een acteur? Neen, maar toch wel een keer figurant geweest... Het was me toch weer wat! Kate Ryan: Ik kwam mooi op tijd toe, om 17.55u, vertelde aan de man die het verkeer regelde dat ik "the man with the suit" was en dat hij dat moest zeggen aan ene zekere Jochen. Ik mag verder rijden, maar moet mijn wagen ergens aan de kant zetten, alles stond al vol auto's. Jochen gevonden, die zegt dat ik nog even moet wachten, want hij was een beetje achter op schema. Goed, ik slenter wat rond en kijk wat rond, naar de getunede auto's en naar de fauna (de andere figuranten dus, veel jong en mooi volk, ik zal op 20 man na de oudste geweest zijn).
Jochen schiet van links naar rechts, schikt de auto's, en regelt vanalles. Ineens komt hij naar mij en zegt "Lukas, we gaan voor jou een auto zoeken. Jij bent zakenman en moet telefoneren en je heel kwaad maken dat je in de file zit. Sla op het stuur, vloek als een ketter, etc..." Ik krijg een mini toegewezen van iemand (die eruit moest), ik achter het stuur, ineens alles stil, Jochen komt nog eens langs en zegt dat ik écht boos moet zijn, *hop* mijn minike in de spotlights, lichtmeter voor mijn smikkel, 2 camera's die beginnen te draaien en 500 figuranten die zitten te kijken en nu pas begrijpen waarom die halve gare in zijn driedelig pak met das hier ook was, en AKTIE! Naja, teveel om te vertellen, maar ja kan me dus ECHT NIET missen in het begin van de videoclip, dat is zeker! Tenzij het barslecht was natuurlijk en ik geknipt word en ze alles opnieuw gaan doen.
Dit had ik dus niét verwacht, ik had een wat discreter rolletje in gedachten! Eigenlijk had ik niets in gedachten...
:o
Het tweede deel heb ik overgeslagen, een fuif rond een truck en allemaal getunede wagens, ook voor de videoclip. Dat liet ik over aan de 40-minners.

Pas dus maar op met wat je wenst als je een joekel van een vallende ster ziet!! (Werd trouwens ook in NL gespot, lees de replys maar!)
Naja, we zien wel wat het allemaal wordt, het was zeker weer een leuke ervaring!
Ik vrees trouwens dat volgend jaar geen Belgische mannen mee mogen doen met ER.  :-[
Ik hoop toch van wel! En als het zo is, dan zeg je ze het maar hé, dat ik geen acteur ben en zovoort!
 ;D
« Laatst bewerkt op: 14-08-2006, 11:27:21 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #68 Gepost op: 14-08-2006, 01:43:43 »
Haha Lukas. Als we volgend seizoen dan meedoen aan ER (waar we wel vanuit gaan hé? (...)
Wanneer we volgend jaar meedoen Richard, WANNEER! Niet "als" ;D
Wij maken al een geheime deal op voorhand: Wij spelen de finale, en hij die wint is gewoon de Robinson 2007!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #69 Gepost op: 14-08-2006, 10:13:41 »
Wanneer we volgend jaar meedoen Richard, WANNEER! Niet "als" ;D
Wij maken al een geheime deal op voorhand: Wij spelen de finale, en hij die wint is gewoon de Robinson 2007!
;)
en jij schroomt dan niet om Lukas in een kwaad daglicht te stellen door te verkondigen dat hij een acteur is ::rofl:: :P

Maar ik zal dan zeker een smsje versturen voor één van jullie ;)

@Lukas...heerlijk joh dathet een jochie wordt.....ik kan er over meepraten met twee van die flipperaars in huis ;D

En wat leuk joh dat je zo'n 'prominente' rol hebt in die video van kate Ryan...ik hoop hem ook eens voorbij zien te komen op de Nederlandse tv ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #70 Gepost op: 14-08-2006, 11:35:27 »
en jij schroomt dan niet om Lukas in een kwaad daglicht te stellen door te verkondigen dat hij een acteur is!
Hélaba!!  >:(
;)

Maar ik zal dan zeker een smsje versturen voor één van jullie!
Ik stel voor dat je er 50 verstuurt voor ieder van ons, deal?  ::ok::

En wat leuk joh dat je zo'n 'prominente' rol hebt in die video van kate Ryan...ik hoop hem ook eens voorbij zien te komen op de Nederlandse tv.
Tja, prominent... dat valt dus nog af te wachten hé! ??? Het was hoe dan ook een leuke belevenis, dat pakken ze me niet meer af. Ik denk trouwens dat ik hoogstens een paar seconden in beeld ga komen hoor, het liedje duurt maar een drietal minuten!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #71 Gepost op: 14-08-2006, 11:48:37 »
@Lukas...heerlijk joh dathet een jochie wordt.....ik kan er over meepraten met twee van die flipperaars in huis ;D

Jongens zijn ook leuk. Ze zijn over het algemeen wat meer meegaand dan meisjes. Die schijnen meer te krijsen en meer een eigen willetje te hebben.
Robin is ook zo'n heerlijke kroeldoos trouwens.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #72 Gepost op: 14-08-2006, 13:36:18 »
Jongens zijn ook leuk. Ze zijn over het algemeen wat meer meegaand dan meisjes. Die schijnen meer te krijsen en meer een eigen willetje te hebben. Robin is ook zo'n heerlijke kroeldoos trouwens.
Ik kan er nog niet over meespreken, maar ik heb natuurlijk 23 neefjes en nichtjes, en die zijn ook zaaalig!
Wie is dat op je avator?
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #73 Gepost op: 14-08-2006, 14:29:54 »
Jongens zijn ook leuk. Ze zijn over het algemeen wat meer meegaand dan meisjes. Die schijnen meer te krijsen en meer een eigen willetje te hebben.
Robin is ook zo'n heerlijke kroeldoos trouwens.
Cynneke heeft gelijk Lukas,daar ik geen dochter heb,kan ik er zelf niet over meespreken,maar ik weet het van mijn zus(zij heeft een dochter)
Wat ik je wel kan zeggen(misschien heeft Cynneke het ook al meegemaakt).Tijdens het pamper-verversen kan het gebeuren dat je soms "besproeid" zal worden  ::rofl:: ::rofl::
Maar ik hoop voor jou dat je zoon in het begin rustig is,de eerste weken moet je 's nachts op,daar is geen ontkomen aan. Ik kan zeker niet klagen,de daaropvolgende weken is mijn zoon niet 1 keer wakker geworden 's nachts,zelfs niet toen hij zijn eerste tandjes kreeg. Tja, het is nu eenmaal een braaf manneke,helemaal zijn vader he  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ik spreek nu wel van een tijdje geleden,want hij is nu 15 en heeft zijn eerste vriendinnetje  ??? Wat worden we vlug ouwe mannekes he,straks ben ik Bompa koekoe  :o :o :o

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #74 Gepost op: 14-08-2006, 15:34:25 »
Storm komt met haar 3 zoons ook nog even een duit in het zakje doen ::jaja::
Het zijn stuk voor stuk schatten (al wil ik ze natuurlijk met de regelmaat van de klok ook wel achter het behang plakken). Dus als je straks vragen hebt Lukas... opvoedingsdeskundigen plenty!! >:D En hoed je voor het sproeiertje (zoals Koekoe al meldde), want dat wil in het begin nog wel eens alle kanten op wateren.
er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #75 Gepost op: 14-08-2006, 16:22:10 »
moeder met twee heerlijke zoontjes meldt zich:

Ik kan zeker niet klagen,de daaropvolgende weken is mijn zoon niet 1 keer wakker geworden 's nachts,zelfs niet toen hij zijn eerste tandjes kreeg.

koekoe sliep er gewoon doorheen......
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #76 Gepost op: 14-08-2006, 16:37:02 »
@Lukas: dat boefje op mijn avator is mijn zoon Robin, in december wordt ie 3. Dus al een flinke jongen inmiddels.
Hier staan nog wat foto's van Robin in het Smoelenboek: http://www.realitynet.org/forum/topic,3949.msg704239.html#msg704239

Koekoe heeft idd gelijk met het waterprobleem. Ik was er ook voor gewaarschuwd, maar in een moment van onoplettendheid plaste Robin me toch in mijn gezicht... Nooit meer gehad, want later leg je er even een doekje over of leer je herkennen dat de nood hoog is en zorg je dat ie in de luier kan plassen :D

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #77 Gepost op: 14-08-2006, 17:17:36 »
moeder met twee heerlijke zoontjes meldt zich:

koekoe sliep er gewoon doorheen......
nee hoor,dat meen ik.Wat honing aan zijn tutte(west-vlaams voor fopspeen) en hij was "vertrokken" voor de rest van de nacht.Ik weet van collega's dat het bij hen  anders was, nachten na elkaar geen oog dicht doen,en dan moeten gaan werken  :-\\ :-\\
Als Lukas dit allemaal zal lezen,dan denk ik dat hij zich een beetje ongemakkelijk zal voelen  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::  Want een kind opvoeden,das wat anders dan meedoen in een clipje van Kate Ryan  ;D ;D


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #78 Gepost op: 14-08-2006, 18:20:05 »
Bij ons was het juist andersom...zoonlief werd 's nachts wel wakker, maar mammalief sliep rustig door ...papalief legde daarom zoonlief maar aan de borst en porde mammalief gewoon even in de zij als ze moest draaien wanneer zoonlief toe was aan de andere borst... ::schaam:: ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #79 Gepost op: 14-08-2006, 23:38:58 »
De 'Deal or no Deal'-variant staat (oa?) hier

Volgens mij is het echt zwaar scripted. De 1.000.000 blijft er altijd lang in...