Auteur Topic: [kandidaat NL] Linda  (gelezen 156029 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #240 Gepost op: 24-10-2006, 14:28:31 »
Er is door Linda toch verteld hoe het zat met die mango's................

@ Jitsie: ik zou het op het moment nog niet weten wat ik allemaal zou willen vragen of willen weten, moet ik nog even over denken :P ;D

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #241 Gepost op: 24-10-2006, 14:43:48 »
ja dan deel je je mango toch met een ander als jeje buik rond hebt gegeten dan weet je in ieder geval dat  je wat sympathieker overkomt op je medespelers  ::hypocriet::

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #242 Gepost op: 24-10-2006, 14:54:56 »
Hey lieverd!
Wat een uitzending zeg!
Helemaal goed!
Zonder jou op dat eiland was het denk ik een saaie boel gebleven. Nu beleven we tenminste wat ;)
Nee hoor lieverd je bent goed bezig (want anders zat je er niet meer)en wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren.
Heb nu alweer zin in volgende week!
 ::zwaai::

Offline danny_z

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #243 Gepost op: 24-10-2006, 15:13:48 »
linda,linda,linda,
je werkt op mijn zenuwen.
je hebt genoeg vet op je lichaam zitten, en dan toch een mango eten terwijl je de avond van te voren nog een hele krab naar binnen hebt gewerkt? ::oink::
je zou natuurlijk ook kunnen delen met de mensen die de avond,dat jij je vetvoorraad weer aant bijvullen was, :o weinig en eenzijdig voedsel kregen.
jij bent voor mij echt de volgende die mag gaan.
ik heb hier net als koen geen woorden voor!  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #244 Gepost op: 24-10-2006, 15:16:38 »
linda,linda,linda,
je werkt op mijn zenuwen.
je hebt genoeg vet op je lichaam zitten, en dan toch een mango eten terwijl je de avond van te voren nog een hele krab naar binnen hebt gewerkt? ::oink::
je zou natuurlijk ook kunnen delen met de mensen die de avond,dat jij je vetvoorraad weer aant bijvullen was, :o weinig en eenzijdig voedsel kregen.
jij bent voor mij echt de volgende die mag gaan.
ik heb hier net als koen geen woorden voor!  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik vind dit een beetje jammer!
Als je even terug leest dan legt linda uit hoe het nou zat met die mango's!
En dan over iemands zijn uiterlijk wat neer gaan zetten vind ik helemaal laag van je!
Geen woorden meer voor!

Offline semu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #245 Gepost op: 24-10-2006, 15:18:10 »
Had natuurlijk verwacht dat deze opmerking zou komen en zoals het zo word laten zien begrijp ik je volkomen Evenstar. Zal je vertellen hoe het gegaan is, we hebben de laatste mango's verdeeld en iedereen bepaald zelf natuurlijk wanneer je deze op eet. Ik heb hem samen met Wietske bewaard en de volgende ( middag ! ) gegeten. Wie bewaard heeft wat.....
Misschien niet helemaal eerlijk om voor hun neus te eten maar wanneer hun de mango's aten hadden wij niets want wilde ze bewaren.

@ Stefanie : Overdreven en zeurderig zie ik niet echt. Heb gelukkig wel een keer gelachen... hihi... Het is natuurlijk maar net wat ze willen uitzenden he.

 ::zwaai::
Dus de vorige dag hebben je kampgenoten alleen een mango gegeten en jij een hele maaltijd, en de volgende dag hadden je kampgenoten bijna niets en toen heb jij je magootje maar naar binnen geschokt. Ja erg eerlijk  ::oink::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #246 Gepost op: 24-10-2006, 15:24:25 »
Maar Linda was toch 1 van de gelukkige die had gewonnen, waarom zou ze ook geen mango meenenem voor zichzelf als ze weer terug zijn op het eiland.......
Ze verdraaien de beelden zo dat het allemaal anders lijtk als dat het is gegaan ::jaja::
Misschien moet iedereen eens verder kijken dan dat er in de uitzendingen laten zien..... ::jaja::

En een beetje respect is ook wel op zijn plaats lijkt me, allerlei dingen schrijven hier op het forum is natuurlijk wel makkelijk maar soms een beetje onder de maat!!

« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 15:27:19 door MiSs Stefanie »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #247 Gepost op: 24-10-2006, 15:30:07 »
een beetje onder maat?
zo nu en dan schaam ik me rot voor mijn mede forummers, en dan met name de mensen die hier niet zo vaak posten en het nodig vinden iemand uit te schelden uit pure frustratie. zou wat zijn als we dat in het echte leven ook gingen doen! hetzelfde geldt voor woordkeus. 'je mango naar binnen geschokt'.
pardon me? ik zag linda netjes eten, en waarschijnlijk heeft ze zeer van genoten.
dat is gewoon erg jammer en niet nodig lijkt me.

ik vind de reacties op de mango ook erg overdreven.
linda en wietske zitten net zo goed al tig dagen op het eiland, en één maaltijd stilt echt niet al je honger. dit is weer een combinatie van raar gemonteerde beelden en uitspraken...
ik vind; dat als ze de mango's hebben verdeeld, een ieder vrij is om te bepalen wanneer ze die opeten.
en dat ze dan linda en wietske wel in beeld brengen met een mango en de rest niet, wil niet zeggen dat het oneerlijk of asociaal is gegaan.

« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 15:32:33 door Lautjuh »

Offline MissC

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #248 Gepost op: 24-10-2006, 15:33:21 »
Hier ben ik het helemaal mee eens!
 ::jaja::

Offline semu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #249 Gepost op: 24-10-2006, 15:44:44 »
een beetje onder maat?
zo nu en dan schaam ik me rot voor mijn mede forummers, en dan met name de mensen die hier niet zo vaak posten en het nodig vinden iemand uit te schelden uit pure frustratie. zou wat zijn als we dat in het echte leven ook gingen doen! hetzelfde geldt voor woordkeus. 'je mango naar binnen geschokt'.
pardon me? ik zag linda netjes eten, en waarschijnlijk heeft ze zeer van genoten.
dat is gewoon erg jammer en niet nodig lijkt me.

ik vind de reacties op de mango ook erg overdreven.
linda en wietske zitten net zo goed al tig dagen op het eiland, en één maaltijd stilt echt niet al je honger. dit is weer een combinatie van raar gemonteerde beelden en uitspraken...
ik vind; dat als ze de mango's hebben verdeeld, een ieder vrij is om te bepalen wanneer ze die opeten.
en dat ze dan linda en wietske wel in beeld brengen met een mango en de rest niet, wil niet zeggen dat het oneerlijk of asociaal is gegaan.



Je mag dan een probleem hebben met mijn woordkeus en dat ik niet zo vaak post op dit forum maar het feit blijft dat linda wel een mangootje minder kan eten en als Linda en Wietse slim waren geweest gedeeld hadden met een aantal kampgenoten, dan had het einde van het complot zich zeker nog even uitgesteld  ::pinokkio::
link verwijderd

« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 18:57:30 door Bakkertje »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #250 Gepost op: 24-10-2006, 15:50:19 »
Had natuurlijk verwacht dat deze opmerking zou komen en zoals het zo word laten zien begrijp ik je volkomen Evenstar. Zal je vertellen hoe het gegaan is, we hebben de laatste mango's verdeeld en iedereen bepaald zelf natuurlijk wanneer je deze op eet. Ik heb hem samen met Wietske bewaard en de volgende ( middag ! ) gegeten. Wie bewaard heeft wat.....
Misschien niet helemaal eerlijk om voor hun neus te eten maar wanneer hun de mango's aten hadden wij niets want wilde ze bewaren.

@ Stefanie : Overdreven en zeurderig zie ik niet echt. Heb gelukkig wel een keer gelachen... hihi... Het is natuurlijk maar net wat ze willen uitzenden he.

 ::zwaai::
Oke.. Ik ga ook af op de beelden en vorm van dat een mening (zoals iedereen; behalve de kandidaten zelf doen) maar het is wel fijn dat er hier kandidaten achtergrondinformatie geven. Dan begrijp ik het geval van die mango's wel.

Maar desalniettemin vind ik je nog steeds de minst leuke kandidaat. Heb tot nu toe niet veel van je gezien op het gebied van 'Robinson'.

Ik vind je ook niet persoonlijk stom ofzo, ik ga alleen af op de beelden.. maar van de beelden heb ik niet zo'n goede indruk van je.
First you go backwards, but then forwards again

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #251 Gepost op: 24-10-2006, 15:57:39 »
"ik vind; dat als ze de mango's hebben verdeeld, een ieder vrij is om te bepalen wanneer ze die opeten."


Ben ik met je eens maar als je goed naar het programma kijkt zie je al een poosje dat linda en wietske niet goed in de groep liggen dan was het dus niet zo verstandig om dit op deze manier te doen (eet die mango ff gezellig achter een boom of zo)en bovendien posten hier zoveel van haar vriendinnen en hun reactie lokt wel degelijk bepaalde reacties uit, misschien uit frustratie en misschien ook niet maar wat mij betreft heeft het niets te maken met vaak reacties posten ja of nee.
Misschien moeten die vriendinnen iets minder uitbundig doen het werkt volgens mij alleen maar averechts
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 15:59:24 door esthy »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #252 Gepost op: 24-10-2006, 16:02:30 »
Ik irriteer me ook aan die vriendinnen die het hier continu voor Linda op zitten te nemen; wij kennen haar toch niet in het echt? We rekenen haar ook niet persoonlijk af.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #253 Gepost op: 24-10-2006, 17:16:37 »
het was tactisch misschien niet slim om de mango zelf op te eten, het had ze allicht geholpen hadden als ze gedeeld hadden. maar dat geldt voor iedereen.
maar dat is een heel ander verhaal en heeft niets te maken met oneerlijk of asociaal!
het is hun keuze wat ze met hun eten doen, en dat geldt net zo goed voor de anderen.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #254 Gepost op: 24-10-2006, 18:09:00 »
Ik irriteer me ook aan die vriendinnen die het hier continu voor Linda op zitten te nemen; wij kennen haar toch niet in het echt? We rekenen haar ook niet persoonlijk af.

Helemaal mee eens. Maar ontopic,

Ik denk niet dat Linda er volgende week uit gaat. Hoewel ik dat wel terrecht zou vinden, we hebben nog erg weinig positieve dingen gezien op het gebied van survival. Misschien ligt dat aan de montage, maar ik vraag me dan bijvoorbeeld af of je wel eens een vis geprobeerd hebt te vangen of iets dergelijks?

Mijn mening is gebaseerd op de beelden hè (ik zeg het er maar even bij...) Ik vind het wel super tof dat je hier op het forum post! Leuk die achtergrond informatie!
Do you want to go to the Seaside?

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #255 Gepost op: 24-10-2006, 18:52:17 »
Je mag dan een probleem hebben met mijn woordkeus en dat ik niet zo vaak post op dit forum maar het feit blijft dat linda wel een mangootje minder kan eten en als Linda en Wietse slim waren geweest gedeeld hadden met een aantal kampgenoten, dan had het einde van het complot zich zeker nog even uitgesteld  ::pinokkio::
http://nl.wikipedia.org/wiki/Complot
Wat is dat nou weer voor onzin, het einde van het complot was die avond daarvoor al bepaald toen Linda, Wietske en Curd dat etentje hadden. Dat stukje met die mango was gewoon een grappig stukje om er zo tussen te zetten, maar ik weet zeker dat dat niet de reden is dat Lenny op haar stemde dat was gewoon een voorbeeld. Linda komgt inderdaad niet over als een robinson maar ik vind haar ook niet onaardig overkomen ofzo, ze is vrij nuchter en eerlijk denk ik en ik heb het gevoel dat ze niet zo makkelijk over zich heen laat lopen.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #256 Gepost op: 24-10-2006, 18:56:03 »
Ik irriteer me ook aan die vriendinnen die het hier continu voor Linda op zitten te nemen; wij kennen haar toch niet in het echt? We rekenen haar ook niet persoonlijk af.

Idd, echt mega irritant!
Roept ze die zelf op of wat....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #257 Gepost op: 24-10-2006, 19:04:52 »
Dames en heren toch...wat een 'nijd' zit er onder een aantal van jullie! ::ohno::

Jammer hoor dat sommigen nog steeds niet weten dat je iets negatiefs ook positiever kunt verwoorden, zonder te schelden of wat dan ook :-\\ ::niet-ok::

Natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben en die uitspreken, maar hou het netjes is het enige verzoek wat ik heb, zodat het voor iedereen leuk blijft om te lezen :D

En dan de aanwezigheid van vrienden en familieleden...tja daar kunnen je weinig aan doen en eerlijk gezegd wil ik er ook niets aan doen. Ik vind dat de vrienden/familieleden het dit jaar nog netjes verwoorden hoor, dat was vorig jaar met de "fanclub" van Jennifer heel anders, die konden echt niets negatiefs horen over Jennifer....maar dit jaar vind ik het persoonlijk toch heel netjes hoe de vriendenclub van linda reageert ::ok::
Tuurlijk ben je objectiever over diegene die je persoonlijk kent, maar ik vind dat sommige toch wel heel snel klaar staan met hun oordeeel naar aanleiding van de weinige beelden die men krijgt...kijk nog maar eens in het topic van Saron, daar was niemand echt te spreken over haar en nu wordt ze bij wijze van spreken door sommigen op handen gedragen ::bravo::

Hou het netjes is mijn vraag aan iedereen die hier post ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #258 Gepost op: 24-10-2006, 20:07:21 »
Laat ik voorop stellen dat ik vind dat als je meedoet aan een dergelijke realityshow je over een dikke huid moet beschikken. Je kan kan er gif op nemen dat er mensen, op bijvoorbeeld een internetforum, over je gaan praten. Dat is ook wel logisch, want daar zijn dit soort fora voor. En d'r zijn altijd van die mafkezen die er te ver in gaan, maar dat is iets dat er helaas ook bijhoort. Hoe vaak hoor je wel niet dat soapsterren op straat worden uitgescholden omdat mensen fictie en realiteit niet kunnen scheiden? Nu spelen de deelnemers aan Expeditie Robinson geen rol, en dus kan ik me voorstellen dat ze zich de kritiek echt aantrekken. Dus ik zou het fijn vinden als mensen zich een beetje netjes gedragen. Dat veel deelnemers zich hier laten zien maakt dit forum alleen maar leuker, ik heb geen zin dat een paar zotten ertoe bijdragen dat ze wegblijven.

Je kan Linda ook op een totaal andere manier benaderen: "Linda, was het niet slimmer geweest om wat goodwill te kweken bij je kampgenoten en die mango te delen met ze?" klinkt heel anders dan "Jij had genoeg gevreten en dan vreet je die mango ook nog op, ik hoop dat ze je er snel uitflikkeren!" Toch? Wees lief voor Linda, ze heeft toch een hele expeditie volbracht, da's meer dan het gros van ons kan zeggen  ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat NL] Linda
« Reactie #259 Gepost op: 24-10-2006, 20:11:20 »
Al met al krijgt ze hier meer aandacht dan op tv ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.