Auteur Topic: [kandidaat NL] Michelle  (gelezen 89497 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #80 Gepost op: 27-09-2006, 08:46:06 »
Je maakt me wel nieuwsgierig. :D Zou Klaar weer eens een mooi complot naar de zeep hebben geholpen (zoals twee jaar geleden toen ze Ronald onnodig wegstemde ::niet-ok:: ).

Ja, wat was dat erg zeg, dat Ronald naar huis moest...  ::ohno::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #81 Gepost op: 27-09-2006, 10:00:02 »
Ja, wat was dat erg zeg, dat Ronald naar huis moest...  ::ohno::

LOL, het was misschien niet erg vanwege Ronald als persoon, maar als je een complot hebt met vier mensen en je kunt met die vier de anderen wegstemmen en je er zo van verzekeren dat je de finale haalt, dan doe je dat toch en ga je niet plotseling één van je mede-complotleden wegstemmen? (pfff, lange zin :P)
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #82 Gepost op: 27-09-2006, 10:26:37 »
LOL, het was misschien niet erg vanwege Ronald als persoon, maar als je een complot hebt met vier mensen en je kunt met die vier de anderen wegstemmen en je er zo van verzekeren dat je de finale haalt, dan doe je dat toch en ga je niet plotseling één van je mede-complotleden wegstemmen? (pfff, lange zin :P)

Hihi, ik snap hem hoor :) Maar daar heb je gelijk in.
Maar dat het "slachtoffer" toevallig Ronald was toen, vond ik in elk geval niet erg :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #83 Gepost op: 27-09-2006, 17:48:29 »
Hey Michelle,waren er tijdens de opnames geen leuke bloopers? Of misschien heb je zelf wel eens gebloopert,een blooper gemaakt? hoe moet je dat eigenlijk zeggen? Het kan altijd en iedereen overkomen he  :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #84 Gepost op: 27-09-2006, 18:18:08 »
Zat er niet een bloopertje bij de vlottenproef van afgelopen aflevering?  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #85 Gepost op: 27-09-2006, 18:40:46 »
Zat er niet een bloopertje bij de vlottenproef van afgelopen aflevering?  ::vergroot::
Misschien wel,maar voor het eerst haperde "Programma gemist" op talpa gisteren enorm,terwijl ik het de vorige afleveringen haarscherp kon bekijken  ???
Maar ik bedoelde echte bloopers he  ;)  ::vergroot::

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #86 Gepost op: 27-09-2006, 23:10:43 »
Misschien wel,maar voor het eerst haperde "Programma gemist" op talpa gisteren enorm,terwijl ik het de vorige afleveringen haarscherp kon bekijken  ???
Maar ik bedoelde echte bloopers he  ;)  ::vergroot::
wat noem je een blooper...?
we hebben wel heel wat afgelachen...maar dat ik nou zeg dat er echt een blooper  is geweest...
ja de blooper dat er een paar mensen alleen van hun reet afkwamen als de camera in de buurt kwam, maar kun je dat een blooper noemen???
dat noem ik dan liever acteren... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

tot snel maar weer  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #87 Gepost op: 28-09-2006, 06:03:20 »
wat noem je een blooper...?
we hebben wel heel wat afgelachen...maar dat ik nou zeg dat er echt een blooper  is geweest...
ja de blooper dat er een paar mensen alleen van hun reet afkwamen als de camera in de buurt kwam, maar kun je dat een blooper noemen???
dat noem ik dan liever acteren... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

tot snel maar weer  ::zwaai:: ::zwaai::
Chinezen die plots in beeld komen ofzo  :)
  Nee hoor,ik bedoel versprekingen,tekst kwijt(vooral EP of Evi in dit geval),iemand die een uitschuiver maakt... zo van die zaken  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #88 Gepost op: 28-09-2006, 14:03:05 »
wat noem je een blooper...?
we hebben wel heel wat afgelachen...maar dat ik nou zeg dat er echt een blooper  is geweest...
ja de blooper dat er een paar mensen alleen van hun reet afkwamen als de camera in de buurt kwam, maar kun je dat een blooper noemen???
dat noem ik dan liever acteren... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

tot snel maar weer  ::zwaai:: ::zwaai::
Oei, nu maak je mij (ons?) heel nieuwsgierig, wie? Van Koen weten we dat, heeft Robin al verteld, maar jij zat niet bij Koen op het eiland...

Weet jij trouwens wie de finale hebben gehaald? Of is dat ook voor jou nog geheim?
Als het nog geheim is voor je, wil je dan zeggen van wie jij denkt dat ze ver gaan komen? En waarom denk je dat?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #89 Gepost op: 29-09-2006, 11:00:14 »
Michelle ookal sta je bij alle sites al doorgestreept ik denk dat je nog een tweede kans heb gekregen, telkens als iemand zegt wat erg dat je eruit moest reageer je daar niet op en je kreeg ook geen eindgesprekje, bovendien was er dit keer WEER een opgever, dus ik heb het idee dat we jou nog wel terug zien. Maarja alleen jullie weten dat zeker he.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #90 Gepost op: 29-09-2006, 16:16:36 »
Michelle ookal sta je bij alle sites al doorgestreept ik denk dat je nog een tweede kans heb gekregen, telkens als iemand zegt wat erg dat je eruit moest reageer je daar niet op en je kreeg ook geen eindgesprekje, bovendien was er dit keer WEER een opgever, dus ik heb het idee dat we jou nog wel terug zien. Maarja alleen jullie weten dat zeker he.
Goeie theorie! Misschien hadden ze te weinig mensen voor de samensmelting ::vergroot::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #91 Gepost op: 29-09-2006, 16:44:35 »
Michelle ookal sta je bij alle sites al doorgestreept ik denk dat je nog een tweede kans heb gekregen, telkens als iemand zegt wat erg dat je eruit moest reageer je daar niet op en je kreeg ook geen eindgesprekje, bovendien was er dit keer WEER een opgever, dus ik heb het idee dat we jou nog wel terug zien. Maarja alleen jullie weten dat zeker he.
dat zou wel leuk zijn!  :D vond het echt jammer dat je eruit lag  :(
I'm a real big goblin..

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #92 Gepost op: 29-09-2006, 20:53:35 »
Oei, nu maak je mij (ons?) heel nieuwsgierig, wie? Van Koen weten we dat, heeft Robin al verteld, maar jij zat niet bij Koen op het eiland...

Weet jij trouwens wie de finale hebben gehaald? Of is dat ook voor jou nog geheim?
Als het nog geheim is voor je, wil je dan zeggen van wie jij denkt dat ze ver gaan komen? En waarom denk je dat?

hierover hoor je olga vertellen op de site van talpa...onder het stukje olga geeft zich bloot...
lees ook eens het nieuwe stukje uit werners dagboek, dit geeft misschien een beetje verheldering...

groetjes michelle

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #93 Gepost op: 30-09-2006, 00:47:57 »
Welkom Michelle! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #94 Gepost op: 30-09-2006, 22:28:30 »
Michelle ookal sta je bij alle sites al doorgestreept ik denk dat je nog een tweede kans heb gekregen, telkens als iemand zegt wat erg dat je eruit moest reageer je daar niet op en je kreeg ook geen eindgesprekje, bovendien was er dit keer WEER een opgever, dus ik heb het idee dat we jou nog wel terug zien. Maarja alleen jullie weten dat zeker he.

Dat zou ook verklaren waarom Michelle 10 kilo is afgevallen, volgens mij is dat toch vrij veel in zo'n relatief korte tijd. Ik ben benieuwd....

Offline danny_z

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #95 Gepost op: 30-09-2006, 23:25:31 »
Dat zou ook verklaren waarom Michelle 10 kilo is afgevallen, volgens mij is dat toch vrij veel in zo'n relatief korte tijd. Ik ben benieuwd....

dat zou kunnen, maar in t interview staat dat ze toen ze wist dat ze mee mocht met ER ze is gaan eten, en tien kilo bij kwam.... ::oink::
is het niet zo dat je als je in een korte tijd veel eet en veel aankomt, en je dan ineeens niet veel eet en alleen water drinkt je die buffer zo weer kwijt bent...?
ik weet t natuurlijk ook niet, maar heb dit wel eens ergens gelezen....

we zullen t zien....

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #96 Gepost op: 30-09-2006, 23:40:08 »
Michelle ookal sta je bij alle sites al doorgestreept ik denk dat je nog een tweede kans heb gekregen, telkens als iemand zegt wat erg dat je eruit moest reageer je daar niet op en je kreeg ook geen eindgesprekje, bovendien was er dit keer WEER een opgever, dus ik heb het idee dat we jou nog wel terug zien. Maarja alleen jullie weten dat zeker he.

jullie gaan me zeker terug zien, binnen nu en 3 maanden...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #97 Gepost op: 30-09-2006, 23:52:04 »
jullie gaan me zeker terug zien, binnen nu en 3 maanden...
In de finale ???

Offline michelle_21

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • olga rocks, maar detje ook!
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #98 Gepost op: 30-09-2006, 23:52:59 »

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Michelle
« Reactie #99 Gepost op: 30-09-2006, 23:56:09 »
Michelle je bent cool ::tandpastasmiley::!!! Echt heel jammer dat je eruit bent....Je was/bent 1 van mijn favoriet. Ik hoop dat je inderdaad nog terug komt in de expeditie.... ;D ;)