Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 191934 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #80 Gepost op: 12-09-2006, 16:29:10 »
Olga is cool  8) ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline michael56

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #81 Gepost op: 12-09-2006, 17:17:47 »
ik hoop echt voor deze meid dat ze het ver gaat brengen...
tegen alle verwachtingen in doet ze het zeer goed..
denk dat we nog veel kunnen verwachten van deze meid..

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #82 Gepost op: 13-09-2006, 23:09:40 »
Toen ik voor het eerst hoorde dat er een model meedeet die ook in de plaboy had gestaan dacht ik echt van die is binnen een aflevering eruit. Maar ik vind dat ze het echt heel goed doet ze had op de eilandraad geen stemmen en zit tegen mijn verwachting niet allemaal te zeuren.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #83 Gepost op: 14-09-2006, 15:06:16 »
Wow vind haar steeds beter worden ::oink::.
samen met wietske  mijn vrouwelijke favorieten, gaat ver komen ::jaja::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #84 Gepost op: 20-09-2006, 16:41:12 »
Ik vind d'r het leukst  ;D Van mij mag ze winnen.  :D

Ze vermorzelt het stereo-type model hier wel zeg  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #85 Gepost op: 20-09-2006, 19:09:54 »
Om maar weer even on topic :P te gaan....

Ik snap nog steeds niet hoe zij door de selectierondes is gekomen ::ohno:: ::ohno:: en ga me nu niet vertellen dat ze er door heen is gekomen dankzij haar 'boobies' want die heb ik ook ;D ::)
Olga heeft het gewoon gehaald omdat ze voor amusement zorgt. Het is een hele slimme zet van Talpa om haar erin te gooien.
Olga is een van de kandidaten die erdoor is gekomen omdat zij voor "amusementswaarde" lees "kijkers" zal zorgen. Eerdere kandidaten die om die reden zijn gekozen zijn m.i Bjorn, Noleke, Klaar etc.
Hoe kan zij, die eigenlijk de gedoodverfde (of doodgeverft  ::tandpastasmiley::) eerste afvaller is, ooit negatief verrassen?

Tjah, nu zie je hoe oppervlakkig al die opmerkingen waren ::)
Gelukkig waren er ook opmerkingen als: 'ze gaat ons nog verrassen hoor ::jaja::'

Ik heb dat dus ook vanaf begin af aan gedacht, eerst ff afwachten hoe iemand is :)
Ze blijkt dus gewoon de coolste deelneemster te zijn ::ok::, en geen dom blondje zoals sommige mensen hier al op voorrand zeiden ::) ;)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2006, 19:11:26 door -ikke- »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #86 Gepost op: 20-09-2006, 19:17:17 »
Tjah, nu zie je hoe oppervlakkig al die opmerkingen waren ::)
Gelukkig waren er ook opmerkingen als: 'ze gaat ons nog verrassen hoor ::jaja::'

Ik heb dat dus ook vanaf begin af aan gedacht, eerst ff afwachten hoe iemand is :)
Ze blijkt dus gewoon de coolste deelneemster te zijn ::ok::, en geen dom blondje zoals sommige mensen hier al op voorrand zeiden ::) ;)
En dat maakt Olga nog leuker dan ze is  ::ok::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #87 Gepost op: 20-09-2006, 19:23:23 »
En dat maakt Olga nog leuker dan ze is  ::ok::
::jaja:: :D

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #88 Gepost op: 20-09-2006, 20:33:40 »
olga rulezzzzz ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #89 Gepost op: 20-09-2006, 21:46:06 »
Och oppervlakkig ikke :-\\

...ik heb mijn mening gebasseerd op de vele oppervlakkige interviews die zij heeft gegeven in het verleden...maar ik moet bekennen dat ik nog steeds geen hoge pet van haar op heb...maar dat heb ik op dit moment voor geen enkele kandidaat aangezien Talpa er een zootje van maakt.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #90 Gepost op: 21-09-2006, 14:30:34 »
Ik moet zeggen olga ziet er goed uit ...........jammer dat ze al zoveel in bladen heeft gestaan en op t.v is geweest (jensen) en haar volgende uitdaging is een soort reis met wat andere modellen dus ook alweer publiciteit sorry ik hou daar niet van als je steeds de bekendheid op zoekt geef mij maar mensen die niet bekend zijn veel leuker dan een model hoe lekker ze dan ook is ...........gewoon te veel reclame voor zichzelf is trouwens ook een foutje van Talpa vind ik ;)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #91 Gepost op: 22-09-2006, 12:29:23 »
Ik moet zeggen olga ziet er goed uit

Ze ziet er niet alleen goed uit, ze is ook ontzettend slim (zou ze geblondeerd zijn, en eigelijk gewoon zwart haar hebben?). Iedere afleveringen heeft zij van die leuke wijsheden. Ze komt erg spontaan over en ligt erg goed in de groep. Een hele mooie kandidaat !

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #92 Gepost op: 22-09-2006, 13:11:45 »
Ze ziet er niet alleen goed uit, ze is ook ontzettend slim (zou ze geblondeerd zijn, en eigelijk gewoon zwart haar hebben?). Iedere afleveringen heeft zij van die leuke wijsheden. Ze komt erg spontaan over en ligt erg goed in de groep. Een hele mooie kandidaat !

Tandenpoetsen met een houtje. Die was echt ::oke:: !
Uit haar survivalboek ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #93 Gepost op: 22-09-2006, 15:39:14 »
Ze ziet er niet alleen goed uit, ze is ook ontzettend slim (zou ze geblondeerd zijn, en eigelijk gewoon zwart haar hebben?).
:-X :-X heb ik mijn haar dan ook geblondeerd dat ik eigenlijk zwart haar heb?  ::) ::)
I'm a real big goblin..

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #94 Gepost op: 22-09-2006, 19:09:46 »
:-X :-X heb ik mijn haar dan ook geblondeerd dat ik eigenlijk zwart haar heb?  ::) ::)
Om de een of andere reden wist ik al wat er in die verkleinde tekst stond ;D ;)

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #95 Gepost op: 22-09-2006, 22:34:37 »
Hi Everybody!
Thank you very much for your reactions.Nice to read how different some of you see me.
@Esthy: I respect your opinion,but i don't agree with you.I am fan of ER and signed in before i became Playmate.And believe me dirty nails,hair which falling out,no make-up,mosquito bites etc. etc. is not the best publicity for models.

Keep on watching,a LOT of surprises will come.

Olga Urashova  :-*

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #96 Gepost op: 22-09-2006, 22:38:39 »
Hi Everybody!
Thank you very much for your reactions.Nice to read how different some of you see me.
@Esthy: I respect your opinion,but i don't agree with you.I am fan of ER and signed in before i became Playmate.And believe me dirty nails,hair which falling out,no make-up,mosquito bites etc. etc. is not the best publicity for models.

Keep on watching,a LOT of surprises will come.

Olga Urashova  :-*

i thought it was strictly forbidden for ER people to post her.. oh well.. we'll keep reading!  ;D

err.. als je de echte bent dan.  :-\\

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #97 Gepost op: 22-09-2006, 22:51:01 »
Hi Everybody!
Thank you very much for your reactions.Nice to read how different some of you see me.
@Esthy: I respect your opinion,but i don't agree with you.I am fan of ER and signed in before i became Playmate.And believe me dirty nails,hair which falling out,no make-up,mosquito bites etc. etc. is not the best publicity for models.

Keep on watching,a LOT of surprises will come.

Olga Urashova  :-*
Olga ::bravo::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #98 Gepost op: 23-09-2006, 09:18:39 »
Hi Everybody!
Thank you very much for your reactions.Nice to read how different some of you see me.
@Esthy: I respect your opinion,but i don't agree with you.I am fan of ER and signed in before i became Playmate.And believe me dirty nails,hair which falling out,no make-up,mosquito bites etc. etc. is not the best publicity for models.

Keep on watching,a LOT of surprises will come.

Olga Urashova  :-*

 ::love::
Nog even niks.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #99 Gepost op: 23-09-2006, 10:11:21 »
i thought it was strictly forbidden for ER people to post her.. oh well.. we'll keep reading!  ;D

err.. als je de echte bent dan.  :-\\

SSSTTTTTTTTT niet te hard tikken dat ze hier niet mag komen...'t zou hardstikke leuk zijn als de kandidaten toch langs kwamen ;) ;) ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!