Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 142233 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #80 Gepost op: 21-09-2006, 22:35:04 »
Ik denk dat de Herindeling een veel grotere rol zal spelen dan het vertrekken van Patricia..
hmm idd, al die mannen, hoe zij op haar gaan reageren?? :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #81 Gepost op: 21-09-2006, 22:38:32 »
hmm idd, al die mannen, hoe zij op haar gaan reageren?? :-\\
Ik vermoed dat ze neit spontaan verliefd zullen worden...

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #82 Gepost op: 22-09-2006, 09:15:58 »
 ::niet-ok:: saron de lelijkste kandidaat??????????????????????????????????? ::oink::

 er was iemand die al opmerkte dat er fiks geplakt en geknipt is; dus we zien dat saron geen zin heeft om modelletje te spelen, we zien dat saron geen limbodansertje wil spelen (kwam zij toen niet net aan met een aantal flessen water? ik zie dat als een sociale vaardigheid;zorgen dat er water voor iedereen is)maar in al die dagen zijn er vast en zeker nog meer leuke dingen geweest waar ze wel aan meedeed alleen wij - de kritieke kijker- zien dat niet wij laten ons graag een rad voor ogen draaien........jammer hoor....voor degene die zich graag laten misleiden dan

tekst aangepast

« Laatst bewerkt op: 22-09-2006, 18:40:11 door Bakkertje »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #83 Gepost op: 22-09-2006, 11:44:08 »
fijn om hier te lezen dat er meer mensen zijn die er hetzelfde over denken als ik.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #84 Gepost op: 22-09-2006, 12:04:56 »
Pardon? Saron is in mijn ogen echt één van de lelijkste kandidaten die ik ooit heb gezien bij Expeditie Robinson!
  ja maar volgens mij is ze best lief ::rofl::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #85 Gepost op: 22-09-2006, 12:15:25 »
::niet-ok:: saron de lelijkste kandidaat??????????????????????????????????? ::oink::

 er was iemand die al opmerkte dat er fiks geplakt en geknipt is; dus we zien dat saron geen zin heeft om modelletje te spelen, we zien dat saron geen limbodansertje wil spelen (kwam zij toen niet net aan met een aantal flessen water? ik zie dat als een sociale vaardigheid;zorgen dat er water voor iedereen is)maar in al die dagen zijn er vast en zeker nog meer leuke dingen geweest waar ze wel aan meedeed alleen wij - de kritieke kijker- zien dat niet wij laten ons graag een rad voor ogen draaien........jammer hoor....voor degene die zich graag laten misleiden dan
klopt als een bus,maar this is tv man.ik denk dat je als deelnemer ook best pech hebt als mensen een ander beeld van je krijgen gewoon door dat geknip enzo.maar toch vond ik die ene john echt een eikel hoor[vorig seizoen].sorry dat ik het zeg.ook al zullen ze bij hem ook genoeg geknipt hebben.hoe hij tegen esther tekeer ging is onacceptabel.maar zo lijkt het wel ofdat saron zich buitensluit.maar die patricia is weg en ik ben benieuwd hoe dat het verder gaat.maar hier zeggen mensen toch ook dat die patricia een harde is?misschien hebben ze bij haar ook veel geknipt en geplakt?havenarbeiders hoeven toch niet hard te zijn?en die ene opmerking was niet leuk naar saron toe maar ze is wel erg eerlijk.tenminste zo komt ze op mij over.maar ze leek mij ook wel een harde hoor!@ik bedoel maar.iedereen heeft toch vooroordelen.en knap of niet.dat mag je toch ook wel eerlijk zeggen.ik vind haar persoonlijk ook niet echt knap,maar daar gaat het helemaal niet om.ik vind haar petje superrrrrrrrrrr ::ohno::

quote aangepast

« Laatst bewerkt op: 22-09-2006, 18:41:30 door Bakkertje »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #86 Gepost op: 22-09-2006, 15:36:24 »
Ik vermoed dat ze neit spontaan verliefd zullen worden...
niet? vind jij het geen ontzettend lekker ding?
I'm a real big goblin..

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #87 Gepost op: 22-09-2006, 18:32:22 »
Ik ken Saron natuurlijk ook niet, maar ik heb haar gesproken op de selectiedag. Toen was ze juist helemaal niet verlegen en teruggetrokken.
Saron heeft ons juist de hele dag allemaal vermaakt met haar geweldige humor en ze viel zeker niet buiten de groep.

Als ze met andere mensen op dat eiland had gezeten had je waarschijnlijk een hele andere kant van haar gezien. Bovendien denk ik ook wel dat ze doordat ze natuurlijk niet ALLES laten zien heel goed kunnen beïnvloeden hoe iemand over komt op de kijkers. Ik ben dan ook benieuwd wat er gebeurt met de herindeling, hopelijk krijgen we Saron dan te zien zoals ik haar toen tijdens de selectie heb gezien!

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #88 Gepost op: 23-09-2006, 19:05:31 »
Saron zal het niet gaan winnen, dat is wel duidelijk. Ik hoop alleen voor haar dat ze nu toch nog tevreden kan terug kijken of de expeditie. Uit de beelden die we te zien krijgen lijkt ze er alleen maar de hele tijd flink te balen.

Offline Hobbema

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #89 Gepost op: 25-09-2006, 18:52:16 »
Ze ziet er uit als een harde emotieloze vrouw. Maar ja je weet het nooit

He Willempie, eerder in dit forum zei je ook al dat Saron de lelijkste was van alle kandidaten.
Heeft ze je misschien een keer afgewezen of heeft je leraar duits soms rood haar?
Die andere vrouwen zien eruit alsof ze altijd al tot de oorspronkelijke inboorlingen
van het eiland behoorden en Saron heeft de grappigste profieltekst van allemaal.
Ze moesten je stok breken en je hond schoppen, ik zou wel een avondje met haar aan de
zwier willen.

Indien je zelf van ongebreidelde, goddelijke schoonheid geniet, dan kun je deze post
natuurlijk als niet geplaatst beschouwen en kan ik met jou misschien een keer daten?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #90 Gepost op: 25-09-2006, 19:13:32 »
Waar sláát dat op ???
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #91 Gepost op: 25-09-2006, 19:59:08 »
Waar sláát dat op ???

Op een verschil van mening
Op een verschil in voorkeur
Op een verschil in leeftijd
Op een verschil van .........
Hier kunnen we oeverloos over discuzeuren zonder dat het iets oplost.

Saron is niet het type waar Willemson op valt. Prima.
Daar mag ze zelfs misschien wel blij om zijn. ::tandpastasmiley::
Ik ben iig heel benieuwd hoe ze het er vanavond vanaf gaat brengen.
er was eens......

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #92 Gepost op: 25-09-2006, 20:09:59 »
Ik hoop voor Saron dat ze nog lang in de expiditie mag blijven.
Maar ze is de zwakste schakel in de groep en geeft dat zelf ook aan tegen Klaar ja zo zul je nooit lang in de Expiditie blijven.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #93 Gepost op: 25-09-2006, 21:01:58 »
He Willempie, eerder in dit forum zei je ook al dat Saron de lelijkste was van alle kandidaten.
Heeft ze je misschien een keer afgewezen of heeft je leraar duits soms rood haar?
Die andere vrouwen zien eruit alsof ze altijd al tot de oorspronkelijke inboorlingen
van het eiland behoorden en Saron heeft de grappigste profieltekst van allemaal.
Ze moesten je stok breken en je hond schoppen, ik zou wel een avondje met haar aan de
zwier willen.

Indien je zelf van ongebreidelde, goddelijke schoonheid geniet, dan kun je deze post
natuurlijk als niet geplaatst beschouwen en kan ik met jou misschien een keer daten?

Nou, succes met Saron dan he  ::zwaai::

En trouwens: Nee bedankt, ik date liever met iemand die wél respect voor me heeft ::zwaai::

Daar mag ze zelfs misschien wel blij om zijn. ::tandpastasmiley::
Flauw hoor ;D
« Laatst bewerkt op: 25-09-2006, 21:03:54 door Willemson »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #94 Gepost op: 25-09-2006, 21:52:04 »
Flauw hoor ;D


Ik vond hem eigenlijk wel grappig ::tandpastasmiley::

en helaas... Saron heeft haar grenzen ontdekt, overschreden en is naar huis
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #95 Gepost op: 25-09-2006, 22:37:18 »
Dat was wel ineens plotsklaps afgelopen, zeg! Jammer dat we nou niet weten wat er precies gebeurd is.

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #96 Gepost op: 25-09-2006, 23:17:23 »
vraag me wel af hoe Saron in hemelsnaam door de casting is gekomen

wordt er wel gezeefd tijdens die selectie-procedure of alleen maar naar een babbeltje geluisterd??
lekkere ruige vent van me

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #97 Gepost op: 25-09-2006, 23:34:36 »
kennelijk is rood haar geen bezwaar.

btw... pampers zijn dat wel
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #98 Gepost op: 25-09-2006, 23:36:16 »
Wel even 5 opgevers (OK, 2 blessures..) in één Expeditie. Wat zeg ik: voor de samensmelting. Nee, voor de herindeling nog ::niet-ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #99 Gepost op: 25-09-2006, 23:47:00 »
Wel even 5 opgevers (OK, 2 blessures..) in één Expeditie. Wat zeg ik: voor de samensmelting. Nee, voor de herindeling nog ::niet-ok::

En dan deed jij nog niet eens mee... ::rofl::
Geniet nooit met mate...