Auteur Topic: [kandidaat BE] Curd  (gelezen 92948 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #100 Gepost op: 11-11-2006, 21:39:59 »
Ik dat laatste ook, maar ik denk dat Curd sterker is in proeven dan die twee samen...

Dat is waar, maar het ligt er aan welke proef er moet worden gespeeld.
The sun came up and reality set in.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #101 Gepost op: 14-11-2006, 00:02:39 »
volgens mij was curd niet blij om zijn oude vriendin weer te zien!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #102 Gepost op: 14-11-2006, 00:33:24 »
Ik weet niet wat ik van Curd moet denken.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #103 Gepost op: 14-11-2006, 01:55:33 »
Ik weet niet wat ik van Curd moet denken.

Ik wel maar dat heb ik al ergens anders geschreven. ik vergelijk hem ff met een struisvogel zo zat hij op die boomstronk, hij had nog net niet zijn kop in t zand toen hij Wietske zo in de str*nt liet zakken.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #104 Gepost op: 14-11-2006, 10:41:36 »
Ik wel maar dat heb ik al ergens anders geschreven. ik vergelijk hem ff met een struisvogel zo zat hij op die boomstronk, hij had nog net niet zijn kop in t zand toen hij Wietske zo in de str*nt liet zakken.

Nadat Wietske hem vorige week in de str*nt liet zakken door op hem te stemmen! ::niet-ok::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #105 Gepost op: 14-11-2006, 14:03:02 »
Ik weet niet wat ik van Curd moet denken.

Ik weet het eigenlijk ook niet en dat heb ik al zolang deze ER gaande is  ::hypocriet::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #106 Gepost op: 14-11-2006, 14:04:08 »
Nadat Wietske hem vorige week in de str*nt liet zakken door op hem te stemmen! ::niet-ok::

even de chronologische volgorde:

- Lenny en Ignace bedenken een complot om zo lang mogelijk in de expeditie te kunnen blijven. Daarvoor is wel de medewerking van Curd nodig. Curd, tot dan toe vriendje van Wietske, wordt losgeweekt bij de dames en ingewijd in het complot van Lenny en Ignace.

- complot Lenny, Ignace en Curd om Wietske als eerste en daarna Linda weg te stemmen mocht het voor kamp Noord tot een eliminatieproef komen. Curd, die tot dat moment een goede band met Wietske had, was gelijk overstag en wist weer waar zijn sympathieën lagen. NIET bij Wietske

- complot Lenny, Ignace, Curt, Wietske en Linda om de bewoners van kamp Zuid, die in de minderheid zijn bij de samensmelting, één voor één naar huis te sturen. Wietske en Linda waren nog even nodig om toch vooral te zorgen dat de drie Belgische heren de finale zouden bereiken.

- Wietske wint een proef en mag twee mensen meenemen op een exotische verwentrip in een luxe resort. Dit worden Linda en Curd. Wietske denkt nog steeds dat Curd haar graag ziet en heeft niet in de gaten dat ze met de keus voor Curd een grote fout maakt.

- het complot wordt opgeblazen door Lenny, die met deze actie extra waardering wint van Bernadette. Dat Linda, Wietske en Curd er net zo over denken wordt afgedaan als ongeloofwaardig en hielenlikkerij. Het complot, bedacht door Lenny en Ignace, betekent de genadeslag voor Wietske en Linda.
Curd is slachtoffer van zijn eigen weekdiergedrag.

....... en nu zit Wietske op Isla Monte. En nu blijkt pas hoe verkeerd het van haar geweest is om Curd te vertrouwen. Curd... die haar keer op keer bedonderd heeft en ook nu weer in de steek laat.
er was eens......

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #107 Gepost op: 14-11-2006, 14:24:50 »
Tjemig Stormpie, soms weet je de boel aardig duidelijk en zonder cynisme neer te zetten. Ben het zowaar met je eens en ik hoef niet eens meer iets te zeggen....
Thanx!  ::bravo::
live and let live

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #108 Gepost op: 14-11-2006, 14:37:15 »
je bent het niet zo heel lang met mij eens hoor... ik vind nl. ook dat Wietske, als volwassen vrouw, wel verantwoordelijk is voor haar eigen niet zo fraaie aandeel in het complotverhaal. En ik ben nog steeds van mening dat zowel zij als Linda een flinke portie geluk hebben gehad om zover in de expeditie te komen. Sterker nog.. ik denk dat beiden zonder dit geluk de samensmelting niet gehaald hadden.
Maar.... dit is het topic van Curd.. dus terug naar deze Belg..
 
er was eens......

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #109 Gepost op: 14-11-2006, 14:52:27 »
je bent het niet zo heel lang met mij eens hoor... ik vind nl. ook dat Wietske, als volwassen vrouw, wel verantwoordelijk is voor haar eigen niet zo fraaie aandeel in het complotverhaal. En ik ben nog steeds van mening dat zowel zij als Linda een flinke portie geluk hebben gehad om zover in de expeditie te komen. Sterker nog.. ik denk dat beiden zonder dit geluk de samensmelting niet gehaald hadden.
Maar.... dit is het topic van Curd.. dus terug naar deze Belg..
 

Ik weet het, dit is namelijk de eerste keer dat ik het met je eens bent  ;). Zelfs dat Wietske en Linda verantwoordelijk zijn voor hun eigen aandeel. En wat Linda betreft ben ik het ook met je eens dat ze redelijk wat geluk heeft gehad, alleen Wietske heeft bijvoorbeeld nog niet eerder stemmen gehad en wel fysiek haar krachten laten zien.....

Curd vind ik erg ´meewinderig´ om maar met termen te gooien die over Wietske en Linda te horen zijn.
live and let live

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #110 Gepost op: 14-11-2006, 15:53:26 »
even de chronologische volgorde:

- Lenny en Ignace bedenken een complot om zo lang mogelijk in de expeditie te kunnen blijven. Daarvoor is wel de medewerking van Curd nodig. Curd, tot dan toe vriendje van Wietske, wordt losgeweekt bij de dames en ingewijd in het complot van Lenny en Ignace.

- complot Lenny, Ignace en Curd om Wietske als eerste en daarna Linda weg te stemmen mocht het voor kamp Noord tot een eliminatieproef komen. Curd, die tot dat moment een goede band met Wietske had, was gelijk overstag en wist weer waar zijn sympathieën lagen. NIET bij Wietske

- complot Lenny, Ignace, Curt, Wietske en Linda om de bewoners van kamp Zuid, die in de minderheid zijn bij de samensmelting, één voor één naar huis te sturen. Wietske en Linda waren nog even nodig om toch vooral te zorgen dat de drie Belgische heren de finale zouden bereiken.

- Wietske wint een proef en mag twee mensen meenemen op een exotische verwentrip in een luxe resort. Dit worden Linda en Curd. Wietske denkt nog steeds dat Curd haar graag ziet en heeft niet in de gaten dat ze met de keus voor Curd een grote fout maakt.

- het complot wordt opgeblazen door Lenny, die met deze actie extra waardering wint van Bernadette. Dat Linda, Wietske en Curd er net zo over denken wordt afgedaan als ongeloofwaardig en hielenlikkerij. Het complot, bedacht door Lenny en Ignace, betekent de genadeslag voor Wietske en Linda.
Curd is slachtoffer van zijn eigen weekdiergedrag.

....... en nu zit Wietske op Isla Monte. En nu blijkt pas hoe verkeerd het van haar geweest is om Curd te vertrouwen. Curd... die haar keer op keer bedonderd heeft en ook nu weer in de steek laat.

nouja keer op keer??? hij heeft toegestemd om samen te spannen met de heren, door Wietske er als eerste uit te stemmen.
dus keer op keer vind ik nogal overdreven. En dan nog wat, Wietske was helemaal niet op de hoogte van het feit dat Curd en de andere 2 mannen  haar eruit wouden stemmen! Dus op het moment dat zij Curd wegstemde, liet zij net zo goed een 'vriend' van haar vallen als een baksteen. Puur en alleen omdat ze weer eens met de rest meewaaide. Dus wat dat betreft is Wietske niks minder erg dan Curd. Het enige verschil is dat Wietske uiteindelijk niet is weggestemd volgens het originele plan(dus niet door Curd), maar Curd is wel weggestemd door Wietske. Dus ik kan me voorstellen dat hij pissig is.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #111 Gepost op: 14-11-2006, 16:07:12 »
hmmmm... je hebt gelijk. Het zou kunnen dat Wietske niet op de hoogte was van dat eerste complot. Maar dat doet niets af aan het feit dat Curd Wietske keer op keer heeft bedonderd.. Dat Wietske dat niet wist, maakt het niet minder erg
er was eens......

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #112 Gepost op: 14-11-2006, 17:59:52 »
Nee inderdaad, dat maakt het niet minder erg. Toen ik hoorde dat Curd zich erbij neerlegde om Wietske er als eerste uit te stemmen, toen was ik ook zwaar verontwaardigd.
Maar ik bedoelde inderdaad alleen maar te zeggen dat ook Wietske haar vriend heeft laten vallen, met een lullige reden. Nu achteraf zal ze er blij om zijn, omdat ze nu wel op de hoogte is van het complot van de 3 heren

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #113 Gepost op: 14-11-2006, 21:37:48 »
Pffffttt, wat voor een 10 voor Taal omschrijvingen worden er hier over Curd gezegd?  ;)
Ik hou het bij; Curd,'k peinzn daj gie nog verre goat komn  ::ok:: ::ok:: ::ok::
[size=02pt]voor de mopperaars onder ons, Curd, ik denk dat je nog ver zal komen[/size]  :) :)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #114 Gepost op: 14-11-2006, 23:08:06 »
Pffffttt, wat voor een 10 voor Taal omschrijvingen worden er hier over Curd gezegd?  ;)
Ik hou het bij; Curd,'k peinzn daj gie nog verre goat komn  ::ok:: ::ok:: ::ok::
[size=02pt]voor de mopperaars onder ons, Curd, ik denk dat je nog ver zal komen[/size]  :) :)
ha,ha.
ach,ze zaten beiden verkeerd vind ik.[in dat opzicht dan].ach,we zullen zien he!ik vind alleen curd de hele expeditie niet echt sympathiek overkomen.misschien laten ze dat ook niet zien.hebben ze verkeerde opnamens genomen.ik wacht echt nog steeds op die leuke sympathieke curd maar ik kan hem niet vinden hoor.ik kan en mag natuurlijk niet oordelen over iemand die ik niet ken ,maarik weet het niet hoor.heb ik trouwens ook bij wietske alleen lijkt wiets mij wel een aardig persoon alleen kan ze zichzelf niet goed uiten[denk ik].curd vind ik negatief overkomen en idd hij was [toen ignace en lenny het over het complot hadden wietske  opeens vergeten!dat was ik helemaal vergeten ja.dusseh,ze zitten beiden gewoon fout vind ik.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #115 Gepost op: 14-11-2006, 23:08:51 »
Pffffttt, wat voor een 10 voor Taal omschrijvingen worden er hier over Curd gezegd?  ;)
Ik hou het bij; Curd,'k peinzn daj gie nog verre goat komn  ::ok:: ::ok:: ::ok::
[size=02pt]voor de mopperaars onder ons, Curd, ik denk dat je nog ver zal komen[/size]  :) :)

Ik ben bang dat je gelijk krijgt ook al gun ik t hem voor geen meter

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #116 Gepost op: 14-11-2006, 23:10:32 »
Ik ben bang dat je gelijk krijgt ook al gun ik t hem voor geen meter
::jaja::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #117 Gepost op: 15-11-2006, 14:04:41 »
ik herinner me goed dat toen linda wietske en curd naar het resort gingen om lekker te eten en te slapen zij alle drie zich positief over het complot uiten,niet een van de 3 heeft toen gezegd dat hij/zij er eigenlijk niet mee eens was of dat ze zich er niet lekker bij voelde en dat eens met de andere moesten bespreken. Ik denk dat als dat wel het geval was geweest het vast wel zou zijn uitgezonden want dat zou spectakel zijn als beide groepjes afzonderlijk van elkaar hadden  gezegd dat het complot opgeheven moest worden; bij ignace lenny koen en bernadette was dat wel het geval en bij linda en wietske en curd was dat niet het geval ik heb daarom ook vele vraagtekens bij curd wietske en linda sorry jongens

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #118 Gepost op: 15-11-2006, 14:50:13 »
ik herinner me goed dat toen linda wietske en curd naar het resort gingen om lekker te eten en te slapen zij alle drie zich positief over het complot uiten,niet een van de 3 heeft toen gezegd dat hij/zij er eigenlijk niet mee eens was of dat ze zich er niet lekker bij voelde en dat eens met de andere moesten bespreken. Ik denk dat als dat wel het geval was geweest het vast wel zou zijn uitgezonden want dat zou spectakel zijn als beide groepjes afzonderlijk van elkaar hadden  gezegd dat het complot opgeheven moest worden; bij ignace lenny koen en bernadette was dat wel het geval en bij linda en wietske en curd was dat niet het geval ik heb daarom ook vele vraagtekens bij curd wietske en linda sorry jongens
hmmmmmm,dat was ik eigenlijk alweer vergeten en eigenlijk ook niet zo bij stilgestaan.....zet mij ook weer aan het denken. ::jaja::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #119 Gepost op: 20-11-2006, 23:00:34 »
Bah wat een meeloper ben jij...
Bah bah bah..
Net doen alsof jij ook een slachtoffer was van je eigen complot...
Bah