Auteur Topic: [Kandidaat] Marcel  (gelezen 80963 keer)

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #100 Gepost op: 3-12-2007, 08:42:33 »
Ook deze aflevering heeft Marcel weer, naar mijn mening, bewezen dat hij gewoon recht door zee is, geen gel*l maar doe maar gewoon. Ik had ook steeds het gevoel dat Loek er allemaal een beetje omheen draaide. Maar als je de voorstukjes van volgende week ziet, ben ik bang dat alles anders wordt en het zou mij niks verbazen als Marcel er zelfs uitgestemd gaat worden. Ik hoop van niet want voor mij is hij Robinson 2007 met Vinnie op een zeer goede 2e plek!!

We moeten weer tot volgende week wachten op Marcel zijn opmerkingen, ik moet daar vreselijk om lachen!!

 ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #101 Gepost op: 3-12-2007, 08:57:32 »
Ook deze aflevering heeft Marcel weer, naar mijn mening, bewezen dat hij gewoon recht door zee is, geen gel*l maar doe maar gewoon. Ik had ook steeds het gevoel dat Loek er allemaal een beetje omheen draaide. Maar als je de voorstukjes van volgende week ziet, ben ik bang dat alles anders wordt en het zou mij niks verbazen als Marcel er zelfs uitgestemd gaat worden. Ik hoop van niet want voor mij is hij Robinson 2007 met Vinnie op een zeer goede 2e plek!!

We moeten weer tot volgende week wachten op Marcel zijn opmerkingen, ik moet daar vreselijk om lachen!!

 ::zwaai::
Voorstukjes zetten ons altijd op het verkeerde been. Dat was deze week ook zo. Er werd iets gezegd over de Robinsonproef, die confronterend was, en tegelijk lieten ze een huilende Marcel zien. In de aflevering zelf zagen we pas dat dat huilen niets met de proef te maken had.

Hij werd me er wel nog sympathieker door. Marcel  ::ok::

Vinnie wint dan wel de meeste proeven, voor mij is Marcel de Robinson, naast goed in proeven ook dankzij zijn recht door zee, geen gel*l houding  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #102 Gepost op: 3-12-2007, 13:44:23 »
hee loek fijne vent wanneer gaan we nu een biertje drinken...???  ik vertel toch nix geks ofzo ??? of mis ik hier een afslag  ::vergroot::

Marcello - vriend - had jij niet een verbod van bovenaf?
we  bieren  soon   ::zwaai::

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #103 Gepost op: 4-12-2007, 20:47:14 »
Wow, Marcel... komt steeds leuker en sympathieker over! (vraag je vrouw even niet mee te lezen:  ::hug:: ). Nee, geintje, maar echt tof hoe jij de expeditie doet. Ik snap dat je beetje jaloers bent op Vinnie, die is echt extreem sportief  :o maar ja. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben, hè?  ::bravo::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #104 Gepost op: 4-12-2007, 21:18:46 »
Hey marcel,
Ik vind je best een leuke toffe gozer, maar ik heb wel het idee dat je erg tactisch en slim bent. Het vuurtje opstoken met Loek was naar mijn mening onnodig, maar van jou kant slim.Kwam over alsof je nog wat extra olie op het vuurtje gooide, zodat je er zeker van was dat de rest op hem zou stemmen. Ik zeg niet dat dit zo is maar zo kwam het op mij wel over.
Ik vind je wel een leuke kandidaat verder, zou me niks verbazen als je wint.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #105 Gepost op: 4-12-2007, 21:25:54 »
Hey marcel,
Ik vind je best een leuke toffe gozer, maar ik heb wel het idee dat je erg tactisch en slim bent. Het vuurtje opstoken met Loek was naar mijn mening onnodig, maar van jou kant slim.Kwam over alsof je nog wat extra olie op het vuurtje gooide, zodat je er zeker van was dat de rest op hem zou stemmen. Ik zeg niet dat dit zo is maar zo kwam het op mij wel over.
Ik vind je wel een leuke kandidaat verder, zou me niks verbazen als je wint.
Vuurtje opstoken? Loek vroeg waarom hij als egoïst werd betiteld, en Marcel was de enige die wat durfde te zeggen. Hij kwam eerlijk voor zijn mening uit, de rest hield laf zijn mond!
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #106 Gepost op: 4-12-2007, 22:02:48 »
Marcel vind ik een sterke kandidaat,maar langs de andere kant vind ik hem een beetje "Ik wil,en Ik vind en Ik.... hmmmm?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #107 Gepost op: 4-12-2007, 22:04:27 »
Marcel is gewoon eerlijk en recht door zee  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #108 Gepost op: 5-12-2007, 13:17:08 »
Marcel is gewoon eerlijk en recht door zee  ::bravo::


Vind ik ook, mijn Robinson!!!! ::zwaai::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #109 Gepost op: 5-12-2007, 15:10:52 »
Vuurtje opstoken? Loek vroeg waarom hij als egoïst werd betiteld, en Marcel was de enige die wat durfde te zeggen. Hij kwam eerlijk voor zijn mening uit, de rest hield laf zijn mond!

Tuurlijk was hij recht door zee, daar waardeer ik ook wel maar het was wel slim om nog ene keer terug te vallen op dat complot gezeur. Onndodig naar mijn mening maar wel slim. Nee naar mijn idee is marcel een hele grote tacticus, die heel slim en doordacht nog extra olie op het vuur gooit. Ik ergerde me eraan dat hij steeds over dat complot begint, niet alleen toen loek vroeg waarom hij als egoist werd betiteld hoor. Marcel heeft het er vaker over gehad die aflevering, beetje overdreven. Gebeurd is gebeurd, loek zat misschien fout maar beetje irritant om het er steeds over te hebben ( hij herrinnert de rest naar mijn idee er expres aan wat Loek gedaan heeft ).
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #110 Gepost op: 5-12-2007, 15:17:33 »
Dat zien wij dan duidelijk heel verschillend  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #111 Gepost op: 6-12-2007, 19:50:23 »
Marcel vind ik een sterke kandidaat,maar langs de andere kant vind ik hem een beetje "Ik wil,en Ik vind en Ik.... hmmmm?
Hé, hebben we hier soms weer een cultuurverschil te pakken?  ::) wij 'Ollanders leren juist om de dingen 'vanuit jezelf, dicht bij jezelf' te houden. Dingen zonder erom heen te draaien zeggen staat positief aangeschreven. Je ziet hier ook van die reacties als: hij is tenminste lekker direct, recht door zee, eerlijk, enz.  :-* Wordt positief gewaardeerd.
Ik heb de indruk (maar zeg gerust als dit niet klopt) dat bij bijvoorbeeld Vlamingen en Friezen dat heel anders gewaardeerd wordt. Daar wordt dat eerder gelabeld als: "bot, jezelf wel erg belangrijk vinden, onbescheiden, enz."  ??? Erg benieuwd, herkennen anderen dit, of vinden jullie dit  ::ohno:: (gezwam dus)... ::slaap::
... ook gewoon maar een mening...

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #112 Gepost op: 6-12-2007, 20:12:14 »
Volgens mij is er een verschil tussen je mening zeggen met of zonder respect voor een ander.

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #113 Gepost op: 6-12-2007, 20:39:59 »
Nou dat respect is er wel hoor lief klein mosdiertje van me 8) ik heb trouwens nooit gezegd of gestemd dat loek een egoist was ::ohno:: echter dat hij niet de waarheid vetelde en dat moest inderdaad op temperatuur gehouden worden want zo'n kans krijg je geen 2e keer ::hug::..... want we zijn natuurlijk niet op vakantie X

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #114 Gepost op: 6-12-2007, 20:42:00 »
Hé, hebben we hier soms weer een cultuurverschil te pakken?  ::) wij 'Ollanders leren juist om de dingen 'vanuit jezelf, dicht bij jezelf' te houden. Dingen zonder erom heen te draaien zeggen staat positief aangeschreven. Je ziet hier ook van die reacties als: hij is tenminste lekker direct, recht door zee, eerlijk, enz.  :-* Wordt positief gewaardeerd.
Ik heb de indruk (maar zeg gerust als dit niet klopt) dat bij bijvoorbeeld Vlamingen en Friezen dat heel anders gewaardeerd wordt. Daar wordt dat eerder gelabeld als: "bot, jezelf wel erg belangrijk vinden, onbescheiden, enz."  ??? Erg benieuwd, herkennen anderen dit, of vinden jullie dit  ::ohno:: (gezwam dus)... ::slaap::
Here we go again.......... Kan ik uberhaupt nog reageren zonder dat er iemand meteen met dat Nederland-België gedoe afkomt? Persoonlijk vind ik Marcel nogal "IK,IK,IK" overkomen. Wat heeft dat nu te maken met welke nationaliteit Marcel heeft  ??? ??? Al is hij half Tsjetjeen-half Papua-nieuw-giunees met Oost-Azerbeidjaanse roots langs zijn vaders kant,en Noord Koreaans langs zijn moeders kant,wat kan mij dat schelen?
PFFFFTTTTT ik snap sommige mensen toch niet hoor  ::ohno:: ::ohno::

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #115 Gepost op: 6-12-2007, 20:44:42 »
Hoi Marcel,
Ik had erbij getypt dat jij WEL met respect sprak. Maar dat had ik voor het verzenden verwijderd omdat ik het overbodig vond. Sorry daarvoor Mars.

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #116 Gepost op: 6-12-2007, 21:08:47 »
hee hoe weet jij nou dat ik half Tsjetjeen-half Papua-nieuw-giunees met Oost-Azerbeidjaanse roots langs zijn vaders kant,en Noord Koreaans langs zijn moeders kant heb ::oink::... ff kijken op hier 1 min. 37 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: al zeg ik ut zelf  :-*
« Laatst bewerkt op: 6-12-2007, 22:10:23 door Guikie, Reden: Link aangepast »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #117 Gepost op: 6-12-2007, 21:23:59 »
Nou dat respect is er wel hoor lief klein mosdiertje van me 8) ik heb trouwens nooit gezegd of gestemd dat loek een egoist was ::ohno:: echter dat hij niet de waarheid vetelde en dat moest inderdaad op temperatuur gehouden worden want zo'n kans krijg je geen 2e keer ::hug::..... want we zijn natuurlijk niet op vakantie X
Dus dat was wel tactisch, en niet alleen maar eerlijk en oprecht. Ik vind het flauw dat jij hier op afgerekend wordt, terwijl de rest lafjes zijn mond houdt.


Maarreh, wie vond jij de grootste egoïst dan? En waarom  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #118 Gepost op: 6-12-2007, 21:34:30 »
hee hoe weet jij nou dat ik half Tsjetjeen-half Papua-nieuw-giunees met Oost-Azerbeidjaanse roots langs zijn vaders kant,en Noord Koreaans langs zijn moeders kant heb ::oink::... ff kijken op hier 1 min. 37 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: al zeg ik ut zelf  :-*
  ::rofl:: ::rofl:: nee Marcel,ik bedoel maar... Als ik m'n mening geef over een kandidaat,(daar is een forum toch voor?) dan komen er steeds weer mieren"geslachtsgemeenschapshebbenden" om het beleefd te zeggen  ::tandpastasmiley:: af met "je moet die of die persoon niet omdat hij/zij Nederlands is,das toch flauwe zever  ::jaja:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 6-12-2007, 22:10:47 door Guikie »

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #119 Gepost op: 6-12-2007, 21:48:19 »
@Koekoe: tsja, ik wil niet eindeloos over iets doorzeuren als jij dat geheel niet interessant vindt, hoor  :-X Maar toch nog één poging: je zegt gewoon iets over hoe je Marcel over vindt komen. Erg met ik, ik, ik... En ik denk dan: misschien heeft dit ook te maken met verschil van woordgebruik/ communicatie van verschillende groepen mensen.
Misschien ook helemaal niet??? Maar ja, ík vind het interessant om over zulk soort dingen na te denken en te praten op een forum. Especially als er ook nog mensen van onder de grote rivieren meekletsen. Dan heb je ineens een gesprek vanuit heel andere visie/ optiek.  ::vergroot::
Maar voel je vrij dit af te doen als: kletskoek  :-[ Hebben jullie vast een veel mooier woord voor  ::nieuwsgierig::
... ook gewoon maar een mening...