Auteur Topic: Aanmelden Expeditie Robinson 2008  (gelezen 125996 keer)

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #180 Gepost op: 4-04-2008, 15:35:30 »
na het weekend horen we vast meer.. ! dat is lastige van fora, je wilt wel dingen neerzetten, maar jezelf ook niet in de vingers snijden snap je?

Gewoon afwachten.. komende week horen we meer.. !

En nee, tis vast geen 1-april grap.. zou heel lelijk zijn anders haha..
ok ,dan ga ik in winterslaap tot maandag ;D
zal mijn gsm(mobieltje)dan maar op trillen zetten. :P
Wachten tot er iets gebeurd.Is een goeie oefenening voor als je op een onbewoond eiland zit.Geloof zelfs dat er zo een spelprogramma bestaat ,maar kan ff niet op de naam komen. ???
today is life,tomorrow never comes

Offline Dlowie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Expeditie 2008 here I come!
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #181 Gepost op: 4-04-2008, 18:58:15 »
Mensen mensen mensen, heerlijk al die onderlinge vetes, maar er wordt (weer  ::dom::) eens geen antwoord gegeven op een vraag zo.. Geeft niets, we snappen allemaal dat de personen die mogelijk door zijn niet kunnen stoppen vanwege de stress en dat de mensen die niet doormogen daar een beetje teleurgesteld over zijn.. De vraag is alleen: Weet iemand hier nog of mensen die zich later hebben ingeschreven nog bericht krijgen? Komt er nog een selectieronde? Zijn de opnames echt in Mei en Juni en kan dat dan daarom niet? Waarom zijn de spotjes om je op te geven nog zo vaak en lang op t.v. geweest als ze er toch niets mee doen?
Beetje veel vragen dat wel, maar ik en misschien wel meer mensen die zich hebben opgegeven en geen nieuws hebben ontvangen zijn hier toch wel heel erg benieuwd naar..
Evenzogoed hartelijk gefeliciteerd (alvast) voor de personen die doorgaan, en zij die niet doorgaan, ik weet hoe jullie je voelen...  :\'(

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #182 Gepost op: 4-04-2008, 22:18:50 »
Mensen mensen mensen, heerlijk al die onderlinge vetes, maar er wordt (weer  ::dom::) eens geen antwoord gegeven op een vraag zo.. Geeft niets, we snappen allemaal dat de personen die mogelijk door zijn niet kunnen stoppen vanwege de stress en dat de mensen die niet doormogen daar een beetje teleurgesteld over zijn.. De vraag is alleen: Weet iemand hier nog of mensen die zich later hebben ingeschreven nog bericht krijgen? Komt er nog een selectieronde? Zijn de opnames echt in Mei en Juni en kan dat dan daarom niet? Waarom zijn de spotjes om je op te geven nog zo vaak en lang op t.v. geweest als ze er toch niets mee doen?
Beetje veel vragen dat wel, maar ik en misschien wel meer mensen die zich hebben opgegeven en geen nieuws hebben ontvangen zijn hier toch wel heel erg benieuwd naar..
Evenzogoed hartelijk gefeliciteerd (alvast) voor de personen die doorgaan, en zij die niet doorgaan, ik weet hoe jullie je voelen...  :\'(
normaal gezien(vorig jaar toch) krijgt iedereen antwoord(telefonisch als je door bent en een mail als je niet door bent)maar blijkbaar hebben sommige mensen nog steeds niets gehoord ::niet-ok::Het is natuurlijk niet leuk om niets te horen .Ben zelf ook al heel de week aan het wachten op het resultaat van de 2de ronde.Maar blijkbaar is er dit weekend nog een selectie ronde (1ste) in Antwerpen voor de latere inschrijvingen.Vandaar dat de beslissing pas volgende week zal vallen. De opnames gaan idd in mei-juni door van dit jaar .Hoop dat je hiermee een beetje meer info(bruikbeaar of niet) hebt gekregen die je kan gebruiken ::zwaai::
today is life,tomorrow never comes

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #183 Gepost op: 4-04-2008, 22:26:28 »
Mensen mensen mensen, heerlijk al die onderlinge vetes, maar er wordt (weer  ::dom::) eens geen antwoord gegeven op een vraag zo.. Geeft niets, we snappen allemaal dat de personen die mogelijk door zijn niet kunnen stoppen vanwege de stress en dat de mensen die niet doormogen daar een beetje teleurgesteld over zijn.. De vraag is alleen: Weet iemand hier nog of mensen die zich later hebben ingeschreven nog bericht krijgen? Komt er nog een selectieronde? Zijn de opnames echt in Mei en Juni en kan dat dan daarom niet? Waarom zijn de spotjes om je op te geven nog zo vaak en lang op t.v. geweest als ze er toch niets mee doen?
Beetje veel vragen dat wel, maar ik en misschien wel meer mensen die zich hebben opgegeven en geen nieuws hebben ontvangen zijn hier toch wel heel erg benieuwd naar..
Evenzogoed hartelijk gefeliciteerd (alvast) voor de personen die doorgaan, en zij die niet doorgaan, ik weet hoe jullie je voelen...  :\'(

Het is inderdaad leuk om alle reacties hier te lezen. Zelf heb ik me eind december opgegeven en tot op heden nog niks gehoord, en verwacht dat ook niet meer. Zeker niet als ik hier alle reacties lees. Dat mensen die zich later ( maart-april) hebben opgegeven nog niks hebben gehoord, dat kan dus kloppen. Of er nog een selectieronde is, dat lijkt me sterk, al is er hier wel geroepen dat die dit weekend zou zijn in antwoord, maar wederom geen bevestiging. Daar zullen we snel genoeg achterkomen, lijkt me sterk maar toch.

Dat de opnamens in mei en juni plaatsvinden, zou best kunnen, zeker ook als je kijkt naar de tijspanne van de selectie van vorig jaar. Toen zijn werden er selectierondes in april en eind mei gehouden. Opnames begonnen toen eind juni tot midden augustus. Dit jaar is die cyclus vervroegd naar begin maart ( 1e selectieronde), bijna 2 maanden eerder dan vorig jaar, dat duidt er ook op, dat de opnamens van dit jaar eerder aanvangen  ( april/mei) dan de data ( zomer, juli-aug)die vermeldt staat op de Robinson site van RTL.

Ik kijk zelf tv maar heb ik februari weleens een spotje voorbij zien komen, of ze nu nog voorbij komen, dat weet ik niet, maar als dat zo is, lijkt me dat inderdaad niet echt logisch als ze al bijna alle kandidaten bekend hebben. Dit omdat die tv spotjes rtl namelijk geld kost, aangezien ze minder reclametijd nu kunnen verkopen, door het uitzenden van de spotjes.

Ik heb hiermee hopelijk wat vragen kunnen beantwoorden, al blijft het natuurlijk wel een beetje gissen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #184 Gepost op: 6-04-2008, 11:46:30 »
Gisterenavond op 2be nog een oproep tot inschrijving gezien dus de inschrijvingen zijn nog niet afgesloten...

In andere fora ook al gelezen dat met pas iets laat weten 2-3 weken voor vertrek.  Misschien zijn ze nog niet over het uiteindelijke format uit... robinson is altijd een beetje onvoorspelbaar geweest en zal zich dit jaar z'n naam weer aandoen.  Het is trouwens de 10de editie dus het zou wel eens super-speciaal kunnen worden...

Je kan gissen wat je wil maar zolang je niet op het strand van een of ander eiland ligt te ploeteren met een paar camera's op je snoet ben je van niks zeker  ;)

« Laatst bewerkt op: 6-04-2008, 11:51:24 door reaver »

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #185 Gepost op: 6-04-2008, 12:15:04 »
Ik heb me ook al heel vroeg ingeschreven en nog niks gehoord.
Ik blijf hopen al ben ik er bang voor dat ik er toch niet meer bij zal zitten.
Aangezien er toch al veel mensen uitgenodigd zijn voor de selectierondes.

Ik heb wel 6x een oproep gemist van een onbekend nummer. Ben toch wel benieuwd of ze mij toch gebeld hebben.

Denk dat ik er niet meer bij zal zitten, maar stiekem blijf je toch hopen totdat je de definitieve afwijzing hebt gehad. En anders ga ik straks gewoon weer meegenieten op de televisie van iedereen die wel uitgekozen is!

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #186 Gepost op: 6-04-2008, 12:33:30 »
Gisterenavond op 2be nog een oproep tot inschrijving gezien dus de inschrijvingen zijn nog niet afgesloten...

In andere fora ook al gelezen dat met pas iets laat weten 2-3 weken voor vertrek.  Misschien zijn ze nog niet over het uiteindelijke format uit... robinson is altijd een beetje onvoorspelbaar geweest en zal zich dit jaar z'n naam weer aandoen.  Het is trouwens de 10de editie dus het zou wel eens super-speciaal kunnen worden...

Je kan gissen wat je wil maar zolang je niet op het strand van een of ander eiland ligt te ploeteren met een paar camera's op je snoet ben je van niks zeker  ;)


op welke fora heb je dat gelezen?

today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #187 Gepost op: 6-04-2008, 13:01:27 »
op welke fora heb je dat gelezen?



was niet op een forum, sorry mijn fout, maar op een verslag van een oud kandidaat

http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo/hs.xsl/DezeWeek_index_4407.html


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #188 Gepost op: 6-04-2008, 13:02:58 »

Ik heb wel 6x een oproep gemist van een onbekend nummer. Ben toch wel benieuwd of ze mij toch gebeld hebben.


Ik had ook hun oproep gemist maar ze spreken iets in op je voicemail...
« Laatst bewerkt op: 6-04-2008, 13:25:09 door reaver »

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #189 Gepost op: 6-04-2008, 13:46:33 »
Dan zijn ze het waarschijnlijk niet geweest. Want er zijn geen berichtjes achtergelaten op mijn voicemail.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #190 Gepost op: 6-04-2008, 21:59:33 »
om even te reageren op wanneer mensen zich hebben opgegeven en nog steeds niets hebben gehoord: zoals ik me goed herinner heb ik me opgegeven laatste week feb. Begin maart kreeg ik mn call, 4 weken later had ik al 2 rondes gehad. Maar ik begrijp hen ook wel dat ze niet iedereen direct wat kunnen laten weten.. er komen vast honderden, dan niet duizenden aanmeldingen binnen en ik denk dat ze willekeurig wat bekijken..

op de laatste selectiedag was er trouwens een jongen, die had die dag zn 1e selectiedag.. maar moest gewoon 2 selectiedagen ineen doen zeg maar.. maar hoorde dat hij een uitzondering was, hij was gevraagd door een presentator. Dat is wat ik gehoord heb.

maar goed, ben benieuwd hoe die selectiedagen in Belgie zijn verlopen..! Vast ook wel potentiele kandidaten die daar waren..

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #191 Gepost op: 6-04-2008, 22:52:45 »
om even te reageren op wanneer mensen zich hebben opgegeven en nog steeds niets hebben gehoord: zoals ik me goed herinner heb ik me opgegeven laatste week feb. Begin maart kreeg ik mn call, 4 weken later had ik al 2 rondes gehad. Maar ik begrijp hen ook wel dat ze niet iedereen direct wat kunnen laten weten.. er komen vast honderden, dan niet duizenden aanmeldingen binnen en ik denk dat ze willekeurig wat bekijken..

op de laatste selectiedag was er trouwens een jongen, die had die dag zn 1e selectiedag.. maar moest gewoon 2 selectiedagen ineen doen zeg maar.. maar hoorde dat hij een uitzondering was, hij was gevraagd door een presentator. Dat is wat ik gehoord heb.

maar goed, ben benieuwd hoe die selectiedagen in Belgie zijn verlopen..! Vast ook wel potentiele kandidaten die daar waren..
ach,een weekje meer of minder wachten zal er nog wel bij kunnen zeker :P
Zolang ik niets hoor blijf ik in hongerstaking >:D
today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #192 Gepost op: 7-04-2008, 00:12:19 »
ach,een weekje meer of minder wachten zal er nog wel bij kunnen zeker :P
Zolang ik niets hoor blijf ik in hongerstaking >:D

je zou beter vetreserves opslaan ;-)

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #193 Gepost op: 7-04-2008, 08:46:58 »
je zou beter vetreserves opslaan ;-)
heb al voor 47 dagen boterhammekes gesmeerd  ::rofl::
today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #194 Gepost op: 7-04-2008, 20:48:49 »
heb al voor 47 dagen boterhammekes gesmeerd  ::rofl::


die gaan er op dag 10 nog goed uitzien  ???


Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #195 Gepost op: 7-04-2008, 20:52:46 »
nog steeds niets gehoord,zijn er anderen die ondertussen al iets gehoord hebben? Gisteren was er nog een trailer op 2BE met de laatste kans om in te schrijven.dwz dit weekend nog eens een selectieronde waarschijnlijk ?Dus nog een weekje meer wachten op een antwoord?Het is precies een moeilijke bevalling met de vlamingen
today is life,tomorrow never comes

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #196 Gepost op: 7-04-2008, 20:55:56 »
die trailer is al 2 weken te zien met 'laatste kans'  ;D

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #197 Gepost op: 7-04-2008, 20:56:33 »

die gaan er op dag 10 nog goed uitzien  ???


als je honger hebt eet je alles.ff 10 minuten langst 2 kanten in de zon bakken en je hebt een lekker croqueske(tosti) en daar een lekker sausje van kokosmelk overgegoten,MMM ...lijkt me heerlijk
today is life,tomorrow never comes

Offline mister T

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #198 Gepost op: 7-04-2008, 20:57:13 »
die trailer is al 2 weken te zien met 'laatste kans'  ;D
oeps, gisteren pas voort eerst gezien
today is life,tomorrow never comes

Offline Suzaphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanmelden Expeditie Robinson 2008
« Reactie #199 Gepost op: 7-04-2008, 20:58:58 »
Haha, hoor ze nu dan. En dan zitten ze nog niet eens op het eiland en hebben ze nog niet eens echt honger.

Ben benieuwd jullie straks op tv te zien met echte honger :P hahaha.

Succes in ieder geval voor iedereen die wel door is, of binnenkort te horen krijgen dat ze door zijn. Ik ben in ieder geval wel een beetje jaloers hoor! Ik heb nog helemaal niks gehoord en ben niet uitgenodigd voor de selectierondes!